Mocht je niemand voor A'dam hebben dan zou ik misschien eventueel nog kunnen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:17 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik wel eens iets van je gezien, maar zou jij me ook even wat werk willen DMen?
quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Mocht je niemand voor A'dam hebben dan zou ik misschien eventueel nog kunnen.
Al is bewerken even niet echt optimaal op dit moment aangezien mijn normale werkstation bij de reparatie service staatquote:
Niet optimaal, maar wel do-able?quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Al is bewerken even niet echt optimaal op dit moment aangezien mijn normale werkstation bij de reparatie service staat
Ja staat een macbook hier die ik eventueel kan gebruiken met CS4quote:
Sub-optimaal idd!quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja staat een macbook hier die ik eventueel kan gebruiken met CS4
Wil je of wil je niet? In principe zouden Fraubitch (en ik als aanvulling) al gaan, maar je mag eventueel mijn plek hebben, en dan ga ik wel ergens anders heenquote:Op woensdag 28 april 2010 11:00 schreef Daantke het volgende:
Ik wil ook wel Zwolle doen, maar was eigenlijk van plan om met vrienden gezellig te zuipen, dus alleen als niemand anders het graag wil
Vanavond even thuis overleggen, als het nog niet is ingevuld tegen die tijd. Als Fraubitch na de steekvlam van de EFF nog in mijn buurt durft te komen tenminste.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:17 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Wil je of wil je niet? In principe zouden Fraubitch (en ik als aanvulling) al gaan, maar je mag eventueel mijn plek hebben, en dan ga ik wel ergens anders heen![]()
DM me even wat van je werk aub.
Liefst utrecht, maar kan ook eventueel naar Haarlem of almere.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:19 schreef Siegfried het volgende:
Ik zoek nog mensen voor bevrijdingsfestivals op 5 mei in:Utrecht - Utrecht
Mag ik jou dan opschrijven voor Haarlem? Daar wil ik graag iemand bijhebbenquote:Op woensdag 28 april 2010 13:11 schreef Marc H het volgende:
[..]
Liefst utrecht, maar kan ook eventueel naar Haarlem of almere.
quote:Op woensdag 28 april 2010 12:22 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Vanavond even thuis overleggen, als het nog niet is ingevuld tegen die tijd. Als Fraubitch na de steekvlam van de EFF nog in mijn buurt durft te komen tenminste.
quote:Op woensdag 28 april 2010 12:22 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Vanavond even thuis overleggen, als het nog niet is ingevuld tegen die tijd. Als Fraubitch na de steekvlam van de EFF nog in mijn buurt durft te komen tenminste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |