De verschijning van die Polderbieber in zo'n programma zorgt ervoor dat ik de rest niet eens wil zien.quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:05 schreef DrDentz het volgende:
Ik zag Ralf net nog in "Het Beste van Hart voor Muziek". Hij deed dat Smoove-nummer, maar alleen zijn achtergronddanseressen deden de 'smoove'. Kan hij het dan niet, live.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alle popclichés in één nummer, proficiat!quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:13 schreef DrDentz het volgende:
Dit is wel een lekker zomers plaatje
Kruising tussen alle liedjes van Justin Bieber ofzo?quote:
Nu alquote:Op zondag 26 september 2010 15:30 schreef Rookert het volgende:
Maar over een jaar lopen alle breezers met hem weg
Justin Bieber nadoen, dat is wel royale sadnessquote:
Justin Bieber doet Ralph naquote:Op zondag 26 september 2010 15:42 schreef Equites het volgende:
[..]
Justin Bieber nadoen, dat is wel royale sadness
Lastigquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:48 schreef Stephan1237 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
welke is beter
Ralph, die heeft z'n mondje openquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:48 schreef Stephan1237 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
welke is beter
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:02 schreef moeilijkhard het volgende:
Mensen die Justin Bieber met Ralf Mackenbach durven te vergelijken.
Weken heb ik geoefend als the only one secret girl op de smoove en nou is daar ineens een raar over het paard gevallen meidje met een viool........quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:32 schreef Moonokt het volgende:
Ey, hier word niks meer gepost. Haal ik het wel omhoog........
Mijn zoon van 8 is fan van Ralf.......kan ik hier nou meelij krijgen?
Alleen als je de smoove kan doen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |