Doordeweeks regen vind ik ook weer niet nodig eik. Het is in ieder geval gezonder om geen regen te hebben doordeweeks.quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:13 schreef Isegrim het volgende:
Ik wil doordeweeks regen en in het weekend mooi weer!
Nouja, voor de landbouw is dat natuurlijk weer niet zo goed..quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Altijd zon zou nog mooier zijn.
Daarnaast is er gedonder met de treinen vanuit Eindhoven (via Rdam, Dhaag, naar 020), mijn collega kwam net >1,5 uur later binnen (komt vanuit Eindhoven).quote:tussen den haag centraal en rotterdam centraal moeten reizigers rekening houden met een vertraging van 30 tot 45 minuten. door een defecte trein rijden er tussen den haag centraal en rotterdam centraal minder treinen. *doorgaande reizigers tussen rotterdam centraal en amsterdam centraal en tussen rotterdam centraal en schiphol kunnen omreizen via utrecht centraal. *doorgaande reizigers tussen rotterdam centraal en den haag centraal en tussen rotterdam centraal en leiden centraal kunnen omreizen via gouda.
Leeuwarden?quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Dat is dan altijd wel spannend. Kom je aan, en zo nee, kan je dan weer terug? En zo nee, waar beland je dan? Delft? Schiedam? Of tussen twee stations in?
quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:23 schreef Isegrim het volgende:
Leeuwarden is niet erg. Da's mijn ouwe hood.
Je bent daar erg open inquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:23 schreef Isegrim het volgende:
Leeuwarden is niet erg. Da's mijn ouwe hood.
Ja. Soms iets te open. Das toch een beetje alsof je aan mensen gaat vertellen dat je regelmatig geslachtsgemeenschap hebt met weekdieren.quote:
ik haal de Kale Wreker anders ook nog wel eens door een ziltige mosselquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ja. Soms iets te open. Das toch een beetje alsof je aan mensen gaat vertellen dat je regelmatig geslachtsgemeenschap hebt met weekdieren.
Ik ben zelf ook wel een fan van met flinke rookworst gevulde oester.quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:00 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
ik haal de Kale Wreker anders ook nog wel eens door een ziltige mossel
afschoppenquote:Op donderdag 25 maart 2010 12:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Trouwens, als mede man des huizes,
Als het vrouw-beest verzuimt om van 100 sokken 50 bolletjes te maken met steeds twee dezelfde sokken in een bolletje, waardoor ik in de ochtend tien minuten bezig ben met het zoeken van matchende sokken, kan je haar daar dan voor straffen?![]()
En wat is een passende straf voor dergelijke zware vergrijpen?
ik weet niet, bij ons is zelfs die gedachte al ondenkbaar.quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Trouwens, als mede man des huizes,
Als het vrouw-beest verzuimt om van 100 sokken 50 bolletjes te maken met steeds twee dezelfde sokken in een bolletje, waardoor ik in de ochtend tien minuten bezig ben met het zoeken van matchende sokken, kan je haar daar dan voor straffen?![]()
En wat is een passende straf voor dergelijke zware vergrijpen?
Je dient dat ook te doen als je heer gebieder niet aanwezig is.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:39 schreef Isegrim het volgende:Zegt de man des huizes die altijd loopt te miepen als ik huishoudelijke klusjes uitvoer omdat dat 'zo ongezellig is'.
Je kan ook prima bolletjes maken terwijl we op de bank zittenquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:39 schreef Isegrim het volgende:
Zegt de man des huizes die altijd loopt te miepen als ik huishoudelijke klusjes uitvoer omdat dat 'zo ongezellig is'.
Die is dus nooit niet aanwezig, dat is het probleem. Hij zit een beetje aan mij vastgeplakt. Ik krijg hem met geen mogelijkheid weg.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:47 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Je dient dat ook te doen als je heer gebieder niet aanwezig is.
Deze post is NSFW want ik zit hier hardop te lachen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:16 schreef SingleCoil het volgende:
ik hoor al meerdere oplossingen. Het probleem is dat je er te lang mee rond blijft lopen, Ise. Het zou beter zijn direct je gebieder om hulp te vragen. Hij zal je wellicht straffen voor je domheid maar je komt zo wel sneller tot een situatie waarin je hem niet onndig tot last bent.
LHO, voor jou ligt hier ook een leerpunt: let er vooral op dat het door jou aangegevene ook gedisciplineerd uitgevoerd wordt. Non-discipline begint op de meest onverwachte gebieden.
Dat behoort inderdaad tot de mogelijkheden.quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Je kan ook prima bolletjes maken terwijl we op de bank zitten
dat kan jij zelf ookquote:Op donderdag 25 maart 2010 14:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Je kan ook prima bolletjes maken terwijl we op de bank zitten
* LeeHarveyOswald kijkt linksquote:Op donderdag 25 maart 2010 14:23 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Die is dus nooit niet aanwezig, dat is het probleem. Hij zit een beetje aan mij vastgeplakt. Ik krijg hem met geen mogelijkheid weg.
..en je kunt niet een dagje vrij nemen ofzo? Je werkt toch al heel veel over?quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:23 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Die is dus nooit niet aanwezig, dat is het probleem. Hij zit een beetje aan mij vastgeplakt. Ik krijg hem met geen mogelijkheid weg.
Ik kan toch niet op mijn werk bolletjes maken?quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
* LeeHarveyOswald kijkt links
* LeeHarveyOswald kijkt voorzichtig ietsjes naar rechts
Ik zie je hier toch echt niet hoor.
Ik heb meestal op vrijdag vrij. Maar dan heb ik niet altijd tijd voor bolletjes. Ik zal morgen bolletjes maken.quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:44 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
..en je kunt niet een dagje vrij nemen ofzo? Je werkt toch al heel veel over?
En ik mag zeker ook al niet langskomen voor seks?quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:59 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik kan toch niet op mijn werk bolletjes maken?
Niet hier,iig. Ga maar met je nieuwe pheaune spelen...quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En ik mag zeker ook al niet langskomen voor seks?
Haha bellen dat je een telefoon komt brengen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik wacht nog op het telefoontje dat ze 'm komen brengen. Ergens tussen nu en een uur in.
Ah, nadat ik een telefoonmaatschappij gemailed had dat de microfoon van mn telefoon stuk was en ik een nieuwe nodig had, belde ze mij op om meer informatie te vragen over het probleemquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Haha bellen dat je een telefoon komt brengen.
Mjah en als je dan belt dat je een internetstoring hebt wordt je doorverwezen naar de website.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ah, nadat ik een telefoonmaatschappij gemailed had dat de microfoon van mn telefoon stuk was en ik een nieuwe nodig had, belde ze mij op om meer informatie te vragen over het probleem
ja man, altijd.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mjah en als je dan belt dat je een internetstoring hebt wordt je doorverwezen naar de website.
je jankt als een grietquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:Hij is binnen. En het is geen heaumeaufeaun maar een echte stoere mannen telefoon.
onder meer. En je weet in eens niet meer hoe je pheaune spelt.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:19 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Je bedoelt dat ik hysterisch en onreeel ben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |