Ja niemand doet het dus offer ik me maar op.quote:
thnxquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja niemand doet het dus offer ik me maar op.
Steeds als ik dat van de week zag trok ik ook zo'n "quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:41 schreef Bellatrix het volgende:
''Ik ruik Heineken, Heineken.''
No shit!
Bij de vorige seizoenen ging er iets mis met de telling, daarom heb ik er "zoveel" van gemaakt.quote:
Hij werd doof, voor een zanger is dat behoorlijk afbrokkelenquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:43 schreef HuubTuub het volgende:
afbrokkelen op 53...
Die gozert moet winnenquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:41 schreef Bellatrix het volgende:
''Ik ruik Heineken, Heineken.''
No shit!
nou het leek wel als ze bedoelde dat ´ie op sterven na dood was...quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:48 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hij werd doof, voor een zanger is dat behoorlijk afbrokkelen
Dat blijft altijd moeilijk met dit soort dingen idd. Je kan het altijd op meerdere manieren uitleggen, maar ik vond het opzich wel logisch klinken. Hazes gaf een paar maanden voor zijn dood bij Villa BvD nog een optreden en daar was wel duidelijk dat zijn muzikale verval was ingezet. Maar hij kampte ook met de nodige gezondheidsproblemen, waardoor dat aftakelen mij niet als iets vreemds in de oren klinkt.quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:50 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
nou het leek wel als ze bedoelde dat ´ie op sterven na dood was...
Wat een superdomme reactie!quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:34 schreef stef040 het volgende:
Godverdomme wat een kanker dom programma!
Ja alweer he.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:00 schreef sjorsvdg het volgende:
Als het ware!
ik zat op een gegeven moment gewoon te turven hoe vaak hij het zeiquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:00 schreef sjorsvdg het volgende:
Als het ware!
Ik zat te denken als ik een euro zou krijgen voor elke keer dan was ik nu rijk.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 06:52 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik zat op een gegeven moment gewoon te turven hoe vaak hij het zei
Echt verschrikkelijk. "Lijkt toch", "zeg maar"quote:
'eerlijk gezegd' klopt dat welquote:Op donderdag 8 april 2010 21:44 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
'iets in die richting' kunnen we ook wel gaan turven...
Ja ik ook! Altijd gedacht dat het een oplichter was, maar twijfel nu toch wel..quote:Op donderdag 8 april 2010 23:00 schreef Wickedangel het volgende:
Grappig, altijd gedacht dat Ogilvie een charlatan was... Maar ze voelden zijn energie etc.
Dat afstandelijke van hem is wel overdreven. "Ik kom hier niet om vrienden te maken, ik kom hier voor mezelf en om te winnen."quote:Op donderdag 15 april 2010 21:40 schreef Pizzalover het volgende:
Het is als het ware weer op de teejveej!
Wat een griezel is die man,voor mij is Etty de winnaar.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat afstandelijke van hem is wel overdreven. "Ik kom hier niet om vrienden te maken, ik kom hier voor mezelf en om te winnen."
Dat wist ik niet maar is goed om te horen. Dat vind ik ook boeiender.quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:50 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik ben wel blij dat het volgende seizoen weer Plaats Delict wordt. Dat vind ik zo intrigerend...
Toevallig, jaja...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:39 schreef Panzermaus het volgende:
TV staat toevallig aan hier op RTL4, wat een stel droeftoeters zeg. Alleen de manier al waarop ze 'rappers' uitspreken._!
what nou jonge ik kom beneden met mijn laptop jonge en de tv staat hier aan kom dan niet fronten jongequote:
Ze denken vast dat ze de aandacht van de kijker dan beter vast kunnen houden. Net zoals telkens die aankondigingen van 'straks dit en dat, maar nu eerst...!'. Van mij hoeft dat ook allemaal niet.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:32 schreef Wickedangel het volgende:
Vlak voor het einde vielen al mijn RTL-zenders uit, dus het eind heb ik gemist![]()
Ik werd erg onrustig van het heen en weer-geswitch tussen de twee zaken. En waarom kregen we zo'n uitgebreide terugblik op de Willeke Dost-zaak? Er zijn weliswaar twee aanhoudingen geweest, maar dat heeft niks opgeleverd. Terwijl het als een succes werd gepresenteerd. Volstrekt nutteloos
Ja, daar heb ik het ook verder gekeken. Wel irritant met die reclame als je pauzeert dus dat zou ik proberen te voorkomen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:26 schreef lady-wrb het volgende:
o is het alweer begonnen?
ik ben benieuwd. die aflevering van donderdag is toch wel op rtl gemist te bekijken?
Ik heb het gezien ja, echt erg.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:24 schreef lady-wrb het volgende:
heeft iemand gister nog gekeken?
wat een verhaal met dat overvallen echtpaar
Ik heb ook weleens zulke dromen.Dus nee denk niet dat ze de weg kwijt isquote:Op donderdag 2 september 2010 23:38 schreef Wickedangel het volgende:
Lag het aan mij of is moeder Trushka een beetje de weg kwijt met die "droom" die ze "aan de politie had doorgegeven"?
Ja, ik vond het ook vrij chaotisch gisteren. Naast al de herhalingen ook dat geswitch steeds van onderwerp.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:26 schreef Eleentje86 het volgende:
Ik vond het gister een beetje irritant met elke keer dingen herhalen.
Oke ik was al bang dat het aan mij lagquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:30 schreef Mike het volgende:
[..]
Ja, ik vond het ook vrij chaotisch gisteren. Naast al de herhalingen ook dat geswitch steeds van onderwerp.
hahaha ik zei precies hetzelfde tegen mijn vriendquote:Op donderdag 23 september 2010 21:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
We krijgen toch niet weer de hele tijd "als het ware" he.
Hij zegt nou "op een of andere manier"quote:Op vrijdag 24 september 2010 07:23 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hahaha ik zei precies hetzelfde tegen mijn vriend
Mee eens, onnodig. De foto's moeten afkomstig zijn geweest van de nabestaanden, die er niet bij hebben stilgestaan dat RTL ze dan ook allemáál en meerdere keren zou laten zien.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:27 schreef Eleentje86 het volgende:
Zit het nu terug te kijken.Waarom al die foto's van die jongen die opgebaard ligt.Vind dat nou niet echt nodigLeuk dat de hele wereld kan zien hoe jij opgebaard ligt.Dat is toch iets persoonlijks??
Jaaa inderdaad die kogels.Als je dat als nabestaande terug kijk krijg je toch de rillingen als je dat zo vaak zie.Maar goed ze doen zelf mee aan het programma..quote:Op zondag 26 september 2010 01:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Mee eens, onnodig. De foto's moeten afkomstig zijn geweest van de nabestaanden, die er niet bij hebben stilgestaan dat RTL ze dan ook allemáál en meerdere keren zou laten zien.
Wat ik ook onzin vond: om de haverklap dat pistool en de inslag van de kogels. Ze willen het bij RTL zo spannend mogelijk makenZe vergeten alleen dat het geheel al spannend genoeg is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |