quote:Bioscoopbedrijf Pathé heeft laten weten dat alle voorstellingen in het theater Schouwburgplein in Rotterdam tot nader order op last van de brandweer zijn afgelast. De bioscoop ligt vlak naast de plek waar de brand woedt. Het Schouwburgplein is volledig afgesloten.
een batterij, neem ik aan...?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:06 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik las het net. Een 'elektriciteitscontainer'. Wat dat ook moge zijn.
Daar doet je pocketrocket het wel even op.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:41 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Niet zo handig als je een batterij van 40 kuub mee moet slepen nee.
Kost een paar centen, maar dan heb je ook wat!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:53 schreef junkiexp het volgende:
Zo, weekend.
Nu een afspraak bij het gemeentehuis voor een ''verklaring omtrent goed gedrag"
Laat me raden. Je gaat op een school werken of bij de overheidquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:53 schreef junkiexp het volgende:
Zo, weekend.
Nu een afspraak bij het gemeentehuis voor een ''verklaring omtrent goed gedrag"
Kost niks extraquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:29 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Kost een paar centen, maar dan heb je ook wat!
Of een BV of een NV beginnen, een wapenverlof, in de beveiliging werken, inschrijven voor een opleiding, ....quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:54 schreef rubje het volgende:
[..]
Laat me raden. Je gaat op een school werken of bij de overheid
Nope, ik werk sinds kort bij een commercieel bedrijf en heb inzage in gevoelige gegevens.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:54 schreef rubje het volgende:
[..]
Laat me raden. Je gaat op een school werken of bij de overheid
Oeh lekker.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:57 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Nope, ik werk sinds kort bij een commercieel bedrijf en heb inzage in gevoelige gegevens.
Alsof het lekken van gevoelige informatie een VOG tegen werktquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:57 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Nope, ik werk sinds kort bij een commercieel bedrijf en heb inzage in gevoelige gegevens.
Idd, maar het is eigenlijk maar een formaliteit.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Alsof het lekken van gevoelige informatie een VOG tegen werkt
Tjeempie, inderdaad.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:42 schreef Isegrim het volgende:
LHO en ik waren gister naar de kroeg en dat liep nogal uit de hand en onderweg naar huis viel ik op hem. Letterlijk. We lagen samen op de straat.En LHO heeft nu een dikke bult op zijn hoofd en ik blauwe plekken op mijn armen.
Drank maakt meer kapot dan je lief is.
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:51 schreef Isegrim het volgende:
En ik heb op weg naar huis in plassen lopen stampen, ik was helemaal zeiknat.
Hmm.. opmerkelijk..quote:Voel me nu niet zo optimaal.![]()
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:00 schreef Isegrim het volgende:
We hadden ook frikandellen gehaald en LHO zegt dat ik de mijne op de grond liet vallen (op straat) en hem vervolgens gewoon weer oppakte en verder at.![]()
![]()
Op het station, zo tussen de stationstunnel en de smullers in....quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:00 schreef Isegrim het volgende:
We hadden ook frikandellen gehaald en LHO zegt dat ik de mijne op de grond liet vallen (op straat) en hem vervolgens gewoon weer oppakte en verder at.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:00 schreef Isegrim het volgende:
![]()
Valt inderdaad nog wel mee ja, ook wel eens naar Den Haag gefietst, dan zit je net wat langerquote:Op zondag 21 maart 2010 19:03 schreef ebeaydojraes het volgende:
stevig? vandaag naar de uithof en scheveningen gefietst. heerlijk strandwandelweer
Dan mag je ook wel testen op een paar enge ziektes.quote:Op zondag 21 maart 2010 12:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Op het station, zo tussen de stationstunnel en de smullers in....
Nee, hoor, ik heb de Five Second Rule in acht genomen.quote:Op zondag 21 maart 2010 19:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dan mag je ook wel testen op een paar enge ziektes.
Howel die rule een broodje aap is, ishe twel zo dat het gemiddelde trottoir nie terg veelschadelijke bacterieen bevat. Je zult het dus wel overleven....quote:Op zondag 21 maart 2010 19:49 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee, hoor, ik heb de Five Second Rule in acht genomen.http://en.wikipedia.org/wiki/Five-second_rule
Ik hoop het maar.quote:Op zondag 21 maart 2010 19:52 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Howel die rule een broodje aap is, ishe twel zo dat het gemiddelde trottoir nie terg veelschadelijke bacterieen bevat. Je zult het dus wel overleven....
ja, daar heb je wat aan. Woensdag moet ik werken. Dit weekeinde niet, en dan is het weer baggerweer...quote:
Maar wel een lekkere lente-avondquote:Op maandag 22 maart 2010 12:35 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
ja, daar heb je wat aan. Woensdag moet ik werken. Dit weekeinde niet, en dan is het weer baggerweer...
ik hoop het maar,dan...quote:Op maandag 22 maart 2010 12:52 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Maar wel een lekkere lente-avond
ik denk het niet. Waarom vraag je dat?quote:Trouwens, die website in jouw profiel, moet die niet vervangen worden?
Isegrim en ik zijn bezig met het opzetten van een webdesign-bedrijfje, en ik kreeg de indruk dat jullie (Frontpage!) website een beetje web 1.0 isquote:Op maandag 22 maart 2010 13:00 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
ik hoop het maar,dan...
[..]
ik denk het niet. Waarom vraag je dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |