abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 maart 2010 @ 20:54:38 #51
331 Merel
Be here now.
pi_79185024
Zo, bijgelezen. Een voor Loveli en voor Mini en ook voor Rituals, want die kan het vast ook nog wel gebruiken.

Ik zal echt meer moeten gaan sporten wil ik afvallen, want ik eet over het algemeen heel netjes (oké, de laatste week weer even niet, maar als ik over het geheel van een hele tijd kijk wel) en ik val niks af. Maar dan moet het weer echt wat beter worden, want dit is niet motiverend
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_79185040
quote:
Op maandag 15 maart 2010 20:53 schreef P.F het volgende:
Bleh, het hoort nu al voorjaar te zijn..
De krokusjes komen al op hoor!
pi_79185545
Die getinte jongen met die blauwe ogen uit greys is toch veeel leuker dan die ginger !!
pi_79185575
Ik ga donderdagavond een fiets ophalen. Voor 40 euro.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  maandag 15 maart 2010 @ 21:07:12 #55
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_79185645
quote:
Op maandag 15 maart 2010 20:54 schreef Merel het volgende:
Zo, bijgelezen. Een voor Loveli en voor Mini en ook voor Rituals, want die kan het vast ook nog wel gebruiken.

Ik zal echt meer moeten gaan sporten wil ik afvallen, want ik eet over het algemeen heel netjes (oké, de laatste week weer even niet, maar als ik over het geheel van een hele tijd kijk wel) en ik val niks af. Maar dan moet het weer echt wat beter worden, want dit is niet motiverend
de boodschap van de meneer hoofd obesitastherapie vandaag was dat je als je met gezond eten op een bepaald gewicht blijft, niet meer moet wíllen afvallen, en zal moeten leren accepteren dat dat op dit moment je biologische gewicht is...
Kwak
pi_79185678
quote:
Op maandag 15 maart 2010 21:05 schreef P.F het volgende:
Die getinte jongen met die blauwe ogen uit greys is toch veeel leuker dan die ginger !!
Agree!!

Avery
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  maandag 15 maart 2010 @ 21:16:55 #57
236335 neen
schone schijn
pi_79186120
Zo met die schoolonzin heb ik het wel weer gehad. Morgen maar weer verder en hopen dat het wat beter gaat, moet het toch wel op tijd afkrijgen morgen wederom een poging bij de kapper, eigenlijk de enige keer dat ik kan als die open is. Moet wel, ik hoorde dat ik op JP leek

Wat een verhaal weer, broccoli staat ook nog op het menu deze week! Dat compenseert de hele vorige week dus ruimschoots.
het lijkt niet wat het is
pi_79186177
quote:
Op maandag 15 maart 2010 21:07 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

de boodschap van de meneer hoofd obesitastherapie vandaag was dat je als je met gezond eten op een bepaald gewicht blijft, niet meer moet wíllen afvallen, en zal moeten leren accepteren dat dat op dit moment je biologische gewicht is...
Dat is waarschijnlijk juist wat het bestaansrecht geeft aan dit topic (voor de helft van de mensen hier toch wel denk ik).
Bij mijn biologische gewicht stel ik me iets voor zonder vetrollen en ribvetjes, een taille, zichtbare sleutelbeenderen... Maar wie kan er voor jou zeggen of iets wel of niet je 'biologische gewicht' is?
pi_79186404
quote:
Op maandag 15 maart 2010 21:07 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Waarom zou je dan niet mogen afvallen? Als ik meer sport, dan is mijn biologische gewicht een paar kg lager en zit ik fijner in mn vel ... (als voorbeeld he, dit is geen aanval oid )
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_79186428
Tvp. We zijn net uit eten geweest om het rapport van de mini te vieren (wat vieren we eigenlijk niet de laatste tijd ), toen was de chardonnay zo lekker dat we hier ook nog verder gaan met wijn en lekkers. Laat ik dit dan maar als de wekelijkse vreetbui noteren.

Verder is het lijstje:
O: ananas yoghurt grapefruitsap
T: 2 cappuccino, roerei met geroosterd brood
D: boterham pindakaas, stuk belegen kaas
T: crackers filet americain, broccolisoep
D:kabeljauw met mosterdsaus en ook weer broccoli, kouseband en peen, rosevalaardappeltjes, 2 glazen witte wijn, wafel met aardbeien en slagroom, cappuccino
T: veel

sport: niet, vanwege reeds in het topic genoemde regen toen ik eindelijk moed had verzameld naar buiten te gaan
pi_79186598
Oeps, ik heb al bijna twee kantjes verantwoording het is niet mijn schuld als het stuk bagger is, want..... *stroomt leeg*
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_79186728
quote:
Op maandag 15 maart 2010 21:17 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Dat is waarschijnlijk juist wat het bestaansrecht geeft aan dit topic (voor de helft van de mensen hier toch wel denk ik).
Bij mijn biologische gewicht stel ik me iets voor zonder vetrollen en ribvetjes, een taille, zichtbare sleutelbeenderen... Maar wie kan er voor jou zeggen of iets wel of niet je 'biologische gewicht' is?
'Biologisch' gewicht is toch bepaald door je bouw denk ik, en daaruit kan je opmaken wat haalbaar/niet haalbaar voor je is. Zo te horen ben jij een appeltje . Ik heb het tegenovergestelde: ik voer een kruistocht tegen de heuphandgreepjes, met mijn sleutel- en jukbeenderen kan je altijd rustig brood snijden. Maar ergens weet ik heus wel dat ik nooit in dezelfde broekmaat zal passen als conleche, al weeg ik 50.
pi_79186891
Mijn slecht lijstje van vandaag (gelukkig was het weekend normaal)
(was pas rond 1 uur uit bed)

O: noodles
L: 100gram kipfilet
T: 2 crackers
T: 2 mandarijntjes
D: lasagne met sla
T: 3 crackers
T: 2 mandarijntjes
T: 2 oude kaastosti's
  maandag 15 maart 2010 @ 21:34:08 #64
331 Merel
Be here now.
pi_79187050
Ik ben op zich ook wel tevreden, maar er moeten echt nog spekkies op m'n buik weg. Ik wil een níéuw natuurlijk gewicht!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  maandag 15 maart 2010 @ 21:34:54 #65
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_79187092
Mijn daglijstje
o. brinta
t. appel
t. bananenmuffin + ei
l. salade met kip
t. stroopwafelijs
t. peer
d. bak tomatencremesoep + schaaltje gebakken gemengde groente
t. likeurtje
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 15 maart 2010 @ 21:38:07 #66
331 Merel
Be here now.
pi_79187252
Lijstje:
O - overgeslagen
T - twee paaseitjes
L - bruin pistoletje met filet americain en groenvoer, melk, sinaasappelsap
T - millk & fruit orange, sinaasappel
D - spaghetti met salami en kappertjes in rode wijn
T - nog wat toastjes met pesto denk ik
pi_79187319
quote:
Op maandag 15 maart 2010 21:28 schreef Laureline het volgende:

[..]

'Biologisch' gewicht is toch bepaald door je bouw denk ik, en daaruit kan je opmaken wat haalbaar/niet haalbaar voor je is. Zo te horen ben jij een appeltje . Ik heb het tegenovergestelde: ik voer een kruistocht tegen de heuphandgreepjes, met mijn sleutel- en jukbeenderen kan je altijd rustig brood snijden. Maar ergens weet ik heus wel dat ik nooit in dezelfde broekmaat zal passen als conleche, al weeg ik 50.
Wat haalbaar is weet ik wel: met 60 kg heb ik, ondanks dat ik niet voor niets mevrouwpuff gekozen heb als avatar, best een taille. Wel moest ik veel moeite doen om op 60 kg te blijven, je zou dus kunnen zeggen dat dat te weinig is. Maar 70 kg is dan weer teveel, echt teveel.
pi_79187644
Ooooh ik wil weer gaan hardlopen, maar het weer...
  maandag 15 maart 2010 @ 21:44:43 #69
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_79187652
Ik sta qua gewicht stil op 55, 58, 61, 64 of 67 kg. Steeds 3 kilo meer of minder dus. Nu zit ik dus op 58. Met een klein buikje, maar wel met een verder strak lijf, borsten en een mooi gezicht . Bij 55 kg is mijn lichaam het mooist (superstrak en toch vrouwelijk ) maar krijg ik een ingevallen koppie.
  maandag 15 maart 2010 @ 21:46:06 #70
236335 neen
schone schijn
pi_79187745
Ik zal nooit een scharminkel worden gok ik en dat is maar goed ook want ik moet er wel een beetje gezellig uitzien natuurlijk.

Echt gezellig ben ik dan weer niet, ik heb net bijvoorbeeld een perfect gekoeld biertje afgeslagen.
quote:
Op maandag 15 maart 2010 21:44 schreef P.F het volgende:
Ooooh ik wil weer gaan hardlopen, maar het weer...
Wanneer, vandaag of deze week? Want deze week zijn er nog genoeg momenten gok ik
het lijkt niet wat het is
pi_79188365
en daar is de bus weer! Op naar huis!
Ja doei.
pi_79188517
Zijn jullie bang voor wat druppeltjes regen? Kom op zeg...

*trekt hardloopschoenen aan*
pi_79188596
Ik zit nu op 63. Het wordt steeds een beetje meer, van 52 naar 54, naar 56, naar 58 naar 60.
Denk dat 60 perfect zou zijn. Maar dan moet ik meer sporten. En ik ben te lui. En mijn boobs zijn nu
Mijn bovenbenen te dik, maar korte rokjes kan ik toch niet meer hebben En de buik, mag ook wel een laagje vanaf. Maar dan gaan de boobs mee
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 15 maart 2010 @ 22:04:16 #74
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_79188923
quote:
Op maandag 15 maart 2010 21:57 schreef de_nachtwacht het volgende:
Zijn jullie bang voor wat druppeltjes regen? Kom op zeg...

*trekt hardloopschoenen aan*
*Tink ook
*en gaat op de bank zitten
pi_79189274
quote:
Op maandag 15 maart 2010 21:58 schreef Syrena het volgende:
Ik zit nu op 63. Het wordt steeds een beetje meer, van 52 naar 54, naar 56, naar 58 naar 60.
Denk dat 60 perfect zou zijn. Maar dan moet ik meer sporten. En ik ben te lui. En mijn boobs zijn nu
Mijn bovenbenen te dik, maar korte rokjes kan ik toch niet meer hebben En de buik, mag ook wel een laagje vanaf. Maar dan gaan de boobs mee
Dat lijk ik nu ook te hebben! En van m'n kont ook! Dat is dan weer niet de bedoeling...
Het is ook nooooooooooooooooooooooooooit goed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')