Daar ben ik me volledig van bewustquote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:07 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik denk dat de wens die hier op het forum heerst maar een fractie is van de totale doelgroep. Ik denk dat het grootste gedeelte juist wel zit te wachten op meer van dezelfde scantraxx releases. Ik zie het bij de groep waar ik vaak mee ga ook. Ze volgen hardstyle verder helemaal niet, gaan af en toe naar een feestje en draaien en cd'tje in de auto en dat was het. Als die naar een feest gaan willen ze juist namen zien als headhunterz en prophet terwijl ze verbaasd kijken als ik over psyko punkz of 2-sidez begin. Mijn punt is: hier word hardstyle intensief gevolgd en dan is het logisch dat je een keer behoefte hebt aan verandering maar voor het grote gedeelte is die overkill er gewoon nog niet.
quote:Gonna get some dinner and sit down and plan this album!! Yeah, we know its been a long time coming, but when you hear it....
jesus, nog een albumquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:05 schreef ElDani het volgende:
Over Bioweapon gesproken..
http://www.facebook.com/Bioweapon/posts/101398039898455
[..]
Ten eerste zijn er al heel veel mensen die dit hebben. En ten tweede zijn je intenties illegaal. Zelf een verzameling aanleggen met gekochte records geen probleem. Maar die verzameling online aanbieden zullen ze je niet in dank afnemen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:54 schreef JortK het volgende:
Ok ik heb een wild idee, kijken of er een beetje animo voor is
Ik wil van alle hardstyle labels (en wellicht wat andere goede labels) alle platen gaan verzamelen (digitaal).
Wellicht is het leuk als dit compleet is om dan een groot bestand ervan te maken wat iedereen kan downloaden?
Ook wel leuk als we kijken wie wat heeft om zo snel een complete verzameling te krijgen
nope, te ver weg en al wat anders geplandquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:48 schreef de_huig het volgende:
ps2: wie van hier gaan er eigenlijk naar de zany show? of is dat al gevraagd?
precies, daar moet je bij mij niet mee aan komen zetten!quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:08 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
![]()
Geen Frontliner/Wildstylez/Scope Dj/A-Lusion voor een jaar? Wat een onzin zeg.
openen met Fuck You Upquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:37 schreef JortK het volgende:
Ik verlang terug naar meneer Lownoise op XQ Holland
Ik zit er niet meer in volgens mijquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:12 schreef Sethje het volgende:
Net alsof iemand onze PM list gaat controleren wat er word rondgestuurd
Nou om de hele collectie van 2003 tot nu up te loaden met 75 kb/sec...dan zal ik 5 dagen bezig zijnquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:54 schreef JortK het volgende:
Ik wil van alle hardstyle labels (en wellicht wat andere goede labels) alle platen gaan verzamelen (digitaal).
Wellicht is het leuk als dit compleet is om dan een groot bestand ervan te maken wat iedereen kan downloaden?
Ook wel leuk als we kijken wie wat heeft om zo snel een complete verzameling te krijgen
Ja en nee. Ik denk dat je het kunt vergelijken met een leraar. Die weet ook allang wat die verkondigt in de klas, en doet eigenlijk ieder jaar precies hetzelfde, maar dat is wel waar die goed in is en weet van heeft.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:56 schreef eNGine10 het volgende:
Ben wel benieuwd of die dj's zelf ook liever andere soort nummers zouden maken of dat ze het eigenlijk wel prima vinden om iedere keer hetzelfde trucje te doen.
Ik heb denk ik weinig heb wat jullie niet al hebben, maarre.. I'm in.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:54 schreef JortK het volgende:
http://www.hardtraxx.nl/f(...)ases-2010-t5364.html ?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:03 schreef JortK het volgende:
Goede berichten... binnenkort eens een overzicht maken wat er allemaal uit is gekomen per label (lang leve discogs! )
Vrees dat ik hier van weinig waarde kan zijn. 2 weken geleden me pc gecrasht en alles compleet opnieuw moeten installeren. Ben dus paar gig aan muziek kwijtquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:54 schreef JortK het volgende:
niet slecht, alleen die stem is echt kutquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:52 schreef StM het volgende:
Zo m'n contest inzending is af:
Voor een allereerste poging met video montage etc kon het slechter :p
Ik vind hem vet, apocalyptisch muziekje en robot stem geven wel een vette sfeer mee. Alleen als de muziek op het einde weg is, klinkt dat "will you join us" een tikkie knulligquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:09 schreef StM het volgende:
Ik weet het :p Computerstem, maar zelf inspreken was nog veel kutter(Geen goede mic, kut stem ervoor etc :p)
Ik had MC Da Syndrome gevraagd en die leek het wel leuk, maar die laat niks meer horen helaas
Klopt, als ik hem weg laat vagen, begint hij opnieuw met een hele korte opbouw. Zonder voldoende kennis van audio en audio bewerkingssoftware kon ik hem die uitloop niet netjes laten herhalen...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:20 schreef LtNoX het volgende:
[..]
Ik vind hem vet, apocalyptisch muziekje en robot stem geven wel een vette sfeer mee. Alleen als de muziek op het einde weg is, klinkt dat "will you join us" een tikkie knullig
Het spijt me zeer maar ik vind um goed te pruimenquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:19 schreef luckass het volgende:
Om maar aan te haken hier:
[Hardstyle #137] Out with a bang!
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 01:29 schreef Trekfiets het volgende:
Door wie worden de vocals van de Toneshifterz trouwens ingesproken? Klinkt echt als Daffy Duck![]()
Ook last van, terwijl ik 'm al anderhalve week niet meer gehoord heb ofzo.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 01:13 schreef Quyxz_ het volgende:
Die melodie van 'The MF Point of Perfection' blijft echt altijd in mijn hoofd zitten nadat ik het nummer geluisterd heb. Meer mensen last van?
Ik heb de track om 7 uur ofzo geluisterd en daarna bijna geen andere muziek meer geluisterd en nu zit hij nog steeds in mijn hoofd...
Niet echt, maar je gaat een vervolgopleiding doen?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:45 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ook last van, terwijl ik 'm al anderhalve week niet meer gehoord heb ofzo.
ff opzetten nu.
BTW: Iemand ervaring met 21+ test (toelatingsexamen) voor het HBO? (Informatica/Systeembeheer)
Dat laatste stukje lijkt wel een klein beetje op die van mij, maar ik ben nog lang niet klaar, dus ik hoop dat je niet denkt dat ik je idee gestolen hebquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:52 schreef StM het volgende:
http://q-dance.nl/q/list_messages/10668quote:Q-dance Radio heeft er vanaf maart een nieuwe hardstyle radioshow bij!
The Monthly Hardstyle Mix, powered by Dance-Tunes wordt elke derde zondag van de maand om 20.00 uur uitgezonden op Q-dance Radio.
De eerste mix is 21 maart te beluisteren, vanaf 20.00 uur. Hierdoor begint de uitzending van "The Best of In Qontrol" een uurtje later.
De mix wordt verzorgd door DJ Royal X.
Volgens mij zit je filmpje in de Q-dance nieuwsbrief! Dan moet je toch wat goed gedaan hebbenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:52 schreef StM het volgende:
Altijd leuk, concurrentiequote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:00 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Dat laatste stukje lijkt wel een klein beetje op die van mij, maar ik ben nog lang niet klaar, dus ik hoop dat je niet denkt dat ik je idee gestolen heb
Was eigenlijk al van plan geen andere inzendingen te bekijken zodat mijn fantasie niet beïnvloed zou worden, maar omdat je in dit topic reageerde toch maar even gekeken
May the best man win![]()
Woot idd! Vetquote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:26 schreef Grrommit het volgende:
[..]
Volgens mij zit je filmpje in de Q-dance nieuwsbrief! Dan moet je toch wat goed gedaan hebben![]()
Zit heel erg te twijfelen of ik dit jaar op vakantie zal gaan of dat ik elk festival dat ik kan bedenken af zal gaan... Ik wil eigenlijk al sowieso mysteryland, decibel, q-base en als ik een kaartje kan krijgen defqon meepakken dus er is voor de festivals al wel een goeie basis gelegd..
Aha... leuk voor 'mquote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:06 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
http://q-dance.nl/q/list_messages/10668
Ochja... dat is toch die stakker die de helft van de namen verkeerd uitspreekt of de titels niet kent toch?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:31 schreef Trekfiets het volgende:
Leuk dat ze Black vanavond uitzenden. Helaas slaan ze 80% van de acts over en krijgen we Jeff-E. Rot toch op
Jeff Equote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:50 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ochja... dat is toch die stakker die de helft van de namen verkeerd uitspreekt of de titels niet kent toch?
Idd een flinke faal dat ze die man nog vragen voor dit soort dingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |