Spoorknor.quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:36 schreef Mortaxx het volgende:
Als het geen 2,5 uur met de trein was geweest was ik zelf gegaan
wat een knuppel die interviewer zegquote:
Wie is die knakker links?quote:
haha ik dacht dat je een grap maakte maar hij bestaat nog echt ookquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:36 schreef presidenttje het volgende:
[..]
Christofer fagerli rukke
Ook een noorse schaatser
Immer wijsheid uit mijn mondquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:47 schreef NoahsKwark het volgende:
[..]
haha ik dacht dat je een grap maakte maar hij bestaat nog echt ook
http://tinyurl.com/6znzypquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:37 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
haha hoe doe je dat hij dat zelf invoert enzo
Jij bent gewoon homo en maagd.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 02:31 schreef boekenplank het volgende:
Ik snap al de ophef niet, ze is gewoon lelijk en niet te doen.
[ afbeelding ]
Tuurlijk sluipmoordenaar met capuchon.quote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 02:31 schreef boekenplank het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, maar ik wil niet dus ik heb ze tantoe hard naar buiten geklapt.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 02:45 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Tuurlijk sluipmoordenaar met capuchon.
Hebben je ouders al geklopt dat je moet gaan slapen?
Wie post dat nerd plaatje?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 02:31 schreef boekenplank het volgende:
[ afbeelding ]
Wat lievquote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:46 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Ik weet niet of dit interview met haar broer al is geplaatst. Voor de zekerheid plaats ik het maar even.
http://schaatsen.nos.nl/v(...)kko-interviewt-bokko
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:57 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik wel een aardige foto van Hege Bokko.
Mijzelf quoten uit noodzaakquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:05 schreef TijnIIE het volgende:
Tip Voor Pubertje tevens TVP: lach lief en zenuwachtig en vraag om een foto, dan ben je "cute" en kun je niets meer fout doen bij haar. Good luck!
H tot de omoquote:Op vrijdag 19 maart 2010 02:31 schreef boekenplank het volgende:
[ afbeelding ]
Maar ze is bekend.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:00 schreef Roflpantoffel het volgende:
Ach, een hoop NL dames zien er zo uit. Zo speciaal is het toch niet?
zijn eigen lefquote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:30 schreef Billy_Talent het volgende:
Wat let je om even langs haar training te gaan, AP?
Als we jou moeten geloven is dat al de tiende keer ofzoquote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:32 schreef Socios het volgende:
I did Hege last night in Wolvega. She´s pretty nice.
Dat dus, ik heb wel betere wijven in bed gehad dan deze witte draak.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 02:31 schreef boekenplank het volgende:
[ afbeelding ]
Klopt ja, iedere nacht gaat ze er weer voor.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:34 schreef presidenttje het volgende:
Als we jou moeten geloven is dat al de tiende keer ofzo
Bokko is haar achternaam en aan een achternaam kan je zowiezo niets aan doen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:55 schreef Pokerstar het volgende:
[..]
Dat dus, ik heb wel betere wijven in bed gehad dan deze witte draak.
En dan die naam bokkoZo zou ik mijn hond nog niet eens durven te noemen.
Gewoon een standaard blondje die toevallig goed kan schaatsen.
Goh, heb jij dan zoveel dezelfde dromen?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:56 schreef Socios het volgende:
[..]
Klopt ja, iedere nacht gaat ze er weer voor.
Maar dan nog, zie je het al voor je.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:56 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Bokko is haar achternaam en aan een achternaam kan je zowiezo niets aan doen.
Hehe, nee, eigenlijk niet, nu je het zo zegt.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:01 schreef Pokerstar het volgende:
[..]
Maar dan nog, zie je het al voor je.
He bokje, zin in nog een drankje of gaan we gelijk naar boven.
Dat las je, niet hoorde.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:01 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Hoorde ik iemand in dit topic nou zeggen dat de gemiddelde Nederlandse jonge dame van die leeftijd er minstens zo knap uitziet? Nou, dan vergist die persoon zich enorm.
In Nederland zijn al die gezichtjes VOL Make-up.
Ah ja, was ik vergeten.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:02 schreef Salatrel het volgende:
Bokko is niet haar achternaam... het is Bøkko
Dat hoop ik dan wel.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:03 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Hehe, nee, eigenlijk niet, nu je het zo zegt.![]()
Maar ja, ze is dan ook een Noorse he, dus als je zegt bukken, drankie, zal ze vast wel weten wat je bedoelt.
Ja, lezen idd. Ook van 18 jaar? Nou, ik vind dit een heerlijke dame. HEGE.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:03 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Dat las je, niet hoorde.En die zijn heus wel te vinden.
Ja, niet vanwege haar pure knapheid, maar wel vanwege haar min of meer geile gezichtsuitdrukkingen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:05 schreef Pokerstar het volgende:
[..]
Dat hoop ik dan wel.Maar snap jij de ophef over deze middelmatige meid?
de vrouwen komen morgen om 14:00 voor het eerst in actiequote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:06 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
wie weet hoelaat en wanneer ze precies moet schaatsen?
Misschien staat het hier: http://www.hegebokko.com/eng/quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:06 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Als je een meid een beetje aan haar clit kietelt ken je ook weleens geile gezichtsuitdrukkingen krijgen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:05 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ja, niet vanwege haar pure knapheid, maar wel vanwege haar min of meer geile gezichtsuitdrukkingen.
AP weet het wel, die is immers de stalker.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:06 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |