quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:31 schreef _Calimero_ het volgende:
Sterkte Phaidra, heftig zeg, met een longemfyseem!
Na alles gelezen te hebben, denk ik dat ik ook maar beter kan stoppen met sporten dan, want wie weet houd ik het niet altijd vol, dus dan kan ik maar beter stoppen![]()
Nee, ik ben heel blij dat ik sporten echt leuk vind om te doen
ik kan me zomaar voorstellen dat een drukke baan of het hebben van kinderen in de weg kan komen van sporten, als je sporten niet heel leuk vindt.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Waarom blijf je dat niet je hele leven doen dan?
Bedankt! En wat betreft roken: dat doet mijn moeder ook nog gewoon. Onvoorstelbaar... Ik kan daar zó boos van worden, maar ja, je doet er weinig aan.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:24 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Oei, heftig en zeker met zo'n aandoening. Bij mijn moeder dachten ze dat zij dat ook had. Haar longen werken nu in ieder geval nog maar voor 80% en zij rookt gewoon rustig door...![]()
Anyway, sterkte!
Je kan als hoofd een paasei tekenen, met strik!!!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:01 schreef Klonk het volgende:
Dan moet ik je teleurstellen ik hou van mijn privacy, dus geen foto´s
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:59 schreef Klonk het volgende:
Begonnen met 129.9 kilo, en vanmorgen 89.8. Dus in twee jaar tijd 40 kilo afgevallen
Wtf.. nachtvorst? En 5 graden?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:11 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Goh, twee weken mooi lenteweer zou ook wel heel veel zijn na zo'n kutwinter
Klonk: goed bezig
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:17 schreef ColdFeet het volgende:
Grotere borsten dan de mijne, KlonkMaarre, puike prestatie
quote:
Als ik het me goed herinner ben jij overgestapt van Microgynon naar Rigevidon of Stediril, die pillen hebben allemaal dezelfde hormonen, dus ik verwacht niet dat die switch invloed heeft gehad op je gewicht. Alleen als je naar een andere dosis bent overgestapt (bv M20 => M30) kan dat gevolgen hebben gehad, mijn idee is dat wisselen van pil in jouw geval er weinig mee te maken heeft gehad.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:25 schreef Sarabi het volgende:
(of het veranderen van de Pil heeft er toch iets mee te maken gehad....)
ik ben te makkelijk om te pratenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:01 schreef Klonk het volgende:
Dan moet ik je teleurstellen ik hou van mijn privacy, dus geen foto´s
ja lekker hequote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:20 schreef Ewelina het volgende:
Puike tieten op die 1e foto KlonkSerieus: gefeliciteerd
Wat een verschil!
Nee, nooit het idee gehad dat ik op dieet was, ik had destijds de keuze of ik zou anders gaan leven of ik zou binnen afzienbare tijd insuline moeten gaan spuiten en ik ben doodsbang voor injectienaaldenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wow, enorm goed gedaan! Heb je ook het idee gehad dat je op dieet was en dat je moest afzien? Oftewel, ga je het volhouden om zo te eten/leven?
maak je geen zorgen, ik hou niet van injectienaaldjesquote:
Jij schrijft hartstikke altijd fout!!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:21 schreef AKnynke het volgende:
Wat goed zeg, Klonk!
Oeh, ik ga vrijdag al naar noord-zweden, van vrijdagavond tot woensdagmorgen. Maar eigenlijk heb ik er helemaal geen tijd voor, want de stress komt er nu goed in met de scriptie en sollicitaties enzo. En ik heb nog steeds geen supervisor. En dan kom ik woensdag terug en dan komt de Duutser donderdag al, wat hardstikke leuk is, maar wanneer moet ik nu werken? En dan heb ik morgen en overmorgen ook nog de hele dag nutteloze seminars waar ik verplicht heen moet...
/stress.
Klinkt geweldig.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:28 schreef Klonk het volgende:
[..]
Nee, nooit het idee gehad dat ik op dieet was, ik had destijds de keuze of ik zou anders gaan leven of ik zou binnen afzienbare tijd insuline moeten gaan spuiten en ik ben doodsbang voor injectienaalden![]()
Dus tja dan ben je er snel klaar mee, en juist doordat het zo langzaam gaat en je weet dat dit een verandering van levensstijl is heb ik nooit afgezien, weet nog prima hoe een reep chocolade smaakt, sta bij mijn collega´s nog steeds bekend als een smulpaap die als we uit eten gaan die rustig voor een derde bord gaat bij de wok chinees![]()
Het is gewoon bewuster gaan leven, heb de auto verkocht, fiets naar het werk 3 maal per week 30 km en ook op de andere dagen fiets ik minimaal een half uur. En met de suiker ben ik nu naar de andere kant doorgeslagen wat ook weer niet goed is, kan nu niet van huis zonder dextro, heb nog wel eens last van een hypo
Jij hebt allang een verblijfsvergunning!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:31 schreef kwakz0r het volgende:
gefeliciteerd klonk, en welkom bij de overkantik zit hier illegaal, met mn bmi van 39... maar ken je wel van de dieetclub! echt supergoed gedaan!
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:17 schreef ColdFeet het volgende:
Grotere borsten dan de mijne, KlonkMaarre, puike prestatie
Oh wat naarquote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:44 schreef Phaidra het volgende:
Vlak na mijn post vanochtend kreeg ik een telefoontje van mijn zus dat mijn moeder is opgenomen in het ziekenhuis. Waarschijnlijk een longontsteking. Ik ben nu op mijn werk, maar ik heb niet zoveel zin...
Wooow een 9 voor een essayquote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:58 schreef Ewelina het volgende:
Phaidra, dat is schrikken! Hoop voor je dat het allemaal meevalt.
Ik kreeg zojuist commentaar terug op mijn essay (Maria, nog bedankt voor het lezen!).
[..]
Ik heb een 9
Wazzup?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:45 schreef Viking84 het volgende:
Verder ga ik geen lijstje posten vandaag, want ik heb comfort food nodig.
What's up?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:45 schreef Viking84 het volgende:
Verder ga ik geen lijstje posten vandaag, want ik heb comfort food nodig.
Zo te zien kunnen we ons gaan verheugen op een witte paas.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:11 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Goh, twee weken mooi lenteweer zou ook wel heel veel zijn na zo'n kutwinter
Klonk: goed bezig
Ja ik heb altijd de neiging om haar sigaretten af te pakken als ik haar zie roken, maar dat heeft idd geen zinquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:58 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Bedankt! En wat betreft roken: dat doet mijn moeder ook nog gewoon. Onvoorstelbaar... Ik kan daar zó boos van worden, maar ja, je doet er weinig aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |