Ja ik ook! Altijd gedacht dat het een oplichter was, maar twijfel nu toch wel..quote:Op donderdag 8 april 2010 23:00 schreef Wickedangel het volgende:
Grappig, altijd gedacht dat Ogilvie een charlatan was... Maar ze voelden zijn energie etc.
Dat afstandelijke van hem is wel overdreven. "Ik kom hier niet om vrienden te maken, ik kom hier voor mezelf en om te winnen."quote:Op donderdag 15 april 2010 21:40 schreef Pizzalover het volgende:
Het is als het ware weer op de teejveej!
Wat een griezel is die man,voor mij is Etty de winnaar.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat afstandelijke van hem is wel overdreven. "Ik kom hier niet om vrienden te maken, ik kom hier voor mezelf en om te winnen."
Dat wist ik niet maar is goed om te horen. Dat vind ik ook boeiender.quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:50 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik ben wel blij dat het volgende seizoen weer Plaats Delict wordt. Dat vind ik zo intrigerend...
Toevallig, jaja...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:39 schreef Panzermaus het volgende:
TV staat toevallig aan hier op RTL4, wat een stel droeftoeters zeg. Alleen de manier al waarop ze 'rappers' uitspreken._!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |