whehehequote:Op woensdag 17 maart 2010 17:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik kon er altijd zo fijn van poepen
nu zit mijn broek krapquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:28 schreef Dr_Flash het volgende:
neuken neuken seks neuken pijpen beffen tieten lul kut neuken neuken seks beffen likken pijpen tieten.![]()
EN nu?
quote:
er is daar een stuk 80 met traject controle.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mijn auto kan volgens het boekje 150, maar in het echt rijdt ze het mooiste bij 110 km/uDus boetes ben ik niet zo bang voor op de snelweg
En sorry, maar dat grapje maken een vriendin en ik altijd![]()
je steunt de overheid met de accijns die erop zitten, je maakt minder lang gebruik van de pensioenfondsen waardoor we toch nog met 65 jaar kunnen stoppen met werken, de kamers in de verzorgingshuis rouleren sneller.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, het stinkt, is ongezond en het kost je klauwen met geld... Noem eens een voordeel?
waarom heb je hem dan gemaaktquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Featured pic of de day:
[ afbeelding ]
Oh, deze douche wordt het dus NIET![]()
Ik heb niks gemaaktquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waarom heb je hem dan gemaakt
quote:
Maar het roken zelf maakt je niet slankquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als ik stop vreet ik me eigen helemaal kogelrond
quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(een paar extra, voor de zekerheid)
Ah, thanks voor de tipquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nu zit mijn broek krap
[..]
![]()
[..]
er is daar een stuk 80 met traject controle.![]()
[..]
je steunt de overheid met de accijns die erop zitten, je maakt minder lang gebruik van de pensioenfondsen waardoor we toch nog met 65 jaar kunnen stoppen met werken, de kamers in de verzorgingshuis rouleren sneller.
nog meer?
GEWELDIG!quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Featured pic of de day:
[ afbeelding ]
Oh, deze douche wordt het dus NIET![]()
daar heb ik dus geen last van.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar het roken zelf maakt je niet slankDus... Maar wat ST zegt, van dat poepen, dat is wel waar!
![]()
die statistieken komen van dezelfde mensen als de global warmingquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah, thanks voor de tipZal ik op letten
En dat laatste is trouwens niet waar qua statistieken en kosten, maar geeft nietsAls dat het maakt dat jij het goed kan praten om te blijven roken, be my guest!
![]()
Nou nee, die statistieken zijn niet van de zelfde global warming groep, want die houden zich daar niet mee bezig!quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die statistieken komen van dezelfde mensen als de global warmingmaar dan gaan we afzakken naar the new brave world
oh, in dat geval....neuken?quote:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou nee, die statistieken zijn niet van de zelfde global warming groep, want die houden zich daar niet mee bezig!Die zijn van het milieu specifiek, niet van de gezondheidszorg en kosten enzo
Maar steek er rustig eentje op, ik ben gewoon blij dat ik er wel vanaf ben
En iedereen moet doen wat ie zelf wil
![]()
![]()
quote:
ik bedoelquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik kom eraan, pm maar of ik de voordeur of achterdeur moet nemen
quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik kom eraan, pm maar of ik de voordeur of achterdeur moet nemen
Forum Opties | |