Mental imageryquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:06 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
![]()
Alleen als ik hem heel hoog optrek.
Maakt dat wat uit?quote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:06 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
![]()
Alleen als ik hem heel hoog optrek.
Wat ga je koken?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:26 schreef kwakz0r het volgende:
ik moet nog steeds koken... heb GEEN ZIN om te koken, en eigenlijk ook geen zin in etenmaar ik moet... ik vind t zelfs lekker wat ik bedacht heb om te eten dus wat ik nou zit te zeuren, weet t ook niet...
er ligt al een hele dag een karbonaadje in de ketjapmarinade, die gaat de grillpan in.quote:
Dat vraagt natuurlijk om foto's.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb natuurlijke tattoo's en geen piercings. Mja, oorbellen, maar die tellen niet.
Littekens door de EDS, weinig fotogenieks aanquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat vraagt natuurlijk om foto's.
Nichtje: Tante loveli, wist je dat ze in de oorlog lampekappen maakten van mensen met tattoo's?
Loveli: Ja schat, daarom moet je er ook nooit een nemen.
Oki, in de pan ermee dan! En meld het maar als het opstaat.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:29 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
er ligt al een hele dag een karbonaadje in de ketjapmarinade, die gaat de grillpan in.
ik zou eigenlijk aardappels koken en dan puree van maken met een beetje margarine, maar ik denk dat ik maar een paar rostirondjes in een bijna droge pan gooi... geen zin om te schillen...
en erbij eet ik komkommer en een paprika (vanmiddag al 180 gram wortel op)
dus veel werk is t niet
Als het je linker arm was mocht je mijn jurkje lenenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maakt dat wat uit?.
Rechterarm en dat is mijn aanwijsarm en ik moet heul vaak iets aanwijzen op het bord.
Snel wondjes, die slecht / langzaam genezen en dus altijd een litteken vormen. Altijd. Dus ik hobbel de wereld door met inmiddels 30 jaar aan historie aan wondjes, muggenbeten, kattenkrabbels, etc.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:33 schreef loveli het volgende:
Wat moet ik me daarbij voorstellen, dat je makkelijk je huid beschadigt of een soort uitgebreide striae?
t ligt in de panquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:32 schreef loveli het volgende:
[..]
Oki, in de pan ermee dan! En meld het maar als het opstaat.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:38 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
t ligt in de pan![]()
ik ben zelfs de was op gaan hangen en de afwas gaan doen, want dan hoef ik daarna helemaal niks meer te doen!
Ik weet het. Ik kan het niet goed doen. en ik vind hartstikke echt heel stom staan...Maar, ik ga er op letten!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:34 schreef conleche het volgende:
[..]
Jij schrijft hartstikke altijd fout!!
[/taalzeurpiet]
Ik mocht het vroeger thuis ook niet zeggen omdat het eigenlijk hart stikken betekent en dat is dan een jinx of zo als je dat zegt???quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:46 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik kan het niet goed doen. en ik vind hartstikke echt heel stom staan...Maar, ik ga er op letten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |