Nou ik vind de producties van afgl jaar van bijv ST / Prophet / HHZ zwaar ondermaats (NC heeft wel goed geproduceerd, maar begint eentonig te worden). De artiesten die ik noemde doen het op productie (en vaak ook mix) gebied veel beter. Het zijn geen helden, maar verdienen in mijn ogen eerder die awards dan de anderen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:08 schreef MrDice het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook overdrijven. HHZ en NC hebben het afgelopen jaar heel wat meer voor de hardstyle betekend dan bijvoorbeeld een Psyko Punkz of Alter Egosz. Dus wat helden betreft...
Kijk dat velen hier bijna elke week naar een Hardstylefeest gaan en dus de bekendere platen zat zijn... Heb een beetje het gevoel alsof het fanatieke 'onbekendere dj's zijn vet veel gaver' een beetje doorslaat hier.
Die is mooi.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:22 schreef CrustyClown het volgende:
Alpha² vs Brennan Heart - Innocence (Exclusive Qlimax DJ-Tool)
Deze is zoooo vaak gedraaid... kon 'm echt niet meer aanhoren....bah bah...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:22 schreef CrustyClown het volgende:
Pff DJ tools van feesten:
Brennan Heart - This is...( Qlimax 2007 ) -> En alle andere varianten&&
**Even geen filmpje
+ Lipservice Radioquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:57 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
* Boy_Snakeye eens is
Rap in hardstyle is zeker goed te doen (Hate it or love it)![]()
Mijn 2e feestje waar ik letterlijk drijfnat naar buiten ging. En ook dit keer vond ik het een zeer geslaagd feestje. Werd echt goed gedraaid. Nieuwe, onbekende en ook Oudequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 04:27 schreef mstx het volgende:
Ondanks het matige geluid (lees: geen bass) en de hitte (lees: warmer dan in een winterjas in de woestijn) was het toch erg gezellig daarnet bij Hardstyle Mania met Boy en 16meter.
die kende ik nog nietquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:42 schreef CrustyClown het volgende:
Coone - Doggystyle (Psyko Punkz DJ Tool)
quote:DjZany Zany & Donkey Rollers at X-Qlusive Holland video now available! CARNAVAL!!
Een 2e relletje krijg je echt niet los hoorquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:45 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Dat album van Showtek is toch echt wel kwaliteit..
Dat nummer op 5:12quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:42 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Twitter:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Beetje jammer dat er van het publiek niet zo veel te zien is, middenvooraan ging het toch wel behoorlijk los en deed echt iedereen mee aan de polonaise
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |