Neem ik mee naar achter. Kan wel denk ikquote:Op woensdag 28 april 2010 15:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
Tevens had ik dit in mijn mailbox.
[..]
Ik had het graag zelf gedaan maar heb wedstrijden dat weekend. Dus vandaar dat ik het hier even neerleg. Zou je het door kunnen geven als er iets mogelijk is? Dan laat ik dat de persoon in kwestie weten.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:07 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Neem ik mee naar achter. Kan wel denk ik
Daarvoor heb je toch wel lichtgevoeligere objectieven nodig vreesquote:Op woensdag 28 april 2010 15:13 schreef Puala het volgende:
Gaat hier normaliter al iemand van Fok! heen? Zo nee, ik wil heel heel heel heel heel graag. Alle dagen als het kan
Mail het even door naar pr@fok.nl wil je? Dan zorg ik dat iemand het oppiktquote:Op woensdag 28 april 2010 15:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik had het graag zelf gedaan maar heb wedstrijden dat weekend. Dus vandaar dat ik het hier even neerleg. Zou je het door kunnen geven als er iets mogelijk is? Dan laat ik dat de persoon in kwestie weten.
Zeker, moeten we tzt maar eens naar kijkenquote:Op woensdag 28 april 2010 15:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
Niet helemaal mijn ding, maar is dit niet iets?
http://www.amsterdamfashionweek.com/
oei ziet er heel gaaf uit maar ben bang dat mijn apparatuur daar net niet voldoende voor is (althans ik ga me heel klein voelen tussen de rest van de fotografen daarquote:Op woensdag 28 april 2010 15:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
Je kunt altijd een lens huren, kan je een beetje mee stoeien en kijken wat je daar uit kan halen.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:57 schreef angel008 het volgende:
[..]
oei ziet er heel gaaf uit maar ben bang dat mijn apparatuur daar net niet voldoende voor is (althans ik ga me heel klein voelen tussen de rest van de fotografen daar
Poging tot? 2e fotograaf er bij voor het geval het niets word? Ze zijn daar 99% zeker op zoek naar meer publiciteit, dus zullen FOK wel accreditatie gevenquote:Op woensdag 28 april 2010 15:24 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Daarvoor heb je toch wel lichtgevoeligere objectieven nodig vrees
Daar kunnen we idd eens naar kijkenquote:Op woensdag 28 april 2010 16:09 schreef Puala het volgende:
[..]
Poging tot? 2e fotograaf er bij voor het geval het niets word? Ze zijn daar 99% zeker op zoek naar meer publiciteit, dus zullen FOK wel accreditatie geven
Ik wil dat wel doen. Lijkt me wel leuk om te doen.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
Eind van 't jaar koop ik een nieuwe camera + nieuwe lenzenquote:Op woensdag 28 april 2010 16:11 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Daar kunnen we idd eens naar kijken
Als je nou maar Canon/Nikon had.. Dan was huren bijv ook makkelijker
Misschien dat ik eventueel een avondje zou kunnen daar, maar goed moet ik even overleggen met coaches en hoe de plannen tegen die tijd zijn.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:11 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Daar kunnen we idd eens naar kijken
Als je nou maar Canon/Nikon had.. Dan was huren bijv ook makkelijker
Nou dan heb je er volgend jaar wat aanquote:Op woensdag 28 april 2010 16:13 schreef Puala het volgende:
[..]
Eind van 't jaar koop ik een nieuwe camera + nieuwe lenzen
beter nog! laat de persoon in kwestie mailen naar pr@fok.nl kunnen we het meteen regelen enzo!quote:Op woensdag 28 april 2010 15:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik had het graag zelf gedaan maar heb wedstrijden dat weekend. Dus vandaar dat ik het hier even neerleg. Zou je het door kunnen geven als er iets mogelijk is? Dan laat ik dat de persoon in kwestie weten.
Ik heb de mail geforward naar pr@fok.nl daarin staat ook het mail adres lijkt mijquote:Op woensdag 28 april 2010 16:45 schreef fraubitch het volgende:
[..]
beter nog! laat de persoon in kwestie mailen naar pr@fok.nl kunnen we het meteen regelen enzo!
* fraubitch DA schouderklopje geeftquote:Op woensdag 28 april 2010 16:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik heb de mail geforward naar pr@fok.nl daarin staat ook het mail adres lijkt mij
de lenzen is niet echt het probleem waarmee ik zit meer de body waarmee ik zit (40d)quote:Op woensdag 28 april 2010 15:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Je kunt altijd een lens huren, kan je een beetje mee stoeien en kijken wat je daar uit kan halen.
Ik zou eventueel wel Den Bosch voor mijn rekening kunnen nemen, woon nl in Rosmalen dus ben er zoquote:Op woensdag 28 april 2010 12:19 schreef Siegfried het volgende:
Ik zoek nog mensen voor bevrijdingsfestivals op 5 mei in:Flevoland - Almere Noord-Brabant - Den Bosch Zuid-Holland - Rotterdam Noord-Holland - Haarlem Marc HUtrecht - Utrecht Limburg - Roermond Friesland - Leeuwarden Groningen - Groningen Drenthe - Assen
Moet eerlijk zeggen dat ik nog niet eerder autos gefotografeerd heb, maar ben beschikbaar. Lijkt me wel een uitdagingquote:Op woensdag 28 april 2010 13:37 schreef Siegfried het volgende:
Ook gezocht: Autoliefhebbers
Wie wilt er zaterdag 8 of zondag 9 mei naar Full Speed in Rosmalen?
Graagquote:Op woensdag 28 april 2010 18:13 schreef Calime het volgende:
[..]
Ik zou eventueel wel Den Bosch voor mijn rekening kunnen nemen, woon nl in Rosmalen dus ben er zo. Laat me maar weten wat precies de bedoeling is
.
Die is al vergeven. Maar ik heb wel nog deze in de anabieding:quote:Op woensdag 28 april 2010 18:16 schreef Calime het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen dat ik nog niet eerder autos gefotografeerd heb, maar ben beschikbaar. Lijkt me wel een uitdaging.
P.s. sorry voor de spam maar ben wer even aanhet bijlezen
DM backquote:Op woensdag 28 april 2010 18:18 schreef Siegfried het volgende:
[..]
GraagIk DM je
[..]
Die is al vergeven. Maar ik heb wel nog deze in de anabieding:
24 mei - Duitse Autosport Festival - TT Circuit Assen
Voor een festival als Pinkpop sowieso iemand met meer ervaringquote:Op woensdag 28 april 2010 18:33 schreef Calime het volgende:
[..]
DM back
Assen lijkt me ook super.
Hebben jullie btw nog iemand voor Pinkpop nodig?
Goed dat je dat zegt!quote:Op donderdag 29 april 2010 09:01 schreef Ynske het volgende:
Oeh, Pinkpop is een thuiswedstrijd
enfin, Fraubitch had jij nog wat gehoord over de passiespelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |