de boodschap van de meneer hoofd obesitastherapie vandaag was dat je als je met gezond eten op een bepaald gewicht blijft, niet meer moet wíllen afvallen, en zal moeten leren accepteren dat dat op dit moment je biologische gewicht is...quote:Op maandag 15 maart 2010 20:54 schreef Merel het volgende:
Zo, bijgelezen. Eenvoor Loveli en voor Mini en ook voor Rituals, want die kan het vast ook nog wel gebruiken.
Ik zal echt meer moeten gaan sporten wil ik afvallen, want ik eet over het algemeen heel netjes (oké, de laatste week weer even niet, maar als ik over het geheel van een hele tijd kijk wel) en ik val niks af. Maar dan moet het weer echt wat beter worden, want dit is niet motiverend
Agree!!quote:Op maandag 15 maart 2010 21:05 schreef P.F het volgende:
Die getinte jongen met die blauwe ogen uit greys is toch veeel leuker dan die ginger!!
Dat is waarschijnlijk juist wat het bestaansrecht geeft aan dit topic (voor de helft van de mensen hier toch wel denk ik).quote:Op maandag 15 maart 2010 21:07 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
de boodschap van de meneer hoofd obesitastherapie vandaag was dat je als je met gezond eten op een bepaald gewicht blijft, niet meer moet wíllen afvallen, en zal moeten leren accepteren dat dat op dit moment je biologische gewicht is...
Waarom zou je dan niet mogen afvallen? Als ik meer sport, dan is mijn biologische gewicht een paar kg lager en zit ik fijner in mn vel ... (als voorbeeld he, dit is geen aanval oidquote:Op maandag 15 maart 2010 21:07 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
de boodschap van de meneer hoofd obesitastherapie vandaag was dat je als je met gezond eten op een bepaald gewicht blijft, niet meer moet wíllen afvallen, en zal moeten leren accepteren dat dat op dit moment je biologische gewicht is...
'Biologisch' gewicht is toch bepaald door je bouw denk ik, en daaruit kan je opmaken wat haalbaar/niet haalbaar voor je is. Zo te horen ben jij een appeltjequote:Op maandag 15 maart 2010 21:17 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk juist wat het bestaansrecht geeft aan dit topic (voor de helft van de mensen hier toch wel denk ik).
Bij mijn biologische gewicht stel ik me iets voor zonder vetrollen en ribvetjes, een taille, zichtbare sleutelbeenderen... Maar wie kan er voor jou zeggen of iets wel of niet je 'biologische gewicht' is?
Wat haalbaar is weet ik wel: met 60 kg heb ik, ondanks dat ik niet voor niets mevrouwpuff gekozen heb als avatar, best een taille. Wel moest ik veel moeite doen om op 60 kg te blijven, je zou dus kunnen zeggen dat dat te weinig is. Maar 70 kg is dan weer teveel, echt teveel.quote:Op maandag 15 maart 2010 21:28 schreef Laureline het volgende:
[..]
'Biologisch' gewicht is toch bepaald door je bouw denk ik, en daaruit kan je opmaken wat haalbaar/niet haalbaar voor je is. Zo te horen ben jij een appeltje. Ik heb het tegenovergestelde: ik voer een kruistocht tegen de heuphandgreepjes, met mijn sleutel- en jukbeenderen kan je altijd rustig brood snijden. Maar ergens weet ik heus wel dat ik nooit in dezelfde broekmaat zal passen als conleche, al weeg ik 50.
Wanneer, vandaag of deze week? Want deze week zijn er nog genoeg momenten gok ikquote:Op maandag 15 maart 2010 21:44 schreef P.F het volgende:
Ooooh ik wil weer gaan hardlopen, maar het weer...
*Tink ookquote:Op maandag 15 maart 2010 21:57 schreef de_nachtwacht het volgende:
Zijn jullie bang voor wat druppeltjes regen? Kom op zeg...
*trekt hardloopschoenen aan*
Dat lijk ik nu ook te hebben! En van m'n kont ook! Dat is dan weer niet de bedoeling...quote:Op maandag 15 maart 2010 21:58 schreef Syrena het volgende:
Ik zit nu op 63. Het wordt steeds een beetje meer, van 52 naar 54, naar 56, naar 58 naar 60.
Denk dat 60 perfect zou zijn. Maar dan moet ik meer sporten. En ik ben te lui. En mijn boobs zijn nu![]()
![]()
Mijn bovenbenen te dik, maar korte rokjes kan ik toch niet meer hebbenEn de buik, mag ook wel een laagje vanaf. Maar dan gaan de boobs mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |