quote:Bioscoopbedrijf Pathé heeft laten weten dat alle voorstellingen in het theater Schouwburgplein in Rotterdam tot nader order op last van de brandweer zijn afgelast. De bioscoop ligt vlak naast de plek waar de brand woedt. Het Schouwburgplein is volledig afgesloten.
een batterij, neem ik aan...?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:06 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik las het net. Een 'elektriciteitscontainer'. Wat dat ook moge zijn.
Daar doet je pocketrocket het wel even op.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:41 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Niet zo handig als je een batterij van 40 kuub mee moet slepen nee.
Kost een paar centen, maar dan heb je ook wat!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:53 schreef junkiexp het volgende:
Zo, weekend.
Nu een afspraak bij het gemeentehuis voor een ''verklaring omtrent goed gedrag"
Laat me raden. Je gaat op een school werken of bij de overheidquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:53 schreef junkiexp het volgende:
Zo, weekend.
Nu een afspraak bij het gemeentehuis voor een ''verklaring omtrent goed gedrag"
Kost niks extraquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:29 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Kost een paar centen, maar dan heb je ook wat!
Of een BV of een NV beginnen, een wapenverlof, in de beveiliging werken, inschrijven voor een opleiding, ....quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:54 schreef rubje het volgende:
[..]
Laat me raden. Je gaat op een school werken of bij de overheid
Nope, ik werk sinds kort bij een commercieel bedrijf en heb inzage in gevoelige gegevens.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:54 schreef rubje het volgende:
[..]
Laat me raden. Je gaat op een school werken of bij de overheid
Oeh lekker.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:57 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Nope, ik werk sinds kort bij een commercieel bedrijf en heb inzage in gevoelige gegevens.
Alsof het lekken van gevoelige informatie een VOG tegen werktquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:57 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Nope, ik werk sinds kort bij een commercieel bedrijf en heb inzage in gevoelige gegevens.
Idd, maar het is eigenlijk maar een formaliteit.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Alsof het lekken van gevoelige informatie een VOG tegen werkt
Tjeempie, inderdaad.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:42 schreef Isegrim het volgende:
LHO en ik waren gister naar de kroeg en dat liep nogal uit de hand en onderweg naar huis viel ik op hem. Letterlijk. We lagen samen op de straat.En LHO heeft nu een dikke bult op zijn hoofd en ik blauwe plekken op mijn armen.
Drank maakt meer kapot dan je lief is.
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:51 schreef Isegrim het volgende:
En ik heb op weg naar huis in plassen lopen stampen, ik was helemaal zeiknat.
Hmm.. opmerkelijk..quote:Voel me nu niet zo optimaal.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |