Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Dat duurt vast niet lang met die rug van jouquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Alleen het begin he, daarna duik ik er bijModderworstelen met Fha
kon em niet zo snel vindenquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:54 schreef FFSletop het volgende:
Het is hoken, met zon streep door de O!! (AltGr+L)
quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:55 schreef Giertje het volgende:
[..]
kon em niet zo snel vinden
het idee is duidelijk
Dat is waarquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:55 schreef Giertje het volgende:
[..]
kon em niet zo snel vinden
het idee is duidelijk
mooi want ik kan em toch niet meer aanpassen ><quote:
Oh jaquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat duurt vast niet lang met die rug van jou![]()
Ga je toch leuk foto's makenquote:
graagquote:Op donderdag 18 maart 2010 18:07 schreef DaMart het volgende:
Zal ik die typefout even uit de TT halen?
Dat komt helemaal goedquote:Op donderdag 18 maart 2010 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja
Misschien kunnen we dan wat anders leuks gaan doen samen![]()
1: Ik ben geen "ie"quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:06 schreef FFSletop het volgende:
Ga je toch leuk foto's maken
En dan Fha helemaal dronken voeren... Dan wordt 'ie leuk
Ik kijk wel uitquote:Op donderdag 18 maart 2010 18:06 schreef FFSletop het volgende:
En dan Fha helemaal dronken voeren...
DMquote:Op donderdag 18 maart 2010 18:07 schreef DaMart het volgende:
Zal ik die typefout even uit de TT halen?
quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:07 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat komt helemaal goedBiertjes aan de ijssel een keer?
whahahahahaquote:
* Fha proest het uitquote:
Hoezo?quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kijk wel uitdat kost me een vermogen
Bedoelde jou ook niet met "ie"quote:
Omdat ik smaak heb en dus niet wens volgegoten te worden met ranzige breezersquote:
Ff inlezen, DM?quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:54 schreef FFSletop het volgende:
Het is hoken, met zon streep door de O!! (AltGr+L)
Er zit ook maar twee toetsen tussen die h en de k hequote:
Niet boven de pannen graagquote:
Ik wacht wel tot MPG er is!quote:
bier en dan vooral grolsch oder hertog janquote:Op donderdag 18 maart 2010 18:12 schreef Fha het volgende:
[..]
Omdat ik smaak heb en dus niet wens volgegoten te worden met ranzige breezers
Breezersquote:Op donderdag 18 maart 2010 18:12 schreef Fha het volgende:
[..]
Omdat ik smaak heb en dus niet wens volgegoten te worden met ranzige breezers
Hertog Janquote:Op donderdag 18 maart 2010 18:13 schreef Giertje het volgende:
[..]
bier en dan vooral grolsch oder hertog jan
Niet? O sorry danquote:
eeuyquote:
Hoiquote:
Zo bijzonder is dat ook weer niet hoorquote:Op donderdag 18 maart 2010 18:18 schreef Giertje het volgende:
toen ik in maastricht was heb ik een kroeg gevonden waar ze het op de tap hadden
Nouja zeg! Waar was je nu dan?quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi![]()
weer geen hoehetenzebeestjes gezien net
Gier
ik kom het niet vaak tegen teminste hier nietquote:Op donderdag 18 maart 2010 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo bijzonder is dat ook weer niet hoor
wat voor beestjesquote:Op donderdag 18 maart 2010 18:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi![]()
weer geen hoehetenzebeestjes gezien net
Gier
Flauw zeg.quote:
Nog meer zon? Kan je voorlopig wel vergeten ben ik bangquote:Op donderdag 18 maart 2010 18:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Flauw zeg.
Ik wil weer een keer naar EmmenMaar eerst wachten op meer zon
Geeft niet, ik heb voorlopig toch geen geld over voor kaartjequote:Op donderdag 18 maart 2010 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog meer zon? Kan je voorlopig wel vergeten ben ik bang
Hertog Jan zit hier in de stad bij best veel kroegen op de tap. Maar hé, het is dan ook ons 'gemeentepils'quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:18 schreef Giertje het volgende:
toen ik in maastricht was heb ik een kroeg gevonden waar ze het op de tap hadden
Fhaquote:
Toch wel makkelijk dat ik voor jullie maar een kusje nodig hebquote:
Vet jammer dat je er aan mij altijd minstens veertien kwijt bent danquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Toch wel makkelijk dat ik voor jullie maar een kusje nodig heb
Vink heul niet jammer hoorquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vet jammer dat je er aan mij altijd minstens veertien kwijt bent dan
Hij kennelijk ook nietquote:
Dat moet ook gebeuren af en toe! Heeft het gesmaakt?quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:28 schreef Klonk het volgende:
Ik heb niet gekookt, we vonden het tijd om de lokale frietenbakker met een bezoekje te vereren
Dat kan niet anders inderdaadquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:30 schreef Klonk het volgende:
lekkel
was trouwens een goeie reden, vandaag 2 jaar geleden begonnen met gezond te leven, in die tijd 40 kg afgevallen en dat kun je natuurlijk alleen maar vieren door je helemaal klem te vreten
D'n Hookquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:28 schreef Klonk het volgende:
Ik heb niet gekookt, we vonden het tijd om de lokale frietenbakker met een bezoekje te vereren
Goede reden inddquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:30 schreef Klonk het volgende:
lekkel
was trouwens een goeie reden, vandaag 2 jaar geleden begonnen met gezond te leven, in die tijd 40 kg afgevallen en dat kun je natuurlijk alleen maar vieren door je helemaal klem te vreten
40 kg?!quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:30 schreef Klonk het volgende:
lekkel
ooow bah dat is slecht nieuwsquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:11 schreef Fha het volgende:
Mama van goeie vriend overleden vannacht
Ze was vorige week al in slaap gebracht en gister verhoging van de medicatie omdat het te lang duurde, maar toch.. Godver.
Oi tochquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:11 schreef Fha het volgende:
Ze was vorige week al in slaap gebracht en gister verhoging van de medicatie omdat het te lang duurde, maar toch.. Godver.
Nou eigenlijk ook wel goed dus, voor haar in ieder geval. Maar nouja, dan ben je 22 en moet je je mama begraven, dat is toch wel heel erg verdrietig.quote:
Mjahquote:
een ex van me haar moeder was een week voor kerst overledenquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou eigenlijk ook wel goed dus, voor haar in ieder geval. Maar nouja, dan ben je 22 en moet je je mama begraven, dat is toch wel heel erg verdrietig.
[..]
MjahHenry gesmst, maar die is aan het werk dus ik verwachte geen reactie. Belt hij heel lief "dag meisje, ik heb geregeld dat ik niet hoef af te bouwen vannacht, dus dan ben ik 1/2 uur eerder thuis dus ik bel je vannacht dan kunnen we rustig praten" Lieve jongen is het
Nee dat geloof ikquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:20 schreef Giertje het volgende:
[..]
een ex van me haar moeder was een week voor kerst overleden
dat was ook echt niet leuk
zoiets zou je eerder in amerika verwachtenquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:27 schreef marcb1974 het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)rokodil-trapte.dhtml
inderdaad maar goed je bent wel gefocust op je bal dus ja dan zie je de omgeving niet echtquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:30 schreef marcb1974 het volgende:
Ik vraag me af hoe hij die krokodil niet gezien heeft en er is gaan opstaan
Maar een, zoals het bericht zegt, enorme krokodil zal je toch niet snel missenquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:32 schreef Giertje het volgende:
[..]
inderdaad maar goed je bent wel gefocust op je bal dus ja dan zie je de omgeving niet echt
quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:45 schreef Fha het volgende:
Jeeeeeeeeesus. Probeer ik aangifte te doen over 2009, moet ik getallen invoeren, werkt het niet. Pfff. Ik kan dit zo niet hebben nuwerk gewoon hoerig.. *vloek tier scheld*
Je hebt nog twee weken ofzo hehquote:
Oh nou. Ik kijk er volgende week wel eens een keer naar. Als ik weer eens thuis ben want daar ligt allesquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:24 schreef Fha het volgende:
[..]
Je hebt nog twee weken ofzo hehNiet vergeten
quote:
dat is kut Fhaquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:11 schreef Fha het volgende:
famlie van mijquote:Op vrijdag 19 maart 2010 00:42 schreef friemelaar het volgende:
[..]
vroege klant bij de cursus.......
![]()
Zit er deze keer 1 tje bij die niet kan lezen en schrijven.....![]()
Wil dat voor de andere cursisten natuurlijk niet weten.....![]()
Hij komt dan altijd een half uurtje vroeger en bijft wat langer zodat ik in het boek kan aanstrepen wat zijn vrouw hem moet voorlezen
slaap ze kerelquote:Op vrijdag 19 maart 2010 00:55 schreef marcb1974 het volgende:
Omdat msn leuk was
Maar ik ga nu idd,
truste
bijnaquote:
zoiets doen we via PMquote:Op vrijdag 19 maart 2010 01:20 schreef friemelaar het volgende:
@GF,
Over die site die je mu van de week liet zien, nog eens over nagedacht,
die is veel eenvoudiger als ik eerst dacht.
Hij is niet interactief ofzow, dus ook veel minder programmeer werk, denk eerder aan zo'n 100 uurtjes
Het enige bijzondere is dat de beheerder de content moet kunnen veranderen en dat hij een goed beveiligingssyteem moet hebben.
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 18-03-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 042 Giertje
02. 041 Fha
03. 038 goldfinger1963
04. 035 wel.o.k
05. 028 Dr_Flash
06. 022 FFSletop
07. 015 marcb1974
08. 009 Knuffelzacht
09. 006 friemelaar
10. 005 DaMart
11. 004 Lotusss
12. 004 MaleDuck
13. 004 Symphonic
14. 004 Aarti
15. 003 Klonk
16. 003 MPG
17. 002 indahnesia.com
[/sub]
whehehequote:
suikertaartjequote:Top 100 van donderdag 18 maart 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
06. 205 suikertaartje
63. 086 goldfinger1963
79. 078 Giertje
98. 068 Knuffelzacht
dan is het goedquote:Op vrijdag 19 maart 2010 01:38 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Lange dag geweest ......![]()
Maar wel veel bereikt
indahquote:
zeg dat welquote:
quote:
whehehe GMTAquote:Op vrijdag 19 maart 2010 02:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik heb genoeg te doen, dus hoef niet met dergelijke topics te komen.
spreek je straks wel weer kerelquote:Op vrijdag 19 maart 2010 02:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik ga eerst maar eens ontbijten, douchen en naar de bank.
Idioten...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 04:49 schreef indahnesia.com het volgende:
Is de NL ambassadeur al teruggeroepen? Hoe achterlijk Christelijk kun je zijn zeg :R
http://www.nu.nl/buitenla(...)derlandse-homos.html
OMFG te erg voor woorden....quote:Op vrijdag 19 maart 2010 04:49 schreef indahnesia.com het volgende:
Is de NL ambassadeur al teruggeroepen? Hoe achterlijk Christelijk kun je zijn zeg :R
http://www.nu.nl/buitenla(...)derlandse-homos.html
jij moet niet zuinig maar boodschappen doenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 07:54 schreef Symphonic het volgende:
Ik moet zuinig aandoen, ik heb nog maar twee pads...
tja, je moet wat he?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:04 schreef Symphonic het volgende:
De koffie op mijn werk is echt niet te drinken.
Ben verplicht om cappu te nemen omdat de zwarte koffie echt te smerig voor woorden is.
tja, iedereen is hard aan het werk(quote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:57 schreef MaleDuck het volgende:
maar voor hoe lang, dat is natuurlijk ook de vraag...
Sinds wanneer zijn mijn intialenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tja, iedereen is hard aan het werk(), of in berlijn(KZ), of slaapt(GF), of is ziek(Ll)....
Spannund! Succesquote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:00 schreef friemelaar het volgende:
Vandaag gaat 't erom, oplevering van het project ......
the project?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:00 schreef friemelaar het volgende:
Succes ermeequote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:00 schreef friemelaar het volgende:
Scherpquote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:00 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn mijn intialen?
Mogguh friem!
Ja, daarom had ik gister maar 4 kwaliteitsposts hierquote:
dat was gisterenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:07 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, daarom had ik gister maar 4 kwaliteitsposts hier
Ja, heel scherp, maar vandaag is het ook druk... maar ik voel me brak, dus dan ga je ietwat meer afleiding zoekenquote:
i know.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, heel scherp, maar vandaag is het ook druk... maar ik voel me brak, dus dan ga je ietwat meer afleiding zoeken
quote:
^--^quote:
Ik moest gister trainen... dat was ook hard werken...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
i know.
gelukkig is het vandaag niet zo druk![]()
gisteravond een muur gesausd, over spachtelputz heen![]()
dat is pas hard werken
ik twijfel tussen vanavond hardlopen of sausen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:32 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik moest gister trainen... dat was ook hard werken...
Ja, was een goede temperatuur gister om buiten te trainenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik twijfel tussen vanavond hardlopen of sausen.
het is eindelijk weer een beetje temperatuur om te lopen, terug komen van hardlopen met een bevroren hoofd is niet echt leuk.
Zo te zien ga ik vandaag weer vroeg naar huis jaquote:
ah altijd fijn de ideale werkomstandigheden en dat op de vrijdag...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo te zien ga ik vandaag weer vroeg naar huis ja
Of ze moeten de boel hier alsnog maken zodat ik wat doen kan
Dit is al de hele week zo. Verveel me de tering.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ah altijd fijn de ideale werkomstandigheden en dat op de vrijdag...
hier ligt er regelmatig een server uit. er zijn er dan ook meer dan 600 dus dan mag datquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:18 schreef Symphonic het volgende:
Dat is balen
Gelukkig komt het bij ons niet zo vaak voor dat de server eruit ligt.
dat zijn de leukste, leverancier moet nog even een update makenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:30 schreef marcb1974 het volgende:
Ow, de server werkt wel. De software alleen niet.
koekje?quote:
of een tostiquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat zijn de leukste, leverancier moet nog even een update maken![]()
[..]
koekje?
moet je gaan etenquote:
giertjequote:
friemelquote:
dat is ook erg fijn.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:30 schreef marcb1974 het volgende:
Ow, de server werkt wel. De software alleen niet.
MDquote:
aartiquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:54 schreef Aarti het volgende:
Moet straks naar college, nu nog even rondhangen
whehequote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is ook erg fijn.
Binnenkort heb ik ook een project mbt implementatie nieuwe software. Ik hou mijn hart nu al vast.
Ach een burnout kan spontaan terugkomen
quote:
Oei, dat zijn lekkere binnenkomersquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:58 schreef Aarti het volgende:
[..]
![]()
Om 13.30, vertrek om 1245 van huis. ik zie net dat ik een 3 heb voor mn ingeleverde case, dus ik zal wel de wind van voren krijgen van de docent
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:58 schreef Aarti het volgende:
[..]
![]()
Om 13.30, vertrek om 1245 van huis. ik zie net dat ik een 3 heb voor mn ingeleverde case, dus ik zal wel de wind van voren krijgen van de docent
ik ben echt allergisch voor zaken als aanwezigheidsverplichting en inleververplichting op een postdoctorale opleiding. Kom op, ik ben 30 (quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Oei, dat zijn lekkere binnenkomers
hier dikke regen!!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
het is niet zo lekker weer als gisteren, maar iig geen slecht weer
MPGquote:
hier zonquote:
het miezert hierquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
het is niet zo lekker weer als gisteren, maar iig geen slecht weer
tsss...quote:
hier ook al heel de dag...quote:
het is minder warm als gisteren maar de zon schijn t en het is een graad of 17quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:07 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
tsss...
[..]
hier ook al heel de dag...
een wat ?quote:
net als hier dusquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:23 schreef wel.o.k het volgende:
geen zon, geen regen, geen kou. geen weer eigenlijk
okequote:
zeg dat welquote:
Turkse Pizza vandaagquote:
Dan doen we het toch samenquote:
ik weet nog niet of we buiten de deur gaan eten.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Turkse Pizza vandaag
[..]
Dan doen we het toch samen![]()
![]()
Wij doen dat gewoon inhouse hoor...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik weet nog niet of we buiten de deur gaan eten.
flesquote:
Integrage ftwquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Wij doen dat gewoon inhouse hoor...
Een turkse collega haalt dat altijd, dus dan met zn allen lekker schranzen!
symquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:49 schreef Symphonic het volgende:
op z'n westfries: ik gaan is effies lekker de hort op
Krek wajje zegge gaart!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:49 schreef Symphonic het volgende:
op z'n westfries: ik gaan is effies lekker de hort op
Kijk, dat is een lekker gevoel of niet?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:58 schreef Dr_Flash het volgende:
De regen is hier al geweest. Momenteel liggen de dekbedden te luchten op het terras. Vanmiddag komen ze dus het bed en de rollatort halen. M'n moeder heeft nog net niet de fanfare besteld
Mwoa. Het ruimt aardiig op in de kamer ja. Maar het logeerbed is toch wel een behoorlijke concessie. Sowieso moet dat opgehoogd worden, ik denk dat er onder elke poot wel 2 bakstenen moeten.. Mar je kunt het zien als een mijlpaal ja. Veel belangrijker is natuurlijk dat vandaag bekend wordt of mijn geliefd buuvje naar de rechter stapt of dat we inderdaad volgende week daadwerkelijk aan de gang kunnen in Dvquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Kijk, dat is een lekker gevoel of niet?
whehehequote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:58 schreef Dr_Flash het volgende:
De regen is hier al geweest. Momenteel liggen de dekbedden te luchten op het terras. Vanmiddag komen ze dus het bed en de rollatort halen. M'n moeder heeft nog net niet de fanfare besteld
you killed tze topic...quote:
quote:
succes Aartiquote:
bandjes oprokenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
dadelijk eens de Volvo gaan testen
zoietsquote:
dat zal een lekkere vergadering worden dan....quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:55 schreef MaleDuck het volgende:
en turkse pizza was lekker...
vergadertijd
quote:
Kroelen dan?quote:
Waar?quote:
Jeeejquote:
Jaquote:
je moeder staat nu het bed en de rolator uit te zwaaien?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, kijk hier eens even een ruimte ontstaan dan
Oh nou, wij zijn er pas om een uur of 2quote:
Dat is zojuist gedaan iddquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:29 schreef wel.o.k het volgende:
je moeder staat nu het bed en de rolator uit te zwaaien?
Is het nog boekenweek?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:19 schreef Fha het volgende:
Ik eis dat iedereen boeken komt kopen. Nu!
Meer dat ik dan dus niet in de winkel benquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh nou, wij zijn er pas om een uur of 2![]()
Laatste dag vandaagquote:
nog leukerquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Meer dat ik dan dus niet in de winkel benVanaf drie uur houden we ook nog even tien minuten pauze, maar dat roeleert dus als ik er dan net niet ben moet je maar heus gewoon heel even wachten
![]()
@wok: we hebben veul leukere boeken dan dat!!
10:33quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, kijk hier eens even een ruimte ontstaan dan
Nou.. eigenlijk alles is wel leuker dan die boeken die jij net liet zienquote:
niet nodigquote:
ik zie het ik zie hetquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
10:33
[ afbeelding ]
15:43
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou.. eigenlijk alles is wel leuker dan die boeken die jij net liet zien
@Fles: wow dat scheelt inderdaad.
dan heb je niet goed getest.quote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik zie het ik zie het![]()
je hebt je schoenen opgeruimd
zitten goede banden opquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
voor leesboeken is wokkin lid van de bib, die gaan we niet kopen.
[..]
dan heb je niet goed getest.
fijn weekend wokquote:
Uitbesteden die handelquote:
scheelt nogal zoquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
10:33
[ afbeelding ]
15:43
[ afbeelding ]
ik niet moet morgen gewoon werkenquote:
idem hierquote:
En hierquote:
Wie komt mij een suikerklontje brengen dan?quote:
niet eens een wortel?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:29 schreef Fha het volgende:
[..]
Wie komt mij een suikerklontje brengen dan?
quote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:29 schreef Fha het volgende:
[..]
Wie komt mij een suikerklontje brengen dan?
nog 27 minutenquote:
preciesquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, het is zowat weer tijd voor de koffie
Das toch bijnaquote:
Nee joh, lekker pasta opwarmen zoquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, het is zowat weer tijd voor de koffie
als je aan een touw om je nek hangt duurt het wel langquote:
kipkluifjesquote:
O doe mij die ook maar ja, omdat je zo aandringtquote:
Hebben we NU alweer ruzie over het avondeten ja?!quote:
whehehequote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:51 schreef Fha het volgende:
[..]
O doe mij die ook maar ja, omdat je zo aandringt
en dan eten jullie nog wel apartquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hebben we NU alweer ruzie over het avondeten ja?!
dus ook geen spareribsquote:
Nee, ook niet. Eventueel met mes en vork.quote:
en nou is ie te laatquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je lijkt Donald Duck wel:
[ afbeelding ]
17.02quote:
Ja, ik was zo onder de indruk van Donald...quote:
Dat zeg ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |