Mental imageryquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:06 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
![]()
Alleen als ik hem heel hoog optrek.
Maakt dat wat uit?quote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:06 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
![]()
Alleen als ik hem heel hoog optrek.
Wat ga je koken?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:26 schreef kwakz0r het volgende:
ik moet nog steeds koken... heb GEEN ZIN om te koken, en eigenlijk ook geen zin in etenmaar ik moet... ik vind t zelfs lekker wat ik bedacht heb om te eten dus wat ik nou zit te zeuren, weet t ook niet...
er ligt al een hele dag een karbonaadje in de ketjapmarinade, die gaat de grillpan in.quote:
Dat vraagt natuurlijk om foto's.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb natuurlijke tattoo's en geen piercings. Mja, oorbellen, maar die tellen niet.
Littekens door de EDS, weinig fotogenieks aanquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat vraagt natuurlijk om foto's.
Nichtje: Tante loveli, wist je dat ze in de oorlog lampekappen maakten van mensen met tattoo's?
Loveli: Ja schat, daarom moet je er ook nooit een nemen.
Oki, in de pan ermee dan! En meld het maar als het opstaat.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:29 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
er ligt al een hele dag een karbonaadje in de ketjapmarinade, die gaat de grillpan in.
ik zou eigenlijk aardappels koken en dan puree van maken met een beetje margarine, maar ik denk dat ik maar een paar rostirondjes in een bijna droge pan gooi... geen zin om te schillen...
en erbij eet ik komkommer en een paprika (vanmiddag al 180 gram wortel op)
dus veel werk is t niet
Als het je linker arm was mocht je mijn jurkje lenenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maakt dat wat uit?.
Rechterarm en dat is mijn aanwijsarm en ik moet heul vaak iets aanwijzen op het bord.
Snel wondjes, die slecht / langzaam genezen en dus altijd een litteken vormen. Altijd. Dus ik hobbel de wereld door met inmiddels 30 jaar aan historie aan wondjes, muggenbeten, kattenkrabbels, etc.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:33 schreef loveli het volgende:
Wat moet ik me daarbij voorstellen, dat je makkelijk je huid beschadigt of een soort uitgebreide striae?
t ligt in de panquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:32 schreef loveli het volgende:
[..]
Oki, in de pan ermee dan! En meld het maar als het opstaat.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:38 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
t ligt in de pan![]()
ik ben zelfs de was op gaan hangen en de afwas gaan doen, want dan hoef ik daarna helemaal niks meer te doen!
Ik weet het. Ik kan het niet goed doen. en ik vind hartstikke echt heel stom staan...Maar, ik ga er op letten!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:34 schreef conleche het volgende:
[..]
Jij schrijft hartstikke altijd fout!!
[/taalzeurpiet]
Ik mocht het vroeger thuis ook niet zeggen omdat het eigenlijk hart stikken betekent en dat is dan een jinx of zo als je dat zegt???quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:46 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik kan het niet goed doen. en ik vind hartstikke echt heel stom staan...Maar, ik ga er op letten!
echt? Ik denk dat het een woord is dat ik m'n hele leven al fout heb geschreven...Ach ja..quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik mocht het vroeger thuis ook niet zeggen omdat het eigenlijk hart stikken betekent en dat is dan een jinx of zo als je dat zegt???
Oh in die categorie heb ik dan een heel onderbeen vol met 'tattoo's'quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Snel wondjes, die slecht / langzaam genezen en dus altijd een litteken vormen. Altijd. Dus ik hobbel de wereld door met inmiddels 30 jaar aan historie aan wondjes, muggenbeten, kattenkrabbels, etc.
Oeh tofheidquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:51 schreef P.F het volgende:
Dit jurkje mag ik trouwens lenen/aan van een vriendin, heeft ze zelf ontworpen en gemaakt!!
[..]
Ja!!!!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:03 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh in die categorie heb ik dan een heel onderbeen vol met 'tattoo's'. Krijg ik iedere zomer weer vragen over en dan mag ik gaan uitleggen dat het door ingegroeide haartjes komt die gingen ontsteken
.
[..]
Oeh tofheid. Heeft ze dat ernaast zelf getekend?
neequote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:22 schreef P.F het volgende:
Zijn jullie lid van Powned?
PowNed maakt me bang
Ik wou de prijsvraag winnen op de website van SHE, dus ik was lid geworden. En voor het t-shirt..quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:27 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
neeen al helemaal niet van Wakker Nederland
Ben ook allergisch!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hier ook gaatjes in de oren, al vanaf dat ik 3 was ofzo! Jarenlang oorbellen gedragen maar sinds een jaar of 2 a 3 ben ik ineens allergisch![]()
En ah, Mark verbetert dus alDa's netjes! Babysteps at a time.
Ik was ook ineens (van de ene op de andere dag leek het wel) allergisch voor al mijn oorbellenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hier ook gaatjes in de oren, al vanaf dat ik 3 was ofzo! Jarenlang oorbellen gedragen maar sinds een jaar of 2 a 3 ben ik ineens allergisch![]()
En ah, Mark verbetert dus alDa's netjes! Babysteps at a time.
ER IS HOOP!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:32 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Ik was ook ineens (van de ene op de andere dag leek het wel) allergisch voor al mijn oorbellenDat duurde ongeveer 2 jaar en sinds kort ben ik niet meer allergisch..
Beetje jammer alleen dat ik toen bijna al mijn oorbellen weg heb gegeven
Ik weet niet of dat wel kan hoor, zo'n allergie ongedaan krijgen. Tenzij je een desensibilisatiekuur gehad hebtquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:32 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Ik was ook ineens (van de ene op de andere dag leek het wel) allergisch voor al mijn oorbellenDat duurde ongeveer 2 jaar en sinds kort ben ik niet meer allergisch..
Beetje jammer alleen dat ik toen bijna al mijn oorbellen weg heb gegeven
Ik vind het zelf ook nogal raar! Ik kreeg ineens jeuk van al mijn oorbellen gevolgd door pijn en rode/warme oorlellen. Gouden en zilveren oorbellen kon ik nog wel verdragen, maar al mijn leuke (goedkope) oorbellen niet. Ik deed ze nog wel soms in voor een feestje oid en moest ze er dan altijd in de loop van de avond toch weer uithalen. Een tijdje terug deed ik weer eens oorbellen in voor een feestje en toen had ik nergens last vanquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:35 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat wel kan hoor, zo'n allergie ongedaan krijgen. Tenzij je een desensibilisatiekuur gehad hebt:p Misschien wordt er minder 'rotzooi' in sieraden gedaan?
Je kan het niet met zekerheid zeggen (tenzij je bij de dermatoloog een plakkertest gehad hebt), maar het is vrij waarschijnlijk dat het bij jou door nikkel komt (zit in veel dingen, veel mensen zijn allergisch). Er zijn ook goedkope nikkelvrije sieraden, dus het is mogelijk dat je die nu hebt.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:39 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Ik vind het zelf ook nogal raar! Ik kreeg ineens jeuk van al mijn oorbellen gevolgd door pijn en rode/warme oorlellen. Gouden en zilveren oorbellen kon ik nog wel verdragen, maar al mijn leuke (goedkope) oorbellen niet. Ik deed ze nog wel soms in voor een feestje oid en moest ze er dan altijd in de loop van de avond toch weer uithalen. Een tijdje terug deed ik weer eens oorbellen in voor een feestje en toen had ik nergens last vanen sindsdien kan ik al mijn oorbellen gewoon weer in, heel vreemd.
Ja supervervelend! Heb wel eens wat sieraden gekocht waarvan men zei dat het zilver was, maar ik kreeg ook last van hetzelfde (opgezwollen oorlellen, vooral bij de gaatjes, en er kwam icky vocht uit en deed zeerquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:43 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Je kan het niet met zekerheid zeggen (tenzij je bij de dermatoloog een plakkertest gehad hebt), maar het is vrij waarschijnlijk dat het bij jou door nikkel komt (zit in veel dingen, veel mensen zijn allergisch). Er zijn ook goedkope nikkelvrije sieraden, dus het is mogelijk dat je die nu hebt.
Dat soort stoffen staat echter slecht aangegeven op sieraden, riemen etc. Helaas.
Heb je Ziggo?quote:
Ik wilde net typen, bij mij niet....blijkt dat alleen L1 het nog doet bij mij. Net wel nog gezapt en toen was de rest er wel nog.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:53 schreef Viking84 het volgende:
Huh, alle zenders liggen eruit hier.
Je zit nog steeds in je Sturm und Drang-periode, Vik.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:00 schreef Viking84 het volgende:
Oh, ik ga zeer binnenkort met mijn mevrouw naar de film.
Nu ben ik himmelhoch jauchzend, maar vanochtend was ik nog zum tode betrübt vanwege haar.
Mijn moeder drinkt ook altijd een biertje bij de nasi!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jouw lijstjes Lau
Ik heb een biertje genomen bij de nasi die toch wel aardig pittiig was.
Weergaloze combiquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:08 schreef Syrena het volgende:
[..]
Mijn moeder drinkt ook altijd een biertje bij de nasi!
Nee, ligt er ook uit. Ik heb nog analoog. Alleen L1 doet het nog (Limburgse omroep). Oh en de hele lokale ook. Ik kan alleen nog maar Limbo-tv kijken vanavondquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:19 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb digitaal alleen ned 1 2 en 3 momenteel, maar ik was toch niks aan t kijken want zit te haken met online series aan
ws. doet analoog t nog wel gewoon? geen zin om te testen...
Je kan de Champions League gewoon op nos.nl streamenquote:
The horror!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:23 schreef Syrena het volgende:
[..]
Nee, ligt er ook uit. Ik heb nog analoog. Alleen L1 doet het nog (Limburgse omroep). Oh en de hele lokale ook. Ik kan alleen nog maar Limbo-tv kijken vanavond
quote:
Huh? Ik zie niets...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nu extra nieuwsuitzending op RLT4 en SBS6.
RTL4 nu!quote:
Ah, nu wel. Maar er is toch nog niets gevonden, ze zijn alleen maar het pand aan het onderzoeken??? Er is nog geen bevestiging.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Ja heb ik gedaanquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:15 schreef Tinkepink het volgende:
Hé PF, gewoon afmelden. Krijg je binnen een dag een bevestigingsmail terug dat je bent uitgeschreven als lid (vraag me niet hoe ik dit weet)
Qua haarkleur: ik heb alle kleuren tussen spierwit en koperrood gehad. Nu is het hazelnootblond.
Daglijstje
o. brinta + probiotisch drankje
t. banaan
l. mueslibol + plak kaas + 2 crackers selleriesalade + cracker vissalade + cracker kaas
t. 2 koekjes + probiotisch vanilletoetje (hier is buikgriep in omloop en gek genoeg lijkt dit spul te helpen bij het voorkomen van griep) + boterham met selleriesalade
d. borrel + bord boerenkool
Hmm, beetje teveel. Helemaal omdat ik nog steeds niet kan sporten.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:33 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ah, nu wel. Maar er is toch nog niets gevonden, ze zijn alleen maar het pand aan het onderzoeken??? Er is nog geen bevestiging.Als het NFI er rondhobbelt, kun je daar wel vanuit gaan ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Eén minuut nadat ik de tv had aangezet werd me al eea duidelijk... evenals het topic op N&A.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Als het NFI er rondhobbelt, kun je daar wel vanuit gaan ja.
N&A?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:38 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Eén minuut nadat ik de tv had aangezet werd me al eea duidelijk... evenals het topic op N&A.
Dordrecht is groter dan Zaandam hoor provinciaaltje.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:28 schreef shinydiscoball het volgende:
Wat erg zeg... ik dacht ook te horen dat ze haar moeder van de week nog aan de telefoon had? Dat er iemand bij de deur stond. Dat was waarschijnlijk toen ze werd meegenomen ofzo. Creepy.
En dan zijn provincialen altijd zo bang voor de grote stad...
Echt zo amsterdams om dat te zeggen!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:28 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik heb helemaal niks met Zaandam, blijf toch altijd een Amsterdammer.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:31 schreef neen het volgende:
[..]
Dordrecht is groter dan Zaandam hoor provinciaaltje.
Volgens mij is Dordrecht jarenlang de meest criminele stad van NL geweestquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:48 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks met Zaandam, blijf toch altijd een Amsterdammer.
En Dordrecht is een stad ja, maar buitenlanders enzo zijn
toch veel enger he
Ehm, Dordrecht ís een stadquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:28 schreef shinydiscoball het volgende:
Best een gangsterstad daar! Station is niet zo fris ook.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:48 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks met Zaandam, blijf toch altijd een Amsterdammer.
En Dordrecht is een stad ja, maar buitenlanders enzo zijn
toch veel enger he
Oja? Grappig, wist ik niet. De reden dat ik het zei was omdat ik mensen ken uit Dordt, die het een eigenlijk meer een dorp vinden waar de sociale controle heel groot is. Dus een grote tegenstelling dan als juist blijkt dat er dan veel criminaliteit is, dat vind ik juist het enge. Ik heb niks tegen dorpen ofzo maar ik heb gewoon liever dat ik weet dat ik in een plaats leef waar veel criminaliteit is omdat je het ziet, dan dat je ergens woont waar je je veilig waant en het allemaal een soort van verborgen is.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Volgens mij is Dordrecht jarenlang de meest criminele stad van NL geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |