En bestaat er serieus al een record ' Smoove dansen'quote:Ralf Mackenbach gaat een record proberen te vestigen. Hij hoopt het record 'Smoove dansen' op zijn naam te zetten. De 14-jarige Mackenbach roept daarom zijn fans op om zich 2 april massaal te melden in pretpark Walibi in Biddinghuizen.
De jonge zanger scoort momenteel een hit met 'Doe de Smoove'. Op wat een memorabele dag moet worden leert Mackenbach zijn fans eerst de bijbehorende danstechniek. Daarna hoopt hij dat alle kinderen tegelijk het dansje uitvoeren.
Belangstellenden kunnen zich opgeven via de website van het pretpark waar de recordpoging wordt gehouden. Ralf nodigt vijfhonderd kinderen uit die gratis aanwezig mogen zijn. Mackenbach werd bekend door zijn overwinning op het Junior Songfestival.
Normaal werd dat Gooise tuig altijd in bewaring gesteld bij Kinderen voor Kinderen, nu lopen ze opeens vrij rond..quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:33 schreef iklasniet het volgende:
Waarom hoor ik sporadisch van dat jong? Ik zeg meer blauw op straat.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:45 schreef swarmahoer het volgende:
en toch maar een topic over m openen
Ik weet niet hoor falerd, maar volgens mij is KLB voor het openen van topics over dingen waar je je aan ergert.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:45 schreef swarmahoer het volgende:
en toch maar een topic over m openen
Dus als jij vanavond aan de zwier gaat, is geen dansvloer meer voor jouw veilig???quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:47 schreef afcajos het volgende:
Mensen, smooven is HET nieuwe jumpen
EN ZELFS JAN PETER BALKENENDE KAN HET LEREN!
Damn, op deze verse dansmoves ga ik mij vanavond eens uitleven op de dansvloer.
Dat is een belediging voorquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:31 schreef Loveless85 het volgende:
En moet die gaylord het hippe broertje van zanger Bob voorstellen ofzo
Bob natuurlijk, wat denk je zelf, zo'n gaylord of een jongen van de straat?quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:04 schreef Loveless85 het volgende:
Als ze 1 vs 1 gingen, wie zou er dan winnen... Bob of Ralf
Ralf heeft l33t moves en is veel sneller dan die padquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:05 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Bob natuurlijk, wat denk je zelf, zo'n gaylord of een jongen van de straat?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ralf heeft l33t moves en is veel sneller dan die pad
quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:31 schreef TLC het volgende:
Die Ralf heeft waarschijnlijk al meer gepresteerd dan dat TS ooit in zijn hele leven kan / zal bereiken, dit staat gewoon bekend als jaloezie.
Uhuh, je hebt gelijkquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:31 schreef TLC het volgende:
Die Ralf heeft waarschijnlijk al meer gepresteerd dan dat TS ooit in zijn hele leven kan / zal bereiken, dit staat gewoon bekend als jaloezie.
Komt van al dat pijpenquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:05 schreef henrydg het volgende:
Is het jullie niet opgevallen dat hij echt een hele grote smoel heeft? Letterlijk groot. Heel breed enzo
GAYLORDquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:31 schreef TLC het volgende:
Anders doe ik het wel, wat een blije klotemuziek zegquote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:43 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
Sieneke stampt hem finaal de grond in.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:47 schreef afcajos het volgende:
Dat zal hem leren.quote:Op zondag 21 maart 2010 01:46 schreef DrDentz het volgende:
2 april massaal te melden in pretpark Walibi in Biddinghuizen
We sturen de Fok-knokploeg wel bestaande uit Emimich Meki en tong80.
Vergeet Michielos niet!quote:Op zondag 21 maart 2010 01:46 schreef DrDentz het volgende:
2 april massaal te melden in pretpark Walibi in Biddinghuizen
We sturen de Fok-knokploeg wel bestaande uit Emimich Meki en tong80.
MIJN OGENquote:Op zondag 21 maart 2010 13:21 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
"Eeeeeeeeeeeeeeeeeeey, goed topic"
quote:
De hele maatschappij moet tegen hem in bescherming worden genomen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:34 schreef ElectricEye het volgende:
Dat jong moet tegen zichzelf in bescherming worden genomen.
quote:
quote:Op zondag 21 maart 2010 15:28 schreef DrDentz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze man of vrouw wist ook niet wat er gebeurde toen 'ie net even bij de aanbiedingen aan het sjoppen was, zit meteen in een hippe clip.
Die vent op 1:30quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:43 schreef Rookert het volgende:
Waarom is er ALTIJD ruzie onder YouTube filmpjes?Echt altijd dan he
quote:Op maandag 22 maart 2010 10:13 schreef vulkaan het volgende:
kan iemand die gast niet naar de maagdendokter sturen
Wie doen er allemaal meequote:Winnen! Meet & Greet met Ralf Mackenbach van onze redactie
AMSTERDAM - Op vrijdag 2 april doet Ralf Mackenbach in Walibi World een heuse recordpoging met zijn 'Smoove'-dans. Jij kan daarbij zijn en Ralf in het echt ontmoeten!
Wij mogen 25x2 vrijkaarten weggeven voor toegang tot het park op 2 april. Bovendien wordt er één Meet & Greet met de jonge zanger verloot.
Samen met zoveel mogelijk kinderen zal Ralf het record ‘Smoove’ dansen en zingen op zijn naam te zetten. De organisatie van Guinness World Records stelt strenge eisen aan een officiële recordpoging, vandaar dat er ook een notaris aanwezig zal zijn om toezicht te houden op dit spektakel. Maar niet alleen vindt dan de recordpoging plaats, Ralf zal óók een optreden weggeven!
Vul hieronder je gegevens in en wie weet sta jij op 2 april oog in oog met Ralf in Walibi World!
Winnaars ontvangen uiterlijk maandag 29 maart bericht.
20? Niet een beetje veel?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:22 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Oh noes Ralf in het echt ontmoeten.
Echt er zijn misschien 20 mensen op deze wereld waarvan ik ze graag zou willen ontmoeten.
...vast wel....?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:49 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Neuh, er zijn vast wel 20 echt interessante mensen te vinden.
Bob is een echte vent en slaat geen meisjes.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:04 schreef Loveless85 het volgende:
Als ze 1 vs 1 gingen, wie zou er dan winnen... Bob of Ralf
Ja.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:53 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
...vast wel....?
Dus je weet het niet zeker?
Je kletste dus maar uit je nek in je vorige post?
Omdat je zei 'misschien wel 20...' suggereer je dat je al ongeveer 20 personen in je gedachten had, maar je moet dus de eerste persoon op je lijstje nog verzinnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik pak een CD, zet de radio aan, geniet van honkietonkiemuziek.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 00:41 schreef Dropdown het volgende:
Volgens mij is hij echt geen homo hoor!Ik wist al wat er onder de spoiler zou staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op pagina 2 zei ik dat alquote:
Dit is toch pagina 2?!?!?!?quote:
Vind ik niet.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:45 schreef MikeyMo het volgende:
ik had ook al eens een topic geo[pend: Oppernichtje Ralf met Click Clack
maar die is gedelete door de mods ofzo?
Google showt hem nog wel:
http://74.125.77.132/search?q=cache:33WTs43X3cEJ:forum.fok.nl/topic/1381979/1/150+mikeymo+ralf+mackebach&cd=2&hl=en&ct=clnk&client=firefox-a
Godver dit dus. Dat intro nummer was vet goed. En deze homo moet het weer verneuken.quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:55 schreef DrDentz het volgende:
Oh nee. Verkrachting van jeugdsentiment.
Een jongen natuurlijk.quote:
omg noobs, ik zit gewoon nog steeds op pagina 1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Verdomme, waarom moet die lullo een lied over mij verpesten?quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:05 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Godver dit dus. Dat intro nummer was vet goed. En deze homo moet het weer verneuken.
![]()
Met en veuls te grote mond ( breedbek kikker)quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:02 schreef Szura het volgende:
Mag ik hier nogmaals m'n gal spuwen![]()
Vies klein klerekind
1:17quote:
mooi nummer jaquote:Op zondag 11 april 2010 04:28 schreef TheTemperTrap het volgende:
Wat een lekkere muziek.
Echt helemaal wouw
iedereen doet de smoove owh owh owh owh
xDquote:Op zondag 2 mei 2010 22:13 schreef TheTemperTrap het volgende:
jeetje wat verslavend is dat nummer zeg, zit het vandaag al 100 x te draaien
Ik niet, maar je kan hem wel zelf maken met http://www.gifsoup.com/quote:Op zondag 2 mei 2010 22:15 schreef afcajos het volgende:
Heeft iemand dat gifje nog van die man uit die clip die ook zo spastisch smoovet
Alleen als je de smoove kan doenquote:Op vrijdag 24 september 2010 09:32 schreef Moonokt het volgende:
Ey, hier word niks meer gepost. Haal ik het wel omhoog........
Mijn zoon van 8 is fan van Ralf.......kan ik hier nou meelij krijgen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als in de Kuip 60.000 man roepen ''Temmink, Temmink je moeder is een hoer!''
En die vent van de radio vraagt aan mij, wat ik daarvan vind?
Dan zeg ik ''Ja als zoveel het roepen, dan zal er wel een kern van waarheid inzitten.''
Fantastisch, Jos,quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:47 schreef afcajos het volgende:
Meelij?quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:32 schreef Moonokt het volgende:
Nou, ik ben ook geboren in Best dus dat vind ik nog ergerquote:Op zondag 11 april 2010 11:38 schreef muiterij het volgende:
Smoove, het erge is dat hij uit best komt dat hier ongeveer 5 minuten rijden vandaan ligt.
Heb trouwens nog leuke plaatjes voor je, zal ze vanavond eens posten.quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:47 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Fantastisch, Jos,
Zie je het al voor je hoe je hiermee geile 15 jarige meisjes kan playen en zo je hand op die voorwaartse manier langs hun zuignappen kan halen OMGZ!
Grütjensch,
Opa Henkie
OT: Dit is best kansloosHet is gewoon een streetdance achtig dansje en niet een bazenmove zoals de Thunderclap van Usher
![]()
Baasquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:47 schreef Stekelbees het volgende:
Gisteren met de Smoove 3 meisjes opgepikt.
Polderbieber, die heb ik nog niet eerder gehoord. Een Tijmen UI voor je bijdrage, geen idee waarom ik deze ooit gemaakt heb.quote:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:34 schreef ElectricEye het volgende:
Dat jong moet tegen zichzelf in bescherming worden genomen.
Terechte klacht.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:57 schreef PeZu het volgende:
vanwaar deze kut kick voor dit kut talent
Post dan niet, flapdrolquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:57 schreef PeZu het volgende:
dat bepaal ik toch lekker zelf welquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Post dan niet, flapdrolJe had nog niet gepost, nu staat dit in je MyAT
quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:57 schreef PeZu het volgende:
Wie is dat rechter stuk kankerquote:
Wat is dat voor gaylord in dat filmpje?quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Heb trouwens nog leuke plaatjes voor je, zal ze vanavond eens posten.
De verschijning van die Polderbieber in zo'n programma zorgt ervoor dat ik de rest niet eens wil zien.quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:05 schreef DrDentz het volgende:
Ik zag Ralf net nog in "Het Beste van Hart voor Muziek". Hij deed dat Smoove-nummer, maar alleen zijn achtergronddanseressen deden de 'smoove'. Kan hij het dan niet, live.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alle popclichés in één nummer, proficiat!quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:13 schreef DrDentz het volgende:
Dit is wel een lekker zomers plaatje
Kruising tussen alle liedjes van Justin Bieber ofzo?quote:
Nu alquote:Op zondag 26 september 2010 15:30 schreef Rookert het volgende:
Maar over een jaar lopen alle breezers met hem weg
Justin Bieber nadoen, dat is wel royale sadnessquote:
Justin Bieber doet Ralph naquote:Op zondag 26 september 2010 15:42 schreef Equites het volgende:
[..]
Justin Bieber nadoen, dat is wel royale sadness
Lastigquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:48 schreef Stephan1237 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
welke is beter
Ralph, die heeft z'n mondje openquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:48 schreef Stephan1237 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
welke is beter
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:02 schreef moeilijkhard het volgende:
Mensen die Justin Bieber met Ralf Mackenbach durven te vergelijken.
Weken heb ik geoefend als the only one secret girl op de smoove en nou is daar ineens een raar over het paard gevallen meidje met een viool........quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:32 schreef Moonokt het volgende:
Alleen als je de smoove kan doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |