Ik denk dat foto's van de artiesten niet gaan lukken, en vooral partygangers hun foto op een hyves/facebook/fok fotoboek willen, en geen printje. Het foto's verkopen wordt lastig denk ik. Wellicht wel iets met een foto van zichzelf voor een x bedrag naar mobiel laten sturen als MMS? Op die manier kunnen ze een foto op bijvoorbeeld Indian summer met zichzelf erop naar hun mobiel laten sturen.quote:Op donderdag 8 april 2010 09:51 schreef iteejer het volgende:
[..]
Maw, we mogen ze niet als of via FOK! te koop aan bieden?
Heb je toevallig ook al nieuws over de Passiespelen 2010?quote:
Ik niet, daar ging Fraubitch achteraan mailen toch?quote:Op maandag 12 april 2010 20:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
Heb je toevallig ook al nieuws over de Passiespelen 2010?
Topquote:
http://www.hulpverlenings(...)9/boardseen.html#newquote:Op woensdag 14 april 2010 18:48 schreef angel008 het volgende:
* angel008 heeft foto's van de brandontwikkeling in bergen (voor de 2e x weer.. dit keer geen vuur shots)
wie moet ik mailen voor de paar foto's die ik heb ?
ik kan daar neit posten maar feel free 2 postquote:Op woensdag 14 april 2010 18:52 schreef Timmos het volgende:
[..]
http://www.hulpverlenings(...)9/boardseen.html#new
Wellicht interessant om ze daar ook te plaatsen
fokfotograaf@fok.nlquote:Op woensdag 14 april 2010 18:48 schreef angel008 het volgende:
* angel008 heeft foto's van de brandontwikkeling in bergen (voor de 2e x weer.. dit keer geen vuur shots)
wie moet ik mailen voor de paar foto's die ik heb ?
Wat houdt die persdag in?quote:Op maandag 19 april 2010 00:08 schreef fraubitch het volgende:
welke fotografen willen de elf fantasy fair fotograferen?
Graag ook iemand die vrijdag 23 april (komende vrijdag) naar de persdag kan komen!
heeft intresse...quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:28 schreef Siegfried het volgende:
Gezocht: 1 fotograaf voor Housequake op 22 mei (Aquabest).
Wel intresse, maar kan vrijdag niet.quote:
Sorry, werk gaat voor het meisje.quote:
Moet er zondag een programma gevolgd worden, of gaat het om sfeer-impressies? In het laatste geval kun je me op je lijst zetten.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:27 schreef fraubitch het volgende:
ik heb nu bezetting voor zaterdag. evt kan daar nog wel een fotograaf naartoe.
nog niemand dus voor vrijdag en zondag!
dat laatste.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:32 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Moet er zondag een programma gevolgd worden, of gaat het om sfeer-impressies? In het laatste geval kun je me op je lijst zetten.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:32 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Moet er zondag een programma gevolgd worden, of gaat het om sfeer-impressies? In het laatste geval kun je me op je lijst zetten.
Ik kan zaterdag naar de EFFquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:48 schreef fraubitch het volgende:
[..]
dat laatste.
ik geef jouw naam door voor zondag!!
dankjewel
Dus nu alleen vrijdag nog en evt een extra voor zaterdag en zondag
Doe mij maar de vrijdag en zondag dan. Maak ik er een geocaching uitje van morgenquote:Op donderdag 22 april 2010 10:58 schreef fraubitch het volgende:
je leest het inderdaad goed Ronald. Goed verwoord ook.
Degene die vrijdag wil mag daarnaast ook za en/of zo gaan. dus liever geen mensen meer voor losse dagen!
Dat had ik begrepen jaquote:Op donderdag 22 april 2010 09:18 schreef RonaldV het volgende:
Als ik FB's post goed lees heeft ze nog iemand nodig voor de vrijdag en eventueel nog iemand die het hele weekeind kan coveren (als reserve of zoiets?).
Maar ik kan er naast zitten
Kom je ook?quote:
Ik zou de Zaterdag adviserenquote:Op donderdag 22 april 2010 16:36 schreef iteejer het volgende:
NB
als zondag een leukere dag is, dan zondag - kijk maar wat het beste is.
ik ben er morgen nauwelijks, dus ik vertrouw op jullie
Nee helaas, had op zich best gewildquote:
Ik wil ook wel meequote:Op woensdag 21 april 2010 12:38 schreef x-tremed het volgende:
is Symphonica in Rosso met sting niet iets voor Fok!?
Als Stefan/Sun nu eens echt zijn best gaat doen, dan zal hij ook de mooie kostuums laten zien.quote:Op donderdag 22 april 2010 19:13 schreef ChipsZak. het volgende:
Op de EFF? Naar mijn ervaring is de zaterdag altijd het drukst en het beste om te gaan,.
De dag na zondag moeten mensen weer naar werk/huis/etc, dus veel mensen kiezen voor de EFF. Maar then again, dat is mijn ervaring & het komt op hetzelfde eindresultaat neer; ga voor de zaterdag.
Leuk daar hoor,. Misschien zie ik hem dan wel,
.
Hopelijk laat hij dan wel de mooie kostuums zien & pakt 'ie niet alleen het dorky stuff
Dat hoop ik dus ook echt. Nu maar hopen dat 'ie dit leest,quote:Op donderdag 22 april 2010 23:37 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Als Stefan/Sun nu eens echt zijn best gaat doen, dan zal hij ook de mooie kostuums laten zien.![]()
@Stefan/Sun: Ik hoop dat je nu eens een fatsoenlijke docu maakt. Laat in ieder geval de bezoekers in hun waarde en poog ze niet voor lul te zetten. Probeer vooral de mensen met echt mooie kostuums te pakken te krijgen en geef ze de ruimte om zich uit te wijden.
kan me herinneren dat je geen fok fotograaf meer wou zijn?quote:
Heb achter de schermen nog even gepraat er over en wil het nog wel een x proberen.quote:Op zondag 25 april 2010 21:53 schreef fraubitch het volgende:
[..]
kan me herinneren dat je geen fok fotograaf meer wou zijn?
pb me de link ff. weet hier namelijk niks vanquote:Op zondag 25 april 2010 21:55 schreef Puala het volgende:
[..]
Heb achter de schermen nog even gepraat er over en wil het nog wel een x proberen.
is via msn gegaan en houd ik graag privéquote:Op zondag 25 april 2010 21:59 schreef fraubitch het volgende:
[..]
pb me de link ff. weet hier namelijk niks van
gokje, hoe sneller hoe beter.quote:Op zondag 25 april 2010 22:17 schreef RonaldV het volgende:
FB, hoe snel had je de EFF-fotos van vandaag willen hebben en op welk formaat? Ik ben al bezig, maar het zijn er een beetje veel, geloof ik. :$
BTW: Keurig geregeld!
makkelijk geregeld, erg fijne organisatie om mee te werken tot nu toe!quote:Op zondag 25 april 2010 22:17 schreef RonaldV het volgende:
FB, hoe snel had je de EFF-fotos van vandaag willen hebben en op welk formaat? Ik ben al bezig, maar het zijn er een beetje veel, geloof ik. :$
BTW: Keurig geregeld!
aardig gokjequote:
Ik werk stevig door, maar overdag werk ik uiteraard. Herinner me morgen even over MSN, would you please?quote:Op zondag 25 april 2010 22:20 schreef fraubitch het volgende:
[..]
makkelijk geregeld, erg fijne organisatie om mee te werken tot nu toe!
Ik zou ze het liefst morgenavond online willen zetten. dus je hebt nog even wmb
Niet via Profiel, maar via Optiesquote:Op maandag 26 april 2010 10:13 schreef angel008 het volgende:
hoe krijg je trouwens je flickr icoontje gefixt in je profiel ik heb geloof ik overal gezocht maar kan het nergens vindeniemand ?
held ! thanks zat me al helemaal wezeloos te zoeken ^^quote:Op maandag 26 april 2010 10:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet via Profiel, maar via Opties
En dan gewoon in het eerste tabblad Algemeen, iets naar onder scrollen, kan je het invullen!
Die vuurspuwer heb je mooi geschoten 14.gifquote:
http://www.koninginnedaga(...)umplein/details.htmlquote:Op dinsdag 27 april 2010 14:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik heb ook nog geen koninginnedag plannen, nog wat in Amsterdam mogelijk?
inderdaad. Er zijn daar tig podia dus daar kan je makkelijk twee fotografen kwijt. Ik was er vorig jaar en er het is daar zooooo drukquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:58 schreef fraubitch het volgende:
ik wil zwolle wel doen, maar die is zo immens groot dat hier wel 2 fotografen naar toe kunnen lijkt me?
Zullen we?quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:58 schreef fraubitch het volgende:
ik wil zwolle wel doen, maar die is zo immens groot dat hier wel 2 fotografen naar toe kunnen lijkt me?
Kun je mij een linkje naar je gemaakte werk DMen?quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:44 schreef Mascleta het volgende:
Ik ben 5 mei vrij en zou graag fotos willen maken in Vlissingen, hoop dat jullie accreditatie kunnen regelen.
Mocht je niemand voor A'dam hebben dan zou ik misschien eventueel nog kunnen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:17 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik wel eens iets van je gezien, maar zou jij me ook even wat werk willen DMen?
quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Mocht je niemand voor A'dam hebben dan zou ik misschien eventueel nog kunnen.
Al is bewerken even niet echt optimaal op dit moment aangezien mijn normale werkstation bij de reparatie service staatquote:
Niet optimaal, maar wel do-able?quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Al is bewerken even niet echt optimaal op dit moment aangezien mijn normale werkstation bij de reparatie service staat
Ja staat een macbook hier die ik eventueel kan gebruiken met CS4quote:
Sub-optimaal idd!quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja staat een macbook hier die ik eventueel kan gebruiken met CS4
Wil je of wil je niet? In principe zouden Fraubitch (en ik als aanvulling) al gaan, maar je mag eventueel mijn plek hebben, en dan ga ik wel ergens anders heenquote:Op woensdag 28 april 2010 11:00 schreef Daantke het volgende:
Ik wil ook wel Zwolle doen, maar was eigenlijk van plan om met vrienden gezellig te zuipen, dus alleen als niemand anders het graag wil
Vanavond even thuis overleggen, als het nog niet is ingevuld tegen die tijd. Als Fraubitch na de steekvlam van de EFF nog in mijn buurt durft te komen tenminste.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:17 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Wil je of wil je niet? In principe zouden Fraubitch (en ik als aanvulling) al gaan, maar je mag eventueel mijn plek hebben, en dan ga ik wel ergens anders heen![]()
DM me even wat van je werk aub.
Liefst utrecht, maar kan ook eventueel naar Haarlem of almere.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:19 schreef Siegfried het volgende:
Ik zoek nog mensen voor bevrijdingsfestivals op 5 mei in:Utrecht - Utrecht
Mag ik jou dan opschrijven voor Haarlem? Daar wil ik graag iemand bijhebbenquote:Op woensdag 28 april 2010 13:11 schreef Marc H het volgende:
[..]
Liefst utrecht, maar kan ook eventueel naar Haarlem of almere.
quote:Op woensdag 28 april 2010 12:22 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Vanavond even thuis overleggen, als het nog niet is ingevuld tegen die tijd. Als Fraubitch na de steekvlam van de EFF nog in mijn buurt durft te komen tenminste.
quote:Op woensdag 28 april 2010 12:22 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Vanavond even thuis overleggen, als het nog niet is ingevuld tegen die tijd. Als Fraubitch na de steekvlam van de EFF nog in mijn buurt durft te komen tenminste.
Behoorlijkquote:
Kan op t moment niet definitief doorgeven, morgen wel, maar heb interesse in Roermondquote:Op woensdag 28 april 2010 12:19 schreef Siegfried het volgende:
Ik zoek nog mensen voor bevrijdingsfestivals op 5 mei in:Flevoland - Almere Noord-Brabant - Den Bosch Zuid-Holland - Rotterdam Noord-Holland - Haarlem Marc HUtrecht - Utrecht Limburg - Roermond Friesland - Leeuwarden Groningen - Groningen Drenthe - Assen
Zou top zijn! Hoor ik graag van jequote:Op woensdag 28 april 2010 13:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
Kan op t moment niet definitief doorgeven, morgen wel, maar heb interesse in Roermond
Net nu ik m'n 24-70 voor reparatie heb weggebracht.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:37 schreef Siegfried het volgende:
Ook gezocht: Autoliefhebbers
Wie wilt er zaterdag 8 of zondag 9 mei naar Full Speed in Rosmalen?
Check die post nog eens?quote:Op woensdag 28 april 2010 13:41 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Net nu ik m'n 24-70 voor reparatie heb weggebracht.
Assen.quote:
Voor welke mag ik je opschrijven?quote:Op woensdag 28 april 2010 13:46 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Assen.![]()
En dat oldtimer festival lijkt me ook gaaf.
Keuzes keuzes....quote:Op woensdag 28 april 2010 13:47 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Voor welke mag ik je opschrijven?
Wat wordt er dan van je verwacht... de hele dag foto's van zoveel mogelijk bandjes maken of alleen een sfeerimpressie? In dat tweede geval heb ik dus wel interessequote:Op woensdag 28 april 2010 12:17 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Wil je of wil je niet? In principe zouden Fraubitch (en ik als aanvulling) al gaan, maar je mag eventueel mijn plek hebben, en dan ga ik wel ergens anders heen![]()
DM me even wat van je werk aub.
Het is absoluut een combi van beidequote:Op woensdag 28 april 2010 14:25 schreef Daantke het volgende:
[..]
Wat wordt er dan van je verwacht... de hele dag foto's van zoveel mogelijk bandjes maken of alleen een sfeerimpressie? In dat tweede geval heb ik dus wel interesse
Flickr-account zal ik zo even invullen in m'n profiel
Da's Amsterdam-Oost.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
Zaterdag 8 mei graagquote:Op woensdag 28 april 2010 13:37 schreef Siegfried het volgende:
quote:Day 1 - May 1st 2010 – Amsterdam, The Netherlands -; CET
21:00 First cars will start to arrive and go on display on the Waterlooplein, Amsterdam
00:00 Private Gumball 3000 Party at Club NL
Day 2 – May 2nd 2010 – Amsterdam, The Netherlands – CET
09:00 First cars will leave the Waterlooplein parking garage for Copenhagen
http://www.gumball-3000.c(...)0-rally-checkpoints/
quote:Hoi D_A,
Ik wil je even iets vragen
Ik zit in de organisatie van het Amsterdams studenten festival (ASF), bij de discipline stand up comedy.
Het ASF is een talentenjachtfestival waarbij studenten optreden voor een professionele jury en publiek en zo wordt per discipline uiteindelijk een winnaar gekozen. Zo ook voor Stand up Comedy. Het standupcomedy deel van het festival is op zaterdag 5 juni van 14:00 tot 17:00.
Nu zoeken wij nog op zoek naar prijzen om aan de winnaar van stand up comedy aan te kunnen bieden. Dit mag van alles zijn.
Is het misschien mogelijk een interview met foto voor Fok.nl te kunnen doen. Om meer naamsbekendheid te krijgen is dat voor een beginnend comedian natuurlijk superleuk.
Mocht dit niet lukken maar kunnen jullie wel een andere leuke prijs bedenken dan hoor ik dat natuurlijk ook graag.
Denk er over na en dan hoor ik het wel!
Groetjes ...
voor een algemene indruk kun je ook even kijken op www.amsterdamsstudentenfestival.nl.
Op de website is ook ruimte voor een vermelding van het bedrijf.
Neem ik mee naar achter. Kan wel denk ikquote:Op woensdag 28 april 2010 15:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
Tevens had ik dit in mijn mailbox.
[..]
Ik had het graag zelf gedaan maar heb wedstrijden dat weekend. Dus vandaar dat ik het hier even neerleg. Zou je het door kunnen geven als er iets mogelijk is? Dan laat ik dat de persoon in kwestie weten.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:07 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Neem ik mee naar achter. Kan wel denk ik
Daarvoor heb je toch wel lichtgevoeligere objectieven nodig vreesquote:Op woensdag 28 april 2010 15:13 schreef Puala het volgende:
Gaat hier normaliter al iemand van Fok! heen? Zo nee, ik wil heel heel heel heel heel graag. Alle dagen als het kan
Mail het even door naar pr@fok.nl wil je? Dan zorg ik dat iemand het oppiktquote:Op woensdag 28 april 2010 15:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik had het graag zelf gedaan maar heb wedstrijden dat weekend. Dus vandaar dat ik het hier even neerleg. Zou je het door kunnen geven als er iets mogelijk is? Dan laat ik dat de persoon in kwestie weten.
Zeker, moeten we tzt maar eens naar kijkenquote:Op woensdag 28 april 2010 15:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
Niet helemaal mijn ding, maar is dit niet iets?
http://www.amsterdamfashionweek.com/
oei ziet er heel gaaf uit maar ben bang dat mijn apparatuur daar net niet voldoende voor is (althans ik ga me heel klein voelen tussen de rest van de fotografen daarquote:Op woensdag 28 april 2010 15:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
Je kunt altijd een lens huren, kan je een beetje mee stoeien en kijken wat je daar uit kan halen.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:57 schreef angel008 het volgende:
[..]
oei ziet er heel gaaf uit maar ben bang dat mijn apparatuur daar net niet voldoende voor is (althans ik ga me heel klein voelen tussen de rest van de fotografen daar
Poging tot? 2e fotograaf er bij voor het geval het niets word? Ze zijn daar 99% zeker op zoek naar meer publiciteit, dus zullen FOK wel accreditatie gevenquote:Op woensdag 28 april 2010 15:24 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Daarvoor heb je toch wel lichtgevoeligere objectieven nodig vrees
Daar kunnen we idd eens naar kijkenquote:Op woensdag 28 april 2010 16:09 schreef Puala het volgende:
[..]
Poging tot? 2e fotograaf er bij voor het geval het niets word? Ze zijn daar 99% zeker op zoek naar meer publiciteit, dus zullen FOK wel accreditatie geven
Ik wil dat wel doen. Lijkt me wel leuk om te doen.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
Eind van 't jaar koop ik een nieuwe camera + nieuwe lenzenquote:Op woensdag 28 april 2010 16:11 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Daar kunnen we idd eens naar kijken
Als je nou maar Canon/Nikon had.. Dan was huren bijv ook makkelijker
Misschien dat ik eventueel een avondje zou kunnen daar, maar goed moet ik even overleggen met coaches en hoe de plannen tegen die tijd zijn.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:11 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Daar kunnen we idd eens naar kijken
Als je nou maar Canon/Nikon had.. Dan was huren bijv ook makkelijker
Nou dan heb je er volgend jaar wat aanquote:Op woensdag 28 april 2010 16:13 schreef Puala het volgende:
[..]
Eind van 't jaar koop ik een nieuwe camera + nieuwe lenzen
beter nog! laat de persoon in kwestie mailen naar pr@fok.nl kunnen we het meteen regelen enzo!quote:Op woensdag 28 april 2010 15:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik had het graag zelf gedaan maar heb wedstrijden dat weekend. Dus vandaar dat ik het hier even neerleg. Zou je het door kunnen geven als er iets mogelijk is? Dan laat ik dat de persoon in kwestie weten.
Ik heb de mail geforward naar pr@fok.nl daarin staat ook het mail adres lijkt mijquote:Op woensdag 28 april 2010 16:45 schreef fraubitch het volgende:
[..]
beter nog! laat de persoon in kwestie mailen naar pr@fok.nl kunnen we het meteen regelen enzo!
* fraubitch DA schouderklopje geeftquote:Op woensdag 28 april 2010 16:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik heb de mail geforward naar pr@fok.nl daarin staat ook het mail adres lijkt mij
de lenzen is niet echt het probleem waarmee ik zit meer de body waarmee ik zit (40d)quote:Op woensdag 28 april 2010 15:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Je kunt altijd een lens huren, kan je een beetje mee stoeien en kijken wat je daar uit kan halen.
Ik zou eventueel wel Den Bosch voor mijn rekening kunnen nemen, woon nl in Rosmalen dus ben er zoquote:Op woensdag 28 april 2010 12:19 schreef Siegfried het volgende:
Ik zoek nog mensen voor bevrijdingsfestivals op 5 mei in:Flevoland - Almere Noord-Brabant - Den Bosch Zuid-Holland - Rotterdam Noord-Holland - Haarlem Marc HUtrecht - Utrecht Limburg - Roermond Friesland - Leeuwarden Groningen - Groningen Drenthe - Assen
Moet eerlijk zeggen dat ik nog niet eerder autos gefotografeerd heb, maar ben beschikbaar. Lijkt me wel een uitdagingquote:Op woensdag 28 april 2010 13:37 schreef Siegfried het volgende:
Graagquote:Op woensdag 28 april 2010 18:13 schreef Calime het volgende:
[..]
Ik zou eventueel wel Den Bosch voor mijn rekening kunnen nemen, woon nl in Rosmalen dus ben er zo. Laat me maar weten wat precies de bedoeling is
.
Die is al vergeven. Maar ik heb wel nog deze in de anabieding:quote:Op woensdag 28 april 2010 18:16 schreef Calime het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen dat ik nog niet eerder autos gefotografeerd heb, maar ben beschikbaar. Lijkt me wel een uitdaging.
P.s. sorry voor de spam maar ben wer even aanhet bijlezen
DM backquote:Op woensdag 28 april 2010 18:18 schreef Siegfried het volgende:
[..]
GraagIk DM je
[..]
Die is al vergeven. Maar ik heb wel nog deze in de anabieding:
24 mei - Duitse Autosport Festival - TT Circuit Assen
Voor een festival als Pinkpop sowieso iemand met meer ervaringquote:Op woensdag 28 april 2010 18:33 schreef Calime het volgende:
[..]
DM back
Assen lijkt me ook super.
Hebben jullie btw nog iemand voor Pinkpop nodig?
Goed dat je dat zegt!quote:Op donderdag 29 april 2010 09:01 schreef Ynske het volgende:
Oeh, Pinkpop is een thuiswedstrijd
enfin, Fraubitch had jij nog wat gehoord over de passiespelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |