Wil je of wil je niet? In principe zouden Fraubitch (en ik als aanvulling) al gaan, maar je mag eventueel mijn plek hebben, en dan ga ik wel ergens anders heenquote:Op woensdag 28 april 2010 11:00 schreef Daantke het volgende:
Ik wil ook wel Zwolle doen, maar was eigenlijk van plan om met vrienden gezellig te zuipen, dus alleen als niemand anders het graag wil
Vanavond even thuis overleggen, als het nog niet is ingevuld tegen die tijd. Als Fraubitch na de steekvlam van de EFF nog in mijn buurt durft te komen tenminste.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:17 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Wil je of wil je niet? In principe zouden Fraubitch (en ik als aanvulling) al gaan, maar je mag eventueel mijn plek hebben, en dan ga ik wel ergens anders heen![]()
DM me even wat van je werk aub.
Liefst utrecht, maar kan ook eventueel naar Haarlem of almere.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:19 schreef Siegfried het volgende:
Ik zoek nog mensen voor bevrijdingsfestivals op 5 mei in:Utrecht - Utrecht
Mag ik jou dan opschrijven voor Haarlem? Daar wil ik graag iemand bijhebbenquote:Op woensdag 28 april 2010 13:11 schreef Marc H het volgende:
[..]
Liefst utrecht, maar kan ook eventueel naar Haarlem of almere.
quote:Op woensdag 28 april 2010 12:22 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Vanavond even thuis overleggen, als het nog niet is ingevuld tegen die tijd. Als Fraubitch na de steekvlam van de EFF nog in mijn buurt durft te komen tenminste.
quote:Op woensdag 28 april 2010 12:22 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Vanavond even thuis overleggen, als het nog niet is ingevuld tegen die tijd. Als Fraubitch na de steekvlam van de EFF nog in mijn buurt durft te komen tenminste.
Behoorlijkquote:
Kan op t moment niet definitief doorgeven, morgen wel, maar heb interesse in Roermondquote:Op woensdag 28 april 2010 12:19 schreef Siegfried het volgende:
Ik zoek nog mensen voor bevrijdingsfestivals op 5 mei in:Flevoland - Almere Noord-Brabant - Den Bosch Zuid-Holland - Rotterdam Noord-Holland - Haarlem Marc HUtrecht - Utrecht Limburg - Roermond Friesland - Leeuwarden Groningen - Groningen Drenthe - Assen
Zou top zijn! Hoor ik graag van jequote:Op woensdag 28 april 2010 13:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
Kan op t moment niet definitief doorgeven, morgen wel, maar heb interesse in Roermond
Net nu ik m'n 24-70 voor reparatie heb weggebracht.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:37 schreef Siegfried het volgende:
Ook gezocht: Autoliefhebbers
Wie wilt er zaterdag 8 of zondag 9 mei naar Full Speed in Rosmalen?
Check die post nog eens?quote:Op woensdag 28 april 2010 13:41 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Net nu ik m'n 24-70 voor reparatie heb weggebracht.
Assen.quote:
Voor welke mag ik je opschrijven?quote:Op woensdag 28 april 2010 13:46 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Assen.![]()
En dat oldtimer festival lijkt me ook gaaf.
Keuzes keuzes....quote:Op woensdag 28 april 2010 13:47 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Voor welke mag ik je opschrijven?
Wat wordt er dan van je verwacht... de hele dag foto's van zoveel mogelijk bandjes maken of alleen een sfeerimpressie? In dat tweede geval heb ik dus wel interessequote:Op woensdag 28 april 2010 12:17 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Wil je of wil je niet? In principe zouden Fraubitch (en ik als aanvulling) al gaan, maar je mag eventueel mijn plek hebben, en dan ga ik wel ergens anders heen![]()
DM me even wat van je werk aub.
Het is absoluut een combi van beidequote:Op woensdag 28 april 2010 14:25 schreef Daantke het volgende:
[..]
Wat wordt er dan van je verwacht... de hele dag foto's van zoveel mogelijk bandjes maken of alleen een sfeerimpressie? In dat tweede geval heb ik dus wel interesse
Flickr-account zal ik zo even invullen in m'n profiel
Da's Amsterdam-Oost.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
Zaterdag 8 mei graagquote:Op woensdag 28 april 2010 13:37 schreef Siegfried het volgende:
Ook gezocht: Autoliefhebbers
Wie wilt er zaterdag 8 of zondag 9 mei naar Full Speed in Rosmalen?
quote:Day 1 - May 1st 2010 – Amsterdam, The Netherlands -; CET
21:00 First cars will start to arrive and go on display on the Waterlooplein, Amsterdam
00:00 Private Gumball 3000 Party at Club NL
Day 2 – May 2nd 2010 – Amsterdam, The Netherlands – CET
09:00 First cars will leave the Waterlooplein parking garage for Copenhagen
http://www.gumball-3000.c(...)0-rally-checkpoints/
quote:Hoi D_A,
Ik wil je even iets vragen
Ik zit in de organisatie van het Amsterdams studenten festival (ASF), bij de discipline stand up comedy.
Het ASF is een talentenjachtfestival waarbij studenten optreden voor een professionele jury en publiek en zo wordt per discipline uiteindelijk een winnaar gekozen. Zo ook voor Stand up Comedy. Het standupcomedy deel van het festival is op zaterdag 5 juni van 14:00 tot 17:00.
Nu zoeken wij nog op zoek naar prijzen om aan de winnaar van stand up comedy aan te kunnen bieden. Dit mag van alles zijn.
Is het misschien mogelijk een interview met foto voor Fok.nl te kunnen doen. Om meer naamsbekendheid te krijgen is dat voor een beginnend comedian natuurlijk superleuk.
Mocht dit niet lukken maar kunnen jullie wel een andere leuke prijs bedenken dan hoor ik dat natuurlijk ook graag.
Denk er over na en dan hoor ik het wel!
Groetjes ...
voor een algemene indruk kun je ook even kijken op www.amsterdamsstudentenfestival.nl.
Op de website is ook ruimte voor een vermelding van het bedrijf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |