Breezersquote:Op donderdag 18 maart 2010 18:12 schreef Fha het volgende:
[..]
Omdat ik smaak heb en dus niet wens volgegoten te worden met ranzige breezers
Hertog Janquote:Op donderdag 18 maart 2010 18:13 schreef Giertje het volgende:
[..]
bier en dan vooral grolsch oder hertog jan
Niet? O sorry danquote:
eeuyquote:
Hoiquote:
Zo bijzonder is dat ook weer niet hoorquote:Op donderdag 18 maart 2010 18:18 schreef Giertje het volgende:
toen ik in maastricht was heb ik een kroeg gevonden waar ze het op de tap hadden
Nouja zeg! Waar was je nu dan?quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi![]()
weer geen hoehetenzebeestjes gezien net
Gier
ik kom het niet vaak tegen teminste hier nietquote:Op donderdag 18 maart 2010 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo bijzonder is dat ook weer niet hoor
wat voor beestjesquote:Op donderdag 18 maart 2010 18:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi![]()
weer geen hoehetenzebeestjes gezien net
Gier
Flauw zeg.quote:
Nog meer zon? Kan je voorlopig wel vergeten ben ik bangquote:Op donderdag 18 maart 2010 18:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Flauw zeg.
Ik wil weer een keer naar EmmenMaar eerst wachten op meer zon
Geeft niet, ik heb voorlopig toch geen geld over voor kaartjequote:Op donderdag 18 maart 2010 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog meer zon? Kan je voorlopig wel vergeten ben ik bang
Hertog Jan zit hier in de stad bij best veel kroegen op de tap. Maar hé, het is dan ook ons 'gemeentepils'quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:18 schreef Giertje het volgende:
toen ik in maastricht was heb ik een kroeg gevonden waar ze het op de tap hadden
Fhaquote:
Toch wel makkelijk dat ik voor jullie maar een kusje nodig hebquote:
Vet jammer dat je er aan mij altijd minstens veertien kwijt bent danquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Toch wel makkelijk dat ik voor jullie maar een kusje nodig heb
Vink heul niet jammer hoorquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vet jammer dat je er aan mij altijd minstens veertien kwijt bent dan
Hij kennelijk ook nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |