SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Het ziet er uit als een onderdeel van een fiets
Ja! alsof ik de naam of zo zou laten staan!quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:04 schreef egeltje1985 het volgende:
Damn, ik heb het plaatje al proberen te zoeken, maar dat lukte ook al niet.
Nee joh, maar met die site waarop je omgekeerd kunt zoeken, met het plaatje. Alleen vindt die veel plaatjes nog niet. http://www.tineye.com/quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja! alsof ik de naam of zo zou laten staan!![]()
nope nope nope, ook geen onderdeel van een fiets!
WEET JIJ WAT JIJ NOG MEER BENT ?!?!?!quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik ben nu wel verdomd nieuwsgierig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
WEET JIJ WAT JIJ NOG MEER BENT ?!?!?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
Ik zou denken dat er JUX staat.quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:00 schreef Orealo het volgende:
Staat er nou ICX? Daar komen we ook niet echt verder mee. Behalve een bedrijfje dat technologie maakt voor detectie e.d. maar die hebben geen producten wat erop lijkt.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:06 schreef egeltje1985 het volgende:
Wacht, druk een paar keer op enter, dan stelt ie zich scherp, bij csi doen ze dat ook zo.![]()
ekte speurders jullie!quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:13 schreef Orealo het volgende:
Als ik de zichtbare tekens verscherp en inkleur, lijkt het op FOX of FAX..
[ afbeelding ]
Ja, mijn apparaat ook, maar dat zegt niks.quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Het ding is trouwens 16 centimeter lang.
Die van mij 2x de helftquote:Op donderdag 18 maart 2010 09:08 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ja, mijn apparaat ook, maar dat zegt niks.
als je 1 keer de helft neemt van 16 kom je op 8 uit. Neem je dan een tweede keer de helft kom je op 4 uit. Dus twee keer de helft is vier. 2 x de helft = 4quote:
2 keer de helft topicquote:Op donderdag 18 maart 2010 09:33 schreef FinancialBubble het volgende:
[..]
als je 1 keer de helft neemt van 16 kom je op 8 uit. Neem je dan een tweede keer de helft kom je op 4 uit. Dus twee keer de helft is vier. 2 x de helft = 4
Het is wel een 'hot item' jaquote:Op donderdag 18 maart 2010 09:35 schreef Huppelmuts het volgende:
is het een nieuw high tech hebbedingetje voor mannen
Misschien een apparaatje voor succesvolle trollen ??quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:42 schreef Maringo het volgende:
[ afbeelding ]
Maar dat ding.... No freakin' clue...
Jonge ik google me rotquote:Op donderdag 18 maart 2010 09:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Het is wel een 'hot item' ja
Ergonomische vibrator?quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Het is wel iets met een ergonomisch ontwerp voor in je handen.
nee, al geradenquote:Op donderdag 18 maart 2010 10:37 schreef 8108139dpths het volgende:
Een futuristisch uitziend scheerapparaat?
zeeppompjequote:Op donderdag 18 maart 2010 10:36 schreef naatje_1 het volgende:
voor je handen, maar het is geen muis en ook geen gamersiets
crew zeker. zou lullig zijn als die meedoen want het is vanaf maandag te winnenquote:Op donderdag 18 maart 2010 10:39 schreef naatje_1 het volgende:
er is iemand die het weet, maar het niet mag zeggen van fiets
en dat wil iedereen hebben, zegmaarquote:Op donderdag 18 maart 2010 10:41 schreef Justout777 het volgende:
Is het iets om reepjes groente/fruit te snijden ?
nee, geen crew...quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
crew zeker. zou lullig zijn als die meedoen want het is vanaf maandag te winnen
Jaquote:
door wiequote:Op donderdag 18 maart 2010 10:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Nope nope nope..
wel iets dat op zich best in de buurt komt!
Aan de hand van 1 van die posts moet het te vinden zijnquote:
Een stofblazer?quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Nope nope nope..
wel iets dat op zich best in de buurt komt!
Wel als het ergonomisch isquote:Op donderdag 18 maart 2010 10:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en dat wil iedereen hebben, zegmaar
Wil iedereen het hebben dan?quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en dat wil iedereen hebben, zegmaar
dat was het bijnaquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:14 schreef -SG- het volgende:
[..]
Duidelijk een segway waar je alleen je benen indoet.
Het is NIET van iBOODquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het is van iBood, dus reken maar van yesDenk ik...
Een scheerapparaat van 16 cm?quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dan is het een scheerapparaat voor je benen die lekker in de hand te houden is
Die was nog niet genoemdquote:
Als ik dat zeg weet je het gelijk.quote:
Klopt! maar dit dus nietquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar daar doen jullie anders altijd acties van
Dus moet je zeggen waar het vandaan komt!quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als ik dat zeg weet je het gelijk.![]()
Doe eens een hint waar we iets aan hebbenquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als ik dat zeg weet je het gelijk.![]()
[..]
Klopt! maar dit dus niet
Je hebt nu al genoeg informatie om een aantal partijen op te kunnen noemen waar FOK! regelmatig prijsvragen me heeft.quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe eens een hint waar we iets aan hebben
Meestal thuis.quote:
badkamer? slaapkamer? keuken?quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je hebt nu al genoeg informatie om een aantal partijen op te kunnen noemen waar FOK! regelmatig prijsvragen me heeft.Een ekte FOK!er heeft het echt zo gevonden.
[..]
Meestal thuis.
maar ik ben geen echte fokkerquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:44 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nee, zoek zelf maar
was 2 minuten werk
quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:43 schreef AardappelAnders. het volgende:
Fun Factory Cobra Libre Mastrubator
quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:48 schreef HertogJan4Life het volgende:
een koffiezetapparaat van apple?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes you see knopjes
quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:53 schreef banapples het volgende:
Alsjeblieft. Heb ik nu wat gewonnen?Ik was eerder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
dat hoeft niet hoorquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:57 schreef banapples het volgende:
[..]
, Ik moest stiekum zoeken want ik zit op mijn werk. Had dus eerst deze pagina moeten verversen.
Snel wegklikken als er een collega komt
Ohw wacht, het is gewoon een blije fabriek masturbeerder. Cobra Libre moet tussen haakjes. Er ziiten dus geen cobra's in deze versie.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:42 schreef banapples het volgende:
Ik vraag me nog steed af hoe dat werkt.
Fun Factory Cobra Libre Mastrubator
Blije fabriek cobra vrij masturbeerder.
Ik moest lachen .quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:47 schreef banapples het volgende:
[..]
Ohw wacht, het is gewoon een blije fabriek masturbeerder. Cobra Libre moet tussen haakjes. Er ziiten dus geen cobra's in deze versie.
Was het fijn?quote:
Ik moet hem zelf eigenlijk wel gaan testen hequote:
En dan als 2e hands aanbieden in VAquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik moet hem zelf eigenlijk wel gaan testen he
haha, serieus?quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
HEHE eindelijk![]()
Nou, vanaf maandag is ie dus te winnen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |