quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:31 schreef _Calimero_ het volgende:
Sterkte Phaidra, heftig zeg, met een longemfyseem!
Na alles gelezen te hebben, denk ik dat ik ook maar beter kan stoppen met sporten dan, want wie weet houd ik het niet altijd vol, dus dan kan ik maar beter stoppen![]()
Nee, ik ben heel blij dat ik sporten echt leuk vind om te doen
ik kan me zomaar voorstellen dat een drukke baan of het hebben van kinderen in de weg kan komen van sporten, als je sporten niet heel leuk vindt.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Waarom blijf je dat niet je hele leven doen dan?
Bedankt! En wat betreft roken: dat doet mijn moeder ook nog gewoon. Onvoorstelbaar... Ik kan daar zó boos van worden, maar ja, je doet er weinig aan.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:24 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Oei, heftig en zeker met zo'n aandoening. Bij mijn moeder dachten ze dat zij dat ook had. Haar longen werken nu in ieder geval nog maar voor 80% en zij rookt gewoon rustig door...![]()
Anyway, sterkte!
Je kan als hoofd een paasei tekenen, met strik!!!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:01 schreef Klonk het volgende:
Dan moet ik je teleurstellen ik hou van mijn privacy, dus geen foto´s
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:59 schreef Klonk het volgende:
Begonnen met 129.9 kilo, en vanmorgen 89.8. Dus in twee jaar tijd 40 kilo afgevallen
Wtf.. nachtvorst? En 5 graden?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:11 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Goh, twee weken mooi lenteweer zou ook wel heel veel zijn na zo'n kutwinter
Klonk: goed bezig
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:17 schreef ColdFeet het volgende:
Grotere borsten dan de mijne, KlonkMaarre, puike prestatie
quote:
Als ik het me goed herinner ben jij overgestapt van Microgynon naar Rigevidon of Stediril, die pillen hebben allemaal dezelfde hormonen, dus ik verwacht niet dat die switch invloed heeft gehad op je gewicht. Alleen als je naar een andere dosis bent overgestapt (bv M20 => M30) kan dat gevolgen hebben gehad, mijn idee is dat wisselen van pil in jouw geval er weinig mee te maken heeft gehad.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:25 schreef Sarabi het volgende:
(of het veranderen van de Pil heeft er toch iets mee te maken gehad....)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |