Al gedaanquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:24 schreef ElDani het volgende:
TT is al geweest he. Of althans, de youtube link moet even veranderd worden haha!
Kloon van Dov, kom er maar in!quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:32 schreef em-dee-em-aa het volgende:
TVP, net nog mailtje gestuurd naar Q-Dance.
Ben net thuis dus zal wel veels te laat zijn helaas
Maarja kaartje fixxen moet lukken, ben tot nu toe altijd redelijk easy aan kaarten gekomen ook Defqon dus 10 years Q-Dance moet ook wel lukken
En die nieuwe tracks van The Prophet vind ik maar niks, wie nodigt hem weer eens uit zich in de discussie te mengen @ Fok! ?
Dov was toch wel de echte?quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:34 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Kloon van Dov, kom er maar in!
Ik niet, tentamensquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:48 schreef de_huig het volgende:
daar was volgens mij wel een kloonscan gedaan maar het bleek er geen te zijn ofzo...(toch rip?)
verder heb ik wel zin in een partehen met een weerje zoals vandaag helemaal in een outdoor parteh
![]()
tot zover mijn tvp
ps: bart zal ik maar eens kaarten voor zeejnie gaan hosselen?
ps2: wie van hier gaan er eigenlijk naar de zany show? of is dat al gevraagd?
Ik zat vanmiddag nog precies hetzelfde te denken...quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:48 schreef de_huig het volgende:
Ik heb optie. Andere optie is NC @ Outland, hangt er vanaf wat mijn vrienden kiezen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:48 schreef de_huig het volgende:
daar was volgens mij wel een kloonscan gedaan maar het bleek er geen te zijn ofzo...(toch rip?)
verder heb ik wel zin in een partehen met een weerje zoals vandaag helemaal in een outdoor parteh
![]()
tot zover mijn tvp
we gaanquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:03 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik zat vanmiddag nog precies hetzelfde te denken...
TVP btw omg (dat rijmt JWT)
Ik 'ontdek' hem eigenlijk nu pasquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:54 schreef ElDani het volgende:
... Met name die Chris One platen vond ik erg goed!
quote:Gewoon heel scantraxx voor een jaartje niet op feesten zetten en niet laten releasen, wat zou de HS daar van opknappen zeg
Ja, http://www.last.fm/user/Soliquenlquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:55 schreef Muta het volgende:
gebruiken jullie last.fm??
http://www.last.fm/user/muta_nl
Ik kan het hier voor een beetje wel in vinden omdat ik in hetzelfde vaarwater zit als velen zeg maar, maar Dov is gewoon een slimme en goede zakenman. Volgens mij ook wel iemand die ver gaat om zijn eigen beurs goed te vullen. Dat blijkt ook wel weer dat ie dat Black Stripez geval gaat releasen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:12 schreef StM het volgende:
Gewoon heel scantraxx voor een jaartje niet op feesten zetten en niet laten releasen, wat zou de HS daar van opknappen zegEr lopen nog zo veel meer goede producers rond die gewoon niet de kans krijgen die ze imo verdienen. Of die gewoon net buiten de extreem toegankelijke sound vallen. Of nog beter laat de DJ's weer op de feesten draaien en de producers de muziek maken
Maar goed ik begin te ranten terwijl ik dat helemaal niet wilTijd voor weekend
(bijna dan...)
Mij zal je ook zeker niet horen zeggen dat Dov geen goede zakenman is. Er is alleen een verschil tussen zijn belangen en onze belangen als luisteraars/feestbezoekers. Voor hem is het belangrijk dat zn artiesten zo veel mogelijk geboekt worden en dan deze zoveel mogelijk releases er uit pompen (zonder een overflow te creëren op de markt wat juist averechts werkt.) Vanuit het oogpunt van de artiesten en zeker iemand als bijvoorbeeld Headhunterz is het natuurlijk super dat het zo gaat. Maar daar komt wel een risico om de hoek: namelijk dat je je niet meer inspant en dat je gewoon meer van hetzelfde gaat maken. Voor hhz is dat punt naar mijn mening een tijdje geleden gekomen en wss zal hij zich dan nu ook langzaam iets naar de achtergrond trekken of meer op het buitenland richten, geen idee. Als je kijkt naar het verleden zie je dat mensen na hun XQ redelijk wegzakken. Ze zijn over hun hoogtepunt heen. Tuurlijk maakt hhz af en toe nog steeds goede tracks en zeker voor mensen die nieuw zijn in de HS is het een prima artiest.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:40 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ik kan het hier voor een beetje wel in vinden omdat ik in hetzelfde vaarwater zit als velen zeg maar, maar Dov is gewoon een slimme en goede zakenman. Volgens mij ook wel iemand die ver gaat om zijn eigen beurs goed te vullen. Dat blijkt ook wel weer dat ie dat Black Stripez geval gaat releasen.
Hij heeft A2 erbij gehaald omdat dat label goed liep en denk dat hij wel met een leuk bod is gekomen waar A2 geen nee tegen konden zeggen.
En nu hij bezig is met die Scantraxx Headquarters waar onder andere WS en HH gaan produceren doe je toch wel zakelijk (en dus financieel) iets goed
Daarnaast heb ik ook dingen gehoord dat hij redelijk goed in Q-Dance zit dus vandaar dat ze op ieder feest staan. Hoe gaaf het feest ook blijkt te zijn geweest, maar ik kan dat wel redelijk plaatsen aangezien ik nog steeds niet snap waarom wel een XQ Headhunterz en geen Deepack o.i.d.
Maar wat mij betreft komen er vaker juweeltjes uit op de kleinere labels dan de hitzzzzz *psieuw psieuw* waar de grote alleen nog maar voor gaan. Daarom vind ik zo'n labeltjes als Next Chapter en Mythica vaak wel leuk en verfrissend.
En nog iets: Heeft er iemand nog iets vernomen van hardstyle_babbels? Volgens mij heb ik die al lang niet meer gezien hier.
En een warm welkom aan de nieuwe namen hier!
En tevens een tvp
Minstens de helft van de tracks had je thuis al kunnen voorspellen, blijft gewoon jammer dat er vrijwel nooit eens wat oude klappers (2006/2007) of onbekend werk wordt gedraaid.quote:00, Intro
01. Headhunterz vs Wildstylez - Stuck In Your Head
02. Headhunterz vs. Wildstylez - Project 1
03. Wildstylez - Single Sound
04. The Prophet feat. Wildstylez - Cold Rocking (Gostosa Remix)
05. Technoboy - War Machine (Original Mix)
06. JDX - Nize & Cloze
07. Headhunterz & Wildstylez vs. Noisecontrollers - Tonight
08. Wildstylez - A Complex Situation
09. 2 Best Enemies - Les Drums (Technoboy Remix)
10. Headhunterz - Emptiness
11. TNT - Tritolo
12. Hardstyle Guru - The Counter
13. Wildstylez - Muzic Or Noize
14. JDX feat. Sarah Maria - Live The Moment
15. Showtek - We Speak Music
16. Antifact - Path Of Righteousness (Wildstylez Remix)
17. Brennan Heart - Just As Easy (Wildstylez vs. SMD Remix)
18. D-Block & S-te-Fan vs. Wildstylez - The Human Soul
19. Headhunterz vs. Wildstylez - Blame It On The Editz
20. Alpha Twins vs. Wildstylez - Atrocious
21. Wildstylez - Revenge Of The Little Dick Motherfucker
22. Noisecontrollers - Venom (Wildstylez Remix)
Ach, ik ga ook max 1 keer per maand, waaronder vaak kleine feestjes.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:59 schreef StM het volgende:
Waarom zouden zeDe feesten verkopen uit, dus waarom dan niet steeds hetzelfde draaien. Als jij op 2 feestjes per jaar komt merk je dat toch niet....
Maar dat betekend niet, dat ik het niet met je eens bent.
Ik denk dat je dit moeilijk kan vergelijken. De avond staat in het teken van HHZ. Iedereen komt voor hem en zijn producties. Dus hij zal ze gewoon draaien. Als dit gedraaid werd op een algemeen feest, dat zou het teleurstellend zijn...quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:48 schreef luckass het volgende:
Ach, dat scantraxx artiesten veel geboekt worden maakt me niet zoveel uit, blijf het alleen jammer vinden dat een Hardstyle avond redelijk eenzijdig en voorspelbaar is.
Neem bijvoorbeeld de tracklist van HH&WS @ XQ
[..]
Minstens de helft van de tracks had je thuis al kunnen voorspellen, blijft gewoon jammer dat er vrijwel nooit eens wat oude klappers (2006/2007) of onbekend werk wordt gedraaid.
En met al die waardeloze edits heb ik het ook wel gehad.
zeer mee oneens. Ik vind het gewoon een dikke set. Als je war machine en nize and close draait op bijvoorbeeld een feest als defqon ben je een held. Om een plaat als hs guru niet te vergeten!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:26 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik denk dat je dit moeilijk kan vergelijken. De avond staat in het teken van HHZ. Iedereen komt voor hem en zijn producties. Dus hij zal ze gewoon draaien. Als dit gedraaid werd op een algemeen feest, dat zou het teleurstellend zijn...
Ik denk dat de wens die hier op het forum heerst maar een fractie is van de totale doelgroep. Ik denk dat het grootste gedeelte juist wel zit te wachten op meer van dezelfde scantraxx releases. Ik zie het bij de groep waar ik vaak mee ga ook. Ze volgen hardstyle verder helemaal niet, gaan af en toe naar een feestje en draaien en cd'tje in de auto en dat was het. Als die naar een feest gaan willen ze juist namen zien als headhunterz en prophet terwijl ze verbaasd kijken als ik over psyko punkz of 2-sidez begin. Mijn punt is: hier word hardstyle intensief gevolgd en dan is het logisch dat je een keer behoefte hebt aan verandering maar voor het grote gedeelte is die overkill er gewoon nog niet.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:15 schreef StM het volgende:
[..]
Om mij heen zie ik echter meer en meer gemopper om de huidige releases, vooral om die van scantraxx. Niet zo zeer om dat het slechte releases zijn maar omdat het meer van hetzelfde is. En gezien scantraxx zeer veel geprogrammeerd wordt op de grote feesten kost dat zeker bij de diehard fans bezoekers. Uiteraard is er nieuwe aanwas en door het toegankelijker maken van de gehele scene is er vooralsnog een grotere wens is om bepaalde festivals te bezoeken als dat er een aanbod van tickets is, maar of dat ook zo zal blijven?
Oke bedanktquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:38 schreef Da_Ripper het volgende:
@ DJ Tools; wat LtNoX zei& check [/sub]
Idd dat is het ook. Al die dagjes mensen kennen alleen de bekende dj's/tracks. Ook de wat hardere dj's zijn een stuk minder bekend, ik zeg een deepack, alphaverb of idd PP.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:07 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik denk dat de wens die hier op het forum heerst maar een fractie is van de totale doelgroep. Ik denk dat het grootste gedeelte juist wel zit te wachten op meer van dezelfde scantraxx releases. Ik zie het bij de groep waar ik vaak mee ga ook. Ze volgen hardstyle verder helemaal niet, gaan af en toe naar een feestje en draaien en cd'tje in de auto en dat was het. Als die naar een feest gaan willen ze juist namen zien als headhunterz en prophet terwijl ze verbaasd kijken als ik over psyko punkz of 2-sidez begin. Mijn punt is: hier word hardstyle intensief gevolgd en dan is het logisch dat je een keer behoefte hebt aan verandering maar voor het grote gedeelte is die overkill er gewoon nog niet.
Ik zeg niet dat dit niet een dikke set was. Hij klinkt juist erg goed. Maar er zijn gewoon enorm veel tracks die je kunt verwachten (en dus voorspelbaar zijn) op een XQ.....quote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:51 schreef kollie het volgende:
[..]
zeer mee oneens. Ik vind het gewoon een dikke set. Als je war machine en nize and close draait op bijvoorbeeld een feest als defqon ben je een held. Om een plaat als hs guru niet te vergeten!
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:07 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik denk dat de wens die hier op het forum heerst maar een fractie is van de totale doelgroep. Ik denk dat het grootste gedeelte juist wel zit te wachten op meer van dezelfde scantraxx releases. Ik zie het bij de groep waar ik vaak mee ga ook. Ze volgen hardstyle verder helemaal niet, gaan af en toe naar een feestje en draaien en cd'tje in de auto en dat was het. Als die naar een feest gaan willen ze juist namen zien als headhunterz en prophet terwijl ze verbaasd kijken als ik over psyko punkz of 2-sidez begin. Mijn punt is: hier word hardstyle intensief gevolgd en dan is het logisch dat je een keer behoefte hebt aan verandering maar voor het grote gedeelte is die overkill er gewoon nog niet.
Hier ben ik het ook wel mee eens. Zelfde verhaal hier. Mijn vrienden gaan ook nooit mee naar feesten. Ja eens per jaar gaan ze mee naar Decibel omdat het in de omgeving is. En dan hebben ze het inderdaad over de bekendere namen en het anthem vinden ze helemaal top. Dus wat eNGine10 al zegt, heel dat dagjesvolk wil alleen maar meer scantraxx releases.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:23 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Idd dat is het ook. Al die dagjes mensen kennen alleen de bekende dj's/tracks. Ook de wat hardere dj's zijn een stuk minder bekend, ik zeg een deepack, alphaverb of idd PP.
Erg jammer, ik ga bijna nooit naar HS feesten simpelweg omdat er bijna nooit iemand wil in mijn vrienden groep.
En dan vind ik het juist jammer dat er dan veel popiopie dj's en tracks worden gedraait met een standaard tracklist.
Er is een verschil. Ik haal sinds een tijd hetzelfde voorbeeld naar voren: DBSTF @ Qountdown. Ik had een enorme boutset verwacht, maar dat viel echt 300% mee. Leuke set met ook shit uit 2006 enzo (DJ Revolution remix, Low Frequenced Bass etcetera). Alle dagjesmensen dachten dat het een nieuwe promo was en vonden het geweldig, de liefhebbers vonden het geweldig, want er werd wat ouds gedraaid, kortom: iedereen blij. Waarom kun je dan niet zoiets doen af en toe? Ik weet dat je veel eigen producties moet hebben en draaien om er tegenwoordig nog bij te horen, maar dat wil niet zeggen dat je ze ALLEEN maar hoeft te draaien. Ik heb liever wat afwisseling.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:07 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:56 schreef 16meter het volgende:
Oh ja die hadden we ook nog.. de Toneshifterz...![]()
![]()
![]()
Wat een drama die gasten... lelijke synths, nog lelijkere melodietjes. Dikke kermis bagger, vele amateur producers die stukken betere tracks maken. Maarja, ze komen uit Australië en daar valt ook veel geld te verdienen met hardstyle, dus je MOET ze wel tekenen als Fusion zijnde.
Daar ben ik me volledig van bewustquote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:07 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
quote:Gonna get some dinner and sit down and plan this album!! Yeah, we know its been a long time coming, but when you hear it....
jesus, nog een albumquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:05 schreef ElDani het volgende:
Over Bioweapon gesproken..
http://www.facebook.com/Bioweapon/posts/101398039898455
[..]
Ten eerste zijn er al heel veel mensen die dit hebben. En ten tweede zijn je intenties illegaal. Zelf een verzameling aanleggen met gekochte records geen probleem. Maar die verzameling online aanbieden zullen ze je niet in dank afnemen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:54 schreef JortK het volgende:
Ok ik heb een wild idee, kijken of er een beetje animo voor is
Ik wil van alle hardstyle labels (en wellicht wat andere goede labels) alle platen gaan verzamelen (digitaal).
Wellicht is het leuk als dit compleet is om dan een groot bestand ervan te maken wat iedereen kan downloaden?
Ook wel leuk als we kijken wie wat heeft om zo snel een complete verzameling te krijgen
nope, te ver weg en al wat anders geplandquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:48 schreef de_huig het volgende:
precies, daar moet je bij mij niet mee aan komen zetten!quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:08 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
![]()
Geen Frontliner/Wildstylez/Scope Dj/A-Lusion voor een jaar? Wat een onzin zeg.
openen met Fuck You Upquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:37 schreef JortK het volgende:
Ik verlang terug naar meneer Lownoise op XQ Holland
Ik zit er niet meer in volgens mijquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:12 schreef Sethje het volgende:
Net alsof iemand onze PM list gaat controleren wat er word rondgestuurd
Nou om de hele collectie van 2003 tot nu up te loaden met 75 kb/sec...dan zal ik 5 dagen bezig zijnquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:54 schreef JortK het volgende:
Ik wil van alle hardstyle labels (en wellicht wat andere goede labels) alle platen gaan verzamelen (digitaal).
Wellicht is het leuk als dit compleet is om dan een groot bestand ervan te maken wat iedereen kan downloaden?
Ook wel leuk als we kijken wie wat heeft om zo snel een complete verzameling te krijgen
Ja en nee. Ik denk dat je het kunt vergelijken met een leraar. Die weet ook allang wat die verkondigt in de klas, en doet eigenlijk ieder jaar precies hetzelfde, maar dat is wel waar die goed in is en weet van heeft.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:56 schreef eNGine10 het volgende:
Ben wel benieuwd of die dj's zelf ook liever andere soort nummers zouden maken of dat ze het eigenlijk wel prima vinden om iedere keer hetzelfde trucje te doen.
Ik heb denk ik weinig heb wat jullie niet al hebben, maarre.. I'm in.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:54 schreef JortK het volgende:
http://www.hardtraxx.nl/f(...)ases-2010-t5364.html ?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:03 schreef JortK het volgende:
Goede berichten... binnenkort eens een overzicht maken wat er allemaal uit is gekomen per label (lang leve discogs! )
Vrees dat ik hier van weinig waarde kan zijn. 2 weken geleden me pc gecrasht en alles compleet opnieuw moeten installeren. Ben dus paar gig aan muziek kwijtquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:54 schreef JortK het volgende:
niet slecht, alleen die stem is echt kutquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:52 schreef StM het volgende:
Zo m'n contest inzending is af:
Voor een allereerste poging met video montage etc kon het slechter :p
Ik vind hem vet, apocalyptisch muziekje en robot stem geven wel een vette sfeer mee. Alleen als de muziek op het einde weg is, klinkt dat "will you join us" een tikkie knulligquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:09 schreef StM het volgende:
Ik weet het :p Computerstem, maar zelf inspreken was nog veel kutter(Geen goede mic, kut stem ervoor etc :p)
Ik had MC Da Syndrome gevraagd en die leek het wel leuk, maar die laat niks meer horen helaas
Klopt, als ik hem weg laat vagen, begint hij opnieuw met een hele korte opbouw. Zonder voldoende kennis van audio en audio bewerkingssoftware kon ik hem die uitloop niet netjes laten herhalen...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:20 schreef LtNoX het volgende:
[..]
Ik vind hem vet, apocalyptisch muziekje en robot stem geven wel een vette sfeer mee. Alleen als de muziek op het einde weg is, klinkt dat "will you join us" een tikkie knullig
Het spijt me zeer maar ik vind um goed te pruimenquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:19 schreef luckass het volgende:
Om maar aan te haken hier:
[Hardstyle #137] Out with a bang!
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 01:29 schreef Trekfiets het volgende:
Door wie worden de vocals van de Toneshifterz trouwens ingesproken? Klinkt echt als Daffy Duck![]()
Ook last van, terwijl ik 'm al anderhalve week niet meer gehoord heb ofzo.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 01:13 schreef Quyxz_ het volgende:
Die melodie van 'The MF Point of Perfection' blijft echt altijd in mijn hoofd zitten nadat ik het nummer geluisterd heb. Meer mensen last van?
Ik heb de track om 7 uur ofzo geluisterd en daarna bijna geen andere muziek meer geluisterd en nu zit hij nog steeds in mijn hoofd...
Niet echt, maar je gaat een vervolgopleiding doen?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:45 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ook last van, terwijl ik 'm al anderhalve week niet meer gehoord heb ofzo.
ff opzetten nu.
BTW: Iemand ervaring met 21+ test (toelatingsexamen) voor het HBO? (Informatica/Systeembeheer)
Dat laatste stukje lijkt wel een klein beetje op die van mij, maar ik ben nog lang niet klaar, dus ik hoop dat je niet denkt dat ik je idee gestolen hebquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:52 schreef StM het volgende:
http://q-dance.nl/q/list_messages/10668quote:Q-dance Radio heeft er vanaf maart een nieuwe hardstyle radioshow bij!
The Monthly Hardstyle Mix, powered by Dance-Tunes wordt elke derde zondag van de maand om 20.00 uur uitgezonden op Q-dance Radio.
De eerste mix is 21 maart te beluisteren, vanaf 20.00 uur. Hierdoor begint de uitzending van "The Best of In Qontrol" een uurtje later.
De mix wordt verzorgd door DJ Royal X.
Volgens mij zit je filmpje in de Q-dance nieuwsbrief! Dan moet je toch wat goed gedaan hebbenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:52 schreef StM het volgende:
Altijd leuk, concurrentiequote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:00 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Dat laatste stukje lijkt wel een klein beetje op die van mij, maar ik ben nog lang niet klaar, dus ik hoop dat je niet denkt dat ik je idee gestolen heb
Was eigenlijk al van plan geen andere inzendingen te bekijken zodat mijn fantasie niet beïnvloed zou worden, maar omdat je in dit topic reageerde toch maar even gekeken
May the best man win![]()
Woot idd! Vetquote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:26 schreef Grrommit het volgende:
[..]
Volgens mij zit je filmpje in de Q-dance nieuwsbrief! Dan moet je toch wat goed gedaan hebben![]()
Zit heel erg te twijfelen of ik dit jaar op vakantie zal gaan of dat ik elk festival dat ik kan bedenken af zal gaan... Ik wil eigenlijk al sowieso mysteryland, decibel, q-base en als ik een kaartje kan krijgen defqon meepakken dus er is voor de festivals al wel een goeie basis gelegd..
Aha... leuk voor 'mquote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:06 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
http://q-dance.nl/q/list_messages/10668
Ochja... dat is toch die stakker die de helft van de namen verkeerd uitspreekt of de titels niet kent toch?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:31 schreef Trekfiets het volgende:
Leuk dat ze Black vanavond uitzenden. Helaas slaan ze 80% van de acts over en krijgen we Jeff-E. Rot toch op
Jeff Equote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:50 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ochja... dat is toch die stakker die de helft van de namen verkeerd uitspreekt of de titels niet kent toch?
Idd een flinke faal dat ze die man nog vragen voor dit soort dingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |