abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 maart 2010 @ 20:54:38 #51
331 Merel
Be here now.
pi_79185024
Zo, bijgelezen. Een voor Loveli en voor Mini en ook voor Rituals, want die kan het vast ook nog wel gebruiken.

Ik zal echt meer moeten gaan sporten wil ik afvallen, want ik eet over het algemeen heel netjes (oké, de laatste week weer even niet, maar als ik over het geheel van een hele tijd kijk wel) en ik val niks af. Maar dan moet het weer echt wat beter worden, want dit is niet motiverend
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_79185040
quote:
Op maandag 15 maart 2010 20:53 schreef P.F het volgende:
Bleh, het hoort nu al voorjaar te zijn..
De krokusjes komen al op hoor!
pi_79185545
Die getinte jongen met die blauwe ogen uit greys is toch veeel leuker dan die ginger !!
pi_79185575
Ik ga donderdagavond een fiets ophalen. Voor 40 euro.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  maandag 15 maart 2010 @ 21:07:12 #55
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_79185645
quote:
Op maandag 15 maart 2010 20:54 schreef Merel het volgende:
Zo, bijgelezen. Een voor Loveli en voor Mini en ook voor Rituals, want die kan het vast ook nog wel gebruiken.

Ik zal echt meer moeten gaan sporten wil ik afvallen, want ik eet over het algemeen heel netjes (oké, de laatste week weer even niet, maar als ik over het geheel van een hele tijd kijk wel) en ik val niks af. Maar dan moet het weer echt wat beter worden, want dit is niet motiverend
de boodschap van de meneer hoofd obesitastherapie vandaag was dat je als je met gezond eten op een bepaald gewicht blijft, niet meer moet wíllen afvallen, en zal moeten leren accepteren dat dat op dit moment je biologische gewicht is...
Kwak
pi_79185678
quote:
Op maandag 15 maart 2010 21:05 schreef P.F het volgende:
Die getinte jongen met die blauwe ogen uit greys is toch veeel leuker dan die ginger !!
Agree!!

Avery
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  maandag 15 maart 2010 @ 21:16:55 #57
236335 neen
schone schijn
pi_79186120
Zo met die schoolonzin heb ik het wel weer gehad. Morgen maar weer verder en hopen dat het wat beter gaat, moet het toch wel op tijd afkrijgen morgen wederom een poging bij de kapper, eigenlijk de enige keer dat ik kan als die open is. Moet wel, ik hoorde dat ik op JP leek

Wat een verhaal weer, broccoli staat ook nog op het menu deze week! Dat compenseert de hele vorige week dus ruimschoots.
het lijkt niet wat het is
pi_79186177
quote:
Op maandag 15 maart 2010 21:07 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

de boodschap van de meneer hoofd obesitastherapie vandaag was dat je als je met gezond eten op een bepaald gewicht blijft, niet meer moet wíllen afvallen, en zal moeten leren accepteren dat dat op dit moment je biologische gewicht is...
Dat is waarschijnlijk juist wat het bestaansrecht geeft aan dit topic (voor de helft van de mensen hier toch wel denk ik).
Bij mijn biologische gewicht stel ik me iets voor zonder vetrollen en ribvetjes, een taille, zichtbare sleutelbeenderen... Maar wie kan er voor jou zeggen of iets wel of niet je 'biologische gewicht' is?
pi_79186404
quote:
Op maandag 15 maart 2010 21:07 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Waarom zou je dan niet mogen afvallen? Als ik meer sport, dan is mijn biologische gewicht een paar kg lager en zit ik fijner in mn vel ... (als voorbeeld he, dit is geen aanval oid )
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_79186428
Tvp. We zijn net uit eten geweest om het rapport van de mini te vieren (wat vieren we eigenlijk niet de laatste tijd ), toen was de chardonnay zo lekker dat we hier ook nog verder gaan met wijn en lekkers. Laat ik dit dan maar als de wekelijkse vreetbui noteren.

Verder is het lijstje:
O: ananas yoghurt grapefruitsap
T: 2 cappuccino, roerei met geroosterd brood
D: boterham pindakaas, stuk belegen kaas
T: crackers filet americain, broccolisoep
D:kabeljauw met mosterdsaus en ook weer broccoli, kouseband en peen, rosevalaardappeltjes, 2 glazen witte wijn, wafel met aardbeien en slagroom, cappuccino
T: veel

sport: niet, vanwege reeds in het topic genoemde regen toen ik eindelijk moed had verzameld naar buiten te gaan
pi_79186598
Oeps, ik heb al bijna twee kantjes verantwoording het is niet mijn schuld als het stuk bagger is, want..... *stroomt leeg*
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_79186728
quote:
Op maandag 15 maart 2010 21:17 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Dat is waarschijnlijk juist wat het bestaansrecht geeft aan dit topic (voor de helft van de mensen hier toch wel denk ik).
Bij mijn biologische gewicht stel ik me iets voor zonder vetrollen en ribvetjes, een taille, zichtbare sleutelbeenderen... Maar wie kan er voor jou zeggen of iets wel of niet je 'biologische gewicht' is?
'Biologisch' gewicht is toch bepaald door je bouw denk ik, en daaruit kan je opmaken wat haalbaar/niet haalbaar voor je is. Zo te horen ben jij een appeltje . Ik heb het tegenovergestelde: ik voer een kruistocht tegen de heuphandgreepjes, met mijn sleutel- en jukbeenderen kan je altijd rustig brood snijden. Maar ergens weet ik heus wel dat ik nooit in dezelfde broekmaat zal passen als conleche, al weeg ik 50.
pi_79186891
Mijn slecht lijstje van vandaag (gelukkig was het weekend normaal)
(was pas rond 1 uur uit bed)

O: noodles
L: 100gram kipfilet
T: 2 crackers
T: 2 mandarijntjes
D: lasagne met sla
T: 3 crackers
T: 2 mandarijntjes
T: 2 oude kaastosti's
  maandag 15 maart 2010 @ 21:34:08 #64
331 Merel
Be here now.
pi_79187050
Ik ben op zich ook wel tevreden, maar er moeten echt nog spekkies op m'n buik weg. Ik wil een níéuw natuurlijk gewicht!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  maandag 15 maart 2010 @ 21:34:54 #65
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_79187092
Mijn daglijstje
o. brinta
t. appel
t. bananenmuffin + ei
l. salade met kip
t. stroopwafelijs
t. peer
d. bak tomatencremesoep + schaaltje gebakken gemengde groente
t. likeurtje
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 15 maart 2010 @ 21:38:07 #66
331 Merel
Be here now.
pi_79187252
Lijstje:
O - overgeslagen
T - twee paaseitjes
L - bruin pistoletje met filet americain en groenvoer, melk, sinaasappelsap
T - millk & fruit orange, sinaasappel
D - spaghetti met salami en kappertjes in rode wijn
T - nog wat toastjes met pesto denk ik
pi_79187319
quote:
Op maandag 15 maart 2010 21:28 schreef Laureline het volgende:

[..]

'Biologisch' gewicht is toch bepaald door je bouw denk ik, en daaruit kan je opmaken wat haalbaar/niet haalbaar voor je is. Zo te horen ben jij een appeltje . Ik heb het tegenovergestelde: ik voer een kruistocht tegen de heuphandgreepjes, met mijn sleutel- en jukbeenderen kan je altijd rustig brood snijden. Maar ergens weet ik heus wel dat ik nooit in dezelfde broekmaat zal passen als conleche, al weeg ik 50.
Wat haalbaar is weet ik wel: met 60 kg heb ik, ondanks dat ik niet voor niets mevrouwpuff gekozen heb als avatar, best een taille. Wel moest ik veel moeite doen om op 60 kg te blijven, je zou dus kunnen zeggen dat dat te weinig is. Maar 70 kg is dan weer teveel, echt teveel.
pi_79187644
Ooooh ik wil weer gaan hardlopen, maar het weer...
  maandag 15 maart 2010 @ 21:44:43 #69
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_79187652
Ik sta qua gewicht stil op 55, 58, 61, 64 of 67 kg. Steeds 3 kilo meer of minder dus. Nu zit ik dus op 58. Met een klein buikje, maar wel met een verder strak lijf, borsten en een mooi gezicht . Bij 55 kg is mijn lichaam het mooist (superstrak en toch vrouwelijk ) maar krijg ik een ingevallen koppie.
  maandag 15 maart 2010 @ 21:46:06 #70
236335 neen
schone schijn
pi_79187745
Ik zal nooit een scharminkel worden gok ik en dat is maar goed ook want ik moet er wel een beetje gezellig uitzien natuurlijk.

Echt gezellig ben ik dan weer niet, ik heb net bijvoorbeeld een perfect gekoeld biertje afgeslagen.
quote:
Op maandag 15 maart 2010 21:44 schreef P.F het volgende:
Ooooh ik wil weer gaan hardlopen, maar het weer...
Wanneer, vandaag of deze week? Want deze week zijn er nog genoeg momenten gok ik
het lijkt niet wat het is
pi_79188365
en daar is de bus weer! Op naar huis!
Ja doei.
pi_79188517
Zijn jullie bang voor wat druppeltjes regen? Kom op zeg...

*trekt hardloopschoenen aan*
pi_79188596
Ik zit nu op 63. Het wordt steeds een beetje meer, van 52 naar 54, naar 56, naar 58 naar 60.
Denk dat 60 perfect zou zijn. Maar dan moet ik meer sporten. En ik ben te lui. En mijn boobs zijn nu
Mijn bovenbenen te dik, maar korte rokjes kan ik toch niet meer hebben En de buik, mag ook wel een laagje vanaf. Maar dan gaan de boobs mee
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 15 maart 2010 @ 22:04:16 #74
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_79188923
quote:
Op maandag 15 maart 2010 21:57 schreef de_nachtwacht het volgende:
Zijn jullie bang voor wat druppeltjes regen? Kom op zeg...

*trekt hardloopschoenen aan*
*Tink ook
*en gaat op de bank zitten
pi_79189274
quote:
Op maandag 15 maart 2010 21:58 schreef Syrena het volgende:
Ik zit nu op 63. Het wordt steeds een beetje meer, van 52 naar 54, naar 56, naar 58 naar 60.
Denk dat 60 perfect zou zijn. Maar dan moet ik meer sporten. En ik ben te lui. En mijn boobs zijn nu
Mijn bovenbenen te dik, maar korte rokjes kan ik toch niet meer hebben En de buik, mag ook wel een laagje vanaf. Maar dan gaan de boobs mee
Dat lijk ik nu ook te hebben! En van m'n kont ook! Dat is dan weer niet de bedoeling...
Het is ook nooooooooooooooooooooooooooit goed
  maandag 15 maart 2010 @ 22:24:21 #76
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79190030
quote:
Op maandag 15 maart 2010 20:54 schreef Merel het volgende:

Lief! Hoe is het met jou vandaag? Vandaag heb je er wel aan gedacht om te eten zag ik .

Mijn EHBO theorie-examen ging goed! Morgen kan ik hem denk ik wel nakijken. Daarna nog even naar een vriendinnetje geweest, was gezellig .
Your body. Your soul. Your rituals.
  maandag 15 maart 2010 @ 22:25:36 #77
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79190087
Zelfgemaakt op GeeBee's lijstje!

Een 8 van Puff!

De regen trotseren (met een zevenmijlsregenbroek tot aan de boobehz) en Zumbaën

En ik blijf ook een bollie! Wel een iets gestroomlijnder bollie misschien, maar dat buikje he Ik heb wel eens het idee dat meer regelmaat (op vaste tijden ontbijten / lunchen / avondeten) wel zou helpen, in Porto viel ik daar ook ineens iets mee af. Maar dat is hier met studie enzo zo moeilijk te bewerkstelligen! Misschien is dat iets voor jou, Merel?
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_79190363
Merel ik heb precies hetzelfde! Ik eet best goed enzo dus ik ben maar weer extra gaan sporten. Ik heb twee (ongeveer) vaste gewichten, 64 kg en 70. Ik weeg nu dus 70
Maar qua figuur blijf ik echt altijd dezelfde proporties houden, ik zal nooit de benen van P.F. krijgen bijvoorbeeld. Maar daar heb ik me op mijn 9e al bij neergelegd
pi_79190622
En ik wilde ook rennen vandaag maar das er niet van gekomen..wel pilates!

Lijstje:

O: omelet van 2 eieren en een scheutje woksaus, rucolasla en tomaat
L: 3 volkoren boterhammen met pindakaas
D: shoarmavlees met champignons, paprika met rucolasla en een naanbrood
T: 3 wentelteefjes
T: 2 glazen smoothie van kokosmelk, 4 kiwi's en 2 schrijfjes ananas
S: pilates
  maandag 15 maart 2010 @ 22:38:00 #80
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79190704
Ik ga naar bed, ben zo moe! Welterusten alvast .
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_79190800
Hm, zal ik me gaan bezatten of zal ik maar gewoon naar bed gaan.

We lezen net op de site van de gemeente dat de oplevering van onze woning gepland staat voor eind maart, terwijl ons steeds week 10 werd verteld en daarna niks meer. Toch jammer dat de gemeente blijkbaar meer informatie krijgt dan de huurders.
Are you pondering what I'm pondering?
  maandag 15 maart 2010 @ 22:40:33 #82
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_79190831
Een voor iedereen die het kan gebruiken, maar in ieder geval voor Loveli, Mini en Rituals.
En als iemand zn verhaal eens kwijt wil, dan staat mijn pm box open

-tot zover deze TVP-
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  maandag 15 maart 2010 @ 23:16:21 #83
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79192443
Lekker lijstje, Shiny! Jij eet geloof ik ook altijd lekker divers! Die smoothie! *wil ook*

En nu slapen
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_79193374
quote:
Op maandag 15 maart 2010 23:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
Lekker lijstje, Shiny! Jij eet geloof ik ook altijd lekker divers! Die smoothie! *wil ook*

En nu slapen
Dank! Alleen had ik die smoothie beter na pilates kunnen drinken, was net iets te veel om heel soepeltjes de oefeningen te kunnen doen, buikje zat in de weg

Ik ga ook slapen, goodnight iedereen!
  maandag 15 maart 2010 @ 23:43:08 #85
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_79193556
quote:
Op maandag 15 maart 2010 21:17 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

dit is voornamelijk relevant voor mensen die al veel gelijnd hebben of echt obesitas hebben gehad, maar het "vechten" voor een gewicht dat je subjectief beter vindt heeft er wel veel mee te maken. soms is accepteren dan beter dan doormodderen, vooral als je aan jezelf merkt dat er een patroon van 2 kilo eraf 3 erbij ontstaat... dan ben je op weg naar een hoger terugkomgewicht namelijk...

ok, de lange uitleg: de theorie (nog niet volledig bewezen maar in de praktijk is dit wat er gebeurt, er zijn verschillende ideeen over hoe het komt, maar dat het gebeurt zijn de behandelaars van obesitas overgewicht en eetstoornissen het over eens) is dat je lichaam een bepaald gewicht heeft als "setpoint". als je niet lijnt en gezond eet is dit het gewicht dat je lichaam aanneemt, afhankelijk van je BMR, stofwisseling, erfelijke factoren, je bouw, en je bewegingsniveau, en het is slecht van te voren te voorspellen.

als je ongezond eet en je gaat gezond eten val je af, tot een bepaald gewicht (ik noem dit afvalpoging 1) dat is dan je setpoint gewicht.

als je op je setpoint minder gaat eten of trucs met veel sporten gaat uithalen om meer af te vallen (afvalpoging 2) haal tje lichaam alle trucs van stal om toch het setpoint gewicht te behouden (vaak zijn dat bij neit extreme lijners die "laatste 5 kilootjes" die er maar niet af willen - kilo's die je lichaam er niet af wil hebben en die jij er om cosmetische of andere subjectieve redenen wél af wilt hebben). het enige dat in zeer bepertkte mate iets kan veranderen aan zo'n setpoint is meer sporten, maar de praktijk heeft uitgewezen dat een gewicht onder dat setpoint vrijwel onmogelijk te handhaven is op de lange termijn (+3 jaar). die laatste paar kilo's die je eraf moet vechten kun je er bijna nooit afhouden, en meestal komen ze met een praa broertjes of zusjes terug, als je ze tenminste bereikt hebt met net een beetje minder eten dan een leven lang vol te houden is...

het vervelende is dat elke keer als je na een lijnpoging die bedoeld was om onder je setpoint te komen weer aankomt, je setpoint gewicht zichzelf verhoogt. dit is een bekend gegeven. ze weten niet precies waarom, en er is echt alleen maar en dan overigens heel beperkt iets aan te doen met sporten. je kunt dan bij de volgende lijnpoging als je je nieuwe setpoint bereikt hebt alleen met kunstgrepen zoals echt minder gaan eten en meer bewegen, nog meer gewicht verliezen.

het probleem is niet zozeer dat je niet lichter kunt worden, het porbleem is dat je dat vaak alleen kunt met een levensstijl die niet je leven lang vol te houden is, en je dus altijd per saldo weer aan zult komen - tot een hoger setpoint gewicht.

en de bitch van het geheel is dat je setpoint gewicht gedurende je leven wél stijgt, met elke keer afvallen en aankomen, maar naar de huidige inzichten nooit meer kan zakken. nogmaals: ze zeggen niet dat je niet tot een lager gewicht kunt afvallen, maar dat kun je dan niet doen met een gewoon voedingspatroon - je bent dan echt je leven lang aan de lijn, en de meeste mensen houden dat niet vol.

de psychotherapeut zei ook, er is geen betere manier om aan te komen dan op dieet gaan...

ik merk dat het voor mij klopt: ik had nooit echt uitgebreid gelijnd. met gezond eten haalde ik vorig jaar de 78 kilo, en ik viel toen niet meer af. in de frustratie om minder te willen wegen kwam ik daarna steeds meer aan, en ik moet er rekening mee houden dat ik waarschijnlijk op een hoger gewicht zal uitkomen nu met een gezond eet en beweegpatroon....

dat accepteren klinkt slap, maar het is realistisch...

biologisch gewicht is dus niet iets zonder vetrollen, maar is het gewicht dat je lichaam aanneemt als je consequent voldoende en gezond eet.

sterker nog, mensen die veel afvallen hebben vaak na een jaar of anderhalf weer exact dezelfde vetverdeling als bij hun hogere gewicht... de dietiste denkt overigens wel dat je na een hele poos stabiel blijven, bijvoorbeeld 5 jaar (!!!) nog wel wat zou kunnen afvallen in een tweede ronde. maar er is nog weinig ervaring met wat dat precies met je lichaam doet...

[ Bericht 3% gewijzigd door kwakz0r op 15-03-2010 23:57:06 ]
Kwak
  maandag 15 maart 2010 @ 23:54:05 #86
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_79193940
oh en even een crosspost:

konijn is af!!

Kwak
pi_79193966
Dat is een heel verhaal Kwak.....
Ik had echt blij moeten wezen met die 73 kilo

Leuk konijn trouwens!
pi_79194010
Lekker motiverend, kwak Net nu ik vandaag eindelijk weer eens fatsoenlijk heb gesport. Weliswaar maar 5 km gelopen, maar allez, ik moet ergens weer beginnen wil ik echt lekker in m'n ritme komen! Plus yoga en nu ben ik fijn moe
  dinsdag 16 maart 2010 @ 00:01:01 #89
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_79194119
quote:
Op maandag 15 maart 2010 23:56 schreef ColdFeet het volgende:
Lekker motiverend, kwak Net nu ik vandaag eindelijk weer eens fatsoenlijk heb gesport. Weliswaar maar 5 km gelopen, maar allez, ik moet ergens weer beginnen wil ik echt lekker in m'n ritme komen! Plus yoga en nu ben ik fijn moe
je kunt het ook zo zien: als je niet gezonder was gaan leven dan was je ws. vaanf je startgewicht steeds een beetje doorgegroeid. het netto verschil als je nu stabiliseert is daardoor veel groter dan alleen het gewicht dat je afgevallen bent. en juist dáár zit de winst...

als ik niet nu iets gedaan zou hebben, had ik over een paar jaar 120 kilo gewogen. dan is stabiliseren op 90 ofzo als dat al haalbaar is voor me, toch nog een nettowinst van 30 kilo!

ik bedoel ook niet dat niemand meer moet porberen af te vallen - ik bedoel meer dat het verstandig is om meer te letten op gezond leven dan op de weegschaal of de centimeter, omdat het gewicht dat je vanzelf verliest bij echt gezond leven in principe het enieg te handhaven gewichtsverlies is (en dan valt er dus nog winst te halen met beweging)
Kwak
pi_79197712
Wat een lief ding kwak (en een duidelijk verhaal)

En een 8 voor Puff
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_79197734
Goedemorgen!

Interessant verhaal Kwak. Maar als jouw vorige setpoint 78 kg was, denk ik dat je nu best nog onder de 90 zou kunnen komen? Of kan je setpoint in korte tijd zoveel omhoog gaan?

En het konijntje is heel cute!! Knap gedaan ook!
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 16 maart 2010 @ 07:58:56 #92
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_79197932
tvp..

Ik ben al een tijdje wakker, maar m'n huisgenoot staat al heel lang onder de douche. en ik moet zo nodig naar de wc!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_79197945
Goedemorgen!
Geen opbeurend verhaal zeg kwak maar ik begrijp je wel. Gelukkig weeg ik me amper, dus fixeer me daar niet op.
Nu onderwijs om 8 uur!
  dinsdag 16 maart 2010 @ 08:07:41 #94
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79198045
Goedemorgen .

Tof konijn, kwak! .

Ik zat weer op 67 kilo gelukkig (gewoon een halve kilo verschil in één dag ). Gisteravond wel weer dropjes gehaald, maar ze bleken niet lekker te zijn, dus heb ik ze aan Mark gegeven .

Zometeen naar school en vanmiddag lekker thuis dingen voorbereiden. Kut geslapen, maar de zon schijnt wel dus dat maakt wel weer eea goed.
Niet meer actief op Fok!
pi_79198164
Dat konijntje! .

Duidelijk verhaal over die setpoints. Ik heb nooit echt overgewicht gehad, dus ik kan er verder niet over meepraten, maar het klinkt niet onlogisch.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  Vis een optie? dinsdag 16 maart 2010 @ 08:19:52 #96
70532 loveli
N
pi_79198239
Mogguh!

Geinig, google ad van de KFC.
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 16 maart 2010 @ 08:22:55 #97
70532 loveli
N
pi_79198286
Ik ben ook geen ervaringsdeskundige, maar mij is geleerd dat je nooit moet gaan dieten, maar dat de sleutel is dat je je hele levenspatroon aanpast naar een gezondere toekomst. Dus bewuster eten en (meer) bewegen voor de hele toekomst.
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 16 maart 2010 @ 08:25:17 #98
70532 loveli
N
pi_79198320
Meer bewegen is niet alleen goed om slank te worden/blijven, maar voor je algehele gezondheid. Voldoende sporten stimuleert je immuunsysteem.
crap in = crap out
pi_79198443
Wat een herkenbaar verhaal kwak, 65 kilo is overduidelijk mijn setpoint, misschien moet ik er maar eens gewoon tevreden mee zijn

Toch nog even lijstjes
Gisteren:
O: schaaltje yoghurt met scheut limo (laat rond half 11 ofzo)
S: 20 min hardlopen
L: 2 boterhammen halvarine/kipfilet
T: appel
T: boterham halvajam
D: chili zonder vlees met veeeel groente en ijsbergsla, paar tortilla chipjes (veel, 2 grote borden vol)
T: paar chipjes

vandaag:
O: 2 boterhammen honing
S: sportschool
T: banaan
L: 2 boterhammen kipfilet/komkommer, beker karnemelk
T: appel?
D: gekookte aardappels, sperziebonen, tartaartje
T: kwark?
pi_79198619
Vlak na mijn post vanochtend kreeg ik een telefoontje van mijn zus dat mijn moeder is opgenomen in het ziekenhuis . Waarschijnlijk een longontsteking. Ik ben nu op mijn werk, maar ik heb niet zoveel zin...
Venus in pocketformaat
© loveli
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')