En al weten ze het wel, al leren ze de hele site van Peter r de vries uit hun hoofd. Dan blijven er nog genoeg details over waar de paragnosten mee komen die niet bekend waren.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:42 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ach nee, blijf hier nou wegDie onzin heeft zo'n baard joh...
![]()
(Ze weten vantevoren toch niet waar ze heen gaan, Knut Knutsen.)
Nee, echt niet.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
En al weten ze het wel, al leren ze de hele site van Peter r de vries uit hun hoofd. Dan blijven er nog genoeg details over waar de paragnosten mee komen die niet bekend waren.
Welke details waren dan niet bekend?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
En al weten ze het wel, al leren ze de hele site van Peter r de vries uit hun hoofd. Dan blijven er nog genoeg details over waar de paragnosten mee komen die niet bekend waren.
Wat niet bekend is, ik bedoelde via de site van Peter R de vries.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:41 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Welke details waren dan niet bekend?
Jij hebt ook gekeken, anders vroeg je hier niet naar. Welkom fan!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:41 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Welke details waren dan niet bekend?
quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:38 schreef Boca_Raton het volgende:
Maar de nabestaanden hebben nu duidelijkheid.
Echt bewijs.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:05 schreef peekabo het volgende:
hele mooie aflevering, en als ik dan kijk, denk ik vaak, wat voor bewijs wil je nou nog meer??
Oh? Jij bent dus eerste ter wereld met het echte bewijs?quote:
Eehm, het is geen informatief programma. Het is een sensatie- en amusementsprogramma.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:05 schreef peekabo het volgende:
er zijn veel te weinig leuke informatieve programmas over het spirituele.
Jij bent toch ook werkelijk een Jehova's Getuige hé met dat gedram elke keerquote:Op vrijdag 16 maart 2012 08:50 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
[..]
Echt bewijs.
[..]
Oh? Jij bent dus eerste ter wereld met het echte bewijs?
[..]
Eehm, het is geen informatief programma. Het is een sensatie- en amusementsprogramma.
quote:
Nee hoor, heeft niks met gedram te maken, ik lach je alleen maar uit omdat je zo naïef bent dat je nog steeds in dat amusementsprogramma tuint.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:07 schreef Boca_Raton het volgende:
Jij bent toch ook werkelijk een Jehova's Getuige hé met dat gedram elke keerGeen hond die nog luistert
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |