Nooit, ik heb zelfs een spinazie avatar gehad.quote:Op maandag 15 maart 2010 18:13 schreef Viking84 het volgende:
Hierbij roep ik mezelf uit tot spinaziepromotor van dit topic. Wat is dat toch goddelijk lekker!.
Waarom heb je die niet meer?quote:Op maandag 15 maart 2010 18:18 schreef neen het volgende:
[..]
Nooit, ik heb zelfs een spinazie avatar gehad.
Die moest ik aanpassen omdat die van Kwakzor er teveel op leek.quote:Op maandag 15 maart 2010 18:19 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Waarom heb je die niet meer?
Mijn ex-schoonouders zijn dan inmiddels ook gescheiden; één van meneers hobby's bleek een andere vrouw te zijnquote:Op maandag 15 maart 2010 18:14 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hij heeft nog wel een broertje maar voor zover ik weet heeft die nooit een vriendin gehad in Groningen.
Zijn we weer allemaal bang voor de lapo ofzo?
quote:Op maandag 15 maart 2010 18:34 schreef Kimpossible het volgende:
TVP!
Deze dag is zo slecht, dat het geen lijstje waard is. friet, kroket, 3 kaneelstokjesdingetjes, frikandelbroodje. Slaat weer nergens op. hahah. Morgen weer een dag.
Helemaal niet triest! Je moet er trots op zijn!quote:Op maandag 15 maart 2010 18:59 schreef Chicolate het volgende:
Ik moet morgen een les geven en mn vader had vandaag het materiaal geprint (zelf lesmateriaal gemaakt ter vervanging van het boek) en ik zit er steeds echt zo van![]()
naar te kijken ... Die enorme stapel met papieren boekjes die ík gemaakt heb. Nouja beetje triest is het wel
.
Broccolini is eerder oud dan nieuw. Leuk in de tuin.quote:Op maandag 15 maart 2010 18:28 schreef Adelante het volgende:
Ik zag iets nieuws in de AllerHande, broccollini ofzo
Ik ben vooral trots op de boekjesquote:Op maandag 15 maart 2010 19:03 schreef Adelante het volgende:
Psies! Trots op je werk, niet zo zeer op die papieren boekjes
Nu alleen nog vlechten?quote:Op maandag 15 maart 2010 19:14 schreef sigme het volgende:
havermout 4 boterhammen pindakaas (bakkerbrood, wufte sneetjes) broodmaaltijd (meer brood nodig) + krekkers 75 gaten graven voor evenzoveel boompjes 2 glazen sap met karnemelk nog 75 gaten graven voor evenzoveel boompjes zeer lang in de oven gegaarde schapebout + onduidelijk mengels van kekers, ui, kool en wat smaakmakers magere yoghurt met sleedoornpruimenjam 1 port
En de nieuwe haag staat
Deze haag staat niet op de vlechtlijst, maar wat niet is kan nog komen.. Een haag moet in elk geval zo'n 5 tot 7 jaar oud zijn voordat er gevlochten kan worden. Plan is volgend jaar de meidoornhaag te leggen, als er dit jaar genoeg lengte op komt te staan.quote:
Ah, dat ik dat nou niet wist zeg, dat ze 5 tot 7 jaar oud moeten zijn!quote:Op maandag 15 maart 2010 19:26 schreef sigme het volgende:
[..]
Deze haag staat niet op de vlechtlijst, maar wat niet is kan nog komen.. Een haag moet in elk geval zo'n 5 tot 7 jaar oud zijn voordat er gevlochten kan worden. Plan is volgend jaar de meidoornhaag te leggen, als er dit jaar genoeg lengte op komt te staan.
Hoe gaat het met je sporten eigenlijk, D&D? Ik heb je er al een hele tijd niet over gehoord.
Nou ja, je werkt, studeert af en sport, dat lijkt me geen slechte score. Ik vroeg het me af, je was er zo enthousiast over en nu hoor ik je er niet meer over. Maar geen nieuws, goed nieuwsquote:Op maandag 15 maart 2010 19:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga braaf elke week naar Pilates, dat vind ik echt heerlijk! Ik kan al steeds verder met m'n handen bij de grond.. Dat is alleen wel ook meteen alles wat ik aan sport doe.
.
Zou best kunnen...quote:Op maandag 15 maart 2010 19:52 schreef Kimpossible het volgende:
Lieve mensen, zou die vreetzin van vandaag te maken hebben met die lage calorie inname van gisteren?
Ab-so-luut!quote:Op maandag 15 maart 2010 19:52 schreef Kimpossible het volgende:
Lieve mensen, zou die vreetzin van vandaag te maken hebben met die lage calorie inname van gisteren?
quote:Op maandag 15 maart 2010 19:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
Respect voor DaD's pilatesactiviteit, Goodbye's lijstje en Chico's boekjes!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |