Dat las je, niet hoorde.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:01 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Hoorde ik iemand in dit topic nou zeggen dat de gemiddelde Nederlandse jonge dame van die leeftijd er minstens zo knap uitziet? Nou, dan vergist die persoon zich enorm.
In Nederland zijn al die gezichtjes VOL Make-up.
Ah ja, was ik vergeten.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:02 schreef Salatrel het volgende:
Bokko is niet haar achternaam... het is Bøkko
Dat hoop ik dan wel.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:03 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Hehe, nee, eigenlijk niet, nu je het zo zegt.![]()
Maar ja, ze is dan ook een Noorse he, dus als je zegt bukken, drankie, zal ze vast wel weten wat je bedoelt.
Ja, lezen idd. Ook van 18 jaar? Nou, ik vind dit een heerlijke dame. HEGE.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:03 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Dat las je, niet hoorde.En die zijn heus wel te vinden.
Ja, niet vanwege haar pure knapheid, maar wel vanwege haar min of meer geile gezichtsuitdrukkingen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:05 schreef Pokerstar het volgende:
[..]
Dat hoop ik dan wel.Maar snap jij de ophef over deze middelmatige meid?
de vrouwen komen morgen om 14:00 voor het eerst in actiequote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:06 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
wie weet hoelaat en wanneer ze precies moet schaatsen?
Misschien staat het hier: http://www.hegebokko.com/eng/quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:06 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Als je een meid een beetje aan haar clit kietelt ken je ook weleens geile gezichtsuitdrukkingen krijgen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:05 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ja, niet vanwege haar pure knapheid, maar wel vanwege haar min of meer geile gezichtsuitdrukkingen.
AP weet het wel, die is immers de stalker.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:06 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ja, maar bij Hege is dat nog niet eens nodig om dat voor elkaar te krijgen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:10 schreef Pokerstar het volgende:
[..]
Als je een meid een beetje aan haar clit kietelt ken je ook weleens geile gezichtsuitdrukkingen krijgen.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:57 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik wel een aardige foto van Hege Bokko.
Hetzelfde als met het gezicht van Steven Seagal, er gebeurt niks.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:12 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ja, maar bij Hege is dat nog niet eens nodig om dat voor elkaar te krijgen.
Kan je nagaan wat er gebeurd met het gezichtje van Hege als je aan haar clitje zou zitten.
Hehe, zou wel een afknapper zijn.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:14 schreef Pokerstar het volgende:
[..]
Hetzelfde als met het gezicht van Steven Seagal, er gebeurt niks.
Moet je nog uit de kast komen jochie?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:14 schreef Pokerstar het volgende:
[..]
Hetzelfde als met het gezicht van Steven Seagal, er gebeurt niks.
Of je moet je schaatsen in bed aandoen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:14 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Hehe, zou wel een afknapper zijn.
Waarom omdat ik bokkepoot niet lekker vind?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:15 schreef NoahsKwark het volgende:
[..]
Moet je nog uit de kast komen jochie?
waarquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:25 schreef OmniRocket het volgende:
ik zal zondag wat foto's van Hege maken
Ik weet niet hoe ik een foto moet posten maar er zijn genoeg wijven die er beter uitzien dan deze spook. Ga eens een keertje stappen dan zie je al genoeg betere wijven lopen dan deze bovendien kun je die met de nodige moeite nog palen ook.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:18 schreef NoahsKwark het volgende:
Post dan eens een voorbeeld wat jij zoal lekker vindt?
Nee. Dat doe je niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |