Een jongen natuurlijk.quote:
omg noobs, ik zit gewoon nog steeds op pagina 1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Verdomme, waarom moet die lullo een lied over mij verpesten?quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:05 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Godver dit dus. Dat intro nummer was vet goed. En deze homo moet het weer verneuken.
![]()
Met en veuls te grote mond ( breedbek kikker)quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:02 schreef Szura het volgende:
Mag ik hier nogmaals m'n gal spuwen![]()
Vies klein klerekind
1:17quote:
mooi nummer jaquote:Op zondag 11 april 2010 04:28 schreef TheTemperTrap het volgende:
Wat een lekkere muziek.
Echt helemaal wouw
iedereen doet de smoove owh owh owh owh
xDquote:Op zondag 2 mei 2010 22:13 schreef TheTemperTrap het volgende:
jeetje wat verslavend is dat nummer zeg, zit het vandaag al 100 x te draaien
Ik niet, maar je kan hem wel zelf maken met http://www.gifsoup.com/quote:Op zondag 2 mei 2010 22:15 schreef afcajos het volgende:
Heeft iemand dat gifje nog van die man uit die clip die ook zo spastisch smoovet
Alleen als je de smoove kan doenquote:Op vrijdag 24 september 2010 09:32 schreef Moonokt het volgende:
Ey, hier word niks meer gepost. Haal ik het wel omhoog........
Mijn zoon van 8 is fan van Ralf.......kan ik hier nou meelij krijgen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als in de Kuip 60.000 man roepen ''Temmink, Temmink je moeder is een hoer!''
En die vent van de radio vraagt aan mij, wat ik daarvan vind?
Dan zeg ik ''Ja als zoveel het roepen, dan zal er wel een kern van waarheid inzitten.''
Fantastisch, Jos,quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:47 schreef afcajos het volgende:
Mensen, smooven is HET nieuwe jumpen
EN ZELFS JAN PETER BALKENENDE KAN HET LEREN!
Damn, op deze verse dansmoves ga ik mij vanavond eens uitleven op de dansvloer.
Meelij?quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:32 schreef Moonokt het volgende:
Ey, hier word niks meer gepost. Haal ik het wel omhoog........
Mijn zoon van 8 is fan van Ralf.......kan ik hier nou meelij krijgen?
Nou, ik ben ook geboren in Best dus dat vind ik nog ergerquote:Op zondag 11 april 2010 11:38 schreef muiterij het volgende:
Smoove, het erge is dat hij uit best komt dat hier ongeveer 5 minuten rijden vandaan ligt.
Heb trouwens nog leuke plaatjes voor je, zal ze vanavond eens posten.quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:47 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Fantastisch, Jos,
Zie je het al voor je hoe je hiermee geile 15 jarige meisjes kan playen en zo je hand op die voorwaartse manier langs hun zuignappen kan halen OMGZ!
Grütjensch,
Opa Henkie
OT: Dit is best kansloosHet is gewoon een streetdance achtig dansje en niet een bazenmove zoals de Thunderclap van Usher
![]()
Baasquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:47 schreef Stekelbees het volgende:
Gisteren met de Smoove 3 meisjes opgepikt.
Polderbieber, die heb ik nog niet eerder gehoord. Een Tijmen UI voor je bijdrage, geen idee waarom ik deze ooit gemaakt heb.quote:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:34 schreef ElectricEye het volgende:
Dat jong moet tegen zichzelf in bescherming worden genomen.
Terechte klacht.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:57 schreef PeZu het volgende:
vanwaar deze kut kick voor dit kut talent
Post dan niet, flapdrolquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:57 schreef PeZu het volgende:
dat bepaal ik toch lekker zelf welquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Post dan niet, flapdrolJe had nog niet gepost, nu staat dit in je MyAT
quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:57 schreef PeZu het volgende:
Wie is dat rechter stuk kankerquote:
Wat is dat voor gaylord in dat filmpje?quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Heb trouwens nog leuke plaatjes voor je, zal ze vanavond eens posten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |