Ik was ook niet helemaal serieusquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, maar onderwijl eet je zo weinig dat je met een beetje pech allerlei tekorten opbouwtIk vind het niet zo'n snuggere redenering.
tattoo vind post?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:10 schreef conleche het volgende:
TVP
Moet ik ook leren! Er zit in elk geval een was in, maar ik vrees dat dat mijn goede daad wordt voor vandaag.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:24 schreef LadyBlack het volgende:
Tvpik ga zometeen weer oppassen
![]()
Alleen nog een beetje opruimen hier.... ik moet écht eens leren mn troep meteen op te ruimen!
Ikke ook.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:23 schreef Ewelina het volgende:
Ik verf mijn haren al jaren, van rood tot uberblond tot heel donkerbruin en dus een keer knalroze. Wat ik nu heb is wel redelijk mijn eigen kleur. Moet er weer eens een nieuw kleurtje in doen
Oei ja, dat lijkt me inderdaad vervelend, als je spijt krijgt van je tattoosquote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:12 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb een Chinees teken op m'n linkerschouder en een ster () op m'n rechteronderarm. Met dat Chinese teken heb ik weinig problemen, want die zie je zelden, maar die ster is écht niet handig en daar heb ik niet goed over nagedacht toen ik hem liet zetten. Straks is het zomer en moet ik op school met lange mouwen rondlopen want een lerares met zichtbare tattoos, dat kan natuurlijk niet
. Op de plek van de ster zat eerst het ying-yangteken, maar dat was niet helemaal gelukt, dus koos ik voor een cover-up. Maar als ik het allemaal over had mogen doen, had ik het nooit gedaan. 18 jaar, rebels en zulks
.
Ik welquote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:09 schreef Rituals het volgende:
Ik wist niet dat jij tatoeages had Viking! Waar/wat voor?
Fotoquote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:38 schreef P.F het volgende:
Ik heb mijn haar nog noooooit geverfd
Ben wel net naar de kapper geweest
Syos, ik zag net de reclame.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:28 schreef shinydiscoball het volgende:
Rituals, ze hebben nu bij kruidvat een merk ( Ben de naam ff kwijt) voor de helft van de prijs, zag er wel goed uit!
Klonk, wat een prestatie! Goed bezig!
Ik heb zulke cravings voor iets zoets! Iets van chocola ofzo...misschien zo op het station een klein reepje puur kopen ofzo
Te lang denk ikquote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Niet te lang; het wordt snel soppig. Gewoon met een vork in prikken om te checken.
Ying-Yangquote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oei ja, dat lijkt me inderdaad vervelend, als je spijt krijgt van je tattoosWaarom een yin&yang trouwens? Ik ken jou echt helemaal niet als een yoga-spirituele-balans-zweeftype
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet het niet, eigenlijk. Maar ik wil niet de eerste zijn die een tattoo laat zien, dus even afwachten wat ik nog meer zie als de zomer gekomen is:P. Volgens mij vallen de lln stijl achterover, want niemand verwacht het van mij. Heb ik wel meteen een stoere reputatiequote:Maar op school moet dat toch niet zo'n enorm probleem zijn? Mag dat echt niet?
.
Niet meer actief op Fok!
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ying-YangHelaas, schatteke; het is echt yin en yangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of hebben we het over iets anders?
Wel echt een uitbundig slechte reden om ervoor te kiezen, trouwens![]()
Hij is natuurlijk niet voor niets gecovered door een ster.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Helaas, schatteke; het is echt yin en yangOf hebben we het over iets anders?
Wel echt een uitbundig slechte reden om ervoor te kiezen, trouwens
Tnx1quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door P.F op 16-03-2010 18:12:04 ]
Zulke grote pleisters hebben ze nietquote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:57 schreef loveli het volgende:
[..]
Tnx1
En Vik, is 'ie niet te verbergen met dikke make-up? Of een pleister zo nu en dan
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:58 schreef P.F het volgende:
Whehehe, ik krijg een beetje een raar hoofd van mijn camera op mijn telefoon...
Ik ga even een nieuwe maken
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter wordt het niet en de andere foto's heb ik via picasa gedraait en die zijn nu eng smal: *klik*
[ Bericht 3% gewijzigd door P.F op 16-03-2010 18:11:54 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |