Mijzelf quoten uit noodzaakquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:05 schreef TijnIIE het volgende:
Tip Voor Pubertje tevens TVP: lach lief en zenuwachtig en vraag om een foto, dan ben je "cute" en kun je niets meer fout doen bij haar. Good luck!
H tot de omoquote:Op vrijdag 19 maart 2010 02:31 schreef boekenplank het volgende:
Ik snap al de ophef niet, ze is gewoon lelijk en niet te doen.
[ afbeelding ]
Maar ze is bekend.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:00 schreef Roflpantoffel het volgende:
Ach, een hoop NL dames zien er zo uit. Zo speciaal is het toch niet?
zijn eigen lefquote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:30 schreef Billy_Talent het volgende:
Wat let je om even langs haar training te gaan, AP?
Als we jou moeten geloven is dat al de tiende keer ofzoquote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:32 schreef Socios het volgende:
I did Hege last night in Wolvega. She´s pretty nice.
Dat dus, ik heb wel betere wijven in bed gehad dan deze witte draak.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 02:31 schreef boekenplank het volgende:
Ik snap al de ophef niet, ze is gewoon lelijk en niet te doen.
[ afbeelding ]
Klopt ja, iedere nacht gaat ze er weer voor.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:34 schreef presidenttje het volgende:
Als we jou moeten geloven is dat al de tiende keer ofzo
Bokko is haar achternaam en aan een achternaam kan je zowiezo niets aan doen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:55 schreef Pokerstar het volgende:
[..]
Dat dus, ik heb wel betere wijven in bed gehad dan deze witte draak.
En dan die naam bokkoZo zou ik mijn hond nog niet eens durven te noemen.
Gewoon een standaard blondje die toevallig goed kan schaatsen.
Goh, heb jij dan zoveel dezelfde dromen?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:56 schreef Socios het volgende:
[..]
Klopt ja, iedere nacht gaat ze er weer voor.
Maar dan nog, zie je het al voor je.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:56 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Bokko is haar achternaam en aan een achternaam kan je zowiezo niets aan doen.
Hehe, nee, eigenlijk niet, nu je het zo zegt.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:01 schreef Pokerstar het volgende:
[..]
Maar dan nog, zie je het al voor je.
He bokje, zin in nog een drankje of gaan we gelijk naar boven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |