En bestaat er serieus al een record ' Smoove dansen'quote:Ralf Mackenbach gaat een record proberen te vestigen. Hij hoopt het record 'Smoove dansen' op zijn naam te zetten. De 14-jarige Mackenbach roept daarom zijn fans op om zich 2 april massaal te melden in pretpark Walibi in Biddinghuizen.
De jonge zanger scoort momenteel een hit met 'Doe de Smoove'. Op wat een memorabele dag moet worden leert Mackenbach zijn fans eerst de bijbehorende danstechniek. Daarna hoopt hij dat alle kinderen tegelijk het dansje uitvoeren.
Belangstellenden kunnen zich opgeven via de website van het pretpark waar de recordpoging wordt gehouden. Ralf nodigt vijfhonderd kinderen uit die gratis aanwezig mogen zijn. Mackenbach werd bekend door zijn overwinning op het Junior Songfestival.
Normaal werd dat Gooise tuig altijd in bewaring gesteld bij Kinderen voor Kinderen, nu lopen ze opeens vrij rond..quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:33 schreef iklasniet het volgende:
Waarom hoor ik sporadisch van dat jong? Ik zeg meer blauw op straat.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:45 schreef swarmahoer het volgende:
en toch maar een topic over m openen
Ik weet niet hoor falerd, maar volgens mij is KLB voor het openen van topics over dingen waar je je aan ergert.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:45 schreef swarmahoer het volgende:
en toch maar een topic over m openen
Dus als jij vanavond aan de zwier gaat, is geen dansvloer meer voor jouw veilig???quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:47 schreef afcajos het volgende:
Mensen, smooven is HET nieuwe jumpen
EN ZELFS JAN PETER BALKENENDE KAN HET LEREN!
Damn, op deze verse dansmoves ga ik mij vanavond eens uitleven op de dansvloer.
Dat is een belediging voorquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:31 schreef Loveless85 het volgende:
En moet die gaylord het hippe broertje van zanger Bob voorstellen ofzo
Bob natuurlijk, wat denk je zelf, zo'n gaylord of een jongen van de straat?quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:04 schreef Loveless85 het volgende:
Als ze 1 vs 1 gingen, wie zou er dan winnen... Bob of Ralf
Ralf heeft l33t moves en is veel sneller dan die padquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:05 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Bob natuurlijk, wat denk je zelf, zo'n gaylord of een jongen van de straat?
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |