heeft intresse...quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:28 schreef Siegfried het volgende:
Gezocht: 1 fotograaf voor Housequake op 22 mei (Aquabest).
Wel intresse, maar kan vrijdag niet.quote:
Sorry, werk gaat voor het meisje.quote:
Moet er zondag een programma gevolgd worden, of gaat het om sfeer-impressies? In het laatste geval kun je me op je lijst zetten.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:27 schreef fraubitch het volgende:
ik heb nu bezetting voor zaterdag. evt kan daar nog wel een fotograaf naartoe.
nog niemand dus voor vrijdag en zondag!
dat laatste.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:32 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Moet er zondag een programma gevolgd worden, of gaat het om sfeer-impressies? In het laatste geval kun je me op je lijst zetten.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:32 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Moet er zondag een programma gevolgd worden, of gaat het om sfeer-impressies? In het laatste geval kun je me op je lijst zetten.
Ik kan zaterdag naar de EFFquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:48 schreef fraubitch het volgende:
[..]
dat laatste.
ik geef jouw naam door voor zondag!!
dankjewel
Dus nu alleen vrijdag nog en evt een extra voor zaterdag en zondag
Doe mij maar de vrijdag en zondag dan. Maak ik er een geocaching uitje van morgenquote:Op donderdag 22 april 2010 10:58 schreef fraubitch het volgende:
je leest het inderdaad goed Ronald. Goed verwoord ook.
Degene die vrijdag wil mag daarnaast ook za en/of zo gaan. dus liever geen mensen meer voor losse dagen!
Dat had ik begrepen jaquote:Op donderdag 22 april 2010 09:18 schreef RonaldV het volgende:
Als ik FB's post goed lees heeft ze nog iemand nodig voor de vrijdag en eventueel nog iemand die het hele weekeind kan coveren (als reserve of zoiets?).
Maar ik kan er naast zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |