dat ookquote:
quote:
quote:
en geen ramen die open kondenquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het was 27 graden op de kamer, dan is een airco nodig!
Jawel, maar zelfs als het buiten 5 graden vriest, komt daar amper koele lucht door naar binnen... het zijn klapramen die precies in een windstille hoek van het gebouw zittenquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en geen ramen die open konden
leuk manquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:38 schreef Giertje het volgende:
[ afbeelding ]
heb ik besteld
kan niet wachten tot die binnenkomt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
je kan ook de openhaard uit latenquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het was 27 graden op de kamer, dan is een airco nodig!
Alle verwarmingen zijn al uit!quote:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
leuk maneen cdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
daar zit ergens een schakelaar voor aan de wand.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alle verwarmingen zijn al uit!
Maar ik kan de servers wel even afsluiten. De warmte komt namelijk voornamelijk uit de hiernaastgelegen serverruimte.
ik ookquote:
Zou het helpen?quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
daar zit ergens een schakelaar voor aan de wand.
staat iets bij van aardlek
Jonguh, koekwausquote:
Bwehehehequote:Op woensdag 17 maart 2010 15:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
daar zit ergens een schakelaar voor aan de wand.
staat iets bij van aardlek
Binnen wel, flapdrolquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Jonguh, koekwaus. Zo warm is het nou ook weer niet
.
quote:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:08 schreef DaMart het volgende:
Vanaf mobiel: dat hielp wel erg abrupt... maar nu doet de airco het ook niet meer.
maar helaas nog geen stofwolkquote:
Neh, moeilijk moeilijk met het onderdeel bestellen enzo... en op dit moment is het beter voor zowel mijn pappie als mij om even niet zo'n projectje te doenquote:
marijkequote:Op woensdag 17 maart 2010 16:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoi allemaal!![]()
[..]
Neh, moeilijk moeilijk met het onderdeel bestellen enzo... en op dit moment is het beter voor zowel mijn pappie als mij om even niet zo'n projectje te doen![]()
En dit gaat sneller
Morgen kan ik em ophalen, ze hadden de spanningsregelaar niet op voorraad helaas... maar ja, dat wisten zij van te voren ook niet welke er exact op moest
Dus we zijn lekker wezen winkelen in Hoogeveen en hebben op het terrasje genoten van de zon
En morgenochtend ergens kan ik em dan halen
![]()
Tweetyquote:
* wel.o.k geeft troost knufjequote:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoi allemaal!![]()
[..]
Neh, moeilijk moeilijk met het onderdeel bestellen enzo... en op dit moment is het beter voor zowel mijn pappie als mij om even niet zo'n projectje te doen![]()
En dit gaat sneller
Morgen kan ik em ophalen, ze hadden de spanningsregelaar niet op voorraad helaas... maar ja, dat wisten zij van te voren ook niet welke er exact op moest
Dus we zijn lekker wezen winkelen in Hoogeveen en hebben op het terrasje genoten van de zon
En morgenochtend ergens kan ik em dan halen
![]()
quote:
goed hoorquote:
friemelquote:
MPGquote:
flesquote:
Toch ben ik er dagelijk hoor......quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |