dat was het inderdaad voordat half onzin hun meningen hier kwamen opdringenquote:
ik zeg al nooit meer wat over roken....quote:
pff van mij mag je ik trek me er niks van aanquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik zeg al nooit meer wat over roken....
ooh, ik snap het al...je bent 'ziek'quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat was het inderdaad voordat half onzin hun meningen hier kwamen opdringen
Jij was toch ziek?quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik reageer hier even zelf op
ten eerste denk ik idd dat je JF verkeert begrijpt
ten tweede heb ik geen rare gedachtekronkel, want het is niet zo dat je alleen van roken kanker krijgt.
Ik heb 4 vrouwen met borstkanker gehad in mijn familie, 2 zijn er overleden. Mij werd aangeraden, dat als ik zeker wilde weten dat ik kankervrij zou zijn, ik mijn borsten preventief moest amputeren.
Vandaar mijn opmerking. Het stoppen mer roken garandeert echt niet dat je geen kanker krijgt
en wat betreft:
[..]
jij begon de discussie meid, volhouden nou.. niet wegrennen als ineens een hoop meningen tegen die van jou zijn, dan moet je maar nadenken voordat je strooit met "wetenschappelijke onderzoeken", die, zoals wel ok ook al zei, van de zelfde soort wetenschappers komen als de milieuonderzoeken (en dan niet weer komen dat het een heel andere soort onderzoeken zijn, dat snapt mn reet ook wel)
Het gaat erom of je ons snapt, onderzoeken kunnen wel dingen aantonen, er zullen altijd (en zeker op medisch gebied, ik heb een 7-tal studies naar hartziektes onder mijn beheer gehad) uitzonderingen zijn.
het gaat niet over het roken per se, iedereen weet dat het de kans op ziektes vergroot.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik zeg al nooit meer wat over roken....
quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat was het inderdaad voordat half onzin hun meningen hier kwamen opdringen
quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij was toch ziek?Anyhow, denk je werkelijk dat ik zo dom ben om dat niet te weten?
Net als baarmoederkanker ook vaak erfelijk is. Daarnaast is roken simpelweg ongezond, en ik ben blij en trots dat ik er vanaf ben, al jaren.
Ik hoef jou niet te snappenMaar ik ben klaar met de discussie, met verslaafden kun je niet discussieren.
Bovendien heb jij geen flauw benul waar je het over hebt met die onderzoeken, dat toon je wel aan
Dus steek er nog eentje op en laat het hierbij. Ik reageer in ieder geval nergens meer op, meid
quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik weet genoeg, het was gezellig
Ajuus
dat snap ik, maar de hele discussie begon daardoor wel, vandaar mijn opmerking.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
het gaat niet over het roken per se, iedereen weet dat het de kans op ziektes vergroot.
Maar, waar het mij (en volgens mij ook JF en GF die begon over het dikker worden) om gaat is dat wij (ik en JF iig) het tegendeel van die onderzoeken hebben gezien of meegemaakt, maar dat dat als onzin wordt betieteld.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:02 schreef Giertje het volgende:
zucht de eeuwige strijd
* Giertje steekt er nog een op
doe ik ook zeker welquote:
mwah, mensen moeten hun ongelijk kunnen toegeven.quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat snap ik, maar de hele discussie begon daardoor wel, vandaar mijn opmerking.
Als mensen vinden dat ze gelijk hebben dan vinden ze dat, net als jij overigens.quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mwah, mensen moeten hun ongelijk kunnen toegeven.
Ik zelf heb gewerkt voor Medtronic (google maar) en 7 studies onder mijn beheer gehad.
In die studies is aangetoond dat roken invloed heeft, maar in enkele (bijzondere) gevallen geen enkel invloed had op de hartziekte die de patient had.
dat is alles wat ik zeg, er zijn uitzonderingen.
JF zei nog dat mensen die stoppen dikker worden door snoepen of het herontdekken van eten, niet (meer) sporten of een andere factor. Hij is er eentje van, mijn schoonvader, mijn vader en talloze anderen in onze omgeving.
maar dat komt niet door het stoppen met roken wordt dan gezegd
Ow en even voor de mensen hier: JF is iets anders aan het doen, dus heeft geen invloed op mijn posts
Vragen? PM maar, dat mag altijd
dat ruikt zo lekkerquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:09 schreef wel.o.k het volgende:
ik zeg pijpen![]()
ontzettend retro pijp roken
die krengen zijn ongelovelijk duurquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:09 schreef wel.o.k het volgende:
ik zeg pijpen![]()
Het stinktquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
suikertje![]()
![]()
wat is er vies aan roken
dat ruikt zooooooooo lekker!quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:09 schreef wel.o.k het volgende:
ik zeg pijpen![]()
Ik heb de airco ook uitgezet op werk!quote:
Hoi fluitend vogeltjequote:Op woensdag 17 maart 2010 16:55 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Hey FOK liefje! lang niet gesproken zeg,![]()
![]()
Volgens mij moeten wij even werken aan onze communicatievaardigheden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |