Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 06:43 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
@TT: moet dat in dit geval niet 'WIPstatus' zijn?
Nee hoor: http://frontpage.fok.nl/c(...)in-de-parenclub.htmlquote:Op woensdag 17 maart 2010 06:43 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
@TT: moet dat in dit geval niet 'WIPstatus' zijn?
tja, laat beginnen houdt in dat je gelijk een achterstand hebtquote:
ja, dat is balen dan inderdaad. ga je dan ook langer door vanmiddag?quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tja, laat beginnen houdt in dat je gelijk een achterstand hebt
joahquote:Op woensdag 17 maart 2010 09:44 schreef Aarti het volgende:
[..]
ja, dat is balen dan inderdaad. ga je dan ook langer door vanmiddag?
aii, weet men al dat de stofwolk vandaag later over zal trekkenquote:
oh bummerquote:
dat wordt wel een probleem met het mooie weer vandaagquote:Op woensdag 17 maart 2010 09:49 schreef friemelaar het volgende:
[..]
aii, weet men al dat de stofwolk vandaag later over zal trekken![]()
anders sluit men de ramen en deuren op 't verkeerde moment
ben ik gelukkig niet de enigstequote:Op woensdag 17 maart 2010 09:52 schreef Aarti het volgende:
[..]
oh bummer
ik heb vandaag nog een afspraak om 17u, die ws tot een uur of 7 duurt. dus ook tot laat door
goeiemorgenquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
Morgen allemaal!
Vandaag naar de garage met m'n ootoo![]()
quote:
herenquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:23 schreef indahnesia.com het volgende:
zo, dat is wel weer voldoende vandaag. Helaas is nog niet alles af.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:26 schreef marcb1974 het volgende:
Dan zal ik het wel compenseren en vroeg naar huis gaan
Uur of half 3 dacht ik aan
quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
Morgen allemaal!
Vandaag naar de garage met m'n ootoo![]()
luxequote:Op woensdag 17 maart 2010 10:26 schreef marcb1974 het volgende:
Dan zal ik het wel compenseren en vroeg naar huis gaan
Uur of half 3 dacht ik aan
Oke, ga ik morgen nog wat vroeger, en dan de dierentuin inquote:
heeyquote:
wokquote:
giertjequote:
wacht maar, volgende week maandag ga ik niet eens naar het werk en ga ik gewoon een keer om 11:30 naar huisquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oke, ga ik morgen nog wat vroeger, en dan de dierentuin in
op maandagquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wacht maar, volgende week maandag ga ik niet eens naar het werk en ga ik gewoon een keer om 11:30 naar huiszonder vrij te nemen
Dan werk ik lekker volgende week woensdag weer nietquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wacht maar, volgende week maandag ga ik niet eens naar het werk en ga ik gewoon een keer om 11:30 naar huiszonder vrij te nemen
troost je ik werk van woensdag tot en met zondagquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:07 schreef Aarti het volgende:
nou maar ik ik ik! ik! ik uhm. nee ik werk gewoon elke dag. behalve op vrijdag, dan zit ik op school.
ach nog een paar jaar, en dan zoek ik gewoon een parttimebaantjequote:Op woensdag 17 maart 2010 11:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
troost je ik werk van woensdag tot en met zondag
JIj hebt altijd vakantiequote:Op woensdag 17 maart 2010 11:16 schreef indahnesia.com het volgende:
ik had enkele dagen vakantie zonder uren op te nemen. Begin april nog een weekje erbij.
Uh nee, tegen die tijd dat wij aan de beurt zijn kan je pas na je 99ste met pensioenquote:
gelukkig heb ik daar zelf iets voor geregeldquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uh nee, tegen die tijd dat wij aan de beurt zijn kan je pas na je 99ste met pensioen
Niet vergeten een petje op te zetten Marcquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oke, ga ik morgen nog wat vroeger, en dan de dierentuin in
Uh, wantquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:35 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Niet vergeten een petje op te zetten Marc
Dan mag jij daar toch lekker 100% belasting over betalenquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gelukkig heb ik daar zelf iets voor geregeld
nou weet ik dat je in NL veel belasting betaald, maar 100% is wel erg stevigquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan mag jij daar toch lekker 100% belasting over betalen
Of, ze gaan het iig moeilijk maken dan
Das alleen voor mensen die te vroeg willen stoppen met werkenquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nou weet ik dat je in NL veel belasting betaald, maar 100% is wel erg stevig
waarschijnlijk wel jaquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan mag jij daar toch lekker 100% belasting over betalen
Of, ze gaan het iig moeilijk maken dan
ik ben voor 40 jaar werken en dan met pesioenquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das alleen voor mensen die te vroeg willen stoppen met werken
ik ookquote:
ik wou toch wat eerder stoppenquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ben voor 40 jaar werken en dan met pensioen
mag ik met 57 stoppen
is wel de bedoelingquote:
eerder dan 57 of eerder dan 40 dienst jaren?quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik wou toch wat eerder stoppen
beidequote:Op woensdag 17 maart 2010 12:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
eerder dan 57 of eerder dan 40 dienst jaren?
Dat zou idd een nette oplossing zijn. Die zullen ze dus wel niet nemen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel ja![]()
[..]
ik ben voor 40 jaar werken en dan met pesioen
mag ik met 57 stoppen
die is er nou alquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zou idd een nette oplossing zijn. Die zullen ze dus wel niet nemen.
Dat was toen ja, nu moet iedereen langer doorwerken.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die is er nou al![]()
bij de post heb ik er verschillende meegemaakt die naar 40 jaar werken met pensioen zijn gegaan
Ach, zo slecht kan het er niet zijn.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:55 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Anders laten ze je niet meer gaan
vorig jaar nog 1 meegemaakt dus zolang is dat niet geledenquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat was toen ja, nu moet iedereen langer doorwerken.
En 57, das voor jou toch bijna al?
Die had dan geluk. Ik denk echt dat dat soort dingen heel snel veel moeilijker gaat worden.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vorig jaar nog 1 meegemaakt dus zolang is dat niet geleden![]()
dat duurt nog 10 jaar
![]()
ik wil eerder stoppen
bij TNT willen ze van een hoop personeel af dus daar zal het voorlopig nog wel door blijven gaanquote:Op woensdag 17 maart 2010 13:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die had dan geluk. Ik denk echt dat dat soort dingen heel snel veel moeilijker gaat worden.
Nog maar 10 dagen
Das personeel dumpen ja, is wat anders.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
bij TNT willen ze van een hoop personeel af dus daar zal het voorlopig nog wel door blijven gaan
* wel.o.k gaat solliciteren bij de postquote:Op woensdag 17 maart 2010 13:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vorig jaar nog 1 meegemaakt dus zolang is dat niet geleden![]()
dat duurt nog 10 jaar
![]()
ik wil eerder stoppen
in Nederland misschien welquote:Op woensdag 17 maart 2010 13:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k gaat solliciteren bij de post
het was toch 10 jaar tot je pensioen wat tegenwoordig op 67 staat?
Nee, dat is door de val van het kabinet weer uitgesteld.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k gaat solliciteren bij de post
het was toch 10 jaar tot je pensioen wat tegenwoordig op 67 staat?
quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:42 schreef marcb1974 het volgende:
T is hier wel erg stil. Alle spammertjes druk?
quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
maar genoeg gespamt![]()
LL is goed ziek![]()
ze is vandaag nog niet hier geweest
als je het in 1 trolley hebt valt het nog meequote:Op woensdag 17 maart 2010 14:20 schreef Knuffelzacht het volgende:
ff een zwaaipost
vanmorgen sollicitatie gehad, kans 1 op 69 dat ik hem wordnu ff pitten en naar verjaardag. net gepoetst en trolley ingepakt voor berlijn morgen
ben echt een wijf, heb veul te veel bij me
en een rugzakquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als je het in 1 trolley hebt valt het nog mee
veel plezier in berlijn in ieder gevalquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:26 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en een rugzakmaar daar zit ook weer de tas van mijn spiegelreflex in, die wilde ik in trolley maar ging niet, maar neem ook netbook mee dus die ook in rugzak met fles drinken en een brioche met chocolade.... dus mijn survival tas in de trein lol
netbookquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
ben morgenochtend vast nog wel ff onlineen in amersfoort als ik aan het wachten ben misschien ook
dat ookquote:
quote:
quote:
en geen ramen die open kondenquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het was 27 graden op de kamer, dan is een airco nodig!
Jawel, maar zelfs als het buiten 5 graden vriest, komt daar amper koele lucht door naar binnen... het zijn klapramen die precies in een windstille hoek van het gebouw zittenquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en geen ramen die open konden
leuk manquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:38 schreef Giertje het volgende:
[ afbeelding ]
heb ik besteld
kan niet wachten tot die binnenkomt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
je kan ook de openhaard uit latenquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het was 27 graden op de kamer, dan is een airco nodig!
Alle verwarmingen zijn al uit!quote:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
leuk maneen cdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
daar zit ergens een schakelaar voor aan de wand.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alle verwarmingen zijn al uit!
Maar ik kan de servers wel even afsluiten. De warmte komt namelijk voornamelijk uit de hiernaastgelegen serverruimte.
ik ookquote:
Zou het helpen?quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
daar zit ergens een schakelaar voor aan de wand.
staat iets bij van aardlek
Jonguh, koekwausquote:
Bwehehehequote:Op woensdag 17 maart 2010 15:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
daar zit ergens een schakelaar voor aan de wand.
staat iets bij van aardlek
Binnen wel, flapdrolquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Jonguh, koekwaus. Zo warm is het nou ook weer niet
.
quote:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:08 schreef DaMart het volgende:
Vanaf mobiel: dat hielp wel erg abrupt... maar nu doet de airco het ook niet meer.
maar helaas nog geen stofwolkquote:
Neh, moeilijk moeilijk met het onderdeel bestellen enzo... en op dit moment is het beter voor zowel mijn pappie als mij om even niet zo'n projectje te doenquote:
marijkequote:Op woensdag 17 maart 2010 16:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoi allemaal!![]()
[..]
Neh, moeilijk moeilijk met het onderdeel bestellen enzo... en op dit moment is het beter voor zowel mijn pappie als mij om even niet zo'n projectje te doen![]()
En dit gaat sneller
Morgen kan ik em ophalen, ze hadden de spanningsregelaar niet op voorraad helaas... maar ja, dat wisten zij van te voren ook niet welke er exact op moest
Dus we zijn lekker wezen winkelen in Hoogeveen en hebben op het terrasje genoten van de zon
En morgenochtend ergens kan ik em dan halen
![]()
Tweetyquote:
* wel.o.k geeft troost knufjequote:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoi allemaal!![]()
[..]
Neh, moeilijk moeilijk met het onderdeel bestellen enzo... en op dit moment is het beter voor zowel mijn pappie als mij om even niet zo'n projectje te doen![]()
En dit gaat sneller
Morgen kan ik em ophalen, ze hadden de spanningsregelaar niet op voorraad helaas... maar ja, dat wisten zij van te voren ook niet welke er exact op moest
Dus we zijn lekker wezen winkelen in Hoogeveen en hebben op het terrasje genoten van de zon
En morgenochtend ergens kan ik em dan halen
![]()
quote:
goed hoorquote:
friemelquote:
MPGquote:
flesquote:
Toch ben ik er dagelijk hoor......quote:
quote:
Hey Doc. let je wel een beetje op jezelfquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:46 schreef Dr_Flash het volgende:
tikkie afgepeigerd nu alleenEn keuken en sanitair uitgezocht
Ik zal in het vervolg proberen te fokken als jij er ook bent ok?quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:48 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Toch ben ik er dagelijk hoor......![]()
alleen kom jij steed binnen als ik ff weg ben![]()
Maarre, alles goed op school ? alweer wat gewend?
Mja, je hebt het niet voor het kiezen he. Een jaar lang zit je aan je lul te trekken en te wachten op een tekening, en nou is er eindelijk actie en nou moet alles ineens haast-je-rep-je klaar en besloten wordenquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:50 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hey Doc. let je wel een beetje op jezelf![]()
Heb je voor een bepaalde stijl gekozen of puur functioneel ?
strak planquote:
Hey FOK liefje! lang niet gesproken zeg,quote:
kan ik je inhuren?quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
strak plan![]()
en daarna vegen, stofzuigen en dweilen
quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:52 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ik zal in het vervolg proberen te fokken als jij er ook bent ok?
quote:
quote:
Voor huishoudelijke doeleinden GF, niet gelijk zo vies denken!quote:
Kop op, schouders recht, buik borst naar voor !quote:
6 uur pasquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:03 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
wanneer mag jij dan richting huis WOK?
Hey OA
ik heb een beter idee, ff rokenquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:05 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Kop op, schouders recht, buik borst naar voor !
Nog maar een klein uurtje
wie denkt er hier nou viesquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:04 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Voor huishoudelijke doeleinden GF, niet gelijk zo vies denken!
quote:
tweety dacht kennelijk aan iets andersquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je gaat niet voor niets vegen, dweilen en stofzuigen
suikertjequote:
slaperdquote:
nog steedsquote:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:15 schreef --Tweety-- het volgende:
nee GF, ik weet gewoon hoe jij denkt. Dat verhaal van die oude fiets ben ik nl nog steeds niet vergeten.
Alleen moet ik nu eens even gaan eten.
Tot later iedereen!
ik denk helemaal niet zoquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:15 schreef --Tweety-- het volgende:
nee GF, ik weet gewoon hoe jij denkt. Dat verhaal van die oude fiets ben ik nl nog steeds niet vergeten.
Alleen moet ik nu eens even gaan eten.
Tot later iedereen!
dat reken ik ook goedquote:
GF mopje!quote:
Ja!quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k geeft troost knufje![]()
[..]
morgen weer lada rijden
[..]
tweety
allesquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
suikertje![]()
![]()
wat is er vies aan roken
Les 1 het ligt aan jou, ja altijd aan jouquote:
kijk uit op de A12, heul veul controles daarquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
GF mopje!
[..]
Ja!En dan ga ik meteen langs een vriendin in Utrecht
![]()
quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
alles
[..]
Les 1 het ligt aan jou, ja altijd aan jou![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:28 schreef Dr_Flash het volgende:
neuken neuken seks neuken pijpen beffen tieten lul kut neuken neuken seks beffen likken pijpen tieten.![]()
EN nu?
moet je een doekje pakkenquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:28 schreef Dr_Flash het volgende:
neuken neuken seks neuken pijpen beffen tieten lul kut neuken neuken seks beffen likken pijpen tieten.![]()
EN nu?
Die google ads zijn ook niet meer wat het geweest isquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Fles, doe eens iets aan je hormoontjes lieverd
quote:
Mijn auto kan volgens het boekje 150, maar in het echt rijdt ze het mooiste bij 110 km/uquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kijk uit op de A12, heul veul controles daar
[..]
Nou ja, het stinkt, is ongezond en het kost je klauwen met geld... Noem eens een voordeel?quote:
kloptquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die google ads zijn ook niet meer wat het geweest is
je blijft er slank vanquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, het stinkt, is ongezond en het kost je klauwen met geld... Noem eens een voordeel?
Dat is een fabeltje, tenzij je bedoeld dat je van bepaalde ziektes slank blijft, maar dan heb je wat rare prioriteiten...quote:
Huh? Friet?quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, het stinkt, is ongezond en het kost je klauwen met geld... Noem eens een voordeel?
Ik kon er altijd zo fijn van poepenquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
als ik stop vreet ik me eigen helemaal kogelrondquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is een fabeltje, tenzij je bedoeld dat je van bepaalde ziektes slank blijft, maar dan heb je wat rare prioriteiten...
whehehequote:Op woensdag 17 maart 2010 17:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik kon er altijd zo fijn van poepen
nu zit mijn broek krapquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:28 schreef Dr_Flash het volgende:
EN nu?
quote:
er is daar een stuk 80 met traject controle.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mijn auto kan volgens het boekje 150, maar in het echt rijdt ze het mooiste bij 110 km/uDus boetes ben ik niet zo bang voor op de snelweg
En sorry, maar dat grapje maken een vriendin en ik altijd![]()
je steunt de overheid met de accijns die erop zitten, je maakt minder lang gebruik van de pensioenfondsen waardoor we toch nog met 65 jaar kunnen stoppen met werken, de kamers in de verzorgingshuis rouleren sneller.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
waarom heb je hem dan gemaaktquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Featured pic of de day:
[ afbeelding ]
Oh, deze douche wordt het dus NIET![]()
Ik heb niks gemaaktquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waarom heb je hem dan gemaakt
quote:
Maar het roken zelf maakt je niet slankquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als ik stop vreet ik me eigen helemaal kogelrond
quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(een paar extra, voor de zekerheid)
Ah, thanks voor de tipquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nu zit mijn broek krap
[..]
![]()
[..]
er is daar een stuk 80 met traject controle.![]()
[..]
je steunt de overheid met de accijns die erop zitten, je maakt minder lang gebruik van de pensioenfondsen waardoor we toch nog met 65 jaar kunnen stoppen met werken, de kamers in de verzorgingshuis rouleren sneller.
nog meer?
GEWELDIG!quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Featured pic of de day:
[ afbeelding ]
Oh, deze douche wordt het dus NIET![]()
daar heb ik dus geen last van.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar het roken zelf maakt je niet slankDus... Maar wat ST zegt, van dat poepen, dat is wel waar!
![]()
die statistieken komen van dezelfde mensen als de global warmingquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah, thanks voor de tipZal ik op letten
En dat laatste is trouwens niet waar qua statistieken en kosten, maar geeft nietsAls dat het maakt dat jij het goed kan praten om te blijven roken, be my guest!
![]()
Nou nee, die statistieken zijn niet van de zelfde global warming groep, want die houden zich daar niet mee bezig!quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die statistieken komen van dezelfde mensen als de global warmingmaar dan gaan we afzakken naar the new brave world
oh, in dat geval....neuken?quote:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou nee, die statistieken zijn niet van de zelfde global warming groep, want die houden zich daar niet mee bezig!Die zijn van het milieu specifiek, niet van de gezondheidszorg en kosten enzo
Maar steek er rustig eentje op, ik ben gewoon blij dat ik er wel vanaf ben
En iedereen moet doen wat ie zelf wil
![]()
![]()
quote:
ik bedoelquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik kom eraan, pm maar of ik de voordeur of achterdeur moet nemen
quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik kom eraan, pm maar of ik de voordeur of achterdeur moet nemen
Nijnsjequote:
MPGquote:
Goed dat je dat laatste er even bij zegtquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
BWUURP![]()
Zo. De brengchinees is opAlthans het voer wat ie gebracht heeft
Ja he, ik denk, anders gaan de mensen rare dingen denkenquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Goed dat je dat laatste er even bij zegt.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja he, ik denk, anders gaan de mensen rare dingen denken
Waarom?quote:
omdat deadlinequote:
geen fabeltjequote:Op woensdag 17 maart 2010 17:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is een fabeltje, tenzij je bedoeld dat je van bepaalde ziektes slank blijft, maar dan heb je wat rare prioriteiten...
* JF schiet zichzelf door hoofdquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:46 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
geen fabeltjehier twee orka's (niet LL) die beide gerookt hebben en ongeveer 20 kg aangekomen zijn
edit: oh bonjour allemaal![]()
JFquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:46 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
geen fabeltjehier twee orka's (niet LL) die beide gerookt hebben en ongeveer 20 kg aangekomen zijn
Het is wel een fabeltje dat het roken ansich je slank houdt, het stoppen en vervolgens de verslaving vervangen met eten dat maakt je dik. En dat zijn twee verschillende dingenquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:46 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
thnxquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
* Dr_Flash dweilt de plassen bloed uit de KSC aan de kant.
Zo.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
* Dr_Flash dweilt de plassen bloed uit de KSC aan de kant.
Zo.
colaquote:
zo stijf als een hark van te lang in de auto zitten maar verder wel goedquote:
Ik scheur op zoeen schuurmachine in het rond hequote:Op woensdag 17 maart 2010 20:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
jij kan hier dus ook komen werken
quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het is wel een fabeltje dat het roken ansich je slank houdt, het stoppen en vervolgens de verslaving vervangen met eten dat maakt je dik. En dat zijn twee verschillende dingen
En hoi!![]()
symquote:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik scheur op zoeen schuurmachine in het rond he![]()
[ afbeelding ]
Wat een flauwe smoes zegquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:15 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Dies te druk met "ziek" zijn
quote:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:15 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Dies te druk met "ziek" zijn
juist, vandaag naar de speeltuin geweest sssssssssssshhhhhhhhhhhhhhhhhhhhtttttttttttttttttquote:
Voor zover ik weet is dat allemaal nonsens. Er zijn verschillende wetenschappelijke onderzoeken geweest die toch wel degelijk stellen dat slank worden door roken niet het geval is en dat mensen hooguit dik worden door het verkeerd op te vangen na het stoppenquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:12 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
want als je rookt heb je minder vaak zin om te eten, volgens mijn arts verhoogt roken ook de bloedspiegel zonder dat er suiker in zit, waardoor je eetlust vermindert. BTW is nicotine een drug, en zoals de meeste drugs word je er slanker van I,P,V dikker
![]()
BTW Rook jij ??
en dat ook inderdaadquote:
Mijn punt is niet dat je slank wordt van het rokenquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is dat allemaal nonsens. Er zijn verschillende wetenschappelijke onderzoeken geweest die toch wel degelijk stellen dat slank worden door roken niet het geval is en dat mensen hooguit dik worden door het verkeerd op te vangen na het stoppenMaar goed, als jij dat wilt geloven dan is dat prima
Ik ben namelijk al ruim 5 jaar gestopt na het overlijden van 2 personen aan kanker, en ik doe nu graag alles om dat te voorkomen
En ook tijdens het roken was ik niet slank
![]()
Bovendien houd ik niet zo van verslavingen
Maar zoals ik al eerder zei, iedereen moet lekker doen wat ie zelf wil, zolang je mij maar niets opdringt en ik mijn mening mag hebben
toen ik stopte met roken ben ik ruim 60 kilo aangekomen. Nou kon ik er ook wel makkelijk 20 bij hebben, maar 60 was wel wat gortig.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:40 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Mijn punt is niet dat je slank wordt van het roken
het is geen afslankmiddel!
maar goed, jij hebt je conclusies klaar en iedereen die anders beweert heeft het mis.
Wat die kanker betreft: LL zegt: amputeer je borsten dan ook maar alvast, als je er echt ALLES aan wilt doen om het te voorkomen.
verder: het stoppen met roken maakt de meeste mensen zo dik, velen snoepen inderdaad als vervanging, anderen herontdekken hun smaak en eten meer.
Hoe dan ook: ik zie in mijn omgeving alleen maar gewichtstoename bij mensen die stoppen met roken.
Soms gewichtsafname maar dat is dan omdat die persoon ook vaak (niet altijd) ineens gaat letten op wat hij of zij eet en hoe veel en vaak hij of zij beweegt.
combinaties daarvan (snoepen, eten, bewegen, gezond leven) leveren verschillende resultaten op.
Nou ja, dat lees ik wel steeds in je verhaal, maar misschien begrijp ik je dan verkeerdquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:40 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Mijn punt is niet dat je slank wordt van het roken
het is geen afslankmiddel!
maar goed, jij hebt je conclusies klaar en iedereen die anders beweert heeft het mis.
Wat die kanker betreft: LL zegt: amputeer je borsten dan ook maar alvast, als je er echt ALLES aan wilt doen om het te voorkomen.
verder: het stoppen met roken maakt de meeste mensen zo dik, velen snoepen inderdaad als vervanging, anderen herontdekken hun smaak en eten meer.
Hoe dan ook: ik zie in mijn omgeving alleen maar gewichtstoename bij mensen die stoppen met roken.
Soms gewichtsafname maar dat is dan omdat die persoon ook vaak (niet altijd) ineens gaat letten op wat hij of zij eet en hoe veel en vaak hij of zij beweegt.
combinaties daarvan (snoepen, eten, bewegen, gezond leven) leveren verschillende resultaten op.
Tsja, dat moet je zelf wetenquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
toen ik stopte met roken ben ik ruim 60 kilo aangekomen. Nou kon ik er ook wel makkelijk 20 bij hebben, maar 60 was wel wat gortig.
Inmiddels ben ik er ruim 40 kwijt en ja ik rook weer
quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik word een beetje strontziek van al dat gejank op TVGaat het niet over Milly, dan gaat het wel over de bedreiging van de habitat van de orang oetang
![]()
Voelt u zich al schuldig genoeg? Nee? Blijf dan vooral kijken, zondige chocolade-eters
Ik word er gewoon strontchagrijnig vanquote:
Ik reageer hier even zelf opquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, dat lees ik wel steeds in je verhaal, maar misschien begrijp ik je dan verkeerdEn LL heeft een beetje een vreemde gedachtekronkel wat dat betreft
Wat een rare opmerking is dat...
En ja, dat ben ik met je eens, maar dat is dus niet zozeer het stoppen met roken maar het invullen van de vervanging, Ik ken namelijk voldoende mensen die niet zijn aangekomen na het stoppenIs per persoon verschillend.
jij begon de discussie meid, volhouden nou.. niet wegrennen als ineens een hoop meningen tegen die van jou zijn, dan moet je maar nadenken voordat je strooit met "wetenschappelijke onderzoeken", die, zoals wel ok ook al zei, van de zelfde soort wetenschappers komen als de milieuonderzoeken (en dan niet weer komen dat het een heel andere soort onderzoeken zijn, dat snapt mn reet ook wel)quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
Maar goed, genoeg discussie, laten we het over leukere dingen hebben
echt hequote:
dat was het inderdaad voordat half onzin hun meningen hier kwamen opdringenquote:
ik zeg al nooit meer wat over roken....quote:
pff van mij mag je ik trek me er niks van aanquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik zeg al nooit meer wat over roken....
ooh, ik snap het al...je bent 'ziek'quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat was het inderdaad voordat half onzin hun meningen hier kwamen opdringen
Jij was toch ziek?quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik reageer hier even zelf op
ten eerste denk ik idd dat je JF verkeert begrijpt
ten tweede heb ik geen rare gedachtekronkel, want het is niet zo dat je alleen van roken kanker krijgt.
Ik heb 4 vrouwen met borstkanker gehad in mijn familie, 2 zijn er overleden. Mij werd aangeraden, dat als ik zeker wilde weten dat ik kankervrij zou zijn, ik mijn borsten preventief moest amputeren.
Vandaar mijn opmerking. Het stoppen mer roken garandeert echt niet dat je geen kanker krijgt
en wat betreft:
[..]
jij begon de discussie meid, volhouden nou.. niet wegrennen als ineens een hoop meningen tegen die van jou zijn, dan moet je maar nadenken voordat je strooit met "wetenschappelijke onderzoeken", die, zoals wel ok ook al zei, van de zelfde soort wetenschappers komen als de milieuonderzoeken (en dan niet weer komen dat het een heel andere soort onderzoeken zijn, dat snapt mn reet ook wel)
Het gaat erom of je ons snapt, onderzoeken kunnen wel dingen aantonen, er zullen altijd (en zeker op medisch gebied, ik heb een 7-tal studies naar hartziektes onder mijn beheer gehad) uitzonderingen zijn.
het gaat niet over het roken per se, iedereen weet dat het de kans op ziektes vergroot.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik zeg al nooit meer wat over roken....
quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat was het inderdaad voordat half onzin hun meningen hier kwamen opdringen
quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij was toch ziek?Anyhow, denk je werkelijk dat ik zo dom ben om dat niet te weten?
Net als baarmoederkanker ook vaak erfelijk is. Daarnaast is roken simpelweg ongezond, en ik ben blij en trots dat ik er vanaf ben, al jaren.
Ik hoef jou niet te snappenMaar ik ben klaar met de discussie, met verslaafden kun je niet discussieren.
Bovendien heb jij geen flauw benul waar je het over hebt met die onderzoeken, dat toon je wel aan
Dus steek er nog eentje op en laat het hierbij. Ik reageer in ieder geval nergens meer op, meid
quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik weet genoeg, het was gezellig
Ajuus
dat snap ik, maar de hele discussie begon daardoor wel, vandaar mijn opmerking.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
het gaat niet over het roken per se, iedereen weet dat het de kans op ziektes vergroot.
Maar, waar het mij (en volgens mij ook JF en GF die begon over het dikker worden) om gaat is dat wij (ik en JF iig) het tegendeel van die onderzoeken hebben gezien of meegemaakt, maar dat dat als onzin wordt betieteld.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:02 schreef Giertje het volgende:
zucht de eeuwige strijd
* Giertje steekt er nog een op
doe ik ook zeker welquote:
mwah, mensen moeten hun ongelijk kunnen toegeven.quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat snap ik, maar de hele discussie begon daardoor wel, vandaar mijn opmerking.
Als mensen vinden dat ze gelijk hebben dan vinden ze dat, net als jij overigens.quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mwah, mensen moeten hun ongelijk kunnen toegeven.
Ik zelf heb gewerkt voor Medtronic (google maar) en 7 studies onder mijn beheer gehad.
In die studies is aangetoond dat roken invloed heeft, maar in enkele (bijzondere) gevallen geen enkel invloed had op de hartziekte die de patient had.
dat is alles wat ik zeg, er zijn uitzonderingen.
JF zei nog dat mensen die stoppen dikker worden door snoepen of het herontdekken van eten, niet (meer) sporten of een andere factor. Hij is er eentje van, mijn schoonvader, mijn vader en talloze anderen in onze omgeving.
maar dat komt niet door het stoppen met roken wordt dan gezegd
Ow en even voor de mensen hier: JF is iets anders aan het doen, dus heeft geen invloed op mijn posts
Vragen? PM maar, dat mag altijd
dat ruikt zo lekkerquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:09 schreef wel.o.k het volgende:
ik zeg pijpen![]()
ontzettend retro pijp roken
die krengen zijn ongelovelijk duurquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:09 schreef wel.o.k het volgende:
ik zeg pijpen![]()
Het stinktquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
suikertje![]()
![]()
wat is er vies aan roken
dat ruikt zooooooooo lekker!quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:09 schreef wel.o.k het volgende:
ik zeg pijpen![]()
Ik heb de airco ook uitgezet op werk!quote:
Hoi fluitend vogeltjequote:Op woensdag 17 maart 2010 16:55 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Hey FOK liefje! lang niet gesproken zeg,![]()
![]()
Volgens mij moeten wij even werken aan onze communicatievaardigheden
JF (en dat is ook mijn mening, dus ik doe ff alsof ik het zei) geeft echter aan dat het snoepen en niet sporten ook een factor van het dik worden is. Marijke zegt dat je dat zelf in de hand hebt, daar heeft ze volgens ons dan ook gelijk in. Echter was het een fabeltje dat je van het stoppen van roken dik wordt volgens haar.quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als mensen vinden dat ze gelijk hebben dan vinden ze dat, net als jij overigens.
Dan maar met elkaar eens zijn dat jullie het niet met elkaar eens zijn, dat nodeloze gemekker over weglopen voor discussies vind ik wat vermoeiend.
Zeker omdat je zelf zegt dat iemand per se gelijk wil hebben, terwijl je zelf ook niets toegeeft in jouw standpunt. Dan is het wat moeilijk discussiëren ook he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |