held ! thanks zat me al helemaal wezeloos te zoeken ^^quote:Op maandag 26 april 2010 10:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet via Profiel, maar via Opties
En dan gewoon in het eerste tabblad Algemeen, iets naar onder scrollen, kan je het invullen!
Die vuurspuwer heb je mooi geschoten 14.gifquote:
http://www.koninginnedaga(...)umplein/details.htmlquote:Op dinsdag 27 april 2010 14:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik heb ook nog geen koninginnedag plannen, nog wat in Amsterdam mogelijk?
. Wie kan en wilt op 5 mei één van de vele bevrijdingsfestivals fotograferen?
inderdaad. Er zijn daar tig podia dus daar kan je makkelijk twee fotografen kwijt. Ik was er vorig jaar en er het is daar zooooo drukquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:58 schreef fraubitch het volgende:
ik wil zwolle wel doen, maar die is zo immens groot dat hier wel 2 fotografen naar toe kunnen lijkt me?
Zullen we?quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:58 schreef fraubitch het volgende:
ik wil zwolle wel doen, maar die is zo immens groot dat hier wel 2 fotografen naar toe kunnen lijkt me?
Kun je mij een linkje naar je gemaakte werk DMen?quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:44 schreef Mascleta het volgende:
Ik ben 5 mei vrij en zou graag fotos willen maken in Vlissingen, hoop dat jullie accreditatie kunnen regelen.
Mocht je niemand voor A'dam hebben dan zou ik misschien eventueel nog kunnen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:17 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik wel eens iets van je gezien, maar zou jij me ook even wat werk willen DMen?
quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Mocht je niemand voor A'dam hebben dan zou ik misschien eventueel nog kunnen.
Al is bewerken even niet echt optimaal op dit moment aangezien mijn normale werkstation bij de reparatie service staatquote:
Niet optimaal, maar wel do-able?quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Al is bewerken even niet echt optimaal op dit moment aangezien mijn normale werkstation bij de reparatie service staat
Ja staat een macbook hier die ik eventueel kan gebruiken met CS4quote:
Sub-optimaal idd!quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja staat een macbook hier die ik eventueel kan gebruiken met CS4
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |