quote:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:08 schreef DaMart het volgende:
Vanaf mobiel: dat hielp wel erg abrupt... maar nu doet de airco het ook niet meer.
maar helaas nog geen stofwolkquote:
Neh, moeilijk moeilijk met het onderdeel bestellen enzo... en op dit moment is het beter voor zowel mijn pappie als mij om even niet zo'n projectje te doenquote:
marijkequote:Op woensdag 17 maart 2010 16:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoi allemaal!![]()
[..]
Neh, moeilijk moeilijk met het onderdeel bestellen enzo... en op dit moment is het beter voor zowel mijn pappie als mij om even niet zo'n projectje te doen![]()
En dit gaat sneller
Morgen kan ik em ophalen, ze hadden de spanningsregelaar niet op voorraad helaas... maar ja, dat wisten zij van te voren ook niet welke er exact op moest
Dus we zijn lekker wezen winkelen in Hoogeveen en hebben op het terrasje genoten van de zon
En morgenochtend ergens kan ik em dan halen
![]()
Tweetyquote:
* wel.o.k geeft troost knufjequote:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoi allemaal!![]()
[..]
Neh, moeilijk moeilijk met het onderdeel bestellen enzo... en op dit moment is het beter voor zowel mijn pappie als mij om even niet zo'n projectje te doen![]()
En dit gaat sneller
Morgen kan ik em ophalen, ze hadden de spanningsregelaar niet op voorraad helaas... maar ja, dat wisten zij van te voren ook niet welke er exact op moest
Dus we zijn lekker wezen winkelen in Hoogeveen en hebben op het terrasje genoten van de zon
En morgenochtend ergens kan ik em dan halen
![]()
quote:
goed hoorquote:
friemelquote:
MPGquote:
flesquote:
Toch ben ik er dagelijk hoor......quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |