ik moet alle 4 de afleveringen nog zien, welke aflevering is dit ?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:26 schreef Bayswater het volgende:
Kijk die aflevering over Marianne Vaatstra even in de herhaling, dan hoef je nooit meer te kijken.
Geen van deze 4.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:53 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
ik moet alle 4 de afleveringen nog zien, welke aflevering is dit ?
De aflevering van 19 maart 2009.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:53 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
http://www.fuzzyfun.nl/ha(...)nne-vaatstra-gelijk/quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:53 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
Want de vermoedelijke dader spreekt 100% zeker de waarheid?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:50 schreef Bayswater het volgende:
[..]
http://www.fuzzyfun.nl/ha(...)nne-vaatstra-gelijk/
Echt werkelijk niets hebben ze goed achteraf.
Het was geen Duitser, het waren er geen twee en ze is niet meegenomen in een auto. Het was een Friese boer op zijn fiets in zijn eentje. Kortom die paragnosten zijn net zo kansloos als jouw uitspraak.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Want de vermoedelijke dader spreekt 100% zeker de waarheid?
Hoe weet je nou zeker dat ze niet is meegenomen in een auto dan? Dat er geen tweede bij betrokken is geweest? Omdat Jasper S. dat zegt? Wat er precies gebeurd is weet niemand, behalve Jasper S. En juist zijn verklaringen vertrouw ik niet, als iemand die zoveel jaar heeft gezwegen over zijn laffe daad.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:02 schreef Bayswater het volgende:
Het was geen Duitser, het waren er geen twee en ze is niet meegenomen in een auto. Het was een Friese boer op zijn fiets in zijn eentje. Kortom die paragnosten zijn net zo kansloos als jouw uitspraak.
Misschien kan jij je aansluiten bij de malloten op deze pagina.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hoe weet je nou zeker dat ze niet is meegenomen in een auto dan? Dat er geen tweede bij betrokken is geweest? Omdat Jasper S. dat zegt? Wat er precies gebeurd is weet niemand, behalve Jasper S. En juist zijn verklaringen vertrouw ik niet, als iemand die zoveel jaar heeft gezwegen over zijn laffe daad.
Ik hoef me helemaal nergens bij aan te sluiten. Ik ga er alleen niet vanuit dat de paragnosten niets goed hebben, omdat Jasper S. hun bevindingen niet bevestigt (voor zover wij weten). Ik zie dat deze aflevering veel rust heeft gebracht voor vader Vaatstra, en alleen dat was al fantastisch.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:12 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Misschien kan jij je aansluiten bij de malloten op deze pagina.
http://www.klokkenluidero(...)n-brief-aan-steringa
Omdat de paragnosten Vaatstra in zijn theorie gelijk gaven vind ik juist zeer kwalijk. Denkend dat ze zaak nooit meer weer zou worden opgelost kunnen ze alles roepen en vooral wat de nabestaanden willen horen. Helaas voor de paragnosten kwam de dader uit een onverwachte hoek en vallen ze vreselijk door de mand,quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik hoef me helemaal nergens bij aan te sluiten. Ik ga er alleen niet vanuit dat de paragnosten niets goed hebben, omdat Jasper S. hun bevindingen niet bevestigt (voor zover wij weten). Ik zie dat deze aflevering veel rust heeft gebracht voor vader Vaatstra, en alleen dat was al fantastisch.
Wel erg dat die ouders nog steeds achtervolgd worden door die ettertjes! En net als die jongen zijn beste vriend was het een ongeluk volgens de politie... Denk zelf gewoon dat politie bang is voor dat tuigquote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:48 schreef Boca_Raton het volgende:
Zo, vanavond weer een pareltje mogen zien via TV Gemist. Jongen wordt dood aangetroffen, politie zegt: noodlottig ongeluk, ouders zeggen: moord. Ouders worden ook sinds de dood van hun zoon geïntimideerd en bedreigd en zelfs tijdens de opname op een begraafplaats loopt één van de vermoedelijke daders met een fiets pal voor de gefilmde mensen langs. Een bontkraagje. Grafmonument is in het verleden al eens flink beschadigd met een dreigbrief erbij dat onderzoek naar de dood van die jongen verboden is.
Deze zaak móet opnieuw onderzocht worden, ook omdat het al de tweede soortgelijke dood binnen korte tijd is van die - deels criminele - vriendengroep waartoe die jongens behoorden.
Het Schuim der Aarde loopt nog los rond daar.Dat die héél snel in de bontkraagjes gepakt mogen worden.
EDIT: screenshot toegevoegd: [ afbeelding ]
Is ook onbegrijpelijk dat de politie daar geen enkele link in wil zien. Twee moorden binnen relatief korte tijd, allebei de jongens werden in het water gevonden. Die knullen deinzen werkelijk nergens voor terug. Bedreiging, moord, drugs, de hele mikmak.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:55 schreef Roma-Totti het volgende:
[..]
Wel erg dat die ouders nog steeds achtervolgd worden door die ettertjes! En net als die jongen zijn beste vriend was het een ongeluk volgens de politie... Denk zelf gewoon dat politie bang is voor dat tuig
Idd zal mij ook niks verbazen als ze die ouders iets aan doenquote:Op donderdag 14 maart 2013 00:24 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Is ook onbegrijpelijk dat de politie daar geen enkele link in wil zien. Twee moorden binnen relatief korte tijd, allebei de jongens werden in het water gevonden. Die knullen deinzen werkelijk nergens voor terug. Bedreiging, moord, drugs, de hele mikmak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |