20? Niet een beetje veel?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:22 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Oh noes Ralf in het echt ontmoeten.
Echt er zijn misschien 20 mensen op deze wereld waarvan ik ze graag zou willen ontmoeten.
...vast wel....?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:49 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Neuh, er zijn vast wel 20 echt interessante mensen te vinden.
Bob is een echte vent en slaat geen meisjes.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:04 schreef Loveless85 het volgende:
Als ze 1 vs 1 gingen, wie zou er dan winnen... Bob of Ralf
Ja.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:53 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
...vast wel....?
Dus je weet het niet zeker?
Je kletste dus maar uit je nek in je vorige post?
Omdat je zei 'misschien wel 20...' suggereer je dat je al ongeveer 20 personen in je gedachten had, maar je moet dus de eerste persoon op je lijstje nog verzinnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik pak een CD, zet de radio aan, geniet van honkietonkiemuziek.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 00:41 schreef Dropdown het volgende:
Volgens mij is hij echt geen homo hoor!Ik wist al wat er onder de spoiler zou staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op pagina 2 zei ik dat alquote:
Dit is toch pagina 2?!?!?!?quote:
Vind ik niet.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:45 schreef MikeyMo het volgende:
ik had ook al eens een topic geo[pend: Oppernichtje Ralf met Click Clack
maar die is gedelete door de mods ofzo?
Google showt hem nog wel:
http://74.125.77.132/search?q=cache:33WTs43X3cEJ:forum.fok.nl/topic/1381979/1/150+mikeymo+ralf+mackebach&cd=2&hl=en&ct=clnk&client=firefox-a
Godver dit dus. Dat intro nummer was vet goed. En deze homo moet het weer verneuken.quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:55 schreef DrDentz het volgende:
Oh nee. Verkrachting van jeugdsentiment.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |