Ik was ook niet helemaal serieusquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, maar onderwijl eet je zo weinig dat je met een beetje pech allerlei tekorten opbouwtIk vind het niet zo'n snuggere redenering.
tattoo vind post?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:10 schreef conleche het volgende:
TVP
Moet ik ook leren! Er zit in elk geval een was in, maar ik vrees dat dat mijn goede daad wordt voor vandaag.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:24 schreef LadyBlack het volgende:
Tvpik ga zometeen weer oppassen
![]()
Alleen nog een beetje opruimen hier.... ik moet écht eens leren mn troep meteen op te ruimen!
Ikke ook.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:23 schreef Ewelina het volgende:
Ik verf mijn haren al jaren, van rood tot uberblond tot heel donkerbruin en dus een keer knalroze. Wat ik nu heb is wel redelijk mijn eigen kleur. Moet er weer eens een nieuw kleurtje in doen
Oei ja, dat lijkt me inderdaad vervelend, als je spijt krijgt van je tattoosquote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:12 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb een Chinees teken op m'n linkerschouder en een ster () op m'n rechteronderarm. Met dat Chinese teken heb ik weinig problemen, want die zie je zelden, maar die ster is écht niet handig en daar heb ik niet goed over nagedacht toen ik hem liet zetten. Straks is het zomer en moet ik op school met lange mouwen rondlopen want een lerares met zichtbare tattoos, dat kan natuurlijk niet
. Op de plek van de ster zat eerst het ying-yangteken, maar dat was niet helemaal gelukt, dus koos ik voor een cover-up. Maar als ik het allemaal over had mogen doen, had ik het nooit gedaan. 18 jaar, rebels en zulks
.
Ik welquote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:09 schreef Rituals het volgende:
Ik wist niet dat jij tatoeages had Viking! Waar/wat voor?
Fotoquote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:38 schreef P.F het volgende:
Ik heb mijn haar nog noooooit geverfd
Ben wel net naar de kapper geweest
Syos, ik zag net de reclame.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:28 schreef shinydiscoball het volgende:
Rituals, ze hebben nu bij kruidvat een merk ( Ben de naam ff kwijt) voor de helft van de prijs, zag er wel goed uit!
Klonk, wat een prestatie! Goed bezig!
Ik heb zulke cravings voor iets zoets! Iets van chocola ofzo...misschien zo op het station een klein reepje puur kopen ofzo
Te lang denk ikquote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Niet te lang; het wordt snel soppig. Gewoon met een vork in prikken om te checken.
Ying-Yangquote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oei ja, dat lijkt me inderdaad vervelend, als je spijt krijgt van je tattoosWaarom een yin&yang trouwens? Ik ken jou echt helemaal niet als een yoga-spirituele-balans-zweeftype
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet het niet, eigenlijk. Maar ik wil niet de eerste zijn die een tattoo laat zien, dus even afwachten wat ik nog meer zie als de zomer gekomen is:P. Volgens mij vallen de lln stijl achterover, want niemand verwacht het van mij. Heb ik wel meteen een stoere reputatiequote:Maar op school moet dat toch niet zo'n enorm probleem zijn? Mag dat echt niet?
.
Niet meer actief op Fok!
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ying-YangHelaas, schatteke; het is echt yin en yangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of hebben we het over iets anders?
Wel echt een uitbundig slechte reden om ervoor te kiezen, trouwens![]()
Hij is natuurlijk niet voor niets gecovered door een ster.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Helaas, schatteke; het is echt yin en yangOf hebben we het over iets anders?
Wel echt een uitbundig slechte reden om ervoor te kiezen, trouwens
Tnx1quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door P.F op 16-03-2010 18:12:04 ]
Zulke grote pleisters hebben ze nietquote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:57 schreef loveli het volgende:
[..]
Tnx1
En Vik, is 'ie niet te verbergen met dikke make-up? Of een pleister zo nu en dan
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:58 schreef P.F het volgende:
Whehehe, ik krijg een beetje een raar hoofd van mijn camera op mijn telefoon...
Ik ga even een nieuwe maken
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter wordt het niet en de andere foto's heb ik via picasa gedraait en die zijn nu eng smal: *klik*
[ Bericht 3% gewijzigd door P.F op 16-03-2010 18:11:54 ]
Yin en yang danquote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Helaas, schatteke; het is echt yin en yangOf hebben we het over iets anders?
Wel echt een uitbundig slechte reden om ervoor te kiezen, trouwens
Beetje groot voor een pleister iddquote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:57 schreef loveli het volgende:
[..]
Tnx1
En Vik, is 'ie niet te verbergen met dikke make-up? Of een pleister zo nu en dan
Als 'ie je echt in de weg zit en verwijderen te moeilijk/duur is, is operatief het stukje huid weghalen ook een optie.
Hij zit in het midden van m'n onderarm. Beetje rare plek voor een armband dusquote:
Een piercing!?!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:10 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik heb eens een kleurspoeling in mijn haar gedaan, maar je zag geen verschil.
Wel is het ooit oranjeroze geweest van een geleende kleurshampoo.![]()
Tattoos heb ik niet, wel een piercing.
tvp!
Bemoei je er niet mee. Ga je beef shanghai maar even in de magnetron zetten.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:16 schreef de_nachtwacht het volgende:
Anders post je ff een pic van je tattoo, dan is meteen duidelijk wat er voor nodig is om 'm te verbergen.
Hm nee, daar helpt een armbandje niet nee..quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
* Viking84 heeft opgemeten.
8 bij 9 cm.
Beiden.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:23 schreef loveli het volgende:
[..]
Bedekt in een burka of bedekt in een bikini?
Heb er nog een pruim en een beetje kwark bijgenomen. En bij het avondeten zit er ook kokosmelk door, jum!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en schaapje, ik vind het een mooi lijstje! Misschien wat weinig, ervan af hangende hoe groot de bollen waren voor je lunch. Je hebt namelijk veel groenten en fruit zie ik (lekker en goed!), dat tikt kcal-wijs niet zo aanVooral als je ook nog gaat rennen moet je misschien iets meer nemen! Maar kweenie hoeveel je nodig hebt enzo
Thanks indiaantjequote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mooi, PF!Schuine pony ftw!
Lijstje.
O: twee sneetjes met rookvlees
T: beker melk en stukje kersenvlaai van jarige
L: twee sneetjes nutellaaa
T: roggebroodje met pindakaas
D: keftedes met lekker veel veggies en een stuk afbakbrood![]()
T: ?
Wow, dan zit het als een soort armband om je onderarm of niet?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
8 bij 9 cm.
heul niet voor niks! jij bent toch met gezond eten zover gekomen? dan is t nu toch goed, en als je t zoals jij stabiel houdt dan chapeau! wees gelukkig!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Phaidra, ik hoop dat het goed gaat met je moeder!
Beterschap Loveli.
Kwaks verhaal, dus het is voor niks geweest mjn gevecht tegen de kilo's? * uniekhoorn vreet...
Heb nog nooit extreem gelijnd geloof ik, min. 1500 kcal en bewegen, niet sporten dat hou ik niet vol.
Je D en de kiwi's zijn goed, chocopasta verdient geen schoonheidsprijs. Fruitontbijt en mueslireep zijn ook koolhydraatrijke dingen. en cup-a-soup doet imho niet mee als voeding. Fruitontbijt is makkelijk, maar ik zou er niet voor kiezen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:09 schreef Tamashii het volgende:
O: Beker Hero-fruitontbijt
T: Mueslireep
L: Drie boterhammen met choladepasta
T: Cup a soup
D: 200 gram groenten, aardappeltjes en vlees.
T: Twee kiwi's.
Goed?
Navel toch?quote:
O, die kan je ook nog bedekken met zo'n 'hippe' leren polsband met spikes erinquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
8 bij 9 cm.
Okey, maar fruitontbijt is light, dus minder calorieen. Maar ik eet eigenlijk alleen boterham met chocopasta, dus nu heb ik toch 3 boterhammen op ipv geen. Slecht he.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:32 schreef loveli het volgende:
[..]
Je D en de kiwi's zijn goed, chocopasta verdient geen schoonheidsprijs. Fruitontbijt en mueslireep zijn ook koolhydraatrijke dingen. en cup-a-soup doet imho niet mee als voeding. Fruitontbijt is makkelijk, maar ik zou er niet voor kiezen.
Ja misschien wel he, ooooh ik ben echt een cuteaddict. [zie de nieuwste elle]quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:54 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vond het knijntje juist leuker!! Om de flapoortjes!!
Of met vijf rijen parelarmbandenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:52 schreef Laureline het volgende:
[..]
O, die kan je ook nog bedekken met zo'n 'hippe' leren polsband met spikes erin
Ik vind het iig heeeeeeel tofquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:51 schreef P.F het volgende:
Dit jurkje mag ik trouwens lenen/aan van een vriendin, heeft ze zelf ontworpen en gemaakt!!
[..]
Ja, dan kan ik de leerlingen er nog mee slaan als ze vervelend zijnquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:52 schreef Laureline het volgende:
[..]
O, die kan je ook nog bedekken met zo'n 'hippe' leren polsband met spikes erin
Je hebt de koelkast!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:32 schreef Rituals het volgende:
Hè, nu mis ik de ontknoping van VMW, maar ik moet LOTUS-slachtoffers gaan redden. Tot vanavond!
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ook bedekt in een fluoriscerend groene string?
Mental imageryquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:06 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
![]()
Alleen als ik hem heel hoog optrek.
Maakt dat wat uit?quote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:06 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
![]()
Alleen als ik hem heel hoog optrek.
Wat ga je koken?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:26 schreef kwakz0r het volgende:
ik moet nog steeds koken... heb GEEN ZIN om te koken, en eigenlijk ook geen zin in etenmaar ik moet... ik vind t zelfs lekker wat ik bedacht heb om te eten dus wat ik nou zit te zeuren, weet t ook niet...
er ligt al een hele dag een karbonaadje in de ketjapmarinade, die gaat de grillpan in.quote:
Dat vraagt natuurlijk om foto's.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb natuurlijke tattoo's en geen piercings. Mja, oorbellen, maar die tellen niet.
Littekens door de EDS, weinig fotogenieks aanquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat vraagt natuurlijk om foto's.
Nichtje: Tante loveli, wist je dat ze in de oorlog lampekappen maakten van mensen met tattoo's?
Loveli: Ja schat, daarom moet je er ook nooit een nemen.
Oki, in de pan ermee dan! En meld het maar als het opstaat.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:29 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
er ligt al een hele dag een karbonaadje in de ketjapmarinade, die gaat de grillpan in.
ik zou eigenlijk aardappels koken en dan puree van maken met een beetje margarine, maar ik denk dat ik maar een paar rostirondjes in een bijna droge pan gooi... geen zin om te schillen...
en erbij eet ik komkommer en een paprika (vanmiddag al 180 gram wortel op)
dus veel werk is t niet
Als het je linker arm was mocht je mijn jurkje lenenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maakt dat wat uit?.
Rechterarm en dat is mijn aanwijsarm en ik moet heul vaak iets aanwijzen op het bord.
Snel wondjes, die slecht / langzaam genezen en dus altijd een litteken vormen. Altijd. Dus ik hobbel de wereld door met inmiddels 30 jaar aan historie aan wondjes, muggenbeten, kattenkrabbels, etc.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:33 schreef loveli het volgende:
Wat moet ik me daarbij voorstellen, dat je makkelijk je huid beschadigt of een soort uitgebreide striae?
t ligt in de panquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:32 schreef loveli het volgende:
[..]
Oki, in de pan ermee dan! En meld het maar als het opstaat.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:38 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
t ligt in de pan![]()
ik ben zelfs de was op gaan hangen en de afwas gaan doen, want dan hoef ik daarna helemaal niks meer te doen!
Ik weet het. Ik kan het niet goed doen. en ik vind hartstikke echt heel stom staan...Maar, ik ga er op letten!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:34 schreef conleche het volgende:
[..]
Jij schrijft hartstikke altijd fout!!
[/taalzeurpiet]
Ik mocht het vroeger thuis ook niet zeggen omdat het eigenlijk hart stikken betekent en dat is dan een jinx of zo als je dat zegt???quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:46 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik kan het niet goed doen. en ik vind hartstikke echt heel stom staan...Maar, ik ga er op letten!
echt? Ik denk dat het een woord is dat ik m'n hele leven al fout heb geschreven...Ach ja..quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik mocht het vroeger thuis ook niet zeggen omdat het eigenlijk hart stikken betekent en dat is dan een jinx of zo als je dat zegt???
Oh in die categorie heb ik dan een heel onderbeen vol met 'tattoo's'quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Snel wondjes, die slecht / langzaam genezen en dus altijd een litteken vormen. Altijd. Dus ik hobbel de wereld door met inmiddels 30 jaar aan historie aan wondjes, muggenbeten, kattenkrabbels, etc.
Oeh tofheidquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:51 schreef P.F het volgende:
Dit jurkje mag ik trouwens lenen/aan van een vriendin, heeft ze zelf ontworpen en gemaakt!!
[..]
Ja!!!!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:03 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh in die categorie heb ik dan een heel onderbeen vol met 'tattoo's'. Krijg ik iedere zomer weer vragen over en dan mag ik gaan uitleggen dat het door ingegroeide haartjes komt die gingen ontsteken
.
[..]
Oeh tofheid. Heeft ze dat ernaast zelf getekend?
neequote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:22 schreef P.F het volgende:
Zijn jullie lid van Powned?
PowNed maakt me bang
Ik wou de prijsvraag winnen op de website van SHE, dus ik was lid geworden. En voor het t-shirt..quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:27 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
neeen al helemaal niet van Wakker Nederland
Ben ook allergisch!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hier ook gaatjes in de oren, al vanaf dat ik 3 was ofzo! Jarenlang oorbellen gedragen maar sinds een jaar of 2 a 3 ben ik ineens allergisch![]()
En ah, Mark verbetert dus alDa's netjes! Babysteps at a time.
Ik was ook ineens (van de ene op de andere dag leek het wel) allergisch voor al mijn oorbellenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hier ook gaatjes in de oren, al vanaf dat ik 3 was ofzo! Jarenlang oorbellen gedragen maar sinds een jaar of 2 a 3 ben ik ineens allergisch![]()
En ah, Mark verbetert dus alDa's netjes! Babysteps at a time.
ER IS HOOP!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:32 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Ik was ook ineens (van de ene op de andere dag leek het wel) allergisch voor al mijn oorbellenDat duurde ongeveer 2 jaar en sinds kort ben ik niet meer allergisch..
Beetje jammer alleen dat ik toen bijna al mijn oorbellen weg heb gegeven
Ik weet niet of dat wel kan hoor, zo'n allergie ongedaan krijgen. Tenzij je een desensibilisatiekuur gehad hebtquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:32 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Ik was ook ineens (van de ene op de andere dag leek het wel) allergisch voor al mijn oorbellenDat duurde ongeveer 2 jaar en sinds kort ben ik niet meer allergisch..
Beetje jammer alleen dat ik toen bijna al mijn oorbellen weg heb gegeven
Ik vind het zelf ook nogal raar! Ik kreeg ineens jeuk van al mijn oorbellen gevolgd door pijn en rode/warme oorlellen. Gouden en zilveren oorbellen kon ik nog wel verdragen, maar al mijn leuke (goedkope) oorbellen niet. Ik deed ze nog wel soms in voor een feestje oid en moest ze er dan altijd in de loop van de avond toch weer uithalen. Een tijdje terug deed ik weer eens oorbellen in voor een feestje en toen had ik nergens last vanquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:35 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat wel kan hoor, zo'n allergie ongedaan krijgen. Tenzij je een desensibilisatiekuur gehad hebt:p Misschien wordt er minder 'rotzooi' in sieraden gedaan?
Je kan het niet met zekerheid zeggen (tenzij je bij de dermatoloog een plakkertest gehad hebt), maar het is vrij waarschijnlijk dat het bij jou door nikkel komt (zit in veel dingen, veel mensen zijn allergisch). Er zijn ook goedkope nikkelvrije sieraden, dus het is mogelijk dat je die nu hebt.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:39 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Ik vind het zelf ook nogal raar! Ik kreeg ineens jeuk van al mijn oorbellen gevolgd door pijn en rode/warme oorlellen. Gouden en zilveren oorbellen kon ik nog wel verdragen, maar al mijn leuke (goedkope) oorbellen niet. Ik deed ze nog wel soms in voor een feestje oid en moest ze er dan altijd in de loop van de avond toch weer uithalen. Een tijdje terug deed ik weer eens oorbellen in voor een feestje en toen had ik nergens last vanen sindsdien kan ik al mijn oorbellen gewoon weer in, heel vreemd.
Ja supervervelend! Heb wel eens wat sieraden gekocht waarvan men zei dat het zilver was, maar ik kreeg ook last van hetzelfde (opgezwollen oorlellen, vooral bij de gaatjes, en er kwam icky vocht uit en deed zeerquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:43 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Je kan het niet met zekerheid zeggen (tenzij je bij de dermatoloog een plakkertest gehad hebt), maar het is vrij waarschijnlijk dat het bij jou door nikkel komt (zit in veel dingen, veel mensen zijn allergisch). Er zijn ook goedkope nikkelvrije sieraden, dus het is mogelijk dat je die nu hebt.
Dat soort stoffen staat echter slecht aangegeven op sieraden, riemen etc. Helaas.
Heb je Ziggo?quote:
Ik wilde net typen, bij mij niet....blijkt dat alleen L1 het nog doet bij mij. Net wel nog gezapt en toen was de rest er wel nog.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:53 schreef Viking84 het volgende:
Huh, alle zenders liggen eruit hier.
Je zit nog steeds in je Sturm und Drang-periode, Vik.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:00 schreef Viking84 het volgende:
Oh, ik ga zeer binnenkort met mijn mevrouw naar de film.
Nu ben ik himmelhoch jauchzend, maar vanochtend was ik nog zum tode betrübt vanwege haar.
Mijn moeder drinkt ook altijd een biertje bij de nasi!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jouw lijstjes Lau
Ik heb een biertje genomen bij de nasi die toch wel aardig pittiig was.
Weergaloze combiquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:08 schreef Syrena het volgende:
[..]
Mijn moeder drinkt ook altijd een biertje bij de nasi!
Nee, ligt er ook uit. Ik heb nog analoog. Alleen L1 doet het nog (Limburgse omroep). Oh en de hele lokale ook. Ik kan alleen nog maar Limbo-tv kijken vanavondquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:19 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb digitaal alleen ned 1 2 en 3 momenteel, maar ik was toch niks aan t kijken want zit te haken met online series aan
ws. doet analoog t nog wel gewoon? geen zin om te testen...
Je kan de Champions League gewoon op nos.nl streamenquote:
The horror!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:23 schreef Syrena het volgende:
[..]
Nee, ligt er ook uit. Ik heb nog analoog. Alleen L1 doet het nog (Limburgse omroep). Oh en de hele lokale ook. Ik kan alleen nog maar Limbo-tv kijken vanavond
quote:
Huh? Ik zie niets...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nu extra nieuwsuitzending op RLT4 en SBS6.
RTL4 nu!quote:
Ah, nu wel. Maar er is toch nog niets gevonden, ze zijn alleen maar het pand aan het onderzoeken??? Er is nog geen bevestiging.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Ja heb ik gedaanquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:15 schreef Tinkepink het volgende:
Hé PF, gewoon afmelden. Krijg je binnen een dag een bevestigingsmail terug dat je bent uitgeschreven als lid (vraag me niet hoe ik dit weet)
Qua haarkleur: ik heb alle kleuren tussen spierwit en koperrood gehad. Nu is het hazelnootblond.
Daglijstje
o. brinta + probiotisch drankje
t. banaan
l. mueslibol + plak kaas + 2 crackers selleriesalade + cracker vissalade + cracker kaas
t. 2 koekjes + probiotisch vanilletoetje (hier is buikgriep in omloop en gek genoeg lijkt dit spul te helpen bij het voorkomen van griep) + boterham met selleriesalade
d. borrel + bord boerenkool
Hmm, beetje teveel. Helemaal omdat ik nog steeds niet kan sporten.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:33 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ah, nu wel. Maar er is toch nog niets gevonden, ze zijn alleen maar het pand aan het onderzoeken??? Er is nog geen bevestiging.Als het NFI er rondhobbelt, kun je daar wel vanuit gaan ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Eén minuut nadat ik de tv had aangezet werd me al eea duidelijk... evenals het topic op N&A.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Als het NFI er rondhobbelt, kun je daar wel vanuit gaan ja.
N&A?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:38 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Eén minuut nadat ik de tv had aangezet werd me al eea duidelijk... evenals het topic op N&A.
Dordrecht is groter dan Zaandam hoor provinciaaltje.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:28 schreef shinydiscoball het volgende:
Wat erg zeg... ik dacht ook te horen dat ze haar moeder van de week nog aan de telefoon had? Dat er iemand bij de deur stond. Dat was waarschijnlijk toen ze werd meegenomen ofzo. Creepy.
En dan zijn provincialen altijd zo bang voor de grote stad...
Echt zo amsterdams om dat te zeggen!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:28 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik heb helemaal niks met Zaandam, blijf toch altijd een Amsterdammer.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:31 schreef neen het volgende:
[..]
Dordrecht is groter dan Zaandam hoor provinciaaltje.
Volgens mij is Dordrecht jarenlang de meest criminele stad van NL geweestquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:48 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks met Zaandam, blijf toch altijd een Amsterdammer.
En Dordrecht is een stad ja, maar buitenlanders enzo zijn
toch veel enger he
Ehm, Dordrecht ís een stadquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:28 schreef shinydiscoball het volgende:
Best een gangsterstad daar! Station is niet zo fris ook.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:48 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks met Zaandam, blijf toch altijd een Amsterdammer.
En Dordrecht is een stad ja, maar buitenlanders enzo zijn
toch veel enger he
Oja? Grappig, wist ik niet. De reden dat ik het zei was omdat ik mensen ken uit Dordt, die het een eigenlijk meer een dorp vinden waar de sociale controle heel groot is. Dus een grote tegenstelling dan als juist blijkt dat er dan veel criminaliteit is, dat vind ik juist het enge. Ik heb niks tegen dorpen ofzo maar ik heb gewoon liever dat ik weet dat ik in een plaats leef waar veel criminaliteit is omdat je het ziet, dan dat je ergens woont waar je je veilig waant en het allemaal een soort van verborgen is.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Volgens mij is Dordrecht jarenlang de meest criminele stad van NL geweest
Niet veel bijzonders, ik moest het bekijken vanuit historisch perspectief en dat dan koppelen aan de huidige wetgeving. Komt erop neer dat ze vroeger dieren lieten doodbloeden om erachter te komen dat bloed circuleert en dat een dier zonder alvleesklier ook snel het loodje legt op de tafelquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:59 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik snap wel wat Shiny bedoelt, dit gebeurt dus gewoon in een woonwijk.
-edit- Goh Chico, ik ben wel benieuwd wat je te melden hebt over dierproeven.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:03 schreef Ewelina het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Das mooi kut ja!
[ Bericht 41% gewijzigd door Chicolate op 16-03-2010 23:25:58 ]Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Hoe dichter bij Dordt, hoe rotter het wordt!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Volgens mij is Dordrecht jarenlang de meest criminele stad van NL geweest
Ja, alleen hoe lang moet ik er op wachten?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:11 schreef ColdFeet het volgende:
Ewelina, wat ontzettend vervelend! En rationeel weet je natuurlijk best dat het geld er heus wel komt, maar voor nu is het alleen maar onnodige stress
Ik kan ook tegen niks vanaf m'n 20e ongeveer, alleen 24 kt. goud. Dus zelfs goedkoop goud lukt niet en ik ben al 18 en het is nog niet over. Om m'n vingers kan ik wel zilver hebben trouwens, maar ik heb weleens last van de spijkerbroekenknoop .quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja supervervelend! Heb wel eens wat sieraden gekocht waarvan men zei dat het zilver was, maar ik kreeg ook last van hetzelfde (opgezwollen oorlellen, vooral bij de gaatjes, en er kwam icky vocht uit en deed zeer), dus óf het was geen zilver en ze liegen, óf ik kan nergens meer tegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk lossen ze het snel op!
-edit- Dan doe ik ook maar even een spoiler.Are you pondering what I'm pondering?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, ik ga maar m'n tanden poetsen en slapen gok ik want morgen stap ik heel vroeg in de bus om richting Dordrecht te vertrekken
het lijkt niet wat het is
Dus 4 sneetjes is weinig? Wat is een dude-hoeveelheid dan?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
Heu Mark, eet es als een kerel!Viking weet wel hoe het moet! (als in: niet dat Viking een kerel is, maar ik neem aan dat ze na die jarenlange indoctrinatie in dit topic wel wat heeft opgestoken
)
Oh wacht es, 2 tosti's = 4 sneetjes? Al iets beter, maar nog steeds geen dude-hoeveelheid methinks
Stuk of 7 sneeën denk ik.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:19 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Dus 4 sneetjes is weinig? Wat is een dude-hoeveelheid dan?
Vanavond chips en Fanta gekocht voor een vriend en zelf niks gehad. Hij heeft wat over was zelfs meegenomen omdat ik het anders weg zou gooien. Ik ken mezelf goed genoeg om te weten dat als ik iets in huis heb liggen, dat het dan ook op gaat.
Zien, Co! Want nu ben ik benieuwd naar die fab gympenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:13 schreef conleche het volgende:
Ik heb net op een obscure site uit Frankrijk mijn gympen hergevonden waar ik er 1 van in Egypte had laten liggen en die zo goddelijk lopen en die ik mee wil ter afwisseling als we wat minder zwaar terrein doen. De hele avond het internet afgestruind, want het was een model van 2 jaar geleden.
Eerst vond ik ze bij een Russische site. Wilde best bestellen, maar ik wist niet wat ik waar moest invullen.
*blij*
Da's over de hele dag dan toch?quote:
SDB, ik voel je!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:58 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Oja? Grappig, wist ik niet. De reden dat ik het zei was omdat ik mensen ken uit Dordt, die het een eigenlijk meer een dorp vinden waar de sociale controle heel groot is. Dus een grote tegenstelling dan als juist blijkt dat er dan veel criminaliteit is, dat vind ik juist het enge. Ik heb niks tegen dorpen ofzo maar ik heb gewoon liever dat ik weet dat ik in een plaats leef waar veel criminaliteit is omdat je het ziet, dan dat je ergens woont waar je je veilig waant en het allemaal een soort van verborgen is.
Maar mensen vinden het idd heel vaak een arrogant iets om zo te denken.
Hey wat goedquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:19 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Dus 4 sneetjes is weinig? Wat is een dude-hoeveelheid dan?
Vanavond chips en Fanta gekocht voor een vriend en zelf niks gehad. Hij heeft wat over was zelfs meegenomen omdat ik het anders weg zou gooien. Ik ken mezelf goed genoeg om te weten dat als ik iets in huis heb liggen, dat het dan ook op gaat.
Zo fab zijn ze niet om te zien, gewoon prima gympies, maar het feit dat ik er kilometers achter elkaar op kon lopen en nooit ook maar een zere teen heb gehad, maakt dat ik per se nog een paar wilde......quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zien, Co! Want nu ben ik benieuwd naar die fab gympen
Ja! Het zijn echt alleen uitgebakken zwoerdjes zonder verdere ingredienten en prima te gebruiken als toastjes. Als je ze zo eet met niks erop dan stik je er bijna in. (Ik tenminste), maar met beleg is het lekker.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:46 schreef ColdFeet het volgende:
Ah, wel leuke sneakers
Zijn die knabbelspekjes echt lowcarb? ik heb altijd het idee dat het een soort chipsdingen zijn.
Dat is toch gebakken varkensvet? Vriendinnetje (van culi snob ouders) at geen chocolade etc. maar wel zakken van dit spulquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:50 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja! Het zijn echt alleen uitgebakken zwoerdjes zonder verdere ingredienten en prima te gebruiken als toastjes. Als je ze zo eet met niks erop dan stik je er bijna in. (Ik tenminste), maar met beleg is het lekker.
Even opgezocht en er zit 0,1 gram KH in per 100 gram, da's dus next to nihil.
[ afbeelding ]
Ik wel maar ik vind ze echt intens smerigquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb echt nog nooit van knabbelspekjes gehoord.
Oh brrrquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:50 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja! Het zijn echt alleen uitgebakken zwoerdjes zonder verdere ingredienten en prima te gebruiken als toastjes. Als je ze zo eet met niks erop dan stik je er bijna in. (Ik tenminste), maar met beleg is het lekker.
Even opgezocht en er zit 0,1 gram KH in per 100 gram, da's dus next to nihil.
[ afbeelding ]
Ik kreeg wel altijd het stukje spek wat overbleef als m'n vader spekjes had gesneden. Dat kon ik dan helemaal afknabbelen, dat vond ik echt heerlijk. En nog ben ik dol op rauwe spekjes, maar wat er op dat plaatje van Co staat trekt me dan weer totaal niet.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:07 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga half over mn nek als je het echt gebakken varkensvet noemt![]()
Terwijl een mooie jeugdherinnering is dat ik van de moeder van een vriendinnetje een stukje zwoerd kreeg; was heerlijk zout en ik heb er toen echt van genoten(ik had geen idee wat het was, dat wel)
Morgen ga ik naar m'n ouders, dus wie weetquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:05 schreef Syrena het volgende:
Gesprek gehad, mag blijven![]()
Hoera voor de negen en een knuf voor Chico, laat het niet je presentatie beinvloeden, ik snap goed dat je baalt hoor![]()
Vik> Kromme zinnenDat is zeker weten patat van 't Hoekje als beloning waard
Ja dat vraag ik me ook af ... waarschijnlijk hebben ze ook naar inzet/verbeteringen gekeken en was mn artikel verder wel prima, maar alleen niet te publiceren? Ik snap dr iig niets vanquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Een 8 maar toch niet goed genoeg om geplubiceerd te worden? Had de rest allemaal een 10 of zo?
Mja helemaal weghalen is misschien iets teveel. Heb er nu nog maar even een samenvatting teruggezet.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:16 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik heb geloof ik wat gemist?![]()
Wat is dat toch met dat editten de laatste tijd.
Nou ja, sterkte met wat dan ook Chico.
Da's een stuk fijner bijlezen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:26 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Mja helemaal weghalen is misschien iets teveel. Heb er nu nog maar even een samenvatting teruggezet.
Ja, even een stomme vraag hoor. Ik ben dol op groen (iets minder op mensen met 'grappige' hoedjes), maar waarom zou ik als Nederlander St. Patrick's Day willen vieren? Waarom al die aandacht (ik ben het al vaker tegengekomen vandaag) voor een Ierse feestdag?quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:25 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nederlanders houden van feestjes waarbij 'lekker gek doen' geoorloofd is, zeker als het gecombineerd wordt met VEEL bierquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, even een stomme vraag hoor. Ik ben dol op groen (iets minder op mensen met 'grappige' hoedjes), maar waarom zou ik als Nederlander St. Patrick's Day willen vieren? Waarom al die aandacht (ik ben het al vaker tegengekomen vandaag) voor een Ierse feestdag?
Ierse Pubs en bijbehorend bier natuurlijkquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, even een stomme vraag hoor. Ik ben dol op groen (iets minder op mensen met 'grappige' hoedjes), maar waarom zou ik als Nederlander St. Patrick's Day willen vieren? Waarom al die aandacht (ik ben het al vaker tegengekomen vandaag) voor een Ierse feestdag?
omdat bier waarschijnlijkquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:33 schreef Adelante het volgende:
Ierse Pubs en bijbehorend bier natuurlijk
You were right...quote:
Da's vrouwenbierquote:
Ik ben zo benieuwd hoe Guiness smaakt, als ik deze zomer naar Ierland ga wil ik het sowieso proevenquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:56 schreef Ewelina het volgende:
[..]
[..]
You were right...
Overigens vind ik Iers bier niet bijzonder lekker...
Ik vind het ook smerig hoorquote:
Guinness is goddelijk. Ik ben dolblij dat het zo duur is. Als je een rondleiding door de Guinness fabriek neemt in Dublin dan krijg je gratis Guinness aan het einde. Ierland is overigens erg tof, misschien wel de tofste vakanties die ik heb gehad en ik was nog met m'n ouders ook.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:09 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik ben zo benieuwd hoe Guiness smaakt, als ik deze zomer naar Ierland ga wil ik het sowieso proeven. En proberen om niet vies te kijken
.
Ikquote:Op woensdag 17 maart 2010 13:15 schreef de_nachtwacht het volgende:
Guinness is goddelijk. Ik ben dolblij dat het zo duur is. Als je een rondleiding door de Guinness fabriek neemt in Dublin dan krijg je gratis Guinness aan het einde. Ierland is overigens erg tof, misschien wel de tofste vakanties die ik heb gehad en ik was nog met m'n ouders ook.
Heuj, nog meer leuke Dublintips? Ik ga deze zomer met een vriendinquote:Op woensdag 17 maart 2010 13:15 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Guinness is goddelijk. Ik ben dolblij dat het zo duur is. Als je een rondleiding door de Guinness fabriek neemt in Dublin dan krijg je gratis Guinness aan het einde. Ierland is overigens erg tof, misschien wel de tofste vakanties die ik heb gehad en ik was nog met m'n ouders ook.
ik gok als t af is een pagina of 65... (moet nog een tussenstuk met verklaring van termen (+- 2 kantjes), een paar artikelbesprekingen (+- 10-15 kantjes), bespreking van mn eigen artikelen/case studies die eerder gepubliceerd zijn (kantje of 6), en de uitleg van het uiteindelijke model (kantje of 8??) en zit nu op 40...)quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Je moest toch een hoofdstuk inleveren, kwak? Hoe groot is dat hoofdstuk dan wel niet als je er met 50 pagina's nog niet bent?.
Ja, ik had m'n dubbelpost omgetoverd tot een wat meer informatieve post, maar misschien net wat te laat::quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Heuj, nog meer leuke Dublintips? Ik ga deze zomer met een vriendin
Guinness is trouwens best lekker. En ook erg geschikt om vlees in te stoven
quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:16 schreef de_nachtwacht het volgende:
Wat ik echt heel erg tof vond was de rondleiding door Kilmainham Gaol, een gevangenis in Dublin. De haat en woede over wat daar in het verleden is gebeurd zit zo diep, dat de gids zichtbaar emotioneel werd toen hij vertelde over wat zich in die gevangenis allemaal heeft afgespeeld. Was erg bijzonder om mee te maken.
Oh en Belfast is ook heeeel bizar met al die vlaggen en politiebureaus wat echt complete forten zijn met hoge muren en veel prikkeldraad. En natuurlijk de helicopter die continu boven de stad hangt.
Leuk, merci! Weet je of je met de trein van Dublin naar Belfast kunt komen?quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:40 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Ja, ik had m'n dubbelpost omgetoverd tot een wat meer informatieve post, maar misschien net wat te laat::
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |