Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Dat duurt vast niet lang met die rug van jouquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Alleen het begin he, daarna duik ik er bijModderworstelen met Fha
kon em niet zo snel vindenquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:54 schreef FFSletop het volgende:
Het is hoken, met zon streep door de O!! (AltGr+L)
quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:55 schreef Giertje het volgende:
[..]
kon em niet zo snel vinden
het idee is duidelijk
Dat is waarquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:55 schreef Giertje het volgende:
[..]
kon em niet zo snel vinden
het idee is duidelijk
mooi want ik kan em toch niet meer aanpassen ><quote:
Oh jaquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat duurt vast niet lang met die rug van jou![]()
Ga je toch leuk foto's makenquote:
graagquote:Op donderdag 18 maart 2010 18:07 schreef DaMart het volgende:
Zal ik die typefout even uit de TT halen?
Dat komt helemaal goedquote:Op donderdag 18 maart 2010 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja
Misschien kunnen we dan wat anders leuks gaan doen samen![]()
1: Ik ben geen "ie"quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:06 schreef FFSletop het volgende:
Ga je toch leuk foto's maken
En dan Fha helemaal dronken voeren... Dan wordt 'ie leuk
Ik kijk wel uitquote:Op donderdag 18 maart 2010 18:06 schreef FFSletop het volgende:
En dan Fha helemaal dronken voeren...
DMquote:Op donderdag 18 maart 2010 18:07 schreef DaMart het volgende:
Zal ik die typefout even uit de TT halen?
quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:07 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat komt helemaal goedBiertjes aan de ijssel een keer?
whahahahahaquote:
* Fha proest het uitquote:
Hoezo?quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kijk wel uitdat kost me een vermogen
Bedoelde jou ook niet met "ie"quote:
Omdat ik smaak heb en dus niet wens volgegoten te worden met ranzige breezersquote:
Ff inlezen, DM?quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:54 schreef FFSletop het volgende:
Het is hoken, met zon streep door de O!! (AltGr+L)
Er zit ook maar twee toetsen tussen die h en de k hequote:
Niet boven de pannen graagquote:
Ik wacht wel tot MPG er is!quote:
bier en dan vooral grolsch oder hertog janquote:Op donderdag 18 maart 2010 18:12 schreef Fha het volgende:
[..]
Omdat ik smaak heb en dus niet wens volgegoten te worden met ranzige breezers
Breezersquote:Op donderdag 18 maart 2010 18:12 schreef Fha het volgende:
[..]
Omdat ik smaak heb en dus niet wens volgegoten te worden met ranzige breezers
Hertog Janquote:Op donderdag 18 maart 2010 18:13 schreef Giertje het volgende:
[..]
bier en dan vooral grolsch oder hertog jan
Niet? O sorry danquote:
eeuyquote:
Hoiquote:
Zo bijzonder is dat ook weer niet hoorquote:Op donderdag 18 maart 2010 18:18 schreef Giertje het volgende:
toen ik in maastricht was heb ik een kroeg gevonden waar ze het op de tap hadden
Nouja zeg! Waar was je nu dan?quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi![]()
weer geen hoehetenzebeestjes gezien net
Gier
ik kom het niet vaak tegen teminste hier nietquote:Op donderdag 18 maart 2010 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo bijzonder is dat ook weer niet hoor
wat voor beestjesquote:Op donderdag 18 maart 2010 18:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi![]()
weer geen hoehetenzebeestjes gezien net
Gier
Flauw zeg.quote:
Nog meer zon? Kan je voorlopig wel vergeten ben ik bangquote:Op donderdag 18 maart 2010 18:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Flauw zeg.
Ik wil weer een keer naar EmmenMaar eerst wachten op meer zon
Geeft niet, ik heb voorlopig toch geen geld over voor kaartjequote:Op donderdag 18 maart 2010 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog meer zon? Kan je voorlopig wel vergeten ben ik bang
Hertog Jan zit hier in de stad bij best veel kroegen op de tap. Maar hé, het is dan ook ons 'gemeentepils'quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:18 schreef Giertje het volgende:
toen ik in maastricht was heb ik een kroeg gevonden waar ze het op de tap hadden
Fhaquote:
Toch wel makkelijk dat ik voor jullie maar een kusje nodig hebquote:
Vet jammer dat je er aan mij altijd minstens veertien kwijt bent danquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Toch wel makkelijk dat ik voor jullie maar een kusje nodig heb
Vink heul niet jammer hoorquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vet jammer dat je er aan mij altijd minstens veertien kwijt bent dan
Hij kennelijk ook nietquote:
Dat moet ook gebeuren af en toe! Heeft het gesmaakt?quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:28 schreef Klonk het volgende:
Ik heb niet gekookt, we vonden het tijd om de lokale frietenbakker met een bezoekje te vereren
Dat kan niet anders inderdaadquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:30 schreef Klonk het volgende:
lekkel
was trouwens een goeie reden, vandaag 2 jaar geleden begonnen met gezond te leven, in die tijd 40 kg afgevallen en dat kun je natuurlijk alleen maar vieren door je helemaal klem te vreten
D'n Hookquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:28 schreef Klonk het volgende:
Ik heb niet gekookt, we vonden het tijd om de lokale frietenbakker met een bezoekje te vereren
Goede reden inddquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:30 schreef Klonk het volgende:
lekkel
was trouwens een goeie reden, vandaag 2 jaar geleden begonnen met gezond te leven, in die tijd 40 kg afgevallen en dat kun je natuurlijk alleen maar vieren door je helemaal klem te vreten
40 kg?!quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:30 schreef Klonk het volgende:
lekkel
ooow bah dat is slecht nieuwsquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:11 schreef Fha het volgende:
Mama van goeie vriend overleden vannacht
Ze was vorige week al in slaap gebracht en gister verhoging van de medicatie omdat het te lang duurde, maar toch.. Godver.
Oi tochquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:11 schreef Fha het volgende:
Ze was vorige week al in slaap gebracht en gister verhoging van de medicatie omdat het te lang duurde, maar toch.. Godver.
Nou eigenlijk ook wel goed dus, voor haar in ieder geval. Maar nouja, dan ben je 22 en moet je je mama begraven, dat is toch wel heel erg verdrietig.quote:
Mjahquote:
een ex van me haar moeder was een week voor kerst overledenquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou eigenlijk ook wel goed dus, voor haar in ieder geval. Maar nouja, dan ben je 22 en moet je je mama begraven, dat is toch wel heel erg verdrietig.
[..]
MjahHenry gesmst, maar die is aan het werk dus ik verwachte geen reactie. Belt hij heel lief "dag meisje, ik heb geregeld dat ik niet hoef af te bouwen vannacht, dus dan ben ik 1/2 uur eerder thuis dus ik bel je vannacht dan kunnen we rustig praten" Lieve jongen is het
Nee dat geloof ikquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:20 schreef Giertje het volgende:
[..]
een ex van me haar moeder was een week voor kerst overleden
dat was ook echt niet leuk
zoiets zou je eerder in amerika verwachtenquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:27 schreef marcb1974 het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)rokodil-trapte.dhtml
inderdaad maar goed je bent wel gefocust op je bal dus ja dan zie je de omgeving niet echtquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:30 schreef marcb1974 het volgende:
Ik vraag me af hoe hij die krokodil niet gezien heeft en er is gaan opstaan
Maar een, zoals het bericht zegt, enorme krokodil zal je toch niet snel missenquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:32 schreef Giertje het volgende:
[..]
inderdaad maar goed je bent wel gefocust op je bal dus ja dan zie je de omgeving niet echt
quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:45 schreef Fha het volgende:
Jeeeeeeeeesus. Probeer ik aangifte te doen over 2009, moet ik getallen invoeren, werkt het niet. Pfff. Ik kan dit zo niet hebben nuwerk gewoon hoerig.. *vloek tier scheld*
Je hebt nog twee weken ofzo hehquote:
Oh nou. Ik kijk er volgende week wel eens een keer naar. Als ik weer eens thuis ben want daar ligt allesquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:24 schreef Fha het volgende:
[..]
Je hebt nog twee weken ofzo hehNiet vergeten
quote:
dat is kut Fhaquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:11 schreef Fha het volgende:
famlie van mijquote:Op vrijdag 19 maart 2010 00:42 schreef friemelaar het volgende:
[..]
vroege klant bij de cursus.......
![]()
Zit er deze keer 1 tje bij die niet kan lezen en schrijven.....![]()
Wil dat voor de andere cursisten natuurlijk niet weten.....![]()
Hij komt dan altijd een half uurtje vroeger en bijft wat langer zodat ik in het boek kan aanstrepen wat zijn vrouw hem moet voorlezen
slaap ze kerelquote:Op vrijdag 19 maart 2010 00:55 schreef marcb1974 het volgende:
Omdat msn leuk was
Maar ik ga nu idd,
truste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |