Ik ook! Hoewel ik haar liever zie zonder blauw haarquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:34 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n prachtvrouwzelfs met dat blauwe haar
Dat deed ik 2 jaar geleden ook, 1 jaar geleden ook, een half jaar geleden ookquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:39 schreef conleche het volgende:
[..]
Jawel. 3 jaar geleden had je 1 snackdag, de vrijdag en daar week je bijna nooit vanaf.: de rest van de week hield je je aan wat je zou moeten eten. Nu maak je veel te vaak uitzonderingen. Omdat het zo gezellig is, omdat het vriendje, omdat in de bioscoop je geen film kan zien zonder popcorn. Geloof me het kan ook best gezellig zijn zónder eten. Je moet dat leren loskoppelen.
En ik kom nu weer niet veel verder dan 1200kcal als ik op mijn eten letquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oeh, je bent streng vandaag
Wel mee eens, maar ik denk toch ook echt dat het te maken heeft met het feit dat ze jarenlang structureel te weinig (1000-1200 kcal/dag) heeft gegeten en dat ze nu profiteert van het welbekende jojo-effect.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Of wel, want ik had blauw haar en een oranje trui in de tijd dat Eternal sunshine on the spotless mind net uit was.
Hier is de foto. Ga even zitten als je niet al zit.
Oh mySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuwe Vik FTW!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Waarom is dat een voordeel?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:43 schreef Sarabi het volgende:
[..]
En ik kom nu weer niet veel verder dan 1200kcal als ik op mijn eten let![]()
Maar een voordeel, je valt er inderdaad niet meer van af
Thanks.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:41 schreef Rituals het volgende:
Oh en mini, ik heb je verhaal niet gelezen, maar toch een! Volgens mij kun je het wel even gebruiken. Als je je verhaal toch kwijt wil dan kun je altijd PM-en hè!
Nog steeds een heel net lijstje hoor!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:44 schreef Ek-Mei het volgende:
bwah ik heb mn best nette lijstje verpest met een pakje sultana hartig![]()
dat maakt het:
O: 2 boterhammen honing
S: 10 min roeien, 30 min crosstrainer, krachttraining
T: 150 gram kwark
L: 2 boterhammen boter/kipfilet/komkommer, cracker halvajam
T:appel
T: pakje sultana hartig
D: gekookte aardappels, tartaartje, sperziebonen, mosterd
T: 200 gram kwark met peer
dankje, maar t was de bedoeling een beetje mn weekend te compenseren, en ik zit naast het sporten de hele dag op mn reetquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:46 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Mog steeds een heel net lijstje hoor!
Geldt dat ook voor mensen met (licht)blond haar? Ik wil het wel een keer roodbruin verven voor een paar dagenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:17 schreef Laureline het volgende:
[..]
Dat krijg je als je het spul te lang laat intrekken: het rood/paarspigment in de haarverf is meestal het heftigst, dus die kleur krijgt dan de overhand. Je moet je dus echt houden aan de tijd op het pakje!
Dat als ik zie dat het niet werkt dat er misschien toch nog een knopje om gaat bij mijquote:
Groen en rozequote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:45 schreef ColdFeet het volgende:
Vik, wat een akelige, grijzige kleurHeb je meer van dat soort wilde kleuren gehad?
Juist na zo'n weekend hoef je niet bang te zijn dat je te weinig verbrandt.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:47 schreef Ek-Mei het volgende:
[..]
dankje, maar t was de bedoeling een beetje mn weekend te compenseren, en ik zit naast het sporten de hele dag op mn reet
Dat heb ik ook regelmatigquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:46 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Thanks.Dit keer was het alleen maar gezeur over bureaucratie en genegeerd worden maar zelfs ik werd moe van mijn eigen gezeur.
Dus ik ga gewoon even naar de zon buiten kijken en denken aan leuke dingen.
Doenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:51 schreef Rituals het volgende:
Chico, zo dacht ik er ook over inderdaad! Dit leek me daarom eigenlijk wel een mooi moment.
Ben ook blond en ik heb het toen gekleurd met spoeling van...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:48 schreef Chicolate het volgende:
Rituals ik zou het nu doen! Nieuwe periode in je leven (single), nieuwe haarkleur. Als je het geld nu hebt tenminste.
[..]
Geldt dat ook voor mensen met (licht)blond haar? Ik wil het wel een keer roodbruin verven voor een paar dagen.
Met zo'n kleurspoeling, hoe groot is de kans dat je het niet meer goed eruit wast? Ik vind mn huidige haarkleur echt prachtig en zou het zo zonde vinden als het door verven/spoeling de natuurlijke glans en highlights/kleurtonen kwijtraak.
Ja, maar onderwijl eet je zo weinig dat je met een beetje pech allerlei tekorten opbouwtquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:48 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat als ik zie dat het niet werkt dat er misschien toch nog een knopje om gaat bij mij
Zodat ik meer ga eten, alleen kom ik dan weer aan....
Hihihiquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Groen en roze(tegelijk
)
En paars ook geloof ik. Rood is het ook geweest, maar dat was minder dramatisch.
Tegenwoordig houd ik het bij m'n eigen haarkleur.
Mijn tatoeages stammen ook uit mijn niet-brave periodequote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
HihihiIk ben daar echt veel te braaf voor, hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |