Niet veel bijzonders, ik moest het bekijken vanuit historisch perspectief en dat dan koppelen aan de huidige wetgeving. Komt erop neer dat ze vroeger dieren lieten doodbloeden om erachter te komen dat bloed circuleert en dat een dier zonder alvleesklier ook snel het loodje legt op de tafelquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:59 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik snap wel wat Shiny bedoelt, dit gebeurt dus gewoon in een woonwijk.
-edit- Goh Chico, ik ben wel benieuwd wat je te melden hebt over dierproeven.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:03 schreef Ewelina het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Das mooi kut ja!
[ Bericht 41% gewijzigd door Chicolate op 16-03-2010 23:25:58 ]Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Hoe dichter bij Dordt, hoe rotter het wordt!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Volgens mij is Dordrecht jarenlang de meest criminele stad van NL geweest
Ja, alleen hoe lang moet ik er op wachten?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:11 schreef ColdFeet het volgende:
Ewelina, wat ontzettend vervelend! En rationeel weet je natuurlijk best dat het geld er heus wel komt, maar voor nu is het alleen maar onnodige stress
Ik kan ook tegen niks vanaf m'n 20e ongeveer, alleen 24 kt. goud. Dus zelfs goedkoop goud lukt niet en ik ben al 18 en het is nog niet over. Om m'n vingers kan ik wel zilver hebben trouwens, maar ik heb weleens last van de spijkerbroekenknoop .quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja supervervelend! Heb wel eens wat sieraden gekocht waarvan men zei dat het zilver was, maar ik kreeg ook last van hetzelfde (opgezwollen oorlellen, vooral bij de gaatjes, en er kwam icky vocht uit en deed zeer), dus óf het was geen zilver en ze liegen, óf ik kan nergens meer tegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk lossen ze het snel op!
-edit- Dan doe ik ook maar even een spoiler.Are you pondering what I'm pondering?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, ik ga maar m'n tanden poetsen en slapen gok ik want morgen stap ik heel vroeg in de bus om richting Dordrecht te vertrekken
het lijkt niet wat het is
Dus 4 sneetjes is weinig? Wat is een dude-hoeveelheid dan?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
Heu Mark, eet es als een kerel!Viking weet wel hoe het moet! (als in: niet dat Viking een kerel is, maar ik neem aan dat ze na die jarenlange indoctrinatie in dit topic wel wat heeft opgestoken
)
Oh wacht es, 2 tosti's = 4 sneetjes? Al iets beter, maar nog steeds geen dude-hoeveelheid methinks
Stuk of 7 sneeën denk ik.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:19 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Dus 4 sneetjes is weinig? Wat is een dude-hoeveelheid dan?
Vanavond chips en Fanta gekocht voor een vriend en zelf niks gehad. Hij heeft wat over was zelfs meegenomen omdat ik het anders weg zou gooien. Ik ken mezelf goed genoeg om te weten dat als ik iets in huis heb liggen, dat het dan ook op gaat.
Zien, Co! Want nu ben ik benieuwd naar die fab gympenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:13 schreef conleche het volgende:
Ik heb net op een obscure site uit Frankrijk mijn gympen hergevonden waar ik er 1 van in Egypte had laten liggen en die zo goddelijk lopen en die ik mee wil ter afwisseling als we wat minder zwaar terrein doen. De hele avond het internet afgestruind, want het was een model van 2 jaar geleden.
Eerst vond ik ze bij een Russische site. Wilde best bestellen, maar ik wist niet wat ik waar moest invullen.
*blij*
Da's over de hele dag dan toch?quote:
SDB, ik voel je!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:58 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Oja? Grappig, wist ik niet. De reden dat ik het zei was omdat ik mensen ken uit Dordt, die het een eigenlijk meer een dorp vinden waar de sociale controle heel groot is. Dus een grote tegenstelling dan als juist blijkt dat er dan veel criminaliteit is, dat vind ik juist het enge. Ik heb niks tegen dorpen ofzo maar ik heb gewoon liever dat ik weet dat ik in een plaats leef waar veel criminaliteit is omdat je het ziet, dan dat je ergens woont waar je je veilig waant en het allemaal een soort van verborgen is.
Maar mensen vinden het idd heel vaak een arrogant iets om zo te denken.
Hey wat goedquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:19 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Dus 4 sneetjes is weinig? Wat is een dude-hoeveelheid dan?
Vanavond chips en Fanta gekocht voor een vriend en zelf niks gehad. Hij heeft wat over was zelfs meegenomen omdat ik het anders weg zou gooien. Ik ken mezelf goed genoeg om te weten dat als ik iets in huis heb liggen, dat het dan ook op gaat.
Zo fab zijn ze niet om te zien, gewoon prima gympies, maar het feit dat ik er kilometers achter elkaar op kon lopen en nooit ook maar een zere teen heb gehad, maakt dat ik per se nog een paar wilde......quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zien, Co! Want nu ben ik benieuwd naar die fab gympen
Ja! Het zijn echt alleen uitgebakken zwoerdjes zonder verdere ingredienten en prima te gebruiken als toastjes. Als je ze zo eet met niks erop dan stik je er bijna in. (Ik tenminste), maar met beleg is het lekker.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:46 schreef ColdFeet het volgende:
Ah, wel leuke sneakers
Zijn die knabbelspekjes echt lowcarb? ik heb altijd het idee dat het een soort chipsdingen zijn.
Dat is toch gebakken varkensvet? Vriendinnetje (van culi snob ouders) at geen chocolade etc. maar wel zakken van dit spulquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:50 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja! Het zijn echt alleen uitgebakken zwoerdjes zonder verdere ingredienten en prima te gebruiken als toastjes. Als je ze zo eet met niks erop dan stik je er bijna in. (Ik tenminste), maar met beleg is het lekker.
Even opgezocht en er zit 0,1 gram KH in per 100 gram, da's dus next to nihil.
[ afbeelding ]
Ik wel maar ik vind ze echt intens smerigquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb echt nog nooit van knabbelspekjes gehoord.
Oh brrrquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:50 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja! Het zijn echt alleen uitgebakken zwoerdjes zonder verdere ingredienten en prima te gebruiken als toastjes. Als je ze zo eet met niks erop dan stik je er bijna in. (Ik tenminste), maar met beleg is het lekker.
Even opgezocht en er zit 0,1 gram KH in per 100 gram, da's dus next to nihil.
[ afbeelding ]
Ik kreeg wel altijd het stukje spek wat overbleef als m'n vader spekjes had gesneden. Dat kon ik dan helemaal afknabbelen, dat vond ik echt heerlijk. En nog ben ik dol op rauwe spekjes, maar wat er op dat plaatje van Co staat trekt me dan weer totaal niet.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:07 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga half over mn nek als je het echt gebakken varkensvet noemt![]()
Terwijl een mooie jeugdherinnering is dat ik van de moeder van een vriendinnetje een stukje zwoerd kreeg; was heerlijk zout en ik heb er toen echt van genoten(ik had geen idee wat het was, dat wel)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |