Lange termijn meet agendaquote:Vergunning ingebruikname openbare grond voor het plaatsen van een kokosmat van 3 bij 2 meter in het voetgangersgebied langs de Rotte t.h.v. het Noordplein en 2 schemerlampen op de hoek Zaagmolenstraat en 1e Pijnackerstraat aan de bestaande lantaarnpaal op ca. 5 meter hoogte. De schemerlampen branden in de avond en nacht. De vergunning is verleend voor de periode 1 maart 2009 tot en met 30 juni 2010
Baby lag er deze keer niet naast?quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:57 schreef Isegrim het volgende:
Lekker sociaal, iemand die in het toilet op de zaak een stinkende babyluier in de (open) prullenbak gooit.
Nee, gelukkig niet.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:13 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Baby lag er deze keer niet naast?
Welk politiekorps?quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:14 schreef Isegrim het volgende:
Oh, en die moordende agent is een Dordtenaar, geen Rotterdammer.
Zelf gevulde luiersquote:Op woensdag 17 maart 2010 13:20 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wat moet ik me voorstellen bij gewenste poepluiers?
De dader moet dan toch gemakkelijk te achterhalen zijn...quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:57 schreef Isegrim het volgende:
Lekker sociaal, iemand die in het toilet op de zaak een stinkende babyluier in de (open) prullenbak gooit.
Nee, is wrs een klant van de diëtist die op dezelfde verdieping zit.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:24 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
De dader moet dan toch gemakkelijk te achterhalen zijn...
Schijtdieet.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:34 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee, is wrs een klant van de diëtist die op dezelfde verdieping zit.
Ja, dat besef ik me maar al te goed. Ik heb vorige zomer aan een project meegewerkt waar er constant nieuws was, of dingen gebeurden en die dan on the spot op internet moesten ed. Dat vond ik leuk om te doen, en ik denk dat ik me daarin ook wel thuis ga voelen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nadeel daarvan is wel dat je altijd, iedere dag, moet presteren..
quote:Action Rotterdam Zuid
Baarlandhof 17
3086 EA
Opening: 2e kwartaal 2010
Ik vind het een beetje onzin om met de metro naar mijn auto te gaan.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dan zou ik er eerder voor zijn om de kosten voor wegen ook werkelijk op de automobilist te verhalen. Van alle wegen tolwegen maken ofzo.
En dat Spaanse Polder een slechte OV verbinding heeft, maakt toch niet uit als je auto op een plek staat waar je iedere 3 minuten een metro naartoe kunt pakken?
Niet ideaal, maar toch handiger dan die in het centrum.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:20 schreef ChatGirl het volgende:
Oh, en voor de mensen die wilden weten waar de Action in Zuid kwam:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb net een berichtje terug getikt.quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:37 schreef TJDoornbos het volgende:
Oh hij schijnt PM te hebben
Maar moet zeggen sommige van zijn plannen over het OV lijken me een goed plan.
Op 3 minuten lopen, niets mis meequote:Op woensdag 17 maart 2010 21:06 schreef Asgard het volgende:
[..]
Niet ideaal, maar toch handiger dan die in het centrum.
ik woon niet bij jou...quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:11 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Op 3 minuten lopen, niets mis mee
zie niks vanaf de Maasquote:Op donderdag 18 maart 2010 09:18 schreef babsjuh het volgende:
Iemand een idee waarom er al ruim 'n uur een (politie?) helicopter over de Alexanderpolder vliegt? Word er een beetje nerveus en kriebelig van eerlijk gezegd...
quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:33 schreef SingleCoil het volgende:
hmmm...Alexander...wat zou daar nou aan de hand kunnen zijn....eens denken...heb je je buurmeisje recentelijk nog gezien?
Zeker met zoveel agenten in de buurtquote:Op donderdag 18 maart 2010 09:33 schreef SingleCoil het volgende:
hmmm...Alexander...wat zou daar nou aan de hand kunnen zijn....eens denken...heb je je buurmeisje recentelijk nog gezien?
De nieuwssites melden in elk geval nietsquote:Op donderdag 18 maart 2010 09:47 schreef babsjuh het volgende:
[..]
![]()
![]()
Gooi nog ff lekker wat olie op 't vuurtje ja.![]()
Maar 't zal idd wel niks bijzonders zijn, maar evenzogoed mag die oefening wel over zijn wat mij betreft.
Een oranje toilet?quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:59 schreef Causa het volgende:
Goedemorgen favo Rotterdammers.Alles goed?
Ik ga vandaag ons toilet oranje schilderen, dat wordt dus:
vuur+olie ik zeg Bbq timequote:Op donderdag 18 maart 2010 09:47 schreef babsjuh het volgende:
[..]
![]()
![]()
Gooi nog ff lekker wat olie op 't vuurtje ja.![]()
Maar 't zal idd wel niks bijzonders zijn, maar evenzogoed mag die oefening wel over zijn wat mij betreft.
Isegrim dr huidige toilet is erg normaalquote:Op donderdag 18 maart 2010 10:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een oranje toilet?Je gaat het toch niet verder net zo inrichten als Isegrim?
je weet tog wat incidentcode XXXXXXX betekent? Meisje van 12 alleen thuis...even de wijkagent langssturen...quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:57 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Zeker met zoveel agenten in de buurt![]()
![]()
Straks nemen ze dr mee in hun helikoptert
Nee, ik denk dat er heel bescheiden accessoires in komenquote:Op donderdag 18 maart 2010 10:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een oranje toilet?Je gaat het toch niet verder net zo inrichten als Isegrim?
normaalis wat een normaal mens normaal vindt. Ben jij een normaal mens?quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Isegrim dr huidige toilet is erg normaal
maar dr vorige niet.quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Isegrim dr huidige toilet is erg normaal
Waarom oranje?quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:10 schreef Causa het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat er heel bescheiden accessoires in komen
En de brandweer heeft die code om vast een kuil te graven?quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:10 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
je weet tog wat incidentcode XXXXXXX betekent? Meisje van 12 alleen thuis...even de wijkagent langssturen...
Oh, op die manier.quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:24 schreef Causa het volgende:
De verf die ik ervoor in gedachten had was hardgeworden. Dit is de enige muurverf die nog bruikbaar is.
Ja, je weet het niet meer, tegenwoordig?quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En de brandweer heeft die code om vast een kuil te graven?
quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:24 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ja, je weet het niet meer, tegenwoordig?
dames en heren doe ff normaal man!quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Misschien is het een samenwerkingsverband tussen de Katholieke kerk en de politie. KLPD staat gewoon voor Katholieke Levering Pedofiele Dienstverlening ofzo
Hoezo, had je nog een bestelling uitstaan?quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:47 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dames en heren doe ff normaal man!
quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hoezo, had je nog een bestelling uitstaan?
Niet elke voetbalsupporter is een hooliganquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:07 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Niet elke pedo is een kinderverkrachter
als je dat maar weetquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Niet elke voetbalsupporter is een hooligan
maar de meeste welquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Niet elke voetbalsupporter is een hooligan
je spoort amperquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:38 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Maar geen hooligan. Ik heb het niet over iedereen van Zuid, maar over de hooligans.
hoelaat moet ik in het park zijn?quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:09 schreef junkiexp het volgende:
Binnenkort de bbq een schoonmaken voor het nieuwe seizoen
Ik voelde de BBQ-kriebels ook al.quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:09 schreef junkiexp het volgende:
Binnenkort de bbq een schoonmaken voor het nieuwe seizoen
Ah op't balkon kan prima met het huidige weer.quote:
Ik las het net. Een 'elektriciteitscontainer'. Wat dat ook moge zijn.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
@Isegrim: Mijn vermoeden dat er iets met electra (verdeelpunt, generator, transformator, ..) in het hokje stond, lijkt te kloppen![]()
http://www.nufoto.nl/foto(...)ntrum-rotterdam.html
quote:Bioscoopbedrijf Pathé heeft laten weten dat alle voorstellingen in het theater Schouwburgplein in Rotterdam tot nader order op last van de brandweer zijn afgelast. De bioscoop ligt vlak naast de plek waar de brand woedt. Het Schouwburgplein is volledig afgesloten.
een batterij, neem ik aan...?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:06 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik las het net. Een 'elektriciteitscontainer'. Wat dat ook moge zijn.
Daar doet je pocketrocket het wel even op.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:41 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Niet zo handig als je een batterij van 40 kuub mee moet slepen nee.
Kost een paar centen, maar dan heb je ook wat!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:53 schreef junkiexp het volgende:
Zo, weekend.
Nu een afspraak bij het gemeentehuis voor een ''verklaring omtrent goed gedrag"
Laat me raden. Je gaat op een school werken of bij de overheidquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:53 schreef junkiexp het volgende:
Zo, weekend.
Nu een afspraak bij het gemeentehuis voor een ''verklaring omtrent goed gedrag"
Kost niks extraquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:29 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Kost een paar centen, maar dan heb je ook wat!
Of een BV of een NV beginnen, een wapenverlof, in de beveiliging werken, inschrijven voor een opleiding, ....quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:54 schreef rubje het volgende:
[..]
Laat me raden. Je gaat op een school werken of bij de overheid
Nope, ik werk sinds kort bij een commercieel bedrijf en heb inzage in gevoelige gegevens.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:54 schreef rubje het volgende:
[..]
Laat me raden. Je gaat op een school werken of bij de overheid
Oeh lekker.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:57 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Nope, ik werk sinds kort bij een commercieel bedrijf en heb inzage in gevoelige gegevens.
Alsof het lekken van gevoelige informatie een VOG tegen werktquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:57 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Nope, ik werk sinds kort bij een commercieel bedrijf en heb inzage in gevoelige gegevens.
Idd, maar het is eigenlijk maar een formaliteit.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Alsof het lekken van gevoelige informatie een VOG tegen werkt
Tjeempie, inderdaad.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:42 schreef Isegrim het volgende:
LHO en ik waren gister naar de kroeg en dat liep nogal uit de hand en onderweg naar huis viel ik op hem. Letterlijk. We lagen samen op de straat.En LHO heeft nu een dikke bult op zijn hoofd en ik blauwe plekken op mijn armen.
Drank maakt meer kapot dan je lief is.
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:51 schreef Isegrim het volgende:
En ik heb op weg naar huis in plassen lopen stampen, ik was helemaal zeiknat.
Hmm.. opmerkelijk..quote:Voel me nu niet zo optimaal.![]()
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:00 schreef Isegrim het volgende:
We hadden ook frikandellen gehaald en LHO zegt dat ik de mijne op de grond liet vallen (op straat) en hem vervolgens gewoon weer oppakte en verder at.![]()
![]()
Op het station, zo tussen de stationstunnel en de smullers in....quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:00 schreef Isegrim het volgende:
We hadden ook frikandellen gehaald en LHO zegt dat ik de mijne op de grond liet vallen (op straat) en hem vervolgens gewoon weer oppakte en verder at.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:00 schreef Isegrim het volgende:
![]()
Valt inderdaad nog wel mee ja, ook wel eens naar Den Haag gefietst, dan zit je net wat langerquote:Op zondag 21 maart 2010 19:03 schreef ebeaydojraes het volgende:
stevig? vandaag naar de uithof en scheveningen gefietst. heerlijk strandwandelweer
Dan mag je ook wel testen op een paar enge ziektes.quote:Op zondag 21 maart 2010 12:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Op het station, zo tussen de stationstunnel en de smullers in....
Nee, hoor, ik heb de Five Second Rule in acht genomen.quote:Op zondag 21 maart 2010 19:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dan mag je ook wel testen op een paar enge ziektes.
Howel die rule een broodje aap is, ishe twel zo dat het gemiddelde trottoir nie terg veelschadelijke bacterieen bevat. Je zult het dus wel overleven....quote:Op zondag 21 maart 2010 19:49 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee, hoor, ik heb de Five Second Rule in acht genomen.http://en.wikipedia.org/wiki/Five-second_rule
Ik hoop het maar.quote:Op zondag 21 maart 2010 19:52 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Howel die rule een broodje aap is, ishe twel zo dat het gemiddelde trottoir nie terg veelschadelijke bacterieen bevat. Je zult het dus wel overleven....
ja, daar heb je wat aan. Woensdag moet ik werken. Dit weekeinde niet, en dan is het weer baggerweer...quote:
Maar wel een lekkere lente-avondquote:Op maandag 22 maart 2010 12:35 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
ja, daar heb je wat aan. Woensdag moet ik werken. Dit weekeinde niet, en dan is het weer baggerweer...
ik hoop het maar,dan...quote:Op maandag 22 maart 2010 12:52 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Maar wel een lekkere lente-avond
ik denk het niet. Waarom vraag je dat?quote:Trouwens, die website in jouw profiel, moet die niet vervangen worden?
Isegrim en ik zijn bezig met het opzetten van een webdesign-bedrijfje, en ik kreeg de indruk dat jullie (Frontpage!) website een beetje web 1.0 isquote:Op maandag 22 maart 2010 13:00 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
ik hoop het maar,dan...
[..]
ik denk het niet. Waarom vraag je dat?
Je mag van mij wel een web 2.0 site maken hoor.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Isegrim en ik zijn bezig met het opzetten van een webdesign-bedrijfje, en ik kreeg de indruk dat jullie (Frontpage!) website een beetje web 1.0 is
Dat ligt er maar net aan, wat voor site, hoeveel pagina's etc. We maken een schatting van hoeveel uur we denken bezig te zijn, nemen daar een uurloon voor, en berekenen wat we kwijt zijnquote:
Ik ben in Rotterdam (zuid). De zon is nu net achter de appartementen aan de overkant, maar een uurtje of wat geleden had ik hier nog wel zon.quote:Op maandag 22 maart 2010 17:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Je bevindt je nu niet in Rotterdam?Aangezien ik vanaf hier kan zien dat het iig. in Rotterdam, Delft, Den Haag en Schiedam niet zonnig is
Nee, daar is denk ik geen markt voor. Mocht het ooit zo worden dan is het leuk, maar de opzet is dat Isegrim en ik het er naast doen, als 14e en 15e maand zeg maarquote:Op maandag 22 maart 2010 18:04 schreef junkiexp het volgende:
Wat een tyfus dag is het toch altijd, ik kan er maar niet aan wennen.
Wil je dat fulltime gaan doen LHO ?
denk dan aan ons.......quote:Op maandag 22 maart 2010 19:11 schreef Isegrim het volgende:
Gewoon voor de leut.Maar er is heus wel een markt voor. Wie weten worden we wel rijk.
Als je een klant weet, en die klant wil ook wel met ons verder, dan hebben we daar best een fles drank voor over hoorquote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 20:07 schreef TJDoornbos het volgende:
Alsof ik onze klanten weg mag jagen naar andere
Wat kost het om een offerte te laten maken?
met jou weet je het maar nooit grappenmaker.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:13 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]een offerte maken kost nooit iets geloof ik
Wat let je?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:19 schreef Causa het volgende:
Kwam ik maar aan buiten toe, lekker bladeren harken en krokussen tellen.. ofzo
Och, de WC is er overmorgen toch ook nog wel? Morgen is het weer nog mooier dan vandaag, daarna krijgen we regen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:26 schreef Causa het volgende:
binnenwerkjes moeten af, wc is ook nog niet af. Maar ws wissel ik het af met een beetje buiten vanmiddag
Donderdag wordt het weer slecht weer, dus als het kan zou ik er van genieten.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:26 schreef Causa het volgende:
binnenwerkjes moeten af, wc is ook nog niet af. Maar ws wissel ik het af met een beetje buiten vanmiddag
bel mijn baasquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Donderdag wordt het weer slecht weer, dus als het kan zou ik er van genieten.
Ik hoef geen reden voor mijn vrijedagen op te geven.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:39 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
bel mijn baasdie vond dat geen reden om mij vrij te geven.
Dan zou ik je baas maar adviseren dat hij dan geen vrij neemt.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:39 schreef TJDoornbos het volgende:
bel mijn baasdie vond dat geen reden om mij vrij te geven.
Kijk wie het zegt...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:06 schreef Isegrim het volgende:
Causa! Wat gezellig dat jij je hier meldt.Ondanks dat je geen Rotterdamse bent.
je bent een Friesquote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:17 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik ben wel Rotterdamse.Ik ben alleen geboren in het lichaam van een Fries.
Waarom is de Zuidpleinflat in hemelsnaam een rijksmonument?quote:Euromast is rijksmonument
Uitgegeven: 24 maart 2010 10:20
Laatst gewijzigd: 24 maart 2010 10:19
ROTTERDAM - De Euromast in Rotterdam is woensdag aangewezen als rijksmonument. Volgens de Rijksdienst voor Cultureel Erfgoed is de topattractie een essentieel toonbeeld van de wederopbouwperiode na de oorlog.
© ANPDoor Duitse bombardementen lag een deel van de Rotterdamse binnenstad in puin.
De Euromast, die donderdag zijn vijftigjarig bestaan viert, heeft door de hoogte, vorm en ligging een grote cultuurhistorische en stedenbouwkundige waarde.
Het is volgens de organisatie een ''oriëntatiepunt in het silhouet van Rotterdam''. Daarnaast staat de mast volgens de dienst ''symbool voor een moderne attractietoren gericht op vermaak van een groot publiek''.
De mast werd ontworpen door architect H.A. Maaskant, die een stevige stempel op de wederopbouw van de stad drukte.
Hij ontwierp ook het Groothandelsgebouw bij het centraal station in Rotterdam en de Zuidpleinflat, die sinds kort ook rijksmonument zijn.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Nee, dit is een heaumeaupheaune.
Die ik besteld heb niet
quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Een HTC Legend. Met Goochel Android er op.
ergo: een heaumeaupheaune!quote:Van de HTC-site
The sleek unibody design with a brilliant AMOLED display and a brushed metallic finish, feels great in your hand and stirs admiration from those around. Along with powerful social networking, group communication, and unmatched level of personalization, the HTC Legend is set to impress you.
Nee, ik heb een mannenfoon. Die gaan nooit kapot.quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Heb je er ook al één besteld?
jezussssssssssssquote:Op woensdag 24 maart 2010 12:00 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, want hij heeft een roze T-shirt.
dat zegt niks...ik heb ook roze t-shirts, en roze overhemden. En ik ben toch zeker geen metreaumanquote:Op woensdag 24 maart 2010 12:00 schreef Isegrim het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:00 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ook niet diep in je hart?quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:19 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
dat zegt niks...ik heb ook roze t-shirts, en roze overhemden. En ik ben toch zeker geen metreauman
Ik had je er aan opgeknoopt als je die voor mij koopt.quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:18 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Heb ik voor hem gekocht. Lief van mij hè?
Doe eens lief tegen mijn rijksmonumentjequote:Op woensdag 24 maart 2010 13:22 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik had je er aan opgeknoopt als je die voor mij koopt.
want? ik schets alleen het gevaar van roze kleding voor Toek kopen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Doe eens lief tegen mijn rijksmonumentje
Ik was het ook niet van plan, ondankbare hond!quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:22 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik had je er aan opgeknoopt als je die voor mij koopt.
ik een hond? Heb nog nooit een hond met een PSP in een tram gezienquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:07 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik was het ook niet van plan, ondankbare hond!
Moet je eens een tram op zuid pakken, dan zie je er genoeg!quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:09 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ik een hond? Heb nog nooit een hond met een PSP in een tram gezien
je wordt vervelend met je zuid bashen. Tot tijdje terug woonde je er zelf koekwaus!quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Moet je eens een tram op zuid pakken, dan zie je er genoeg!
quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:20 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
je wordt vervelend met je zuid bashen. Tot tijdje terug woonde je er zelf koekwaus!
Keurig! Ik wou dat ik er mee weg kwam...quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:07 schreef junkiexp het volgende:
Wij hebben net ¤ 10.400 aan de belastingdienst afgedragen
Ja maar dat is alleen een bonus hé, dan komt mijn bonus er nog bij, 13de maand en 24 x loon.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:52 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Keurig! Ik wou dat ik er mee weg kwam...
Ah, dan is je opmerking bullshit dus. Krijg je met je belastingaangifte voor een groot deel weer terug, met 3% rente.quote:
We hebben het nu toch afgedragenquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ah, dan is je opmerking bullshit dus. Krijg je met je belastingaangifte voor een groot deel weer terug, met 3% rente.
Ligt er aan wat je verdient. Belasting weet niet hoeveel extra's jij ontvangt, die worden dus max belast, alles wat dat te veel is geweest, krijg je terug. Ligt je salaris tussen de 18.000 en de 55.000, dan krijg je grofweg een kwart van wat je betaald hebt terug. Zelfde met opgenomen vakantiedagen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:12 schreef junkiexp het volgende:
[..]
We hebben het nu toch afgedragen?
En defineer groot deel ?
Het gaat over mijn vriendin en die betaald standaard al 52 % loonbelasting.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:39 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je verdient. Belasting weet niet hoeveel extra's jij ontvangt, die worden dus max belast, alles wat dat te veel is geweest, krijg je terug. Ligt je salaris tussen de 18.000 en de 55.000, dan krijg je grofweg een kwart van wat je betaald hebt terug. Zelfde met opgenomen vakantiedagen.
Als je meer dan 55.000 per jaar verdient dan heb je in dit geval pech jaquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:46 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Het gaat over mijn vriendin en die betaald standaard al 52 % loonbelasting.
Ja, maar vandaag blijft het nog een beetje mooi in deze buurt.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:19 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Vanaf morgen is het weer een graad of 7 koeler en (kans op) regen en van het weekend garantie op regen
Doordeweeks regen vind ik ook weer niet nodig eik. Het is in ieder geval gezonder om geen regen te hebben doordeweeks.quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:13 schreef Isegrim het volgende:
Ik wil doordeweeks regen en in het weekend mooi weer!
Nouja, voor de landbouw is dat natuurlijk weer niet zo goed..quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Altijd zon zou nog mooier zijn.
Daarnaast is er gedonder met de treinen vanuit Eindhoven (via Rdam, Dhaag, naar 020), mijn collega kwam net >1,5 uur later binnen (komt vanuit Eindhoven).quote:tussen den haag centraal en rotterdam centraal moeten reizigers rekening houden met een vertraging van 30 tot 45 minuten. door een defecte trein rijden er tussen den haag centraal en rotterdam centraal minder treinen. *doorgaande reizigers tussen rotterdam centraal en amsterdam centraal en tussen rotterdam centraal en schiphol kunnen omreizen via utrecht centraal. *doorgaande reizigers tussen rotterdam centraal en den haag centraal en tussen rotterdam centraal en leiden centraal kunnen omreizen via gouda.
Leeuwarden?quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Dat is dan altijd wel spannend. Kom je aan, en zo nee, kan je dan weer terug? En zo nee, waar beland je dan? Delft? Schiedam? Of tussen twee stations in?
quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:23 schreef Isegrim het volgende:
Leeuwarden is niet erg. Da's mijn ouwe hood.
Je bent daar erg open inquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:23 schreef Isegrim het volgende:
Leeuwarden is niet erg. Da's mijn ouwe hood.
Ja. Soms iets te open. Das toch een beetje alsof je aan mensen gaat vertellen dat je regelmatig geslachtsgemeenschap hebt met weekdieren.quote:
ik haal de Kale Wreker anders ook nog wel eens door een ziltige mosselquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ja. Soms iets te open. Das toch een beetje alsof je aan mensen gaat vertellen dat je regelmatig geslachtsgemeenschap hebt met weekdieren.
Ik ben zelf ook wel een fan van met flinke rookworst gevulde oester.quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:00 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
ik haal de Kale Wreker anders ook nog wel eens door een ziltige mossel
afschoppenquote:Op donderdag 25 maart 2010 12:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Trouwens, als mede man des huizes,
Als het vrouw-beest verzuimt om van 100 sokken 50 bolletjes te maken met steeds twee dezelfde sokken in een bolletje, waardoor ik in de ochtend tien minuten bezig ben met het zoeken van matchende sokken, kan je haar daar dan voor straffen?![]()
En wat is een passende straf voor dergelijke zware vergrijpen?
ik weet niet, bij ons is zelfs die gedachte al ondenkbaar.quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Trouwens, als mede man des huizes,
Als het vrouw-beest verzuimt om van 100 sokken 50 bolletjes te maken met steeds twee dezelfde sokken in een bolletje, waardoor ik in de ochtend tien minuten bezig ben met het zoeken van matchende sokken, kan je haar daar dan voor straffen?![]()
En wat is een passende straf voor dergelijke zware vergrijpen?
Je dient dat ook te doen als je heer gebieder niet aanwezig is.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:39 schreef Isegrim het volgende:Zegt de man des huizes die altijd loopt te miepen als ik huishoudelijke klusjes uitvoer omdat dat 'zo ongezellig is'.
Je kan ook prima bolletjes maken terwijl we op de bank zittenquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:39 schreef Isegrim het volgende:
Zegt de man des huizes die altijd loopt te miepen als ik huishoudelijke klusjes uitvoer omdat dat 'zo ongezellig is'.
Die is dus nooit niet aanwezig, dat is het probleem. Hij zit een beetje aan mij vastgeplakt. Ik krijg hem met geen mogelijkheid weg.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:47 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Je dient dat ook te doen als je heer gebieder niet aanwezig is.
Deze post is NSFW want ik zit hier hardop te lachen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:16 schreef SingleCoil het volgende:
ik hoor al meerdere oplossingen. Het probleem is dat je er te lang mee rond blijft lopen, Ise. Het zou beter zijn direct je gebieder om hulp te vragen. Hij zal je wellicht straffen voor je domheid maar je komt zo wel sneller tot een situatie waarin je hem niet onndig tot last bent.
LHO, voor jou ligt hier ook een leerpunt: let er vooral op dat het door jou aangegevene ook gedisciplineerd uitgevoerd wordt. Non-discipline begint op de meest onverwachte gebieden.
Dat behoort inderdaad tot de mogelijkheden.quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Je kan ook prima bolletjes maken terwijl we op de bank zitten
dat kan jij zelf ookquote:Op donderdag 25 maart 2010 14:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Je kan ook prima bolletjes maken terwijl we op de bank zitten
* LeeHarveyOswald kijkt linksquote:Op donderdag 25 maart 2010 14:23 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Die is dus nooit niet aanwezig, dat is het probleem. Hij zit een beetje aan mij vastgeplakt. Ik krijg hem met geen mogelijkheid weg.
..en je kunt niet een dagje vrij nemen ofzo? Je werkt toch al heel veel over?quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:23 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Die is dus nooit niet aanwezig, dat is het probleem. Hij zit een beetje aan mij vastgeplakt. Ik krijg hem met geen mogelijkheid weg.
Ik kan toch niet op mijn werk bolletjes maken?quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
* LeeHarveyOswald kijkt links
* LeeHarveyOswald kijkt voorzichtig ietsjes naar rechts
Ik zie je hier toch echt niet hoor.
Ik heb meestal op vrijdag vrij. Maar dan heb ik niet altijd tijd voor bolletjes. Ik zal morgen bolletjes maken.quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:44 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
..en je kunt niet een dagje vrij nemen ofzo? Je werkt toch al heel veel over?
En ik mag zeker ook al niet langskomen voor seks?quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:59 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik kan toch niet op mijn werk bolletjes maken?
Niet hier,iig. Ga maar met je nieuwe pheaune spelen...quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En ik mag zeker ook al niet langskomen voor seks?
Haha bellen dat je een telefoon komt brengen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik wacht nog op het telefoontje dat ze 'm komen brengen. Ergens tussen nu en een uur in.
Ah, nadat ik een telefoonmaatschappij gemailed had dat de microfoon van mn telefoon stuk was en ik een nieuwe nodig had, belde ze mij op om meer informatie te vragen over het probleemquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Haha bellen dat je een telefoon komt brengen.
Mjah en als je dan belt dat je een internetstoring hebt wordt je doorverwezen naar de website.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ah, nadat ik een telefoonmaatschappij gemailed had dat de microfoon van mn telefoon stuk was en ik een nieuwe nodig had, belde ze mij op om meer informatie te vragen over het probleem
ja man, altijd.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mjah en als je dan belt dat je een internetstoring hebt wordt je doorverwezen naar de website.
je jankt als een grietquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:Hij is binnen. En het is geen heaumeaufeaun maar een echte stoere mannen telefoon.
onder meer. En je weet in eens niet meer hoe je pheaune spelt.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:19 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Je bedoelt dat ik hysterisch en onreeel ben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |