abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79335074
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 09:07 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

Ik denk dat de wens die hier op het forum heerst maar een fractie is van de totale doelgroep. Ik denk dat het grootste gedeelte juist wel zit te wachten op meer van dezelfde scantraxx releases. Ik zie het bij de groep waar ik vaak mee ga ook. Ze volgen hardstyle verder helemaal niet, gaan af en toe naar een feestje en draaien en cd'tje in de auto en dat was het. Als die naar een feest gaan willen ze juist namen zien als headhunterz en prophet terwijl ze verbaasd kijken als ik over psyko punkz of 2-sidez begin. Mijn punt is: hier word hardstyle intensief gevolgd en dan is het logisch dat je een keer behoefte hebt aan verandering maar voor het grote gedeelte is die overkill er gewoon nog niet.
Daar ben ik me volledig van bewust Maar ik zie juist bij de mensen er om heen, die het niet intensief volgen maar wel de dagjesmensen meetrekken (en zonder hun komen die namelijk niet of niet zo snel) dat de producties van hhz van 2-3 jaar terug waren en dat ze hem wel zo'n beetje zat zijn inmiddels. Nu gaan ze weer massaal naar DB&STF maar ook daar begin ik al te horen waarom ze die album nr's blijven draaien.

Q en scantraxx kunnen met enkele jaren weleens een probleem hebben. Momenteel richten ze zich volledig op de korte termijn over hoe ze de scene zo toegankelijk mogelijk kunnen maken (Was het The Prophet niet die graag een nr in de top 40 wil hebben?). Maar ze jagen de diehard fans tegen zich in het harnas en samen met de groep die het niet heel intensief volgt trekken die wel de dagjes mensen mee. De dagjes mensen gaan net zo makkelijk naar een house feest of naar trance-energy ofzo...
  vrijdag 19 maart 2010 @ 13:48:19 #52
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_79335093
Heb het ook niet zo op Toneshifterz / Bioweapon.

Waar ik me ook aan erger is dat het tegenwoordig wel "hot" lijkt om grappig te doen op een filmpje op internet. Waar de grappige filmpjes van de Fusion crew, Zany DV8 en de filmpjes van Headhunterz / Prophet etc. eerlijk en leuk overkomen doen de filmpjes van Bioweapon dat bijvoorbeeld totaal niet.

Beetje zogenaamd grappig doen voor de camera, bijvoorbeeld in het filmpje 1000 followers free track van Bioweapon Misschien is het een cultuurverschil en is dit hoe ze echt zijn, op mij komt het echter totaal fake over.

Linkje: http://hardstyle.harderst(...)followers-t1103.html
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
pi_79338166
Over Bioweapon gesproken..

http://www.facebook.com/Bioweapon/posts/101398039898455
quote:
Gonna get some dinner and sit down and plan this album!! Yeah, we know its been a long time coming, but when you hear it....
Mixes onder de naam Khadber
  vrijdag 19 maart 2010 @ 15:09:39 #54
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
  vrijdag 19 maart 2010 @ 15:25:44 #55
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_79339045
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 15:05 schreef ElDani het volgende:
Over Bioweapon gesproken..

http://www.facebook.com/Bioweapon/posts/101398039898455
[..]
jesus, nog een album zijn nie eens goeie producers....
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
  vrijdag 19 maart 2010 @ 15:55:59 #56
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_79340259
Ik heb het nu al een beetje gehad met die Aussie producers die wel ff denken het te gaan maken hier

Verder voor in jullie agenda een week opgeschoven dus niet tegelijk met een XQ

[ Bericht 58% gewijzigd door Sethje op 19-03-2010 16:25:04 ]
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_79341885
WOEI!!!
http://www.hardstyle.com/(...)l-black-2010-anthem/

[ Bericht 7% gewijzigd door ElDani op 19-03-2010 16:47:42 ]
Mixes onder de naam Khadber
  vrijdag 19 maart 2010 @ 16:54:41 #58
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_79342896
Ok ik heb een wild idee, kijken of er een beetje animo voor is

Ik wil van alle hardstyle labels (en wellicht wat andere goede labels ) alle platen gaan verzamelen (digitaal).

Wellicht is het leuk als dit compleet is om dan een groot bestand ervan te maken wat iedereen kan downloaden?

Ook wel leuk als we kijken wie wat heeft om zo snel een complete verzameling te krijgen
pi_79344470
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 16:54 schreef JortK het volgende:

Ik wil van alle hardstyle labels (en wellicht wat andere goede labels ) alle platen gaan verzamelen (digitaal).

Wellicht is het leuk als dit compleet is om dan een groot bestand ervan te maken wat iedereen kan downloaden?

Ook wel leuk als we kijken wie wat heeft om zo snel een complete verzameling te krijgen
Ten eerste zijn er al heel veel mensen die dit hebben. En ten tweede zijn je intenties illegaal. Zelf een verzameling aanleggen met gekochte records geen probleem. Maar die verzameling online aanbieden zullen ze je niet in dank afnemen.
  vrijdag 19 maart 2010 @ 18:12:51 #60
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_79345737
Net alsof iemand onze PM list gaat controleren wat er word rondgestuurd

gewoon maken die verzameling, ik heb zelf ook een kleine collectie
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_79346232
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 19:48 schreef de_huig het volgende:
ps2: wie van hier gaan er eigenlijk naar de zany show? of is dat al gevraagd?
nope, te ver weg en al wat anders gepland
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 22:08 schreef Just_Shut_Up het volgende:

[..]

Geen Frontliner/Wildstylez/Scope Dj/A-Lusion voor een jaar? Wat een onzin zeg.
precies, daar moet je bij mij niet mee aan komen zetten!
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 11:37 schreef JortK het volgende:
Ik verlang terug naar meneer Lownoise op XQ Holland
openen met Fuck You Up
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  vrijdag 19 maart 2010 @ 18:30:52 #62
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_79346335
Zany show is nog een twijfelaar.
Moet dan zelf draaien dus eerst mijn tijd afwachten. Als die redelijk vroeg valt ga ik me wel overwegen om even naar Eindhoven te gaan
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_79346452
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 18:12 schreef Sethje het volgende:
Net alsof iemand onze PM list gaat controleren wat er word rondgestuurd
Ik zit er niet meer in volgens mij
Kan iemand me weer toevoegen
pi_79347013
Wist niet eens dat Zany's Show er was. Maar vriend heeft ons op de guestlist gezet. Altijd handig. Dus Zany is een go. En IQ is een go!
pi_79347353
Ik vind die Bioweapon-set wel vet! Het begint weer goed weer te worden, dus kan ik op de een of andere manier beter tegen blije riedeltjes e.d. Sowieso vind ik bijna alle HS-nummers gewoon vet Ik weet niet waaraan het ligt, maar het is wel zo. (uitzonderingen daar gelaten natuurlijk, zoals Tear the club up )

Vind het jammer dat de gasten van Bioweapon bijna nergens moeten draaien deze zomer, althans. De festivals waar de line-ups nog niet van bekend zijn zoals DefQon, Decibel, Mystery Land enzo, verwacht niet dat ze daar staan. Misschien, eventueel, als optie toch maar naar Riverdance om ze te checken

Zany Show --> JA
IQ --> JA
Rebirth --> JA
Knock Out --> NEE Kan het niet regelen met vervoer...iemand 2 kaartjes kopen?
Emporium --> JA
Intents --> JA

Hopaaaaaa! Zin in zomerrrrrrrr
pi_79347802
quote:

Nou om de hele collectie van 2003 tot nu up te loaden met 75 kb/sec...dan zal ik 5 dagen bezig zijn

Heb zin in Knock out !!!
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  vrijdag 19 maart 2010 @ 19:20:42 #67
253179 LtNoX
Easy Livin'
pi_79348243
Grappig, eigenlijk nog nooit naar hardstyle gekeken als een style die je casual kan beluisteren (zoals dat met house en dance in mijn beleving wel kan). Altijd gedacht dat hardstyle iets was waar je alleen maar echt mee bezig kon zijn, omdat je er anders niet mee in aanraking kwam ('tuurlijk is dat sinds de showtek @ tmf en headhunterz reclame voor cd bij FRS wel iets verandert, maar toch.)
Dacht altijd dat de dagjesmensen op feesten mensen waren die via vrienden eens kwamen kijken, icm met het goede weer van een festival en omdat ze bekende namen als charly lownoise of darkraver wel eens wilden zien.
Eyeopener dit, dank!
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 12:56 schreef eNGine10 het volgende:
Ben wel benieuwd of die dj's zelf ook liever andere soort nummers zouden maken of dat ze het eigenlijk wel prima vinden om iedere keer hetzelfde trucje te doen.
Ja en nee. Ik denk dat je het kunt vergelijken met een leraar. Die weet ook allang wat die verkondigt in de klas, en doet eigenlijk ieder jaar precies hetzelfde, maar dat is wel waar die goed in is en weet van heeft.
Een producer die hetzelfde trucje herhaalt, doet dat waarschijnlijk omdat die weet wat die ermee kan, en het dus goed aanvoelt, of denkt er nog niet 'alles' uitgehaald te hebben.
Okay misschien een beetje een kromme vergelijking, maar ala. Denk aan gezegdes als "Why change a winning team?" of "If it ain't broken, don't try to fix it."

Zany show is nog een twijfeltje, eens met de stampmaat overleggen. Ik zie het toch wel zitten eigenlijk
No mix of words or music or memories can touch that sense of knowing that you were there.
pi_79349724
quote:

Ik heb denk ik weinig heb wat jullie niet al hebben, maarre.. I'm in.
pi_79349797
tel mij ook maar mee voor die collectie
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  vrijdag 19 maart 2010 @ 20:03:11 #70
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_79350197
Goede berichten... binnenkort eens een overzicht maken wat er allemaal uit is gekomen per label (lang leve discogs! )
pi_79352225
Zo m'n contest inzending is af:

Voor een allereerste poging met video montage etc kon het slechter :p
pi_79352719
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 20:03 schreef JortK het volgende:
Goede berichten... binnenkort eens een overzicht maken wat er allemaal uit is gekomen per label (lang leve discogs! )
http://www.hardtraxx.nl/f(...)ases-2010-t5364.html ?

Ik meld me ook aan voor de lijst trouwens.
(ik sta bij sommige mensen wel in de PM lijst en sommige niet, trouwens.)
gr gr
  vrijdag 19 maart 2010 @ 21:08:12 #73
296234 benniesnugger
Stiekem toch wel snugger
pi_79353057
quote:

Vrees dat ik hier van weinig waarde kan zijn. 2 weken geleden me pc gecrasht en alles compleet opnieuw moeten installeren. Ben dus paar gig aan muziek kwijt

Zany Show ga ik wss wel heen. Moet alleen ff wachten tot me stufi en stagevergoeding binnen is voordat ik kaartje kan halen
  vrijdag 19 maart 2010 @ 21:19:15 #74
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_79353680
Count me in... heb toch wel zo'n 20 gig aan hardstylevinyls/webjes
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
pi_79353803
Ik heb ook 20-25 gb
  vrijdag 19 maart 2010 @ 21:36:01 #76
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_79354602
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 20:52 schreef StM het volgende:

niet slecht, alleen die stem is echt kut
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_79356252
Ik weet het :p Computerstem, maar zelf inspreken was nog veel kutter (Geen goede mic, kut stem ervoor etc :p)

Ik had MC Da Syndrome gevraagd en die leek het wel leuk, maar die laat niks meer horen helaas
pi_79356552
ik heb backup van mijn totale muziek verzameling, zo'n 200 GB

200 GB waarvan bijna 100GB hardstyle de rest vanalles, veel hardcore, en gewoon verzamelingen van artiesten en albums.
  vrijdag 19 maart 2010 @ 22:20:56 #79
253179 LtNoX
Easy Livin'
pi_79356649
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 22:09 schreef StM het volgende:
Ik weet het :p Computerstem, maar zelf inspreken was nog veel kutter (Geen goede mic, kut stem ervoor etc :p)

Ik had MC Da Syndrome gevraagd en die leek het wel leuk, maar die laat niks meer horen helaas
Ik vind hem vet, apocalyptisch muziekje en robot stem geven wel een vette sfeer mee. Alleen als de muziek op het einde weg is, klinkt dat "will you join us" een tikkie knullig
No mix of words or music or memories can touch that sense of knowing that you were there.
pi_79356999
Alleen WEB telt natuurlijk. Dan blijft er bij mij niet gek veel over.
pi_79357530
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 22:20 schreef LtNoX het volgende:

[..]

Ik vind hem vet, apocalyptisch muziekje en robot stem geven wel een vette sfeer mee. Alleen als de muziek op het einde weg is, klinkt dat "will you join us" een tikkie knullig
Klopt, als ik hem weg laat vagen, begint hij opnieuw met een hele korte opbouw. Zonder voldoende kennis van audio en audio bewerkingssoftware kon ik hem die uitloop niet netjes laten herhalen...

Achja zo zitten er nog wel meer dingetjes in die beter kunnen. Maar met mijn kennis van deze materie dan is dit op dit moment wel het maximum wat er uit te halen viel. Dit heeft ongeveer 40 uur gekost :p Ik heb helaas ook niet alle tijd van de wereld maar het kriebelt toch al om er nog 1 maken zodat ik ook gelijk dingen anders aan kan pakken. (zoals de muziek vooraf er onder zetten en de rest er om heen bouwen ipv achteraf en de muziek er een beetje omheen vogelen
pi_79358356
quote:
Het spijt me zeer maar ik vind um goed te pruimen
Zo niet.. dan toch!
pi_79362331
Die melodie van 'The MF Point of Perfection' blijft echt altijd in mijn hoofd zitten nadat ik het nummer geluisterd heb. Meer mensen last van?
Ik heb de track om 7 uur ofzo geluisterd en daarna bijna geen andere muziek meer geluisterd en nu zit hij nog steeds in mijn hoofd...
gr gr
  zaterdag 20 maart 2010 @ 01:29:26 #84
279274 Trekfiets
ik trek fietsen
pi_79362762
Door wie worden de vocals van de Toneshifterz trouwens ingesproken? Klinkt echt als Daffy Duck
  zaterdag 20 maart 2010 @ 10:50:40 #85
60704 LeonH
pi_79366621
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 01:29 schreef Trekfiets het volgende:
Door wie worden de vocals van de Toneshifterz trouwens ingesproken? Klinkt echt als Daffy Duck

Klinkt idd nergens naar. Vindt de plaat in zijn totaliteit maar matig. Net zoals vele andere tracks van Toneshifterz... Sahara vond ik nog wel vet, Get Loaded en Electro Shock ook wel. De rest heb ik helemaal niks mee.
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  zaterdag 20 maart 2010 @ 11:44:23 #86
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_79367711
Eindelijk nog maar eens een naar een feestje vanavond. Heb vanmorgen toen ik wakker werd maar beslist dat we toch maar naar BLACK zouden gaan

Was toch al van The Qontinent in augustus dat ik de deur ben uitgegaan voor een fatsoenlijk event
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_79367734
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 01:13 schreef Quyxz_ het volgende:
Die melodie van 'The MF Point of Perfection' blijft echt altijd in mijn hoofd zitten nadat ik het nummer geluisterd heb. Meer mensen last van?
Ik heb de track om 7 uur ofzo geluisterd en daarna bijna geen andere muziek meer geluisterd en nu zit hij nog steeds in mijn hoofd...
Ook last van, terwijl ik 'm al anderhalve week niet meer gehoord heb ofzo.

ff opzetten nu.

BTW: Iemand ervaring met 21+ test (toelatingsexamen) voor het HBO? (Informatica/Systeembeheer)

Track van de dag

[ Bericht 9% gewijzigd door 16meter op 20-03-2010 12:22:22 ]
pi_79367743
ik moet nog ff nadenken over IQ, maar heb aan de andere kant wel gruwelijke zin in een feestje
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_79367928
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 11:45 schreef 16meter het volgende:

[..]

Ook last van, terwijl ik 'm al anderhalve week niet meer gehoord heb ofzo.

ff opzetten nu.

BTW: Iemand ervaring met 21+ test (toelatingsexamen) voor het HBO? (Informatica/Systeembeheer)
Niet echt, maar je gaat een vervolgopleiding doen?
Kan je misschien wel helpen met wat vragen als je wat voorbereidende informatie hebt
Partyagenda;
Outdated....
  zaterdag 20 maart 2010 @ 12:21:47 #90
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_79368974
To Be Announced
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_79369838
quote:

Dat laatste stukje lijkt wel een klein beetje op die van mij, maar ik ben nog lang niet klaar, dus ik hoop dat je niet denkt dat ik je idee gestolen heb

Was eigenlijk al van plan geen andere inzendingen te bekijken zodat mijn fantasie niet beïnvloed zou worden, maar omdat je in dit topic reageerde toch maar even gekeken

May the best man win
pi_79370045
quote:
Q-dance Radio heeft er vanaf maart een nieuwe hardstyle radioshow bij!

The Monthly Hardstyle Mix, powered by Dance-Tunes wordt elke derde zondag van de maand om 20.00 uur uitgezonden op Q-dance Radio.

De eerste mix is 21 maart te beluisteren, vanaf 20.00 uur. Hierdoor begint de uitzending van "The Best of In Qontrol" een uurtje later.

De mix wordt verzorgd door DJ Royal X.
http://q-dance.nl/q/list_messages/10668
pi_79370655
quote:

Volgens mij zit je filmpje in de Q-dance nieuwsbrief! Dan moet je toch wat goed gedaan hebben
Zit heel erg te twijfelen of ik dit jaar op vakantie zal gaan of dat ik elk festival dat ik kan bedenken af zal gaan... Ik wil eigenlijk al sowieso mysteryland, decibel, q-base en als ik een kaartje kan krijgen defqon meepakken dus er is voor de festivals al wel een goeie basis gelegd..
pi_79371238
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 13:00 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

Dat laatste stukje lijkt wel een klein beetje op die van mij, maar ik ben nog lang niet klaar, dus ik hoop dat je niet denkt dat ik je idee gestolen heb

Was eigenlijk al van plan geen andere inzendingen te bekijken zodat mijn fantasie niet beïnvloed zou worden, maar omdat je in dit topic reageerde toch maar even gekeken

May the best man win
Altijd leuk, concurrentie Ik heb al weer genoeg ideeën voor een deel 2, maar ik betwijfel of ik de tijd kan missen om er nog eens een uur of 40 in te stoppen
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 13:26 schreef Grrommit het volgende:

[..]

Volgens mij zit je filmpje in de Q-dance nieuwsbrief! Dan moet je toch wat goed gedaan hebben
Zit heel erg te twijfelen of ik dit jaar op vakantie zal gaan of dat ik elk festival dat ik kan bedenken af zal gaan... Ik wil eigenlijk al sowieso mysteryland, decibel, q-base en als ik een kaartje kan krijgen defqon meepakken dus er is voor de festivals al wel een goeie basis gelegd..
Woot idd! Vet
  zaterdag 20 maart 2010 @ 14:13:39 #96
60704 LeonH
pi_79372004
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 13:06 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

http://q-dance.nl/q/list_messages/10668
Aha... leuk voor 'm
  zaterdag 20 maart 2010 @ 14:31:25 #97
279274 Trekfiets
ik trek fietsen
pi_79372531
Leuk dat ze Black vanavond uitzenden. Helaas slaan ze 80% van de acts over en krijgen we Jeff-E. Rot toch op
  zaterdag 20 maart 2010 @ 14:50:43 #98
60704 LeonH
pi_79373040
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 14:31 schreef Trekfiets het volgende:
Leuk dat ze Black vanavond uitzenden. Helaas slaan ze 80% van de acts over en krijgen we Jeff-E. Rot toch op
Ochja... dat is toch die stakker die de helft van de namen verkeerd uitspreekt of de titels niet kent toch?
Idd een flinke faal dat ze die man nog vragen voor dit soort dingen
  zaterdag 20 maart 2010 @ 15:10:36 #99
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_79373636
t\/p
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_79375496
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 14:50 schreef LeonH het volgende:

[..]

Ochja... dat is toch die stakker die de helft van de namen verkeerd uitspreekt of de titels niet kent toch?
Idd een flinke faal dat ze die man nog vragen voor dit soort dingen
Jeff E

EN NU LIVE DE HEADHUNTARSss! DAARNA BRENDAN HART!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')