abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79249627
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 12:26 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Mja helemaal weghalen is misschien iets teveel. Heb er nu nog maar even een samenvatting teruggezet.
Da's een stuk fijner bijlezen.

Maar goed balen inderdaad. En vreemd dat je dan wel een hoog cijfer hebt.
pi_79249750
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 12:25 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ja, even een stomme vraag hoor. Ik ben dol op groen (iets minder op mensen met 'grappige' hoedjes), maar waarom zou ik als Nederlander St. Patrick's Day willen vieren? Waarom al die aandacht (ik ben het al vaker tegengekomen vandaag) voor een Ierse feestdag?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 17 maart 2010 @ 12:33:07 #278
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79249805
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 12:31 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ja, even een stomme vraag hoor. Ik ben dol op groen (iets minder op mensen met 'grappige' hoedjes), maar waarom zou ik als Nederlander St. Patrick's Day willen vieren? Waarom al die aandacht (ik ben het al vaker tegengekomen vandaag) voor een Ierse feestdag?
Nederlanders houden van feestjes waarbij 'lekker gek doen' geoorloofd is, zeker als het gecombineerd wordt met VEEL bier Koninginnedag, carnaval, st patrick's day.... ik zie overeenkomsten
  woensdag 17 maart 2010 @ 12:33:36 #279
3185 Adelante
To let it go now
pi_79249818
quote:

[..]

Ierse Pubs en bijbehorend bier natuurlijk
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_79250151
quote:

[..]

omdat bier waarschijnlijk
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_79250358
Gefeliciteerd met je 8 Chico, jammer van de publicatie... Vraag me inderdaad af wat de anderen dan hebben.

Rituals
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_79250714
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 12:33 schreef Adelante het volgende:

Ierse Pubs en bijbehorend bier natuurlijk
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 12:42 schreef Chicolate het volgende:

omdat bier waarschijnlijk
You were right...

Overigens vind ik Iers bier niet bijzonder lekker...
pi_79250866
Ah, bier. Ik vind bier vies.
  woensdag 17 maart 2010 @ 13:07:04 #284
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79251048
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 13:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ah, bier. Ik vind bier vies.
Rosébier niet heur! .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 17 maart 2010 @ 13:08:29 #285
3185 Adelante
To let it go now
pi_79251088
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 13:07 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Rosébier niet heur! .
Da's vrouwenbier
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_79251113
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 12:56 schreef Ewelina het volgende:

[..]

[..]

You were right...

Overigens vind ik Iers bier niet bijzonder lekker...
Ik ben zo benieuwd hoe Guiness smaakt, als ik deze zomer naar Ierland ga wil ik het sowieso proeven . En proberen om niet vies te kijken .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_79251217
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 13:08 schreef Adelante het volgende:

[..]

Da's vrouwenbier
Ik vind het ook smerig hoor Kutbier is een betere naam...
pi_79251380
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 13:09 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik ben zo benieuwd hoe Guiness smaakt, als ik deze zomer naar Ierland ga wil ik het sowieso proeven . En proberen om niet vies te kijken .
Guinness is goddelijk. Ik ben dolblij dat het zo duur is. Als je een rondleiding door de Guinness fabriek neemt in Dublin dan krijg je gratis Guinness aan het einde. Ierland is overigens erg tof, misschien wel de tofste vakanties die ik heb gehad en ik was nog met m'n ouders ook.
pi_79251395
Wat ik echt heel erg tof vond was de rondleiding door Kilmainham Gaol, een gevangenis in Dublin. De haat en woede over wat daar in het verleden is gebeurd zit zo diep, dat de gids zichtbaar emotioneel werd toen hij vertelde over wat zich in die gevangenis allemaal heeft afgespeeld. Was erg bijzonder om mee te maken.

Oh en Belfast is ook heeeel bizar met al die vlaggen en politiebureaus wat echt complete forten zijn met hoge muren en veel prikkeldraad. En natuurlijk de helicopter die continu boven de stad hangt.

[ Bericht 95% gewijzigd door de_nachtwacht op 17-03-2010 13:33:35 ]
pi_79251562
Lekker weer hier Morgen nog lekkerder!
Ben nog aan het dubben over de planning: 's ochtends Zumba om 9.30 en dan bij mijn moeder blijven en autowassen en in de tuin liggen. Of thuisblijven, op balkon liggen en de kledingkast opruimen

Nadeel als ik naar huis ga is dat ma wil shoppen en ik dus niet de auto kan wassen en in de tuin liggen. Hmz.
En dat ik vroeg op moet Voordeel: gesport!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_79251580
Voordeel 2: eten bij mams
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 17 maart 2010 @ 13:24:00 #292
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_79251669
ik zit echt heul goed te werken

en nog ga ik mn deadline niet halen

ik vind dat ze tevreden moet zijn met de 40 tot 50 pagina's die ik overmorgen ga inleveren...
Kwak
pi_79251756
Je moest toch een hoofdstuk inleveren, kwak? Hoe groot is dat hoofdstuk dan wel niet als je er met 50 pagina's nog niet bent? .
pi_79251802
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 13:15 schreef de_nachtwacht het volgende:
Guinness is goddelijk. Ik ben dolblij dat het zo duur is. Als je een rondleiding door de Guinness fabriek neemt in Dublin dan krijg je gratis Guinness aan het einde. Ierland is overigens erg tof, misschien wel de tofste vakanties die ik heb gehad en ik was nog met m'n ouders ook.
Ik Ierland, Guinness en gratis Guinnes.
pi_79251861
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 13:15 schreef de_nachtwacht het volgende:

[..]

Heuj, nog meer leuke Dublintips? Ik ga deze zomer met een vriendin

Guinness is trouwens best lekker. En ook erg geschikt om vlees in te stoven
  woensdag 17 maart 2010 @ 13:30:45 #296
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_79251915
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 13:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Je moest toch een hoofdstuk inleveren, kwak? Hoe groot is dat hoofdstuk dan wel niet als je er met 50 pagina's nog niet bent? .
ik gok als t af is een pagina of 65... (moet nog een tussenstuk met verklaring van termen (+- 2 kantjes), een paar artikelbesprekingen (+- 10-15 kantjes), bespreking van mn eigen artikelen/case studies die eerder gepubliceerd zijn (kantje of 6), en de uitleg van het uiteindelijke model (kantje of 8??) en zit nu op 40...)

het is ook niet voor niks dat t zo onwijs lang duurt (wel 1,5 regelafstand). ik hoop dat ze zich dat ook beseft als ik inlever wat ik nu heb...

edit: t is mn methodologie, gecombineerd met de "state of the art"
Kwak
pi_79252305
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 13:29 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Heuj, nog meer leuke Dublintips? Ik ga deze zomer met een vriendin

Guinness is trouwens best lekker. En ook erg geschikt om vlees in te stoven
Ja, ik had m'n dubbelpost omgetoverd tot een wat meer informatieve post, maar misschien net wat te laat::
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 13:16 schreef de_nachtwacht het volgende:
Wat ik echt heel erg tof vond was de rondleiding door Kilmainham Gaol, een gevangenis in Dublin. De haat en woede over wat daar in het verleden is gebeurd zit zo diep, dat de gids zichtbaar emotioneel werd toen hij vertelde over wat zich in die gevangenis allemaal heeft afgespeeld. Was erg bijzonder om mee te maken.

Oh en Belfast is ook heeeel bizar met al die vlaggen en politiebureaus wat echt complete forten zijn met hoge muren en veel prikkeldraad. En natuurlijk de helicopter die continu boven de stad hangt.
pi_79252379
40 tot 50 pagina's is niet niks Kwak, ze ziet vast wel dat je echt je best hebt gedaan!

We hebben eindelijk een opleverdatum van ons nieuwe huisje.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_79252458
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 13:40 schreef de_nachtwacht het volgende:

[..]

Ja, ik had m'n dubbelpost omgetoverd tot een wat meer informatieve post, maar misschien net wat te laat::
[..]

Leuk, merci! Weet je of je met de trein van Dublin naar Belfast kunt komen?
pi_79252489
Oohoo het weer!! Ik ben ook helemaal gekleed op de lente, ik zweette als een otter vanmorgen met m'n (toch al niet zo'n dikke) jas aan.

Kus voor Chico chick! Maar idd wat Vik zei, je bent hartstikke goed dus laat je niet demotiveren!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')