quote:MaartenLaurensD @HegeBokko: Hi Hege I live very close to your hotel and I really like it if we can take a picture of us. Im your fan! Greetings Maarten
Heb jij dat geschrevenquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:12 schreef Arn0 het volgende:
marcogroenhof @HegeBokko btw, good luck in Heerenveen.May the best woman win. and did you already learned "neuken in de keuken" ? Just kidding
![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:12 schreef Arn0 het volgende:
marcogroenhof @HegeBokko btw, good luck in Heerenveen.May the best woman win. and did you already learned "neuken in de keuken" ? Just kidding
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:14 schreef Broekpaling het volgende:
Bfp.het is toch TVP?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Henk, Ingrid, Ali en Fatima betalen voor de onzin van de VVD en PVV
We proberen AP zover te krijgen dat hij de moed heeft om naar het van der Valk hotel te gaan waar Hege Bokko (quote:
over schaatsen, gewoon doen of je het leuk vindquote:
ik zeg doen!!quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:16 schreef Splutje het volgende:
[..]
We proberen AP zover te krijgen dat hij de moed heeft om naar het van der Valk hotel te gaan waar Hege Bokko () verblijft om haar om een foto te vragen.
die worden automatisch verwijderd en in je notes bijgeschrevenquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:15 schreef CasB het volgende:
Ja, leuk dat mijn fipo weg is, maar zo komt het topic toch niet in myAT.
nieuwe policy swarmamama?quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:16 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
die worden automatisch verwijderd en in je notes bijgeschreven
Hege Bokko is dichtbij mij nu.quote:
Haha dickmove bro!quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:17 schreef Beach het volgende:
@MaartenLaurensD: I am so sorry but I have no free time, only training.
ze zag waarschijnlijk zijn fotoquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:17 schreef Beach het volgende:
Gewoon naar die traiining gaan johquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:17 schreef Beach het volgende:
Puntige knieen he?quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:18 schreef Seam het volgende:
Vandaag op het terrasje minstens tien meiden gezien die knapper waren dan Hege.
Ja ze is oke, maar niet echt knap.
Liegertquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:17 schreef Beach het volgende:
zo werkt t al heeeel langquote:
Zie ik nie...quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:17 schreef Beach het volgende:
ik kom er anders altijd mee wegquote:
Tuurlijk joh.quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:22 schreef DoubleBogey het volgende:
Ik moet toevallig morgen toch naar Heerenveen, kan ook langs de training dan.
Heb alleen geen flauw idee wanneer en waar ze traint though en wanneer ze bv in het hotel is, kan iemand me helpen? Dan beloof ik dat ik mijn best zal doen om voor een filmpje te zorgen waarin Hege iets over 'AdvancedPower' zegt
te witquote:
te donkerquote:
Hoop dan wel dat zij met inbegrip van een poederdoosje komtquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:30 schreef thomaster het volgende:
[..]
dat hoort bij scandinavische schonen
verkocht! waar af te halen?quote:
oke brbquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:33 schreef NoahsKwark het volgende:
[..]
Bij mij thuis
In ruil voor mevrouw Bokko
weet niet bertquote:
Je pukkelquote:
Hihi, echt?quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:22 schreef DoubleBogey het volgende:
Ik moet toevallig morgen toch naar Heerenveen, kan ook langs de training dan.
Heb alleen geen flauw idee wanneer en waar ze traint though en wanneer ze bv in het hotel is, kan iemand me helpen? Dan beloof ik dat ik mijn best zal doen om voor een filmpje te zorgen waarin Hege iets over 'AdvancedPower' zegt
nee klopt, want ze moet TRAINEN!quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:46 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ze zit niet 24/7 op haar Twitter hoor
Duurde lang genoeg, dus gewoon in het normale ijsstadion. Gaat het me nog euro's kosten om daar binnen te komen en te kijken? En weet je misschien ook de tijden dat ze traint? Zodat ik niet hoef te kijken naar de Nederlandse faalhazen daarquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:47 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Hihi, echt?![]()
Ze traint in Thialf.
En nee, dat was geen echte 'tweet'.
Vind je het raarquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:53 schreef poqpoq het volgende:
vorige keer heeft ze ook niet gereageerd op je tweet
zeg ik dat dan? ik constateer het alleen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:56 schreef presidenttje het volgende:
[..]
Vind je het raar![]()
Ze is waarschijnlijk bang voor hem.
Dat hij een stalker is ofzo
Alessandraquote:Op donderdag 18 maart 2010 18:09 schreef FP128 het volgende:
Nou nou...als het nou een bloedmooie meid was zoals Allessandro Ambrioso
dan kon ik de nervositeit nog wel begrijpen,maar deze Hege ziet er toch uit als
elke andere gemiddelde blonde meid die wij hier in Nederland hebben rondlopen?
[ afbeelding ]
hier heb je Hege achterin de bus met een polo aan.
[ afbeelding ]
Hege in haar kamer op haar bed.
Dat kan je zien op www.twirus.comquote:Op donderdag 18 maart 2010 18:08 schreef 08gnoT. het volgende:
waar kun je eigenlijk zien wie er gereageerd heeft tegen haar? Ik ben niet zo bekend met twitterOf is dat alleen op het profiel van de verstuurder te zien?
bloedmooie meidquote:Op donderdag 18 maart 2010 18:09 schreef FP128 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sinds wanneer zit er een rits in een poloquote:Op donderdag 18 maart 2010 18:09 schreef FP128 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Spoorknor.quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:36 schreef Mortaxx het volgende:
Als het geen 2,5 uur met de trein was geweest was ik zelf gegaan
wat een knuppel die interviewer zegquote:
Wie is die knakker links?quote:
haha ik dacht dat je een grap maakte maar hij bestaat nog echt ookquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:36 schreef presidenttje het volgende:
[..]
Christofer fagerli rukke
Ook een noorse schaatser
Immer wijsheid uit mijn mondquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:47 schreef NoahsKwark het volgende:
[..]
haha ik dacht dat je een grap maakte maar hij bestaat nog echt ook
http://tinyurl.com/6znzypquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:37 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
haha hoe doe je dat hij dat zelf invoert enzo
Jij bent gewoon homo en maagd.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 02:31 schreef boekenplank het volgende:
Ik snap al de ophef niet, ze is gewoon lelijk en niet te doen.
[ afbeelding ]
Tuurlijk sluipmoordenaar met capuchon.quote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 02:31 schreef boekenplank het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, maar ik wil niet dus ik heb ze tantoe hard naar buiten geklapt.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 02:45 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Tuurlijk sluipmoordenaar met capuchon.
Hebben je ouders al geklopt dat je moet gaan slapen?
Wie post dat nerd plaatje?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 02:31 schreef boekenplank het volgende:
[ afbeelding ]
Wat lievquote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:46 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Ik weet niet of dit interview met haar broer al is geplaatst. Voor de zekerheid plaats ik het maar even.
http://schaatsen.nos.nl/v(...)kko-interviewt-bokko
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:57 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik wel een aardige foto van Hege Bokko.
Mijzelf quoten uit noodzaakquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:05 schreef TijnIIE het volgende:
Tip Voor Pubertje tevens TVP: lach lief en zenuwachtig en vraag om een foto, dan ben je "cute" en kun je niets meer fout doen bij haar. Good luck!
H tot de omoquote:Op vrijdag 19 maart 2010 02:31 schreef boekenplank het volgende:
[ afbeelding ]
Maar ze is bekend.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:00 schreef Roflpantoffel het volgende:
Ach, een hoop NL dames zien er zo uit. Zo speciaal is het toch niet?
zijn eigen lefquote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:30 schreef Billy_Talent het volgende:
Wat let je om even langs haar training te gaan, AP?
Als we jou moeten geloven is dat al de tiende keer ofzoquote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:32 schreef Socios het volgende:
I did Hege last night in Wolvega. She´s pretty nice.
Dat dus, ik heb wel betere wijven in bed gehad dan deze witte draak.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 02:31 schreef boekenplank het volgende:
[ afbeelding ]
Klopt ja, iedere nacht gaat ze er weer voor.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:34 schreef presidenttje het volgende:
Als we jou moeten geloven is dat al de tiende keer ofzo
Bokko is haar achternaam en aan een achternaam kan je zowiezo niets aan doen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:55 schreef Pokerstar het volgende:
[..]
Dat dus, ik heb wel betere wijven in bed gehad dan deze witte draak.
En dan die naam bokkoZo zou ik mijn hond nog niet eens durven te noemen.
Gewoon een standaard blondje die toevallig goed kan schaatsen.
Goh, heb jij dan zoveel dezelfde dromen?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:56 schreef Socios het volgende:
[..]
Klopt ja, iedere nacht gaat ze er weer voor.
Maar dan nog, zie je het al voor je.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:56 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Bokko is haar achternaam en aan een achternaam kan je zowiezo niets aan doen.
Hehe, nee, eigenlijk niet, nu je het zo zegt.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:01 schreef Pokerstar het volgende:
[..]
Maar dan nog, zie je het al voor je.
He bokje, zin in nog een drankje of gaan we gelijk naar boven.
Dat las je, niet hoorde.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:01 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Hoorde ik iemand in dit topic nou zeggen dat de gemiddelde Nederlandse jonge dame van die leeftijd er minstens zo knap uitziet? Nou, dan vergist die persoon zich enorm.
In Nederland zijn al die gezichtjes VOL Make-up.
Ah ja, was ik vergeten.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:02 schreef Salatrel het volgende:
Bokko is niet haar achternaam... het is Bøkko
Dat hoop ik dan wel.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:03 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Hehe, nee, eigenlijk niet, nu je het zo zegt.![]()
Maar ja, ze is dan ook een Noorse he, dus als je zegt bukken, drankie, zal ze vast wel weten wat je bedoelt.
Ja, lezen idd. Ook van 18 jaar? Nou, ik vind dit een heerlijke dame. HEGE.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:03 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Dat las je, niet hoorde.En die zijn heus wel te vinden.
Ja, niet vanwege haar pure knapheid, maar wel vanwege haar min of meer geile gezichtsuitdrukkingen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:05 schreef Pokerstar het volgende:
[..]
Dat hoop ik dan wel.Maar snap jij de ophef over deze middelmatige meid?
de vrouwen komen morgen om 14:00 voor het eerst in actiequote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:06 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
wie weet hoelaat en wanneer ze precies moet schaatsen?
Misschien staat het hier: http://www.hegebokko.com/eng/quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:06 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Als je een meid een beetje aan haar clit kietelt ken je ook weleens geile gezichtsuitdrukkingen krijgen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:05 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ja, niet vanwege haar pure knapheid, maar wel vanwege haar min of meer geile gezichtsuitdrukkingen.
AP weet het wel, die is immers de stalker.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:06 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ja, maar bij Hege is dat nog niet eens nodig om dat voor elkaar te krijgen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:10 schreef Pokerstar het volgende:
[..]
Als je een meid een beetje aan haar clit kietelt ken je ook weleens geile gezichtsuitdrukkingen krijgen.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:57 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik wel een aardige foto van Hege Bokko.
Hetzelfde als met het gezicht van Steven Seagal, er gebeurt niks.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:12 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ja, maar bij Hege is dat nog niet eens nodig om dat voor elkaar te krijgen.
Kan je nagaan wat er gebeurd met het gezichtje van Hege als je aan haar clitje zou zitten.
Hehe, zou wel een afknapper zijn.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:14 schreef Pokerstar het volgende:
[..]
Hetzelfde als met het gezicht van Steven Seagal, er gebeurt niks.
Moet je nog uit de kast komen jochie?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:14 schreef Pokerstar het volgende:
[..]
Hetzelfde als met het gezicht van Steven Seagal, er gebeurt niks.
Of je moet je schaatsen in bed aandoen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:14 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Hehe, zou wel een afknapper zijn.
Waarom omdat ik bokkepoot niet lekker vind?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:15 schreef NoahsKwark het volgende:
[..]
Moet je nog uit de kast komen jochie?
waarquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:25 schreef OmniRocket het volgende:
ik zal zondag wat foto's van Hege maken
Ik weet niet hoe ik een foto moet posten maar er zijn genoeg wijven die er beter uitzien dan deze spook. Ga eens een keertje stappen dan zie je al genoeg betere wijven lopen dan deze bovendien kun je die met de nodige moeite nog palen ook.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:18 schreef NoahsKwark het volgende:
Post dan eens een voorbeeld wat jij zoal lekker vindt?
Nee. Dat doe je niet.quote:
Alleen zal dat er nooit van komen, of je moet zoveel geluk hebben dat je de kans krijgt om fatsoenlijk met haar alleen te zijn. Maar die kans komt toch niet dus ik zeg DEAL.quote:
wallah vriend ik close haar binnen de tijd dat ik naar dr toe kom en zeg fotoquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:37 schreef Pokerstar het volgende:
[..]
Alleen zal dat er nooit van komen, of je moet zoveel geluk hebben dat je de kans krijgt om fatsoenlijk met haar alleen te zijn. Maar die kans komt toch niet dus ik zeg DEAL.
Ik zou ook wel op de foto gaan met haar, daarna zou ik proberen om de foto hier te posten en dan ga ik tegen iedereen zeggen. Ze wou met mij neuken en ik heb haar geweigerd.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:42 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
wallah vriend ik close haar binnen de tijd dat ik naar dr toe kom en zeg foto?
Dit weekend komt mijn droom uit en ga ik met haar op de fotoquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:45 schreef Pokerstar het volgende:
[..]
Ik zou ook wel op de foto gaan met haar, daarna zou ik proberen om de foto hier te posten en dan ga ik tegen iedereen zeggen. Ze wou met mij neuken en ik heb haar geweigerd.
Als hege een man was was ik homo geweestquote:
Hij was 200m van dr vandaan en toen pieste ie in zn broek en durfde ie niet meerquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:24 schreef FP128 het volgende:
Ik heb niet meer terug gekeken naar de vorige pagina's dus praat mij gerust bij.
- Heeft de TS nu wel die Hege ontmoet en zo ja, waar is het bewijs?
- Als de TS Hege nog niet heeft ontmoet,gaat het nog gebeuren en
wanneer,en wat is de rest van het verhaal.
Tja maar die zijn niet bekendquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:34 schreef Pokerstar het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik een foto moet posten maar er zijn genoeg wijven die er beter uitzien dan deze spook. Ga eens een keertje stappen dan zie je al genoeg betere wijven lopen dan deze bovendien kun je die met de nodige moeite nog palen ook.
AP stond met zijn muizen hartje vlak voor van de valk wolvega durfde toen niet meer en is hem gepeerd daarna heeft hij haar een bericht getwitterd dat hij met haar op de foto wou.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:24 schreef FP128 het volgende:
Ik heb niet meer terug gekeken naar de vorige pagina's dus praat mij gerust bij.
- Heeft de TS nu wel die Hege ontmoet en zo ja, waar is het bewijs?
- Als de TS Hege nog niet heeft ontmoet,gaat het nog gebeuren en
wanneer,en wat is de rest van het verhaal.
Niet moeilijk met die pauperkopquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:47 schreef Beach het volgende:
Damn, op haar Twitter (http://twitter.com/HegeBokko) reageert ze wel op anderen maar niet op AP.
Een fan is een fan toch...ik neem aan dat celebs niet selecteren op uiterlijk.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:48 schreef presidenttje het volgende:
[..]
Niet moeilijk met die pauperkop
Houd je mond.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:48 schreef presidenttje het volgende:
[..]
Niet moeilijk met die pauperkop
jijquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:12 schreef 9611Niels het volgende:
En Maarten, heb je het vandaag nog geprobeerd?
dat is ook wel een echte brugklasopmerking ook hoorquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:13 schreef kwalletje het volgende:
niet heel raar dat ze niet reageert
ze reageert ook niet op 'did you already learnt neuken in de keuken ^^
@
http://twitter.com/marcogroenhof
Ja, toen ik dat postte had hij zijn bericht nog niet geëdit.quote:
did you learnedquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:12 schreef Arn0 het volgende:
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:10 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Houd je mond.
Het zit nu dus zo: een paar van mijn vrienden zijn wel (vandaag) met haar op de foto geweest maar ik durfde het niet.![]()
[..]
Houd je mond.
Het zit nu dus zo: een paar van mijn vrienden zijn wel (vandaag) met haar op de foto geweest maar ik durfde het niet.![]()
[..]
Houd je mond.
KANKERHARDE EPICquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:10 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Houd je mond.
Nogmaalsquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:36 schreef AdvancedPower het volgende:
Die had ik gisteren gemaakt toen ik van het hotel wegreed..
Sorry voor die brakke kwaliteit van mijn camera.
ahh.. je kent me welquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:19 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Ja, toen ik dat postte had hij zijn bericht nog niet geëdit.![]()
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:36 schreef AdvancedPower het volgende:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:15 schreef Oom_Dagobert het volgende:
[..]
ahh.. je kent me wel![]()
Ja, ik ben het. Wacht, 1 tip
KUTTERINGTYFUZ KIND
Hvj
Het is echt waarquote:
Ik kan mijn duim 90 graden naar achter bewegenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:48 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik zou haar niet geven, haar duim is vreemd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:48 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik zou haar niet geven, haar duim is vreemd.
foto van dat gebeuren graagquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:10 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Houd je mond.
[..]
Houd je mond.
We hebben morgen en overmorgen nog.quote:
ik denk niet dat hij dan wel de moed op kan brengenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:35 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
We hebben morgen en overmorgen nog.
Hij zal wel moeten!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:44 schreef presidenttje het volgende:
[..]
ik denk niet dat hij dan wel de moed op kan brengen
Als hij niet de geschiedenis in wil gaan als het grootste faalhoofd ooit wel ja.quote:
zit zij daar?? thnx ik fap me helemaal de tering op dit filmpjequote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:36 schreef AdvancedPower het volgende:
Even een heel serieus antwoord ( mijn eerste mischien welquote:Op zaterdag 20 maart 2010 09:42 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik ben veel te verlegen.
Idd, misschien geeft dit haar wel zo'n boost dat ze jou bedankt naar het behalen van haar gouden medaille.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:59 schreef presidenttje het volgende:
[..]
Even een heel serieus antwoord ( mijn eerste mischien wel)
Je hebt er helemaal niks aan om het niet te doen en je krijgt er alleen spijt van als je het niet doet.
En zij vind het waarschijnlijk alleen maar fantastisch dat ze nu al fans heeft in NL.
Je gaat er niet dood aan ofzo
Je kunt het AP
Misschien knabbelt ze wel ff lekker aan je eikelquote:
inderdaadquote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:21 schreef Splutje het volgende:
WAT ZIET ZE ER WEER LEUK UIT VANDAAG!!!![]()
![]()
![]()
3 kmquote:
Heb je haar al geneukt?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:16 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Wat doet ze het weer goed hea.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
AP, sta je nou al op de foto met haar, ?
Nee, hij durft niet.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
AP, sta je nou al op de foto met haar, ?
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:51 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Ik kan mijn duim 90 graden naar achter bewegen![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ook, maar tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Te ik-ben-neger-maar-probeer-blank-te-lijken.quote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:36 schreef AdvancedPower het volgende:
Van der Valk Wolvega.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:25 schreef Oksel het volgende:
Waar zit ze? Ik doe dat wel even. Heb toch tijd.
Volgend jaar is ze dr ook nog! En dan ook nog steeds junior!quote:
Kemkers is haar coach niet.quote:Op zondag 21 maart 2010 13:58 schreef Banzaiaap het volgende:
KENKER WAT EEN TRIESTE FIGUREN HIER ALLEMAAL![]()
![]()
![]()
![]()
Ze is nogal platquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |