Kom je ook?quote:
Ik zou de Zaterdag adviserenquote:Op donderdag 22 april 2010 16:36 schreef iteejer het volgende:
NB
als zondag een leukere dag is, dan zondag - kijk maar wat het beste is.
ik ben er morgen nauwelijks, dus ik vertrouw op jullie
Nee helaas, had op zich best gewildquote:
Ik wil ook wel meequote:Op woensdag 21 april 2010 12:38 schreef x-tremed het volgende:
is Symphonica in Rosso met sting niet iets voor Fok!?
Als Stefan/Sun nu eens echt zijn best gaat doen, dan zal hij ook de mooie kostuums laten zien.quote:Op donderdag 22 april 2010 19:13 schreef ChipsZak. het volgende:
Op de EFF? Naar mijn ervaring is de zaterdag altijd het drukst en het beste om te gaan,.
De dag na zondag moeten mensen weer naar werk/huis/etc, dus veel mensen kiezen voor de EFF. Maar then again, dat is mijn ervaring & het komt op hetzelfde eindresultaat neer; ga voor de zaterdag.
Leuk daar hoor,. Misschien zie ik hem dan wel,
.
Hopelijk laat hij dan wel de mooie kostuums zien & pakt 'ie niet alleen het dorky stuff
Dat hoop ik dus ook echt. Nu maar hopen dat 'ie dit leest,quote:Op donderdag 22 april 2010 23:37 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Als Stefan/Sun nu eens echt zijn best gaat doen, dan zal hij ook de mooie kostuums laten zien.![]()
@Stefan/Sun: Ik hoop dat je nu eens een fatsoenlijke docu maakt. Laat in ieder geval de bezoekers in hun waarde en poog ze niet voor lul te zetten. Probeer vooral de mensen met echt mooie kostuums te pakken te krijgen en geef ze de ruimte om zich uit te wijden.
kan me herinneren dat je geen fok fotograaf meer wou zijn?quote:
Heb achter de schermen nog even gepraat er over en wil het nog wel een x proberen.quote:Op zondag 25 april 2010 21:53 schreef fraubitch het volgende:
[..]
kan me herinneren dat je geen fok fotograaf meer wou zijn?
pb me de link ff. weet hier namelijk niks vanquote:Op zondag 25 april 2010 21:55 schreef Puala het volgende:
[..]
Heb achter de schermen nog even gepraat er over en wil het nog wel een x proberen.
is via msn gegaan en houd ik graag privéquote:Op zondag 25 april 2010 21:59 schreef fraubitch het volgende:
[..]
pb me de link ff. weet hier namelijk niks van
gokje, hoe sneller hoe beter.quote:Op zondag 25 april 2010 22:17 schreef RonaldV het volgende:
FB, hoe snel had je de EFF-fotos van vandaag willen hebben en op welk formaat? Ik ben al bezig, maar het zijn er een beetje veel, geloof ik. :$
BTW: Keurig geregeld!
makkelijk geregeld, erg fijne organisatie om mee te werken tot nu toe!quote:Op zondag 25 april 2010 22:17 schreef RonaldV het volgende:
FB, hoe snel had je de EFF-fotos van vandaag willen hebben en op welk formaat? Ik ben al bezig, maar het zijn er een beetje veel, geloof ik. :$
BTW: Keurig geregeld!
aardig gokjequote:
Ik werk stevig door, maar overdag werk ik uiteraard. Herinner me morgen even over MSN, would you please?quote:Op zondag 25 april 2010 22:20 schreef fraubitch het volgende:
[..]
makkelijk geregeld, erg fijne organisatie om mee te werken tot nu toe!
Ik zou ze het liefst morgenavond online willen zetten. dus je hebt nog even wmb
Niet via Profiel, maar via Optiesquote:Op maandag 26 april 2010 10:13 schreef angel008 het volgende:
hoe krijg je trouwens je flickr icoontje gefixt in je profiel ik heb geloof ik overal gezocht maar kan het nergens vindeniemand ?
held ! thanks zat me al helemaal wezeloos te zoeken ^^quote:Op maandag 26 april 2010 10:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet via Profiel, maar via Opties
En dan gewoon in het eerste tabblad Algemeen, iets naar onder scrollen, kan je het invullen!
Die vuurspuwer heb je mooi geschoten 14.gifquote:
http://www.koninginnedaga(...)umplein/details.htmlquote:Op dinsdag 27 april 2010 14:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik heb ook nog geen koninginnedag plannen, nog wat in Amsterdam mogelijk?
. Wie kan en wilt op 5 mei één van de vele bevrijdingsfestivals fotograferen?
inderdaad. Er zijn daar tig podia dus daar kan je makkelijk twee fotografen kwijt. Ik was er vorig jaar en er het is daar zooooo drukquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:58 schreef fraubitch het volgende:
ik wil zwolle wel doen, maar die is zo immens groot dat hier wel 2 fotografen naar toe kunnen lijkt me?
Zullen we?quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:58 schreef fraubitch het volgende:
ik wil zwolle wel doen, maar die is zo immens groot dat hier wel 2 fotografen naar toe kunnen lijkt me?
Kun je mij een linkje naar je gemaakte werk DMen?quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:44 schreef Mascleta het volgende:
Ik ben 5 mei vrij en zou graag fotos willen maken in Vlissingen, hoop dat jullie accreditatie kunnen regelen.
Mocht je niemand voor A'dam hebben dan zou ik misschien eventueel nog kunnen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:17 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik wel eens iets van je gezien, maar zou jij me ook even wat werk willen DMen?
quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Mocht je niemand voor A'dam hebben dan zou ik misschien eventueel nog kunnen.
Al is bewerken even niet echt optimaal op dit moment aangezien mijn normale werkstation bij de reparatie service staatquote:
Niet optimaal, maar wel do-able?quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Al is bewerken even niet echt optimaal op dit moment aangezien mijn normale werkstation bij de reparatie service staat
Ja staat een macbook hier die ik eventueel kan gebruiken met CS4quote:
Sub-optimaal idd!quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja staat een macbook hier die ik eventueel kan gebruiken met CS4
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |