Jaquote:
door wiequote:Op donderdag 18 maart 2010 10:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Nope nope nope..
wel iets dat op zich best in de buurt komt!
Aan de hand van 1 van die posts moet het te vinden zijnquote:
Een stofblazer?quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Nope nope nope..
wel iets dat op zich best in de buurt komt!
Wel als het ergonomisch isquote:Op donderdag 18 maart 2010 10:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en dat wil iedereen hebben, zegmaar
Wil iedereen het hebben dan?quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en dat wil iedereen hebben, zegmaar
dat was het bijnaquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:14 schreef -SG- het volgende:
[..]
Duidelijk een segway waar je alleen je benen indoet.
Het is NIET van iBOODquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het is van iBood, dus reken maar van yesDenk ik...
Een scheerapparaat van 16 cm?quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dan is het een scheerapparaat voor je benen die lekker in de hand te houden is
Die was nog niet genoemdquote:
Als ik dat zeg weet je het gelijk.quote:
Klopt! maar dit dus nietquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar daar doen jullie anders altijd acties van
Dus moet je zeggen waar het vandaan komt!quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als ik dat zeg weet je het gelijk.![]()
Doe eens een hint waar we iets aan hebbenquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als ik dat zeg weet je het gelijk.![]()
[..]
Klopt! maar dit dus niet
Je hebt nu al genoeg informatie om een aantal partijen op te kunnen noemen waar FOK! regelmatig prijsvragen me heeft.quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe eens een hint waar we iets aan hebben
Meestal thuis.quote:
badkamer? slaapkamer? keuken?quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je hebt nu al genoeg informatie om een aantal partijen op te kunnen noemen waar FOK! regelmatig prijsvragen me heeft.Een ekte FOK!er heeft het echt zo gevonden.
[..]
Meestal thuis.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |