Zeker met zoveel agenten in de buurtquote:Op donderdag 18 maart 2010 09:33 schreef SingleCoil het volgende:
hmmm...Alexander...wat zou daar nou aan de hand kunnen zijn....eens denken...heb je je buurmeisje recentelijk nog gezien?
De nieuwssites melden in elk geval nietsquote:Op donderdag 18 maart 2010 09:47 schreef babsjuh het volgende:
[..]
![]()
![]()
Gooi nog ff lekker wat olie op 't vuurtje ja.![]()
Maar 't zal idd wel niks bijzonders zijn, maar evenzogoed mag die oefening wel over zijn wat mij betreft.
Een oranje toilet?quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:59 schreef Causa het volgende:
Goedemorgen favo Rotterdammers.Alles goed?
Ik ga vandaag ons toilet oranje schilderen, dat wordt dus:
vuur+olie ik zeg Bbq timequote:Op donderdag 18 maart 2010 09:47 schreef babsjuh het volgende:
[..]
![]()
![]()
Gooi nog ff lekker wat olie op 't vuurtje ja.![]()
Maar 't zal idd wel niks bijzonders zijn, maar evenzogoed mag die oefening wel over zijn wat mij betreft.
Isegrim dr huidige toilet is erg normaalquote:Op donderdag 18 maart 2010 10:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een oranje toilet?Je gaat het toch niet verder net zo inrichten als Isegrim?
je weet tog wat incidentcode XXXXXXX betekent? Meisje van 12 alleen thuis...even de wijkagent langssturen...quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:57 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Zeker met zoveel agenten in de buurt![]()
![]()
Straks nemen ze dr mee in hun helikoptert
Nee, ik denk dat er heel bescheiden accessoires in komenquote:Op donderdag 18 maart 2010 10:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een oranje toilet?Je gaat het toch niet verder net zo inrichten als Isegrim?
normaalis wat een normaal mens normaal vindt. Ben jij een normaal mens?quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Isegrim dr huidige toilet is erg normaal
maar dr vorige niet.quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Isegrim dr huidige toilet is erg normaal
Waarom oranje?quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:10 schreef Causa het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat er heel bescheiden accessoires in komen
En de brandweer heeft die code om vast een kuil te graven?quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:10 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
je weet tog wat incidentcode XXXXXXX betekent? Meisje van 12 alleen thuis...even de wijkagent langssturen...
Oh, op die manier.quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:24 schreef Causa het volgende:
De verf die ik ervoor in gedachten had was hardgeworden. Dit is de enige muurverf die nog bruikbaar is.
Ja, je weet het niet meer, tegenwoordig?quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En de brandweer heeft die code om vast een kuil te graven?
quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:24 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ja, je weet het niet meer, tegenwoordig?
dames en heren doe ff normaal man!quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Misschien is het een samenwerkingsverband tussen de Katholieke kerk en de politie. KLPD staat gewoon voor Katholieke Levering Pedofiele Dienstverlening ofzo
Hoezo, had je nog een bestelling uitstaan?quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:47 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dames en heren doe ff normaal man!
quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hoezo, had je nog een bestelling uitstaan?
Niet elke voetbalsupporter is een hooliganquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:07 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Niet elke pedo is een kinderverkrachter
als je dat maar weetquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Niet elke voetbalsupporter is een hooligan
maar de meeste welquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Niet elke voetbalsupporter is een hooligan
je spoort amperquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:38 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Maar geen hooligan. Ik heb het niet over iedereen van Zuid, maar over de hooligans.
hoelaat moet ik in het park zijn?quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:09 schreef junkiexp het volgende:
Binnenkort de bbq een schoonmaken voor het nieuwe seizoen
Ik voelde de BBQ-kriebels ook al.quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:09 schreef junkiexp het volgende:
Binnenkort de bbq een schoonmaken voor het nieuwe seizoen
Ah op't balkon kan prima met het huidige weer.quote:
Ik las het net. Een 'elektriciteitscontainer'. Wat dat ook moge zijn.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
@Isegrim: Mijn vermoeden dat er iets met electra (verdeelpunt, generator, transformator, ..) in het hokje stond, lijkt te kloppen![]()
http://www.nufoto.nl/foto(...)ntrum-rotterdam.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |